Otsikko voi olla hieman harhaanjohtava mutta lähinnä siis kaipaisin mies- ja miksei naispuolisiltakin vinkkejä tilanteeseeni:
Olen 165cm pitkä, painan 53kg 80/57/82, sain juuri vartaloni kuntoon elämäntaparemontin seurauksena. Jotkut toki ovat kauniimpia pulskempina mutta minä en kuulu heihin: kaiken lisäksi muutkin elämänasiat ovat helpottaneet laihtumisen myötä. (Että älkää pyytäkö hankkimaan lisää massaa)
Ongelmani on kuitenkin tämä: Kun olin pulskempi, minulla oli huono itsetunto enkä kehdannut hoitaa ulkonäköäni mitenkään koska ajattelin sen olevan "kauniiden naisten puuhaa". Nyt kuitenkin laihtumisen myötä olen varmempi itsestäni ja ajattelin hieman panostaa omaan itseeni.
Nykytilanteeni on sellainen, että minulla on mielestäni tosi hyvä kroppa mutta muu minä ei oikein kulje käsikkäin asian kanssa. Vaatteeni ovat suuria ja mustia jollaisia ennen käytin piilottaakseni itseäni. Ihoni on vähän karhea ja huonokuntoinen, karvainenkin sekä läpikuultavan vaalea myös! Kynteni ja kynsinauhani ovat piloille pureksitut koska ennen stressasin aivan tavattomasti puhumista kauniiden naisten tai komeiden miesten kanssa ja purin stressiä käsiini. Hiukseni ovat vaaleat, ihan hyvä kuntoiset mutta ennen usein rasvaiset sillä vihasin talomme yhteissaunassa käyntiä. Hiukseni ovat myös pitkät. Kasvojen yleisilme unohdettuna ihon huonokuntoisuus on mielestäni nätti, ennenkuin lihoin minua kehuttiin paljon luonnonkauniiksi. Meikkiä en siis ole käyttänyt koska tämä kuului niille kaunottarille, joskus kuitenkin olen aina toisinaan uskaltautunut kokeilemaan laittautumista ja pidän siitä sopivissa määrin.
Tällainen suunnitelma minulla on terveellisesten elämäntapojen jatkamisen lisäksi:
- Hoidan ihoni pehmeäksi ja sileäksi, pidän sääreni ym. sileinä sekä päivetän vitivalkoista minääni hieman. Osittain kevyesti päivettävällä voiteella ja myös luultavasti lenkeillä tulen väriä saamaan kun kevät tulee.
- Käyn kaupassa ja ostan kerrankin sellaisia istuvia ja värillisiä vaatteita joista oikeasti pidän! Myös koroille ajattelin uskaltautua sillä rakastan korkokenkiä vaikken ole julkisesti käyttänytkään! Ostan myös jonkinsortin meikkisetin ja opettelen hyvien puolien korostusta, kynnet myös ajattelin laittaa sekä ylimääräiseksi luksukseksi jonkun hyvätuoksuisen parfyymin.
- Hoidan hiuksiani ja PESEYDYN, opettelen myös jotain kampauksia etteivät hiukset aina ole lässähtäneenä molemmilla puolilla päätäni.
Tuossa nyt tuollainen, risuja ja ruusuja saa antaa. Kaikkein tervettulleimpia ovat vinkit mihin suuntaan lähden kehittämään itseäni!
Tässä vielä nopea silmäys luonteeseen jos siitä löytyy jotain korjattavaa mutta luonnetta on kuitenkin hankalempi muuttaa niin siitä vähemmän:
- Olen ujo mutta sosiaalisempaan päin mitä enemmän saan itsevarmuutta ja huomaan että minäkin voin olla kaunis.
- Laihduin tanssilla joka siis tuntui minusta kaikkein ihanimmaltaa liikuntalajilta, toki tein myös hieman lihaskuntoakin, koska nautin joka hetkestä. Vaikka olen ollut pulska uskon että sisälläni on aina ollut joku joka tahtoo nauttia omasta vartalostaan ja sen liikkeistä. Uskon että seksielämäni ym. kehonkieleni tulee parantumaan paljon oman vartalorakkauteni myötä.
- Olen aina ollut kohtelias ja fiksu, kiitos kasvatuksen :)
- Viihdyn ulkona, en baarissa mutta elokuvissa, teatterissa, puistokävelyllä. Jotkut vain ovat katsonneet kieroon kun exminunlaiseni möhkäle tulee väittämään että arvostaa kulttuuria. Laihtumisen myötä olen aikonut toteuttaa hieman typerän mutta silti minulle tärkeän unelma: menen oopperan iltanäytökseen iltapuvussa!
- Vaikka syön nykyään terveellisesti rakastan erilaisten jälkiruokien ja ihan tavallistenkin ruokien valmistusta. Ja syön kyllä niitä, olen itseasiassa laihtunut vaikka joka päivä syönkin ruoan päälle pienen jälkiruoan.
Kiitos lukemisesta.
Miten minusta ihannenainen?
2
401
Vastaukset
- Nooh...
Eikös tuossa ole kaikki jo suunniteltuna ja hyvällä alulla? Nyt vain sitkeästi eteenpäin.
Kerron siis oman kokemukseni perusteella miten itse sain uuden tyylin asumaan minuun ja miten itse aloin vasta ysiluokan jälkeen jopa meikkaamaan (kunnolla)ja ostamaan ihan uuden tasoisia, muodinmukaisia vaatteita.
* Mikäli käyt koulussa tai töissä, muut voivat hämmentyä suuresta muutoksesta. Tämän ja itsesi vuoksi sinun pitäisi tehdä se pienillä askeleilla.
* Aluksi voit vaikka katsella netistä kuvia hiustyyleistä, ja käyt kampaajalla. Löydät kyllä oman hiustyylisi pienillä etsinnöillä ja kampaajalla käymisellä.
* Pienillä muutoksilla pidät mielesi ajan tasalla, ettet tee yht'äkkisiä muutoksia ja "sitten vaan sopeudu niiden kanssa elämään". Käy siis kampaajalla, sitten ostat vaikka uudet korkokengät ja ihan vähän uusia vaatteita (muuttelet pukeutumista pala palalta). Lopuksi voit muuttaa vaatetuksen kokonaan.
Vinkkejä on sinulle vaikea antaa kun olet jo oikeilla jäljillä. Olet tehnyt mitä pitääkin, ja tiedät miten edetä. :)
Onnea kuitenkin muutokseen!
Nimim: Kohtalotoveri ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750