tytinä tytöt

pipsa_possu

missäs kaikki on luurannu?? :)
mulla se paino ei laske..eikä nouse..sama 80,8 kg
noh,ei ihmekkään viikonlopun herkutteluilla ettei laskenu mut kiva kun ei ole noussutkaan:)
ens viikonloppuna vielä yhdet kemut ja sit ne toivottavasti loppuu hetkeks..sais kerrankin olla viikonlopun rauhassa:D
mites muiden paino??
haasteita tälle viikolle?? ruoka päiväkirjaa en kirjottanu sit enää kun en vaan pysyny itekkään syömisieni perässä:)
jotain liikunta haasteita?? kirjotetaanko liikuntapäiväkirjaa?? kaikki liikkumiset ylös tänne??
toivotaan vaan etten tule kipeeks,kurkku oli tosi kipee aamulla mut alkaa helpottaan jo..ja tyttö oli vähä yöllä tukossa mutta nyt taas ei ole mitään.

tulkaahan kertoon kuulumisia:)
ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!

20

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janitamami

Jälleen hurjat -200g tippunu:/
      Onkohan tää liian nopea pudotustahti :D

En jaksa käsittää tätä mateluvauhtia,no tietty pääasia että ei ole edes noussu tuotaki.

Ajoin juuri kuntopyörällä reilut 11km.

Nyt on kyllä niin ihanan kaunis aurinkoinensää että uloski tietty vois lenkille mennä,olen vaan niin saamaton lähtemään.

Mukavaa alkanutta viikkoa tytsyt ja tsemppiä!!!

• pipsa_possu

hienoa janitamami:) kyllä tuo 200 grammaakin jo antaa taas potkua uudelle viikolle ja pudotus sekin on joten ONNEA!! :)
        mulla se vaan junnaa siinä samassa! argh!!

• margetta
        pipsa_possu kirjoitti:

hienoa janitamami:) kyllä tuo 200 grammaakin jo antaa taas potkua uudelle viikolle ja pudotus sekin on joten ONNEA!! :)
        mulla se vaan junnaa siinä samassa! argh!!

Minulta on nyt puhti pois, oon tosi huonovointinen, en eilen pystynyt lenkillekkään:(
        En vaan tiedä mitä tää on, olin kylläkin töissä tänään ja kävin pienellä lenkilläkin tässä illansuussa, muuten on vaan öklö-olo yyääkk:(

Aamulla mittari näytti 58,700g, elikkä 300g on viikkoon lähtenyt, ihan hyvä näin;)

Oonkohan nyt tulossa oikeesti kipeeksi, vai mitä tää on?

janitamamille onnittelut, ihan hyvä suoritus!
        pipsa possulle myös onnittelut, hyvä noinkin kun ei kuitenkaan ole noussut paino kun herkkujen kanssa olet tasapainoitellut:)

Entäs marabou?

Minäkin voisin liikunta päiväkirjaa pitää ( vaikka olenkin kokoajan tänne laittanutkin lähes kaikki "rientoni":)

Kun nyt vaan tästä selviän, vaivastani:)

Nyt ilta-teelle ja kohta nukkumaan, heipatihei!

• pipsa possu
        margetta kirjoitti:

Minulta on nyt puhti pois, oon tosi huonovointinen, en eilen pystynyt lenkillekkään:(
        En vaan tiedä mitä tää on, olin kylläkin töissä tänään ja kävin pienellä lenkilläkin tässä illansuussa, muuten on vaan öklö-olo yyääkk:(

Aamulla mittari näytti 58,700g, elikkä 300g on viikkoon lähtenyt, ihan hyvä näin;)

Oonkohan nyt tulossa oikeesti kipeeksi, vai mitä tää on?

janitamamille onnittelut, ihan hyvä suoritus!
        pipsa possulle myös onnittelut, hyvä noinkin kun ei kuitenkaan ole noussut paino kun herkkujen kanssa olet tasapainoitellut:)

Entäs marabou?

