injektioneula ja napakoru

: ))

elikkäs ite oon tekemässä napakorun ( nyt vittuun " ÄLÄ TEE ITSE " - kommentit) kerran oon jo koittanu mut neula oli ihan liian ohut ja ei sopinut käyttötarkoitukseen joten en saanut korua sisään kun umpeutu ihan heti. Nyt siis mielessä uusi yritys. Apteekissa kuulemma myydään injektioneuloja, ja mulle kerrottiin että vaan kahta kokoo, pitääkö paikkaansa ja mitkä koot ne on ? ja onko nää apteekin neulat sellasia onttoja sisältä ?

11

1778

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aögfhaös

joo, sellasella tee

• alottaja

ja onko niitä apteekissa ? onko sama kuin injektioneula? anteeksi :D

• dfSgvSDgv

En haluu mitenkää valittaa tai kuulostaa nipottajalta, mutta ei kannata tehä ite. mun kaveri siis kuoli verenmyrkytykseen vaikka teki just noil neuloilla mitä saa apteekista ja käytti käsineitä ja muutenkin hygieenisiä tarvikkeita. jos oot koht 16 ni kantsii ottaa napakoru lävistäjällä vaikka se maksaakin enemmän mutta tulehduksen ja verenmyrkytyksen riski on pienempi. minkä ikänen oot? ootko saanu vanhenmilta luvan napakoruun vai teetkö salaa. voit tietysti tehä napakorun itse mut mä kannatan mielummin lävistys liikettä ja ammatilaisen tekemää napakoruu. en siis haluu mitenkään valitaa yms mut kerroin vaan oman kannan asiaan

• Samapatuooikeestaanon

Jos tulehduksen antaa vaan olla,niin siihen kuolee,vaik sen lävistyksen olis tehny maailman paras lävistäjä.Peiliin saa itteensä semmonen tumpula kylläkin kattoa.Vai oliks se sun kaveri,jonka kaverin kaveri kuoli...sitä urbaanilegendaa :-D

Sitäpaitsi:täytyy myöntää,et en uskonu tota kuolemajuttua sit alkuunkaan.En vaan käsitä mikä motivaatio oli,ellet sit leipääs tolla hommalla hanki.
        Nimittäin ykskään lävistäjä maan päällä ei voi antaa lävistykselleen tulehtumattomuus-takuuta.

• se vasta kualiki

Mun kaveri otti lävistäjällä ja kual jo kotimatkalla vaik ei ees poltannu. raitiovaunu katos ajo päälle, et varo vaan noita ammattilävistäjiä

• *askaa

täyttä valetta, eihän sulla edes ole kavereita. Ammattilaisilta niitä tulehduksia juuri saakin. Turvallisin tapa on tehdä itse.

• alottaja

ihan totta :D:D kun laitoin että ei tarvitse valittaa että teen itse, näin olen päättänyt :D jos kaverisi nyt sattui kuolemaan ni se ei tarkota että minä kuolen. sori nyt vaan mut mulle pistettiin viimeks paskasella nuppineulalla jota ei ollu mitenkään muutenkun vedellä puhdistettu ja hei camoon elossa oon edelleen. nyt vaan haluisin pysyvän korun, ja kyllä teen sen itse. haluaisin vaan vähän vinkkejä etten tapa itseäni ... : P

• .....***

• apteekista

Vaaleanpunainen injektioneula. Se on injektioneuloista paksuin. Ja terävä on. Tietty sit netistä saa tilata kanyylineuloja ja lävistyspihtejä sekä steriilejä kumikäsineitä jotka ovat siis ehdottomat. Kaikki kertakäyttökamaa tietty. Ite tilasin ja lävistin myös. Mulla on kyllä toi sairaanhoitajan koulutus. Tein kaverille kans. Ei mitään ongelmia kummallakaan.
      Muista hyvä hygienia. Pese ensin kätesi ja desinfioi huolella lävistettävä alue. Ota kaikki esille steriilille leikkausliinalle koskematta sormilla instrumentteihin, neuloihin jne. Sit steriiit hanskat käteen ja homma hoituu. Muista hävittää neula asianmukaisesti, ettei kukaan pistä itseään sillä. Teippaa se vaik pahvin sisälle ja heitä sit roskiin.

• .....***

taitaa olla 1,2-millinen. Itselleni tehtiin kauan sitten napalävistys apteekin neulalla, muistaakseni vihreä muoviosa ja paksuus 1,6 mm.

• kanyylineula

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      264
      9932
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      194
      5664
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      164
      5234
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4881
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      4
      2723
    6. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2449
    7. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2279
    8. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      354
      2022
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1705
    10. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90