Menen paniikkiin

miehen kanssa

Ok, olen nätti kauniiksikin kehuttu nainen (ainahan sitä sanoa voi...), fiksu. Miesten kanssa menen paniikkiin.

Olen aina ollut ujo (omalla tavallaan rohkea tietyissä jutuissa), enkä pysty itseäni muuttamaan. Kaikki suhteet ovat menneet mönkään. On yksi pitempi suhde (5 vuotta).

On päiviä, että saan taistella itseni ihmisten ilmoille. Menen paniikkiin, jos joku on kiinnostunut. Kaipaan rakasta rinnalleni, mutta miten voi voittaa pelon, siinä kysymys.

Olen ollut tosi rakastunut pari kertaa. Toisen kanssa ei syntynyt mitään suhdetta (en uskaltanut kertoa, että olin häneen rakastunut) ja toisella kerralla mies jätti. (Se on ainoa kerta, jolloin olen itse tehnyt aloitteen ja kadun tätä kertaa syvästi) Sitten on ollut lyhyitä säätöjä, jotka eivät olleet vakavia.

No, nyt tilanne menee siihen pisteeseen, että kun en sosiaalisesti pysty luontevasti keskustelemaan miesten kanssa, vedän itseni humalaan ja hortoilen kämpilläni ja itkeskelen. En ole addiktoitunut alkoholiin, koska on paljon kaikkea tekemistä, mutta jos ei olisi, niin varmasti tissuttelisin usein.

En haluaisi elää lopun elämääni yksin. Ja sitten olisi kiva perustaa perhekin. On vain vaikea löytää mukavaa miestä ja voittaa omat pelkonsa. Tai sitten täytyy vaan antaa ajan kulua. Mutta sitten masennun niin pahasti, että en tiedä, kauan sellaista jaksan. Nytkin tekee tiukkaa:(

8

1995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

vaikka ystävillesi asiasta? Tai kenties ammattiauttajalle, jos tuo sosiaalinen kohtaaminen (miesten) kanssa tuntuu ylitsepääsemättömälle? En toki tarkoita, että olisit "pöpi" tms., ei missään nimessä. Mutta vaikutat herkälle ja tuo aiempi hylkäys on saattanut traumatisoida sinua, ja sen takia pelkäät uutta vakavampaa kohtaamista kiinnostavan miehen kanssa.

Tiesithän, että apua saa ja kannattaa hakea ajoissa, ennen kuin tilanne mahdollisesti pahenee (masennut tai alko saa isomman osan arjesta).

Tsemppiä sinulle:-)

• tilanne on itsellänikin,

tosin olen mies ja haluaisin löytää naisen rinnalleni jakamaan tän elämän.. mut huonolle näyttää, koskaan en ole vielä kenellekään kelvannut.. tosin en ole sitä väkisellä edes yrittänyt, mutta koskaan kukaan ei ole ilmaissut kiinnostustaan minulle.. tilanteesi on sinänsä hieman erinlainen, sinä tiedät mitä suhteessa eläminen on, olethan saanut sen kokea jo aiemmin.

Mut osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu, et ei muuta kun tsemppiä. Ei me miehet mitään kummallisuuksia olla ;)

• kii jäit

Ei tollasia omassa yksinäisyydessään vaikeroivia ja suruunsa ryyppääviä naisia ole olemassakaan. Taidat olla mies joka esiintyy naisena ja testaa suhtaudutaanko samassa tilanteessa olevaan naiseen eri tavalla kuin mieheen.

• koska tuollainen

nainen menee baariin ja humalassa levittää haaransa ja saa miestä voipa löytää parisuhteenkin samalla.

Mies tulee baarista taas juopuneena kotiin yksin itkeskelemään.

• ThinkingWhileDrinking
        koska tuollainen kirjoitti:

nainen menee baariin ja humalassa levittää haaransa ja saa miestä voipa löytää parisuhteenkin samalla.

Mies tulee baarista taas juopuneena kotiin yksin itkeskelemään.