Minäkin voisin liikunta päiväkirjaa pitää ( vaikka olenkin kokoajan tänne laittanutkin lähes kaikki "rientoni":)

Kun nyt vaan tästä selviän, vaivastani:)

Nyt ilta-teelle ja kohta nukkumaan, heipatihei!

toivottavasti et ole tulossa oksu tautiin :(
        inhottavinta mitä tiedän on oksentaminen!! yök!
        ONNITTELUT pudotuksesta :)
        missäs marabou on?? tulehan kertoon kuulumisia??

liikuntaa on ollut tänään:
        tunti kuntonyrkkeilyä
        ja
        puolen tunnin kävely lenkki

hyviä öitä kaikille tytöille:)
        ja älähän margetta kipeenä töihin mene *hali*

• pipsa_possu

oonko mä oikeesti tulossa kipeeks?? kurkku kipeenä taas ja nenä oli yön tukossa.. mut nyt taas helpottaa..aivastellu kyllä olen koko aamun :/ nyt en tahdo tulla kipeeks, en,en,en...
      mikäs margetan olo? parempi vai huonompi?
      ja missäs se marabou on?? tuu tänne :)
      janitamami: onko semmonen kuntopyörä kallis?? olis kiva saada joku vehje kotiin muttakun ei tiedä et mikä:/
      kävin eilen kattomassa ihan oikeitakin pyöriä,onpa ne kalliita..jos kevättä kohti tulis halvennukseen :)
      mukavaa tiistaipäivää!!

• M.arabo.U

Halojaa, täällä ollaan!!!! :D Ei toimi kone ei! :// Nyt pääsin piipahtamaan ja ilmoittamaan että hyvissä voinneissa ollaan enkä teitä unohtanut.... mutta kone ei halua toimia yhteistyössä minun kanssa! :O

Linjoilla taas kun ne toimii! Tsemppiä tytsyt; onnea tiputetuista grammoista ja iloista viikkoa!

*suuri rutistus teille kaikille*

• M.arabo.U
        M.arabo.U kirjoitti:

Halojaa, täällä ollaan!!!! :D Ei toimi kone ei! :// Nyt pääsin piipahtamaan ja ilmoittamaan että hyvissä voinneissa ollaan enkä teitä unohtanut.... mutta kone ei halua toimia yhteistyössä minun kanssa! :O

Linjoilla taas kun ne toimii! Tsemppiä tytsyt; onnea tiputetuista grammoista ja iloista viikkoa!

*suuri rutistus teille kaikille*

Tiputusta kilo, paino maanantaina 64kg. ;D

• pipsa_possu
        M.arabo.U kirjoitti:

Tiputusta kilo, paino maanantaina 64kg. ;D

marabou!!! :) toivottavasti kone tulee kuntoon pian:) meillä kun vaihtu netti liittymä ni ei ole pätkiny yhtään niin paljoo kun vanha..

liikunta:
        lenkki n. 40min..

mun tekis mieli syödä koko ajan jotakin..jalat menee jatkuvasti jääkaapille..onneks sielä ei ole mitään "hyvää" :)

nyt telkkaa katteleen vähäks aika ja unille..väsyttää kamalasti,vois ehkä olla parempi mennä sänkyyn suoraan,voi olla et kohta kuorsaan sohvalla:)
        hyvää yötä!!

• margetta

Nyt uskallan julkaista salaisuuden teille tytöt, tänään sain varmuuden raskaudestani!!!
      OON NIIN ONNELLINEN!!!
      Haluaisin huutaa koko maailmalle iloni, mutta ei vielä olla kerrottu kellekkään, nyt vaan teille ystäväiseni:))))
      Ollaankin tätä odotettu niiiiiin kauan ja melkein jo toivomme menetetty, oon niiiin liiiikuttunut eeetttääää....

Sitähän tämä huonovointisuus sitten oli kuitenkin ja sitä kestän vaikka sitten koko yhdeksän kuukautta, on se sen arvoista kuitenkin kun saa pienen nyytin palkkioksi:)

Toivon mukaan tässä kävisi hyvin, ainahan on pelko että se ei onnistu, nyt vaan tuntuu että tää onnistuu, muistakaa tytsyt iltarukouksissanne meitä!

