Arto Härkösen värikkäässä elämässä tapahtui käänne vuoden 1984 keihäänheiton olympia-voiton jälkeen. Arto tuli uskoon. Lehdistö kertoi siitä koko Suomelle.
Los Angelesin palkintojenjaon aikana huomasin yllätyksekseni ajattelevani, että kunnia voitosta kuuluisikin Jumalalle. Jouduin prosessiin, jossa sain ymmärtää, että elämän todellinen ja syvällisin merkitys ei toteudu ulkoisten saavutusten tai ansioiden kautta.
Arton elämässä Jeesuksen henkilökohtainen vastaanottaminen merkitsi kiitollisuutta lahjoista, joita hän oli saanut. Armon ymmärtäminen aloitti Jumalan tahdon kyselyn. Arton suunnitelmissa oli ollut liike-elämä, mutta kutsu tulikin evankelistaksi Kansan Raamattuseurassa viitoitti tien evankeliumin viemiseen kaikkialle, sekä koko ihmisen hyvinvointiin kristilliseltä perustalta tähtäävään työn.
Kristityn elämä on täyttä elämää Jumalan yhteydessä. Vapahtajaa tarvitsee jokainen, sillä meillä syntiin langenneilla ei ole muuta mahdollisuutta saada syntejämme anteeksi ja saada vastaanottaa lahjana maailman arvokkaimman asian: Kristuksen sisäisen tuntemisen.
Arto Härkönen Olympiavoittaja
3
2812
Vastaukset
- npng
tapahtuu yleensä ko.tapauksissa kun ollaan tarpeeksi alhaalla,eikä olla älytty itse ottaa elämästä vastuuta.Nämä rakkaat uskonveljet ovat haukkoina paikalla kun huomaavat,jonkun heikossa tilassa(Halme).
- Pikahiihtäjä
Havainto 1.
Hyvin usein nämä jeesustelijat ovat siipeensä saaneita ihmisiä... ex-juopot, huuhaa-julkkikset jne...
Havainto 2.
Kuitenkaan nämä hurskaat ihmiset eivät seuraa Jeesusta, vaikka hänestä hyvin paljon puhuvat...
1 2 = System Failure - Olenko oikeassa
Pikahiihtäjä kirjoitti:
Havainto 1.
Hyvin usein nämä jeesustelijat ovat siipeensä saaneita ihmisiä... ex-juopot, huuhaa-julkkikset jne...
Havainto 2.
Kuitenkaan nämä hurskaat ihmiset eivät seuraa Jeesusta, vaikka hänestä hyvin paljon puhuvat...
1 2 = System Failureolenko käsittänut raamatun väärin, mutta minun mielestä uskoon ei niin vain tulla, se on lahja Jumalalta. Jeesus sanoi kyselijöille, ettei kukaan tule minun tyköni ellei isä häntä vedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849