Ei tarvi olla kummoisen näköinen nainen, jos vielä taksitolpallakin on valmis kännisten miesten ehdotuksiin. Saattaahan se olla, että se känninen mies aamulla ihastuukin huorahtavaan naiseen.

• Sama ongelma
        ThinkingWhileDrinking kirjoitti:

Ei tarvi olla kummoisen näköinen nainen, jos vielä taksitolpallakin on valmis kännisten miesten ehdotuksiin. Saattaahan se olla, että se känninen mies aamulla ihastuukin huorahtavaan naiseen.

Miten suruun/masennukseen juovasta naisesta saa hutsun?! Idioottimaista yleistämistä, sama kuin sanoisi kaikkien miehien pettävän tm.

Itse aikoinani join masennukseen ja ahdistukseen, kun sai kaiken paskan unohtumaan edes hetkeksi. Silti en haarojani levitellyt ja pidin järjen päässä. Tuo, antaako nainen ihan jokaiselle on naisen itse päätettävissä; millaisen kuvan haluaa itsestään antaa, tai millaiselta se itsestään tuntuu. Eihän sekään varmasti mahtavalle tunnu, jos itseään jakelee, muttei kykene sitoutumaan- enemmänhän sen luulisi masentavan.

Anyway.. itselläni on tuo sama ongelma, että kaipaan miehen rinnalleni, mutten uskalla sitoutua juuri tuon haavoittumisen pelossa. Jollain tapaa sitä kuitenkin kuvittelee, että on helpompi yksin. Lisäksi itsetuntoni on huono, joten en usko olevani millään tasolla viehättävä, ja vaikka joku tekee selväksi kiinnostuksensa ja itse olisin myös kiinnostunut, en uskalla näyttää sitä. Tuntuu vain, että jos näytän tunteeni/kerron niistä, saan kuulla selän takanani paskaa ja naurua.

• ThinkingWhileDrinking
        Sama ongelma kirjoitti:

Miten suruun/masennukseen juovasta naisesta saa hutsun?! Idioottimaista yleistämistä, sama kuin sanoisi kaikkien miehien pettävän tm.

Itse aikoinani join masennukseen ja ahdistukseen, kun sai kaiken paskan unohtumaan edes hetkeksi. Silti en haarojani levitellyt ja pidin järjen päässä. Tuo, antaako nainen ihan jokaiselle on naisen itse päätettävissä; millaisen kuvan haluaa itsestään antaa, tai millaiselta se itsestään tuntuu. Eihän sekään varmasti mahtavalle tunnu, jos itseään jakelee, muttei kykene sitoutumaan- enemmänhän sen luulisi masentavan.

Anyway.. itselläni on tuo sama ongelma, että kaipaan miehen rinnalleni, mutten uskalla sitoutua juuri tuon haavoittumisen pelossa. Jollain tapaa sitä kuitenkin kuvittelee, että on helpompi yksin. Lisäksi itsetuntoni on huono, joten en usko olevani millään tasolla viehättävä, ja vaikka joku tekee selväksi kiinnostuksensa ja itse olisin myös kiinnostunut, en uskalla näyttää sitä. Tuntuu vain, että jos näytän tunteeni/kerron niistä, saan kuulla selän takanani paskaa ja naurua.

Siis kärjistin asian - ylläri pylläri.

Minusta on hieno homma, ettet jakele itseäsi kaupungilla, puskassa tai pikkujouluissa. Ja toivon, että pääset estyneisyydestäsi eroon, mutta en todellakaan toivo, että kusi nousee päähän, kun miehiltä alkaa tulla tarjouksia. Äkkiä on huoran maine, kun tarpeeksi monen kanssa makaa.

Sillä faktahan on, että kyllä nainen seuraa saa, mutta kysymys kuuluu: minkälaista?

• tarkoitus mennä

jakelemaan itseään tuonne. Mielummin olen yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ja on mukavia naiskavereita. Ja miksi pitäisi muuttaa itseään? Se oikea tulee jos on tullakseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5405
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2176
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1790
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      142
      1742
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1525
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1328
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      210
      926
    Aihe