Meitti on niin sekaisin, että nyt en keksi muuta hupatuksia laittaa:))))

• pipsa possu

MÄ ARVASIN!!!!!!! piti sanoo sulle eilen jo että' noihan on ihan selviä raskausoireita mut en sit viittiny :D IHANAAAAAA!!! mä olen niin onnellinen sun puolesta!! ja teidän kummankin puolesta!!!
        sä et sitten jätä meitä,ethän:) nyt keräät kiloja ja me yritetään niitä poistaa,vai mitä..
        ihanaaa ihanaa ihanaaaaaaa :D tekis mieli kiljua sun puolesta!!! :D
        nyt sinne sänkyyn,tulin vaan vilaseen vielä ja kyllä kannatti:D

• janitamami

ihan hirveesti!!Itkee tirautin oikein onnenkyyneleitä,aivan mahtava uutinen :D

Olen ollut täällä viime aikoina vaihtelevasti kun meillä ollut hirvee pelko pojan puolesta kun oli vielä epäselvää poitsun tilasta.Koululääkäri diagnosoi taudin ja laittoi lähetteen eteenpäin sairaalaan josta odotimme tietoa joutuuko leikkaukseen vai onko jo myöhäistä kuten koululääkäri meille ilmoitti :(
        Eilen kävimme sitten sairalassa tutkimuksissa ja saimmekin onneksemme ilouutisen,diagnoosi oli väärä eikä leikkausta tarvita:)
        Hiukka helpotti meillä olotilaa.Poitsu lähti tänään paljon reippaanpana kouluun.Eli täällä myöskin ollaan jokseenkin onnellisia :D

Joku kysyi kuntopyörän hintaa,minulla maksoi 70€ oli tarjouksessa prismassa,normaali hinta 100€
        Olen nyt polkenut sillä jokatoinen päivä vaihtelevia matkoja.
        Kuntopyörällä ajo on niin ykstotista hommaa että poljen aina silloin kun telkusta tulee joku ohjelma josta tykkään niin menee aikaa huomaamatta.

margetalle ja miehellesi vielä ihan tajuttoman paljo onnea ja onnenhalaus!!

• margetta
        janitamami kirjoitti:

ihan hirveesti!!Itkee tirautin oikein onnenkyyneleitä,aivan mahtava uutinen :D

Olen ollut täällä viime aikoina vaihtelevasti kun meillä ollut hirvee pelko pojan puolesta kun oli vielä epäselvää poitsun tilasta.Koululääkäri diagnosoi taudin ja laittoi lähetteen eteenpäin sairaalaan josta odotimme tietoa joutuuko leikkaukseen vai onko jo myöhäistä kuten koululääkäri meille ilmoitti :(
        Eilen kävimme sitten sairalassa tutkimuksissa ja saimmekin onneksemme ilouutisen,diagnoosi oli väärä eikä leikkausta tarvita:)
        Hiukka helpotti meillä olotilaa.Poitsu lähti tänään paljon reippaanpana kouluun.Eli täällä myöskin ollaan jokseenkin onnellisia :D

Joku kysyi kuntopyörän hintaa,minulla maksoi 70€ oli tarjouksessa prismassa,normaali hinta 100€
        Olen nyt polkenut sillä jokatoinen päivä vaihtelevia matkoja.
        Kuntopyörällä ajo on niin ykstotista hommaa että poljen aina silloin kun telkusta tulee joku ohjelma josta tykkään niin menee aikaa huomaamatta.

margetalle ja miehellesi vielä ihan tajuttoman paljo onnea ja onnenhalaus!!

Kiitos tytöt!
        En todellakaan ole teitä jättämässä, nyt vaan on laihduttamiset laihdutettu tältä erää, te jatkatte ja minä laitan tänne niitä tulevia kiloja:)
        Oo vieläkin ihan pilvilinnoissaan, on niin epätodellinen olo:)

Olen todellakin huonovointinen, en vaan aamuisin, vaan kokoajan, mitenkähän kauan tätä voi jatkua?
        Kävin tässä illalla lenkillä ja olo hieman hellitti, oli vaan hiton liukasta joissain kohdin, valtaosa väylistä oli kuitenkin sulaa:D

