Tyttöystäväni petti minua noin kuukausi sitten laivalla kännissä. Jatkoimme kuitenkin yhdessä olemista, mutta minulle tulee jatkuvasti se pettäminen mieleen :/ En halua ajatella sitä...miten pääsen siitä eroon? Sekoan kohta. Tiedän että haluan olla nykyiseni kanssa enemmän kuin mitään muuta ja tiedän että se oli häneltä SUURI virhe. Olen ajatellut välillä eroa, niin on myös hänkin koska tietää että aiheuttaa pahaa oloa minulle. Mutta tiedän myös että ero ei ole oikea ratkaisu...ei se oikeasti helpottaisi mitään, päinvastoin. Me molemmat viihdymme toisemme seurassa, seksi on mahtavaa, ajatukset käyvät yhteen ja fyysistä vetovoimaakin on molempiin suuntiin. Molemmat haluamme toisiamme enemmän kuin mitään tässä maailmassa...mutta se pettäminen tulee aina välillä mieleeni ja se oikeasti nyt pilaa tätä suhdetta aina välillä. Meneekö se ajan kanssa ohi? Kokemuksia?
Petetty ja yhdessä.
12
1185
Vastaukset
- Miten niin haluatte?
Eihän tuo pidä paikkaansa että te MOLEMMAT toisianne haluatte enemmän kuin mitään muuta? Tyttöystäväsi haluaa selvästi jotakin muutakin?
Hän näyttää tuntevan fyysistä vetovoimaa muihinkin kuin sinuun? Kysy mitä hän haluaa mitä sinä et voi hänelle antaa?
Ilmeisesti sitä tunnetta että on mahdollisimman haluttu muidenkin miesten mielestä?
Nuoret naiset haluavat just sitä että kaikki vonkaa heitä. Vanhemmat naiset ovat jo sinut itsensä kanssa ja löytävät samat fiilikset muista osamisalueistaan kuin fyysisestä vetovoimastaan.
Kun tietää jo olevansa hyvä niin ei tarvitse pönkitystä enään muilta kuin omalta mieheltään.
Tunnustiko hän itse pettämisensä?
Kysy miksi hän sen teki? Pelkäsikö että kuulet jostakin vai jakaakseen oman painolastinsa sinunkin harteillesi? Molemmat ovat puhtaasti itsekkäitä syitä eikä niillä ole mitään tekemistä sen asian kanssa että kunnioittaa sinua ja välittää sinun tunteistasi.- AP.
Hän kertoi minulle siitä itse. Hän ei tiedä miksi teki niin. Hänellä ei ollut mitään syytä, ja oli itsekin todella järkyttynyt teostaan eikä voi ymmärtää miksi teki niin.....mutta kaipaan nyt vinkkejä vaan että miten voin päästä tästä petetyn tunteesta yli, tiedän jo sen että haluan jatkaa elämää hänen kanssaan, ja tiedän että hän välittää minusta. Sen näkee hänen silmistään kuinka paljon hän tuntee syyllisyyttä ja tuskaa sen vuoksi että satutti minua niin paljon. Siis aina kun se tulee puheeksi. No kaipa tä tästä...ajan kanssa.
- hyvä niin
AP. kirjoitti:
Hän kertoi minulle siitä itse. Hän ei tiedä miksi teki niin. Hänellä ei ollut mitään syytä, ja oli itsekin todella järkyttynyt teostaan eikä voi ymmärtää miksi teki niin.....mutta kaipaan nyt vinkkejä vaan että miten voin päästä tästä petetyn tunteesta yli, tiedän jo sen että haluan jatkaa elämää hänen kanssaan, ja tiedän että hän välittää minusta. Sen näkee hänen silmistään kuinka paljon hän tuntee syyllisyyttä ja tuskaa sen vuoksi että satutti minua niin paljon. Siis aina kun se tulee puheeksi. No kaipa tä tästä...ajan kanssa.
Pääset yli jos sinulle tulee tunne että hän oikeasti ymmärtää tekonsa. Ikäviä asioita jotka jätävät jälkensä aina.
Kannattaa kuitekin pohtia yhdessä sitä miksi hän niin teki? Oliko karpaasi poikkeuksellisen vetovoimainen? Onko teidän seksielämässä jotakin parannettavaa? Siis hänen mielestään? Hänen pitää saada suunsa auki ja kertoa tarpeistaan sinulle eikä toteuttaa niitä kännipäissään jossain laivalla.
Silloin kun sinä tiedät mitä hän toivoo voit ehkä toteuttaa ne jos haluat tehdä niin. Et voi toteuttaa hänen toiveitaan mikäli hän ei kerro mitä ne ovat? Pohtikaa myös sitä miksi hän ei pysty puhumaan sinulle niistä? Mitä hän pelkää?
- Samassa veneessä
Jos olet esim. minunlaistani ihmistyyppiä, et saavuta enää täyttä luottamusta tyttöystävääsi. Ja luottamus on parisuhteen ensimmäinen ehto! Epäluottamuksessakin on mahdollista elää, jopa vuosikymmenien ajan, mutta ylimääräinen epämiellyttävä jännitys (milloin hän tekee sen uudelleen?) pitää keskinäiset välinne varautuneina. Ajan ja energian käyttäminen sellaiseen epäilemiseen on melkeinpä elämän väärinkäyttöä.
