a) kokonaan itselleni?
b) kokonaan pois mielestäni ja elämästäni?
Miksi en saa sinua?
21
2842
Vastaukset
- minut?
Soita tänään illalla yhdeksän aikaan niin sovitaan ensi viikonlopuksi tapaaminen:-)
-PS-- Lapinnoida
...Sinä saat soittaa minulle.
- minä odotan
Lapinnoida kirjoitti:
...Sinä saat soittaa minulle.
Soita tänään illalla yhdeksältä:-) Kun annoit minun odottaa, tiedät että muutin elämääni. Tule viikonlopuksi luokseni, teen sinulle hyvää ruokaa! jos lähdet 18.05 koneella, olet jo täällä 19.20 ja kentältä kestää taksilla puolituntia:-) ODOTAN SINUA!
- Lapinnoida
minä odotan kirjoitti:
Soita tänään illalla yhdeksältä:-) Kun annoit minun odottaa, tiedät että muutin elämääni. Tule viikonlopuksi luokseni, teen sinulle hyvää ruokaa! jos lähdet 18.05 koneella, olet jo täällä 19.20 ja kentältä kestää taksilla puolituntia:-) ODOTAN SINUA!
Ja mitenköhän sinä olet muuttanut elämääsi?
- sittenkin
Lapinnoida kirjoitti:
Ja mitenköhän sinä olet muuttanut elämääsi?
Minä olen valmis yrittämään kanssasi!
- Lapinnoida
sittenkin kirjoitti:
Minä olen valmis yrittämään kanssasi!
...nyt tarvitaan sinulta tekoja, tekoja, tekoja.
- ei vaan sanoja
Lapinnoida kirjoitti:
...nyt tarvitaan sinulta tekoja, tekoja, tekoja.
Odotan tekoja sinulta nyt, sanoja vain siitä, että onko minulla taas vain turhaa toivoa. Tämä vaikuttaa taas siltä. Haluatko oikeasti sitä mitä toivot, onko meillä toivoa... Miksi sinä vaadit minulta tekoja, miksi sinä et itse halua tehdä tekoja? Odotan sinua huomenna, se on sinun tekosi! Minä teen sitten sanoista tekoja:)Odotan vain yhdeksään asti ovikellon soittoa...jos tulet tiedän että sanasi eivät olleet tyhjiä.
Jos et tule, oli tämä vain "ohikiitävää"
Älä ota yhteyttä enään koskaan mitenkään, jos et tule uuteen kotiini. Sinua ajattelin tämän hankkiessa:) - säälittävää
ei vaan sanoja kirjoitti:
Odotan tekoja sinulta nyt, sanoja vain siitä, että onko minulla taas vain turhaa toivoa. Tämä vaikuttaa taas siltä. Haluatko oikeasti sitä mitä toivot, onko meillä toivoa... Miksi sinä vaadit minulta tekoja, miksi sinä et itse halua tehdä tekoja? Odotan sinua huomenna, se on sinun tekosi! Minä teen sitten sanoista tekoja:)Odotan vain yhdeksään asti ovikellon soittoa...jos tulet tiedän että sanasi eivät olleet tyhjiä.
Jos et tule, oli tämä vain "ohikiitävää"
Älä ota yhteyttä enään koskaan mitenkään, jos et tule uuteen kotiini. Sinua ajattelin tämän hankkiessa:)Noidat on vaarallisii...etsi joku tällainen ku mä oon....kiltti:)
..kun löydät noihin vastauksen, niin mäkin oon kovasti kiinnostunut.. :p
- Notso
Et osaa päästää irti. Et osaa luopua hänestä. Helpommin sanottu kuin tehty. Niinhän se on!
- niin kaukana
haetaanko molemmat eri asioita? Itselleni riittäisi "huokausten sillat" joskus - ja nekin on nyt rakennustyömaana...
Elämä vie...- p....
Miksi haluat vain rakennustyömaan? Miksi en kelpaa sinulle? Ikäeron takiako...
- p....
p.... kirjoitti:
Miksi haluat vain rakennustyömaan? Miksi en kelpaa sinulle? Ikäeron takiako...
miten paljon olet varattu, tällä hetkellä....
