puh.jäljittäminen..

vieläkin epäilys..

niin yksinkertaisesti kysyn:Voiko puhelinyhtiöltä saada tiedot kaikista numeroista johon kännykästä on soitettu,edellyttäen tietnkin että omistaja itse kysyy omat tietonsa? Aion pyyttä/vaatia miestä tekemään tämän jos se on mahdollista. Epäilen että hän on yhä yhteydessä naiseen jonka kanssa oli suhde.Haluan tämän mustan varjon elämästäni pois että tiedän mitä teen...

10

1624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa...

tosin 3 viimeistä numeroa puuttuu. Mutta kyllä ne viesti- ja puheluhistoriat usein kertoo, jos johonkuhun pidetään yhteyttä erittäin aktiivisesti tms.

Jaksamista!

saman kokenut :(

• ---

Oliko suhde ennen sinua vai samaan aikaan? Kertooko viestit kuitenkaan, kun moni viestii muuten vaan ilman että näkee?

• vielä enemmän....

Juu, kytätkää eukot vaan vielä hanakammin ukkojenne kännykät,puhelut,viestit jne...Takuuvarma keino millä työnnätte sen ukkokullan uudestaan sen salarakkaan syliin....Munkin rakastajan eukko luulee että suhteemme on ohi...ukko on vaan nykyään tosi varovainen eli olemme sopineet ettei soitella enää ja viestejä laitetaan tosi vähän verrattuna aiempiin vuosiin! Mua jotenkin säälittää välillä tämänkin miehen pikkurouva kun taitaa luulla että mies valinnut hänet Rakkauven tähen! Tosiasiassa mies pysyy luonaan vain omaisuuden ja lapsen takia! Niin seksuaalinen on tämäkin mies ettei ikinä pystyis olemaan uskollinen, kotona kun on jäätävän kylmää ja akka antaa vaan jouluna ja juhannuksena suunnilleen. Kuka terve,viriili aikuinen mies voisi tyytyä moiseen?!

• näitähän löytyy
        vielä enemmän.... kirjoitti:

Juu, kytätkää eukot vaan vielä hanakammin ukkojenne kännykät,puhelut,viestit jne...Takuuvarma keino millä työnnätte sen ukkokullan uudestaan sen salarakkaan syliin....Munkin rakastajan eukko luulee että suhteemme on ohi...ukko on vaan nykyään tosi varovainen eli olemme sopineet ettei soitella enää ja viestejä laitetaan tosi vähän verrattuna aiempiin vuosiin! Mua jotenkin säälittää välillä tämänkin miehen pikkurouva kun taitaa luulla että mies valinnut hänet Rakkauven tähen! Tosiasiassa mies pysyy luonaan vain omaisuuden ja lapsen takia! Niin seksuaalinen on tämäkin mies ettei ikinä pystyis olemaan uskollinen, kotona kun on jäätävän kylmää ja akka antaa vaan jouluna ja juhannuksena suunnilleen. Kuka terve,viriili aikuinen mies voisi tyytyä moiseen?!

Ukko varmaan kertonut miten monta kertaa vuodessa kotoa hellyyttä löytyy. Iltasatuinahan nämä menee, mutta että aikuinen horatsu kaiken uskoo, niin kertoo kyllä kaiken. Ja se raha on niin pyhää, ettei sitten voi erota, jos kerran pitää kahta ämmää naida vuorotellen, jospa sinäkin tajuaisit sitten kuitenkin asemasi.

• olet maksullinen...
        näitähän löytyy kirjoitti:

Ukko varmaan kertonut miten monta kertaa vuodessa kotoa hellyyttä löytyy. Iltasatuinahan nämä menee, mutta että aikuinen horatsu kaiken uskoo, niin kertoo kyllä kaiken. Ja se raha on niin pyhää, ettei sitten voi erota, jos kerran pitää kahta ämmää naida vuorotellen, jospa sinäkin tajuaisit sitten kuitenkin asemasi.

