Moi!
En tiedä kuuluuko tää tälle palstalle, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa.
Ongelmani koskee henkilöä (herra X), jota kohtaan minulla oli voimakkaita tunteita vielä vuoden 2008 alussa. Kerroin hänelle tunteistani, mutta hän sanoi ettei pidä minusta tarpeeksi. Jatkoin elämääni eteenpäin, mutta tuossa jokin aika sitten hän lähetti minulle sähköpostia, jossa hän kertoi, että hänelläkin on aina ollut tunteita minua kohtaan. Nykyisin olen itse onnellisessa parisuhteessa.
Ongelmani tämän Herra X:n kanssa on, että olemme yrittäneet olla ystäviä, ja olemme puhuneet asioista monet kerrat. Saattaa kulua kuukausia, ettemme puhu lainkaan. Viime aikoina hän on alkanut myös kohdella minua huonosti. Haukkuu minua ja häviää sanaakaan sanomatta (hän ei asu suomessa joten "häviäminen" käy helposti).
Nyt asiaan. Suutuin tuossa yhtenä päivänä hänen käytöksestään ja lähetin hänelle sähköpostia, jossa sanoin, että en jaksa enää yrittää olla hänen ystävänsä, kun en saa asialle mitään vastakaikua. Sanoin myös, että en pidä siitä miten hän on minua viimeaikoina kohdellut ja että meidän ei tarvitsisi enää pitää yhteyttä. Loppuun kirjoitin vielä, että ei muistella pahalla. Herra ei ole vastannut viestiini.
Nyt olen tullut katumapäälle. Haluaisin selvittää asiat hänen kanssaan lopullisesti.
Antaisinko siis ylpeydelleni periksi, ja ottaisin häneen yhteyttä huolimatta siitä, että olen jo kerran todennut, että en halua olla hänen kanssaan tekemisissä?
Kiitos kaikille vastanneille ja niille, jotka jaksoivat lukea.
Ottaisinko yhteyttä?
3
903
Vastaukset
- mememe
Uskon että kaikkein paras olisi nyt vaan antaa olla. Sinulla vaikuttaa olevan vielä tunteita tätä henkilöä kohtaan.
Elätkö onnellisessa parisuhteessa, tietääkö miehesi että pidät yhteyttä tähän toiseen mieheen (ja tietääkö hän siinä tapauksessa tämän tapauksen historian)?
Minusta vaikuttaa siltä, että sinun on vaikea päästää irti. Aloitko panikoida kun hän ei kirjoittanut takaisin? Ehkä koska pelkäät että välinne tosiaan on poikki?
En tahdo pahoittaa mieltäsi, mutta tapaus muistuttaa paljon samankaltaista juttua joka tapahtui aikoinaan minulle. Olin jo parisuhteessa toiseen, mutta en voinut päästää tästä vanhasta irti. Me olimme ensin ystäviä, sitten yritimme seurustella. Se ei toiminut, joten yritimme taas olla pelkkiä ystäviä. Se on todella vaikeaa.
Ehkä sinun kannattaisi miettiä tarkkaan ennen kun kirjoitat hänelle taas. Minkä takia haluat kirjoittaa? Ystävyyden takiako..?- dejavù
Mieheni tietää asiasta ja tietää myös kyseisen tapauksen historian. Olen myös keskustellut asiasta mieheni kanssa, eli siis en millään muotoa yritä salata asiaa häneltä.
Minua ovat jääneet vaivaamaan kaikki selvittämättömät sotkut, joita minun ja tämän Herra X:n välillä on ollut. Olemme kyllä keskustelleet monesti, mutta eivätpä tunnu asiat keskustelemalla paranevan. Aina kun saamme asiat "selvitettyä" joudun itse olemaan se henkilö, joka ylläpitää tätä "ystävyyttä". Minulla ei ole enää muunlaisia kuin ystävällismielisiä tunteita tätä Herra X:ää kohtaan. Minua kuitenkin harmittaa tilanteemme, sillä ennen kuin tunteita sotkettiin peliin, olimme todella hyviä ystäviä ja tulimme hyvin toimeen keskenämme. Olisi ikävää, että ystävyytemme loppuisi toisen ylpeyden ja toisen välinpitämättömyyden takia.
Olen kuitenkin itsekin ollut sitä mieltä, että on parempi olla ottamatta yhteyttä.
- älä ota yht.
kuulostaa hankalalta tapaukselta.
Hänellä on sinulta anteeksipyydettävää koska haukkuu ja kohtelee huonosti.Ottakoon hän yhteyttä.
Lisäksi leikkii sinun tunteillasi koska ensin ei pidä tarpeeksi ja sit taas sanookin että aina on ollut tunteita.Höpö höpö,varmaan paremman puutteessa.
Sinuna en lähtis enää tohon leikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760