Terve köyhät, oon tuossa viikon verran ollu pyhällä ja kävin kempassakin. Kyllä te ootta kurjia, vielä ajelette rippikouluikäsillä autoilla. Ostin itelle helmikuussa tään 70 tonaa maksavan maasturin.
Kävin viinakaupassakin ostaa kossukorin, vittu että porukka katto kun makselin viissatasilla, kummasti kurttukädet piilotteli kympin seteleleitä.
Mulla on nyt kaks mökkii pyhällä, oli niin vittumainen naapuri niin ostin se mökin tuplahinnalla, en tiiä annanko sen olla vai pukkaanko kesällä nurin ja tilaan jonkun 600 neliönmökkikompleksin avaimet käteen periaattella.
Mulla on mummi pelkosenniemellä, käväsin kahvilla, mummi valitteli sähkölaskun suuruutta.. Annoin sille neljätonaa, se on vähän hupsu, loppuillan se yritti laskee paljonko se tekis markoissa, se pääsi ynnäyksessä niin lähelle että annoin vielä 230 euroa. Jäi lasku vastausta vaille.. mutta hei, ei sen kummempii, mää kirjottelen loppuviikosta, ens viikolla mä oonkin alpeilla...
ps. Tuulipuku ei oo trendikäs, stailakkaa vähän
wroom
15
1137
Vastaukset
- voihan sitä
Olemattomuuttaan tuollakin tavalla ilmaista. Sossu perii niin kuin muutkin...hih.
- näyttää menevän....
ylpeily käy lankeemuksen eellä....vai miten se oli..
- Ei teille kummoista
näyttää menevän.... kirjoitti:
ylpeily käy lankeemuksen eellä....vai miten se oli..
provoa tarvi heittää.....heh!
- lätty lätisee
Ei teille kummoista kirjoitti:
provoa tarvi heittää.....heh!
Näkihän tuon että kusipää kakara veistää juttua. Mene helvettiin ja pysy siellä pulunnussija.
- tollasii urpoi
lätty lätisee kirjoitti:
Näkihän tuon että kusipää kakara veistää juttua. Mene helvettiin ja pysy siellä pulunnussija.
on siistii feikata menee aivan simona....
- joupjoup
tollasii urpoi kirjoitti:
on siistii feikata menee aivan simona....
Et voi minulle yhtään mitään. Täysin voimaton olet kun minä käsittelen. Se on aivan sama tuletko yksin tai porukassa niin remmiä tulee tunti tauotta.
- leipuri suosittelee..
joupjoup kirjoitti:
Et voi minulle yhtään mitään. Täysin voimaton olet kun minä käsittelen. Se on aivan sama tuletko yksin tai porukassa niin remmiä tulee tunti tauotta.
Syö poka pullaa niin narut kasvaa:)
- aina köyhä
Taidat olla kelalla töissä vai liimapuutako liimaat kun noin hyvin pyyhkii?
Lie tullut osinkorahoja vai pörssissäkö pelannet. - go home
Pösilö on, veikkaan että herra on muurolan koneella. Äänestimme ja tulos, älä kirjoita enää, syö lääkkeesi ja kuuntele mitä hoitajat sanoo.
- ollu itte
niemen mummilta sähkölaskurahoja ruinaamassa!!
- ökyrikas
en viitsi mainita omistuksiani, mutta yhen toiveen heittäsin ilimoille. Toivon nääs, että nostasivat bensan hintaa ainakin 20 ekeen litra, että sitten aina ku ajaa nii vastaan tulis vaan tuttuja...hih
- Umpisikaökyrikas
köyhäilyä.
Omistan Leviltä Ylläkseltä sekä Rukalta useampia luxushuviloita enkä todellakaan käytä niitä vuokraamiseen. Kun joskus mieli tekee lappiin niin ovat aina huollettuna sekä käyttövalmiina. Autolla ei tulisi edes mieleenkään lähteä liikenteeseen, omalla learjet-60 on paljon vaivattomampaa. Ne keskukset joihin ei lentämällä pääse, ei edes kiinnosta (tasokkuus puuttuu). Muuten, olen sieltä kempasta syntyisin.....
PS. Koskenkorvaa en käytä edes puhdistusaineena. - onnellinen tyhjätasku
Umpisikaökyrikas kirjoitti:
köyhäilyä.
Omistan Leviltä Ylläkseltä sekä Rukalta useampia luxushuviloita enkä todellakaan käytä niitä vuokraamiseen. Kun joskus mieli tekee lappiin niin ovat aina huollettuna sekä käyttövalmiina. Autolla ei tulisi edes mieleenkään lähteä liikenteeseen, omalla learjet-60 on paljon vaivattomampaa. Ne keskukset joihin ei lentämällä pääse, ei edes kiinnosta (tasokkuus puuttuu). Muuten, olen sieltä kempasta syntyisin.....
PS. Koskenkorvaa en käytä edes puhdistusaineena.Aikansa sullakin,kyllä se siitä suruksi muuttuu.
- tuommosia tänne
Umpisikaökyrikas kirjoitti:
köyhäilyä.
PS. Koskenkorvaa en käytä edes puhdistusaineena.kirjoitella, muutenki mieli maassa. Vatsa kurnii joka päivä, huomisesta ruoasta ei tietoakaan. Viinaakaan ei ole nähty vuosiin, ei ole varaa. Leuka rintaan ja katse rikkinäisiin kengän kärkiin....jos ne nuo poliitikot saisi jotain hyvää meille köyhillekin aikaiseksi, täytyy vain odottaa.
- kolkytdonaa
Mistäs pummasit rahat 70 donaa maksavan maasturin vuokraan, sossustako hait, jotta pääset tänne rehentelemään. Tuo on jo 70-luvulla sallalaisten käyttämä kikka, kun tulivat Ruåtsista katkaisuhoitalomallaan käymään kotikonnuillaan ja vuokrasivat sossun rahoilla munaVolvon tai amatsooniVolvon. Keksi parempi juoni, vuokraa vaikka lisäksi smokki ja osta suuhusi kallis sikari, ja kerro olevasi Renny Harlinin kaveri, jolle aiot vipata rahata Mannerheim -elokuvaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928