Minä olen niin "vihreä" tässä jutussa ja kyselen varmaan ihan lapsellisia juttuja, tuli vaan mieleeni, kun huomenna olisi jumppa-ilta, että mitenkä pitkään voi tuollaisia jumppia harrastaa?
        onko haittaa jos vetää normaalit hikijumpat tässä vaiheessa? niin jos edes pystyn menemään tän yrjötyksen takia:)

Janitamamille tsemppiä, varmaan on ollut teillä tosi tressaavaa tuo epätietoisuus, lapset on kuitenkin se maailman tärkein asia ja heille toivoo aina parasta mitä voi, mutta hyvä kun asiat on nyt selvinneet parhain päin, halit minultakin sinne teille:)

En nyt muista mitä minun piti vielä sanoa, nyt kuitenkin lähden saunaan, venähti vähän myöhäiseksi tänään...

Heissulivei kaikille!

• margetta
        margetta kirjoitti:

Kiitos tytöt!
        En todellakaan ole teitä jättämässä, nyt vaan on laihduttamiset laihdutettu tältä erää, te jatkatte ja minä laitan tänne niitä tulevia kiloja:)

Olen todellakin huonovointinen, en vaan aamuisin, vaan kokoajan, mitenkähän kauan tätä voi jatkua?
        Kävin tässä illalla lenkillä ja olo hieman hellitti, oli vaan hiton liukasta joissain kohdin, valtaosa väylistä oli kuitenkin sulaa:D

Minä olen niin "vihreä" tässä jutussa ja kyselen varmaan ihan lapsellisia juttuja, tuli vaan mieleeni, kun huomenna olisi jumppa-ilta, että mitenkä pitkään voi tuollaisia jumppia harrastaa?
        onko haittaa jos vetää normaalit hikijumpat tässä vaiheessa? niin jos edes pystyn menemään tän yrjötyksen takia:)

Janitamamille tsemppiä, varmaan on ollut teillä tosi tressaavaa tuo epätietoisuus, lapset on kuitenkin se maailman tärkein asia ja heille toivoo aina parasta mitä voi, mutta hyvä kun asiat on nyt selvinneet parhain päin, halit minultakin sinne teille:)

En nyt muista mitä minun piti vielä sanoa, nyt kuitenkin lähden saunaan, venähti vähän myöhäiseksi tänään...

Heissulivei kaikille!

Niin maraboulle onnittelut hienosta kilon pudotuksesta!

• pipsa_possu
        margetta kirjoitti:

Kiitos tytöt!

Heissulivei kaikille!

mulle sanottiin sillon ainakin että raskaus aikana voi tehdä mitä muutenkin paisi että loppu vaiheessa rääkit pois ja tietty mitään vatsalihas liikkeitä ei mun mielestä saa tehdä..??
        en oikein ole perillä tosta liikunta jutusta kun mä en voinu edes käydä töissä :) joo,en halua lannistaa mutta mä oksensin sinne puoliväliin asti, mutta mulla olikin normaalia pahempi koko odotus aika..
        ootko neuvola aikaa jo varaillu? millä viikoilla olet?

janitamami: hirveetä tollanen epätietoisuus:( onneks kaikki hyvin.. haleja!!!

mun tän päivän liikkunnat on kai 20min kävelyä..jippii:D ei olis kyllä kerennykkään.

hyviä öitä tytteli!!

• pipsa_possu
        pipsa_possu kirjoitti:

mulle sanottiin sillon ainakin että raskaus aikana voi tehdä mitä muutenkin paisi että loppu vaiheessa rääkit pois ja tietty mitään vatsalihas liikkeitä ei mun mielestä saa tehdä..??
        en oikein ole perillä tosta liikunta jutusta kun mä en voinu edes käydä töissä :) joo,en halua lannistaa mutta mä oksensin sinne puoliväliin asti, mutta mulla olikin normaalia pahempi koko odotus aika..
        ootko neuvola aikaa jo varaillu? millä viikoilla olet?

janitamami: hirveetä tollanen epätietoisuus:( onneks kaikki hyvin.. haleja!!!

mun tän päivän liikkunnat on kai 20min kävelyä..jippii:D ei olis kyllä kerennykkään.

hyviä öitä tytteli!!