- Utelias nainen
p.... kirjoitti:
miten paljon olet varattu, tällä hetkellä....
Kertokaas ikänne, asuinpaikkanne, suhteenne taustasta, ja kaikesta:)
- mies...
Utelias nainen kirjoitti:
Kertokaas ikänne, asuinpaikkanne, suhteenne taustasta, ja kaikesta:)
samat sanat sulle, sä myös omat tiedot.
- utelias nainen
mies... kirjoitti:
samat sanat sulle, sä myös omat tiedot.
...tunnistaa toisensa? Mulla ei kai ole omaa elämää kun aloin seuraamaan tätä keskustelua, loppu oli kyllä ihan erinlainen kun ajattelin:)
Mies muka on yhtäkkiä muuttunut kunnolliseksi ja noida toivottelee hyvää jatkoa!
Toivoisin edelleen et nää ihmiset kertoisivat vähän itsestäään, varsinkin toi Lapinnoida kiinnostaa! Ja kyllä se mieskin! Mistä he tuntevat toisensa ja oliko Lapinnoida uhri...ja kuuluko tää Huokausten silta tähän mitenkään...
Mun tietoja vähän , oon reilu nelikymppinen ja UTELIAS:)
- rakkaalleni!
Olen jo aiemmin kertonut hänelle siitä kuinka jäin koukkuun melkein 10 vuodeksi pyörittäessäni naisia ja tyttöjä, pettäessäni ja valehdellassani kaikille. Työni liikkuvuus antoi mahdollisuuden minulle pitää suhteita yllä lähes joka kylässä suomen maassa. Se oli kuitenkin elämäni surkeinta aikaa!
Vaihtaessani alaa, yritin päästä naisista eroon mutta vasta tavattuani hänet tajusin miten järjettömän hienoa on olla suhteessa jossa ei valehdella! En tiedä mikä minuun meni nähtyäni sinun viestin, mutta sen tiedän että en halua palata siihen kurjaan elämään.
Olen monelle naiselle sanonut että hän on ainoa jonka kanssa voisin mennä naimisiin...ei pidä paikkaansa! Nyt olen löytänyt paikkani, se on hänen elämässä, vain häntä rakastan. Hän on poikkeuksellisen hyvä ihminen.
Vanhat suolat ei enään janota :-) elämä on edessä, ei takana.- sinulle..
onnea uuteen, pysyvään suhteeseesi!
- Utelias nainen
Hyvä Lapinnoida, tarinasi on herättänyt minussa tosiaankin uteliaisuuden. Mietin tässä romatisoinko liikaa mielikuvituksessani. Kerro tarinasi!
- Lapinnoida
Lapinnoida vastailee nyt sitten kysymyksiin. Ensinnäkin, minulla ei ole aavistustakaan, ketä nuo ketjuun liittyneet ihmiset ovat. Hetken jo ajattelin itsekin, että olenko ihan sattumalta valinnut nimimerkin, jolla on jokin historia täällä keskusteluissa tms. Mutta tosiaankin, ihan vain haikailen erään miehen perään, enkä usko, että yksikään noista, ketkä vastasivat, on se ketä haikailen. Ja oikeastaan en enää haikaile, vaan yritän pikemminkin päässä hänestä lopullisesti irti, koska en hänen kanssaan enää koskaan voi elämääni jatkaakaan. Koko tarina on liian pitkä ja masentava kerrottavaksi. Mutta kerrottakoon lyhyesti, että kyseessä on tyypillinen tilanne siitä, että ex-mieheni minut petti, otin eron ja nyt ei mies sitten millään meinaa lopettaa minussa roikkumistaan.
- Utelias nainen
Aika yleinen tarina...oon pahoillani! Tsemppiä
sulle ja potkaise roikkuva exäsi sinne missä pippuri kasvaa!
Itselläni on vähän samanlainen tausta, mulle jäi kaikki lapset, myös exän edellisestä liitosta kaksin kappalein:) Nyt taas muutaman vuoden ihanan hiljaisuuden jälkeen, hän taas haikailee perääni. Mutta ollaan lasten (tai nuoriahan ne jo on) kanssa niin onnellisia että ei haluta sitä harmiksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006