Huomenta,
täällä taas raportoimassa. Aamun lukemat 69.7 kg eli -900g viime viikosta tullut paino alaspäin. Tää on hassua tää painonpudotus, nyt oli ns. "huono viikko" eli en ehtinyt urheilemaan kuin 2 krt viikon aikana ja viikonloppuna tuli syötyä hieman roskaruokaa ja karkkia joten olin kuvitellut painon nousseen/pysyneen samana. No, kivenpi näin! Mitenkäs muilla on sujunut?
Tsemppiä taas uuteen viikkoon!!!
HELMIKUU 09 viikko 6.
3
191
Vastaukset
- Koko(nainen)
Hei!
Minulla on tuo 3kg lähtenyt 1. viikon aikana, nyt toisen viikon aikana näyttää pysyneen samassa. Mutta hyvä homma, mulla ei ihan noin tarkkaa vaakaa ole mutta vaatteistakin huomaa, että jonkunlainen "turvotus" tosiaan on hävinnyt. Mitään kamalaa kuuria en ole pitänyt vaan ihan herkkujakin tuli viikonloppuna syötyä. Kävelyllä olen käynyt 5 pvänä peräkkäin ja nyt ajattelin pitää kaksi lepopäivää ja alkaa pikkuhiljaa kokeilemaan 7 km:n kävelylenkkiä. - - 5 kg
Heippa!
Onneksi okoon teille molemmille viikkotuloksistanne. Itselläni paino tasan 68 300 gramma miinusta viikossa. Muutenkin viime viikko meni tosi hyvin herkkuja en ole syönyt, ja lenkkeillyt olen joka päivä. Toivottavasti tämäkin viikko sujuu ihan yhtä hyvin. Joten pikkuhiljaa tässä nyt edetään tämän projektin kanssa.
Viikon jatkoja täältäkin kaikille, ja periksi ei parane antaa tämän projektin kanssa.
Terv. - 5 kg- Thenes
Onnittelut kaikille pudotuksista!!!
Ja heti peraan anteeksipyynnot kun olen ollut "kadoksissa". Netti on temppuillut jatkuvasti vaikka sen piti (muka) olla jo kauan sitten toimintakunnossa muuton jaljilta.
Mita tulee siihen painoon... Voi itku ja ahdistus. 3 viikossa paino on muuttunut 200 grammaa ja viela noususuuntaan! Elan toivossa etta asiaan hiukan vaikuttaisivat kuukautiset joiden pitaisi alkaa huomenna, mutta joka tapauksessa voin todeta etta juuri minkaanlaista laihtumista ei ole tapahtunut. Pahus, pahus, pahus...
Tilanne siis tanaan aamulla: 175 cm ja 72,5 kg.
Saamarin liikuntakielto! Tanaan aamulla vaa'alla seisoessani paatin uhmata viisaampiani ja kavelin noin 5 kilometrin lenkin. Taju pysyi mutta raskasta oli. Olen ollut pidempaan vakavasti sairas ja vaikeassa elamantilanteessa ja tuntuu jotenkin ihan hullulta etta omat "liikakilot" (olen normaalipainoinen) aiheuttavat niin suurta paansarkya... Mutta kun ahdistaa ettei saa syoda hyvin (aina on muka nalka, lienee varmaan psyykkista) eika liikkua ja kovalla vaivalla hankittu lihasmassa tuntuu katoavan silmissa ja korvaantuvan laskilla.
Mutta vali vali vali... Kai se on vaan niin etta pitaa lakata voivottelemasta sita ettei ole ihanteellisessa tilanteessa ja valita paras olemassa olevista vaihtoehdoista... Eli eikun sitten vaan kavelemaan sateella ja pimealla ja syomaan rehuja. huoh... Elan toivossa etta saan ensi maanantaina esittaa hiukan positiivisempia lukuja...
Taman paivan saldo:
*proteiinipirtelo jogurttiin tehtyna
*mars-patukka (liian pitka tauko ruokailujen valilla)
*2 lautasellista kanaa ja vihanneksia
*n. 5 km kavelylenkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862