- ole.
merkitystä,vaikka tyttöystäväsi antoi toisellekin. Ei se tavara ole menny miksikään. Tuollaisesta ei kannata välittää,jatkakaa vain yhdessä.
- sinulle222
Oikeastaan ei pitäisi kenenkään neuvoa toisia. Se mikä sopii sinulle ei väöttämättä sovi toiselle.
Tyttöystäväsi petti sinua ja ns. tunnusti virheensä. Niinpä hän sitten sai sinutkin murrettua kertomalla teostaan, ja se on väärin, koska sinä olet täysin viaton pettämiseen nähden.
Jatkaako vai ei? Vaikeaa se ainakin tulee olemaan. Jos tyttöystävä pettää "tietämättä syytä", hän vetäytyy omasta vastuustaan tapahtuneen suhteen. Tämä sama vastuun pakoileminen voi toistua, enkä pitäisi ollenkaan ihmeenä, jos pettäminen tostuu.
Teillä on mennyt hyvin, ja silti toinen pettää. Pettämisen jälkeen menee paljon huonommin, joten silloin onkin jo syytä pettää. Mietihän tarkaan jatkatko vai kannattaisiko pitää tuumaustauko??- Alkup,
Meillä menee nyttenkin todella hyvin, melkein jopa paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Mitään syytä hänellä ei ollut pettää. Sängyssä on mahtavaa, viihdymme loistavasti, hän sanoi ettei se johtunut mistään meidän suhteessa olevasta jutusta. Hän ei yksinkertaisesti vain tiedä miksi niin teki. Oli kuulemma sanonut Ei tälle miehelle kun alkoi housuja repimään alas. En tiedä koko totuutta. En tiedä kuin sen mitä hän on sanonut...
- Hyvin ja hyvin
Alkup, kirjoitti:
Meillä menee nyttenkin todella hyvin, melkein jopa paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Mitään syytä hänellä ei ollut pettää. Sängyssä on mahtavaa, viihdymme loistavasti, hän sanoi ettei se johtunut mistään meidän suhteessa olevasta jutusta. Hän ei yksinkertaisesti vain tiedä miksi niin teki. Oli kuulemma sanonut Ei tälle miehelle kun alkoi housuja repimään alas. En tiedä koko totuutta. En tiedä kuin sen mitä hän on sanonut...
Voitko luottaa ihmiseen, joka ei TIEDÄ miksi nussii toisen kanssa? Ja jos kerran kieltää kun housut on jo kiuntuissa..niin siitä voi jotain kyllä päätellä. Jos ei olisi halunnut, niin ei olisi levitellyt jalkojaan siellä laivalla.
Mutta omahan on päätöksesi. Jos tuollaisen jälkeen halut vaan kasvaa, niin ehkä olette molemmat vielä sokissa. Myöhemmin ymmärrärtte, ettei tapahtumaa käsitellä naimalla vaan puhumalla.
- ajattelua
Teko syy koko känni,seuraava pettäminen ei tunnukkaan enään missään .Ero on oikea ratkaisu,et voi sitä koskaan unohtaa,ei tehtyä saa tekemättömäksi,niin se on.
- tietää miks se petti
itsellä sama kokemus että vaimo petti .ja kun kyselin et miks nii ensimmäinen vastaus oli että en tiä. mutta nyt kun on menny aikaa nii kyllä se sieltä selvis et miks. ja hyvin tiesi et miks ... HALUS TOISEN MIHEN KALUA NII PALJON SIINÄ SE TOTUUS ON
- teille ei ole lapsia ja
taidat olla muutenkin nuori niin kylmästä vain kenkää.
Nimittäin noilla vahingoilla on tapana toistua. - Niinpä, niinpä
Sinun kannattaisi miettiä, mikä on se asia, jota suhteeltasi haet. Mikäli ajattelet uskollisuuden, vieläpä sen kaikkein ahtaimmassa muodossa, olevan sen jonka varassa suhteenne toimii, niin silloin kannattaa ilman muuta erota.
Jos kuitenkin löydät yhdessäolostanne puolia, jotka ovat tärkeämpiä kuin yhden kännisekoilun aiheuttama yhdyntä, silloin kannattaisi keskittyä niihin hyviin asioihin. Ihmisillä on taipumus tehdä virheitä ja se on hyväksyttävä.
Jos haluat tyttöystävääsi enemmän kuin mitään muuta maailmassa, niin ajattelepa, kuinka onnelliseksi tulisit erosta?
Mikäli olet antanut tyttöystävällesi anteeksi hänen hairahduksensa, silloin sinulla ei ole oikeutta piinata häntä sen muistelulla. Mikäli et pysty aidosti antamaan anteeksi, eroa. Hänellä on oikeus elää siten, ettei läheiseksi koettu jatkuvasti palaa kipukohtiin.
Mikäli aidosti pyrit rakentamaan suhdetta, kannattaisi kokeilla vaikkapa tätä, aina kun pettäminen tulee mieleen, ajattele, että olet antanut anteeksi ja mieti miten mukavalta anteeksianto tuntuu, silloin kun itse on virheitä tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664322TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2991764Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231515- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394