17? 20? 25? 30? 30 ? 40?
Itsestäni tuntuu että alan olemaan kauneimmillani siinä 23 vuoden iässä.
Missä iässä olit kauneimmillasi,
19
1004
Vastaukset
- NYT!
Lähempänä viittäkymppiä. :) Nuorempana olin söpö, sievä, nätti, en pelkästään omasta mielestäni. Nyt olen kaunis, nyt olen nainen. Tyttömäinen, mutta kypsä nainen. Itsetunto ja itsevarmuus jota elämä ja kokemus antaa ihmiselle säteilee minusta ympäristöön. Viihdyn itseni kanssa, pidän siitä mitä näen peilistä, en haluaisi muuttaa mitään. Olen todella tyytyväinen itseeni nyt. Kaikki nuoruuden epävarmuus on poissa. Ihanaa olla aikuinen, kypsä, itsenäinen, kaunis NAINEN. :)
- MikkiHiiri
naiset määrittelevät itsensä vahvasti ulkonäönsä kanssa.
- naisen arvo
MikkiHiiri kirjoitti:
naiset määrittelevät itsensä vahvasti ulkonäönsä kanssa.
on aina, kautta aikojen, mitattu kauneudella.
- vastaan
naisen arvo kirjoitti:
on aina, kautta aikojen, mitattu kauneudella.
että en koskaan ole tuntenut olevani kaunis ja tuskin koskaan tulen tuntemaan itseäni kauniiksi.Ja olen saanut kuullakin aika suoraa puhetta rumasta ulkonäöstä.Mutta minkäs sitä naamalleen voi,ei kaikki ole kauniiksi syntyneitä.Kaipa sitten olen arvoton ihminen tässä ulkonäköön sitoutuneessa yhteiskunnassa.
- Nainen 40 vee
mutta kasvot tarvisivat hiontaa, ei ryppypä juurikaan, mutta joskus ollut pieniä finnejä, nyt
alkavat näkymään. Ei onneksi ole ollut agneihoa,
mutta pientä epätasaisuutta mikä häiritsee mua silloin kun katson suurentavalla peilillä.
- StippaS
Älkää nyt hyvät siskorakkaat menkö tuohon mediahömpötykseen liiaksi mukaan! Nainen on kaunis oli sitten mitä ikäluokkaa tahansa kunhan huolehtii itsestänsä, koska se näkyy ja kuuluu ja myös kantaa kauas!
Minä olen kuin viini. Mitä vanhemmaksi tulen niin sitäkin hehkeämmäksi ;))))) Puhumattakaan kun vauhtikin vaan kiihtyy jatkuvalla syötöllä niin ei voi kuin ihmetellä mihinkä kaikkeen sitä vielä ollenkaan joutuu kaiken naiseutensa kanssa :D Kultaisena lankana (ei koskaan punaisena *viaton* ;) asian hallitseminen siten, ettei se hallitse minua vaan minä sitä ;D - nyt 47
ja ihan ok vieläkin...
- sama täällä
Nyt olen 42 v.
- Nainen...
olen nyt kauneimmillani kun lähestyn 50 vuotta. Miehiä ainakin riittää kimpussa. Mut en määrittele ulkonäöllä arvoani vaan kaikella muulla.
- Tristar
Olenpa havainnut että mielestäni olen ollut kauneimmillani aina. Koska en osannut kuvitella itseäni vanhempana, pidin itseäni nuorempana jo parhaita päiviäni elävänä, noin ulkonäöllisesti. Sitten tulivat lapset, raskaus ja synnytys tekivät ihmeitä positiiviseen suuntaan. Nyt tuntuu siltä että mitä enemmän opin itseäni tuntemaan ja maailmaa ymmärtämään... naunistun omissa silmissäni. Jonkun ulkopuolisen katse voisi nähdä jotain aivan muuta, en osaa arvioida objektiivisesti omaa ulkonäköäni koska pidän siitä itse. Kauneus on katsojan silmässä. Korvien väli todella lyö yli ihon kimmoisuudesta, mene ja tajua :D ihailen harmaantuvaa raitaa ohimollani ja toivon että säilyn yhtä hyvin kuin äitini.
***- asioiden selittämiseen
omalle edulleen ja tuuliviirenä kääntyminen tuulea nopeammin on hämmästyttävä ominaisuus. Minkä takia miehet eivät koskaan pidä naisia kovin jaloina tai miehen veroisina.
Tästä syystä naiset eivät myöskään ole hauskoja, he eivät vaan osaa nauraa _oikeasti_ itselleen tai olla edes raa'n rehellisiä. - Tristar
asioiden selittämiseen kirjoitti:
omalle edulleen ja tuuliviirenä kääntyminen tuulea nopeammin on hämmästyttävä ominaisuus. Minkä takia miehet eivät koskaan pidä naisia kovin jaloina tai miehen veroisina.
Tästä syystä naiset eivät myöskään ole hauskoja, he eivät vaan osaa nauraa _oikeasti_ itselleen tai olla edes raa'n rehellisiä.nyt kun heittelit taas ilmaan kaikenlaista epämääräistä, voisit varmaan selittää mistä ihan oikeasti on kyse.
Onko todella omasta itsestään pitäminen, oman itsensä näkeminen kauniina iästä riippumatta, tuuliviirimäistä? Hmmh. Suoraan sanottuna en näe asiaa noin, en sitten alkuunkaan mutta jos sinulla on selkeitä syitä tuohon kantaasi, kuulisin ne mielelläni.
"Minkä takia miehet eivät koskaan pidä naisia kovin jaloina tai miehen veroisina. "
Siis Sinä et pidä. Puhu vain omasta puolestasi.
Mitä hauskuuteen ja nauramiseen (itseironiasta nyt puhumattakaan) tulee, on hyvin ilmeistä ettemme ole tavanneet. Sen faktan kanssa minä voin hyvin elää :D
- nainen on
kauneimmillaan 15-20v. Tutkimusten mukaan keskimääräinen ikä taisi olla 17v.
16-17v naiset voittaisivat kaikki malli- ja missikisat jos saisivat osallistua.- siinä iässä
vielä naisiakaan!
- ...
...
- kolmenäiti
ehkä nyt - tosin en koskaan ole pitänyt itseäni kauniina.
Sanoisin siis, että olen parhaimmillani nyt 32 vuotiaana.
Tosin eihän sitä vielä tiedä mitä vuodet tuopi tullessaan : ) - nainen 40 vuotta
34-ikävuoteen olin aika pullukka. Nyt olen 40v ja laihtunut ja treenannut muutenkin itseäni, tein tietynlaisen elämäntapamuutoksen. Uuttta kampausta ym. Mielestäni olen nyt 40v parhaimmillani, väliäkö sillä mitä muut ajattelee...heh heh
- erika111
eli muutama vuosi sitten.. en tiedä olenko siitä muuttunut mutta elämäntilanteeni on huono ja tunnen itseni epävarmaksi enkä edes käy missään missä voisin olla "kauniina".. mutta siis ehdottomasti kaunistuminen alkoi vasta 23 ikäisenä omalla kohdallani. Sitä ennen olin sellainen rääpäle, vientiäkin oli eniten vasta tuossa 23 ikäisenä.
- olin minä
kauneimmillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780