Tuossa viime perjantaina päätin lähtiä baariin heti kun oli ehtiny vetää kahden tunnin treenit yläkropalle ja käyny suihkussa. Kävelin keskustaan, baariin jossa on lähes 100% saanti. Astelin kynnykse yli, portsari oli vanha tuttuni, ytm_miehiä hänkin. Vaihdoimme muutaman sanasen liittyen sm-liigan pudotuspeleihin. Kävellessäni tiskin luo niin eikös vaan siinä ollut pesiytyny kuin ihmeen kaupalla pari hintelää, kauluspaitoihin pukeutunutta atm:ää. Minä siitä hääsin ne peliapajia pilaamasta (he lantustivat nurkkapöytiin), ja tilasin viskin tuplana. Eikös vaan siinä viiden minuutin kuluttua ympärilläni parveillu lauma kiimaisia ämmiä. Minä siitä poimin kaksi vähiten rumaa joiden kanssa sovittiin että mennään mun kämpillä, nussitaan koko yö. Tökerön suorasukainen lähestymistapani teki suuren vaikutukseen ämmiin. Me sitten tilasimme taksin, lähimme asunnolleni jossa jatkot ja painoin molempia perseeseen, tykkäsivät kovasti. Tällainen oli päivä ytm:n elämässä.
Päivä YTM:n elämässä
ytm_.mies
4
535
Vastaukset
- Komea mies
Jos perseeseen laitoit niin oliko ne siis miehiä?
- almasty
Sinä heräsit peräkammarissasi ja äitisi huusi sinut syömään.
- millaista elämää
naista saavat miehet viettävät.
- herra&hidalgo
Kysynpähän vaan... Johan tossa tulee jo itsellekin halpa olo, jos jokaista vastaantulevaa tuikkii menemään. Vaikka onhan se totta, ettei tuo kaikilta onnistu, mutta ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780