Itse olet pelkkä maksullinen huora! Eli hoida kersat, tomuta matot, vie matkalle jne jne...niin sit lohkee ehkä lahnailua! Ja koska mies ei tähän tyydy,lähtee toisen naisen lakanoiden väliin! Tiedosta vaan itse asemasi, mies pitää sua pelkkänä talouskoneena ja kersojen ja talon hoitajana! Ja mitä iltasatuihin tulee, et kai tosiaan usko ettei välillämme ole muuta kuin seksi?! Tiedosta jo maksullisen huoran asemasi!

• tätä kisailua
        olet maksullinen... kirjoitti:

Itse olet pelkkä maksullinen huora! Eli hoida kersat, tomuta matot, vie matkalle jne jne...niin sit lohkee ehkä lahnailua! Ja koska mies ei tähän tyydy,lähtee toisen naisen lakanoiden väliin! Tiedosta vaan itse asemasi, mies pitää sua pelkkänä talouskoneena ja kersojen ja talon hoitajana! Ja mitä iltasatuihin tulee, et kai tosiaan usko ettei välillämme ole muuta kuin seksi?! Tiedosta jo maksullisen huoran asemasi!

jos se kotona oleva kodinkone ei itse välitä seksistä, niin eikö se ole kaikille osapuolille paras ratkaisu kun isukki käy tyydyttämässä tarpeensa jonkun seksistä nauttivan kanssa. Näin siitä ei tule perheelle edes lisäkuluja, toisin kun jos tarvitsisi käydä maksullisissa.

• ihminen..
        olet maksullinen... kirjoitti:

Hei...miten sä kirjoitat täällä ihmisille? Missä sun käytöstavat on? Jokuhan voi kohta nostaa kunnialoukkaus asian haukkumisestasi. Huorittelu on kyllä aika loukkaavaa tekstiä netin kautta. Mieti vähän kirjoituksiasi.

• on aina
        ihminen.. kirjoitti:

Hei...miten sä kirjoitat täällä ihmisille? Missä sun käytöstavat on? Jokuhan voi kohta nostaa kunnialoukkaus asian haukkumisestasi. Huorittelu on kyllä aika loukkaavaa tekstiä netin kautta. Mieti vähän kirjoituksiasi.

Mitä mitä? Tämähän on ollut kautta aikojen se pahin huorittelu palsta! Jos se pitää lopettaa, pitää lopettaa myös koko palsta!! Itse en ainakaan missään ole lukenut niin härskiä ja huorittelevaa tekstiä ku tällä palstalla!! Täällä ns.ykkös,-ja kakkosnaiset huorittelevat kilvan toisiaan ja taistelevat onnessaan jostain "munattomasta" äijästä joka on täys luuseri ja pettävä paskakasa! Ei mitään muuta!

• Rouva X
        on aina kirjoitti:

Mitä mitä? Tämähän on ollut kautta aikojen se pahin huorittelu palsta! Jos se pitää lopettaa, pitää lopettaa myös koko palsta!! Itse en ainakaan missään ole lukenut niin härskiä ja huorittelevaa tekstiä ku tällä palstalla!! Täällä ns.ykkös,-ja kakkosnaiset huorittelevat kilvan toisiaan ja taistelevat onnessaan jostain "munattomasta" äijästä joka on täys luuseri ja pettävä paskakasa! Ei mitään muuta!

Nämä pahimmat huorittelijat kaikenlisäksi
        ovat ne joiden vastuulla on lasten, tulevaisuuden
        aikuisten kasvatus!!
        Ja sitten toisella palstalla samat törkeyksien huutelijat kauhistelevat nuorten huonoja tapoja??
        Mistä ihmeestä ne tavat on opittu jos ei kotoa?
        Tytöt ottavat äidistään mallia ja puheet on kun
        metsämiehillä. Kannattaa rouvien katsoa peiliin ja pestä suu saippualla siis oma suu.

• sananlaskukin jo sanoo
        ihminen.. kirjoitti:

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.
        Jospa tuokin sanansäilän käytttäjä on vihdoin viimein tilansa tajunnut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe