Joku kyseli, että tykkäättekö ojentaa palstakirjoittajia...

ojennanpa!

Jos oikeasti haluatte, että nämä keskustelut antaisivatkin ihmisille jotain ja jos oikeasti haluatte, että tämän huvittavan palstan taso edes vähän joskus maailmassa nousisi, älkää edes vastatko sellaisille kirjoittajille, joiden asia on pelkkää paskaa.

Tiedän, että se on vaikeaa, jos suuri osa näyttäisi olevan juurikin paskaa, mutta alentumalla ihan argumentoimaankin sellaisiin aloituksiin, joiden sisältö vaikuttaisi olevan lähinnä...noh *jätän sanomatta, piip* kirjoittajien käsialaa, valitettavasti tuette huonotasoisen keskustelukulttuurin jatkumista. On tavattoman sijaishäpeää aiheuttavaa, jos joku yleisesti ottaen fiksun oloinen ihminen vaivautuu ihan jankkaamaankin jonkun turhiokynäilevän palstapiereskelijän kanssa...Siitä tulee joskus sellaistakin tunnetta, kuin että kirjoittaja jopa nauttisikin sellaisesta turhanpäiväisestä mussuttamisesta. Tai: kuten joku taannoin melko fiksustikin mielestäni ajatellut ( suuntaansa, ei tarkalleen näin, mutta samansuuntaisesti...) sanoi: haluaisi osoittaa älyllistä ylemmyyttään jollekin sellaiselle kirjoittajalle, jolle sen älyllisenkin ylemmyyden osoittaminen on kuitenkin ainoastaan nolonkin helppoa...

Olen toki itsekin joskus sortunut jankkaamiseen, enkä ole ketään parempi tai ylempänä siinä, mutta mä sentään en näitä palstapiereskelijöitä oikeasti kerrassaan mitenkään hauskana osaa pitää... Katsokaas tän palstan etusivun aloituksia ja laskekaas, että kuinka monessa niistä on ajatuksen aihetta.

4

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahasti

addiktoitunut, mene välillä kävelylle siellä paistaa aurinko

• ojennanpa!

Addiktoitumiselta kalskahtaa kylläkin tuonlainen tarpeeton höpötys, joka ei liity kirjoittamaani asiaan.

Sun ei tarvitse olla huolissasi mun palstaaddiktioitumisista, ihan oikeasti.;) Mä käyn tällä palstalla väliin enemmän, väliin vähemmän ja joskus taas en ollenkaan. Seur. viikosta esim. taas tulee mulla sellainen, että tulee reissua ja muuta, eli enpä ehdi palstailemaan. Kuten oli tätä edeltävälläkin viikolla.

Ps. Mikä e.W?

• ojennanpa!
        ojennanpa! kirjoitti:

Addiktoitumiselta kalskahtaa kylläkin tuonlainen tarpeeton höpötys, joka ei liity kirjoittamaani asiaan.

Sun ei tarvitse olla huolissasi mun palstaaddiktioitumisista, ihan oikeasti.;) Mä käyn tällä palstalla väliin enemmän, väliin vähemmän ja joskus taas en ollenkaan. Seur. viikosta esim. taas tulee mulla sellainen, että tulee reissua ja muuta, eli enpä ehdi palstailemaan. Kuten oli tätä edeltävälläkin viikolla.

Ps. Mikä e.W?

Pahoittelut kirjoitusvirheistä edellä.

• puska-anzzy

PEOOOOOOOOOOOO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe