Tahdon katsoa kuinka sinun pikkutytön silmäsi kostuvat autuudesta, kun olet vihdoin saanut kohdata minut. Et koskaan puhuttele minua etunimelläni, vaan kutsut minua ainoastaan Herraksi. Mikäli kuitenkin teet sen virheen, että lausut nimeni turhaan, vaikka en ole sinulta mitään kysynyt, enkä edes antanut sinulle lupaa puhua, niin sinä ymmärrät kuuliaisena nostaa hameenhelmaasi, jotta voin antaa muutaman raipan iskun suloiseen pyllyysi. Sinussa on suloisuutta, mutta olet myös kuuliainen pikkulutka, joka tietää paikkansa. Sinä osaat olla myös kodin hengetär ja siivota paikat puhtaaksi, silloin kun satun olemaan poissa kotoa. Sinä tahdot minun nussivan sinut sinikseksi, panevan sinua niin kovaa ja kauan ettet enää osaa enää ajatella selkeästi. Sinä tahdot hukkua ja huuhtoutua orgasmien mereen, johon vain minä voin sinut johdattaa. Sinä tahdot rakastua elämään, jota maistaessasi et tahdo enää koskaan palata takaisin aikaisempaan hiirenharmaaseen elämääsi. Sinä tahdot kohdata minut.
deitti-ilmoitus - ottakaa mallia
zarathustra-
3
723
Vastaukset
- saat vain sääliä tuollaisella
Ihan liikaa yritystä. Naurettava.
- sinikseksi
Ei jääny muuta mieleen ku sinikseksi.
- =O !!!
Pedofiilin tekemältä ilmoitukselta tuo vaikutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862