piti ihan miettiä mikä päivä tänään on..:) menee niin vauhdilla nää viikot:)
        mulla on menny viikko ihan mukavasti mutta tuo tuleva viikonloppu pilaa taas koko jutun :(
        sitten kun mä tästä viikonlopusta vielä selviin ni en mene vähäänaikaan minnekkään!! jos tää laihdutus alkais rullaamaan :)
        nyt ruuan laittoon :)

toivottavasti marabou saa sen koneen kuntoon pian, kaivataan sua!!! :)

• janitamami
        pipsa_possu kirjoitti:

piti ihan miettiä mikä päivä tänään on..:) menee niin vauhdilla nää viikot:)
        mulla on menny viikko ihan mukavasti mutta tuo tuleva viikonloppu pilaa taas koko jutun :(
        sitten kun mä tästä viikonlopusta vielä selviin ni en mene vähäänaikaan minnekkään!! jos tää laihdutus alkais rullaamaan :)
        nyt ruuan laittoon :)

toivottavasti marabou saa sen koneen kuntoon pian, kaivataan sua!!! :)

Tänään oli ihana aurinkoinen ilma,jopa muutama lämpöastekin oli.

Kuntopyörällä tänään olen ajellut useampaankin otteeseen,varmaankin jotain pari tuntia yhteensä.Olen jopa innostunut kuntopyörällä ajosta:D
        Ehkäpä kesällä lähden ajelemaan tavallisella pyörällä niin tulee olleeksi ulkona.

Syömiset on pysyny hyvin "ruodussa" ja oottelen jo mielenkiinnolla vaakaan nousua maanantaina,jos vaikka 300g tippuis :D

Onnittelut maraboulle taas hienosta pudotuksesta,tietty kaikille onnittelut pudotuksista ja siitä ettei ole noussut.

• pipsa_possu
        janitamami kirjoitti:

Tänään oli ihana aurinkoinen ilma,jopa muutama lämpöastekin oli.

Kuntopyörällä tänään olen ajellut useampaankin otteeseen,varmaankin jotain pari tuntia yhteensä.Olen jopa innostunut kuntopyörällä ajosta:D
        Ehkäpä kesällä lähden ajelemaan tavallisella pyörällä niin tulee olleeksi ulkona.

Syömiset on pysyny hyvin "ruodussa" ja oottelen jo mielenkiinnolla vaakaan nousua maanantaina,jos vaikka 300g tippuis :D

Onnittelut maraboulle taas hienosta pudotuksesta,tietty kaikille onnittelut pudotuksista ja siitä ettei ole noussut.

tulin juuri jumpasta..
        eli tän päivän liikunta saldo on:
        tunnin rääkki jumppa ja
        reilu puolentunnin kävely

janitamami: sä olet ollu ahkera..kaks tuntia polkenu..huh!!

mun tarvis kesäks hommata pyörä kun sellasta en tällä hetkellä omista:(
        (edellinen varastettiin ja oli ajettu sen kaks kertaa,kyllä otti päähän) mut siitä on jo aikaa,en vaan ole saanu hommatuks sit uutta..

nyt haukkaan jotain ja telkan ääreen:) heips..

• margetta
        pipsa_possu kirjoitti:

tulin juuri jumpasta..
        eli tän päivän liikunta saldo on:
        tunnin rääkki jumppa ja
        reilu puolentunnin kävely

janitamami: sä olet ollu ahkera..kaks tuntia polkenu..huh!!

mun tarvis kesäks hommata pyörä kun sellasta en tällä hetkellä omista:(
        (edellinen varastettiin ja oli ajettu sen kaks kertaa,kyllä otti päähän) mut siitä on jo aikaa,en vaan ole saanu hommatuks sit uutta..

nyt haukkaan jotain ja telkan ääreen:) heips..

Etsin tietoa noista asioista ja totta, että voi harrastaa näin alkuun lähes mitä vaan.
        Olin jumpassa tänään ja ihan hyvältä tuntui, tänään onkin ollut ihan normaali olo:)
        En ole vielä neuvolassa käynyt, sain ajan vasta parinviikon päähän, ei hajuakaan miten lasketaan noita viikkoja:)
        Kait oon viisaampi kun käyn siellä neuvolassa:)

Systeri kävi juuri ja kerroin uutisen, molemmat itkettiin ilosta.
        Tämä siskoni odottaa ensimmäistään toukokuulla laskettu aika, molemmat ollaan niin herkässä tilassa ja kun tietää miten ollaan tätä odotettu ja kaivattu:)

Minun jutut tulee olemaan tällaisia juttuja, toivottavasti ette kyllästy näihin, sanokaa vaan kun rupeaa "keittämään" yli niin lopetan, oon vaan niin innoissaan:)

Nyt tämän illan jutut on tässä, hyviä yöunia kaikille!

• pipsa_possu
        margetta kirjoitti:

Etsin tietoa noista asioista ja totta, että voi harrastaa näin alkuun lähes mitä vaan.
        Olin jumpassa tänään ja ihan hyvältä tuntui, tänään onkin ollut ihan normaali olo:)
        En ole vielä neuvolassa käynyt, sain ajan vasta parinviikon päähän, ei hajuakaan miten lasketaan noita viikkoja:)
        Kait oon viisaampi kun käyn siellä neuvolassa:)

Systeri kävi juuri ja kerroin uutisen, molemmat itkettiin ilosta.
        Tämä siskoni odottaa ensimmäistään toukokuulla laskettu aika, molemmat ollaan niin herkässä tilassa ja kun tietää miten ollaan tätä odotettu ja kaivattu:)

Minun jutut tulee olemaan tällaisia juttuja, toivottavasti ette kyllästy näihin, sanokaa vaan kun rupeaa "keittämään" yli niin lopetan, oon vaan niin innoissaan:)

Nyt tämän illan jutut on tässä, hyviä yöunia kaikille!

mä olen menettäny toivoni jo sen kevään suhteen.. kamala ilma,hirvee tuuli ja kylmä..yök!!!
        margetta: mua ei ainakaan haittaa,päin vastoin,ihanaa:) tuola on www.vauva.fi sellanen laskuri mikä kertoo viikot ja lasketun ajan..ja kaikkee muutakin ihanaa:) siin on sivussa odotus,klikkaat sen ja sit siihen pitäs tulla laskurit ja sit siitä ohjeitten mukaan:)

mä vähän herkuttelin eilen.. tein köyhiä ritareita ja söin niitä jäätelön ja vadelmien kanssa..nams:) mutta en syöny kun kaks:)

nyt tars lähtee siivoileen..heipä hei..

• margetta
        pipsa_possu kirjoitti:

mä olen menettäny toivoni jo sen kevään suhteen.. kamala ilma,hirvee tuuli ja kylmä..yök!!!
        margetta: mua ei ainakaan haittaa,päin vastoin,ihanaa:) tuola on www.vauva.fi sellanen laskuri mikä kertoo viikot ja lasketun ajan..ja kaikkee muutakin ihanaa:) siin on sivussa odotus,klikkaat sen ja sit siihen pitäs tulla laskurit ja sit siitä ohjeitten mukaan:)

mä vähän herkuttelin eilen.. tein köyhiä ritareita ja söin niitä jäätelön ja vadelmien kanssa..nams:) mutta en syöny kun kaks:)

nyt tars lähtee siivoileen..heipä hei..

Viikonloppu häämöttää!
        Tulin juuri lenkiltä, ihana ilta kun vielä valoisaakin, aurinko paistoi mukavasti:)

Kävin tuolla "vauva sivuilla" ja sain laskurissa tällaisen vastauksen; viikko olisi 7 ja laskettu aika 10/11-09, no nyt jännään onko sama neuvolassa:)

Minä nyt yritän olla herkuttelematta edes, ettei paino rupee liikaa nousemaan ja liikuntaa jatkan ainakin lenkkeillen, systeri toi mulle jumppa-ohjeita, mitä voin kotosalla tehdä, ei hirveesti suositellut noita jumppia missä olen käynyt, varoitteli riskistä, no en tiedä, mutta täytyy uskoa pikku-siskoa:)))

Kohta saunaan, huomenna jos saatais aikaiseksi siivota kunnolla mökki:)

Hyvää viikonloppua kaikille tytöille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5210
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      127
      1671
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1560
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1275
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1100
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      857
    Aihe