Kosto on suloinen?

"Romantikko"

Höh... viime yön pimeinä tunteina tuli mieleen:

Minulla ääliöllä kun siis kävi niin huono mäihä,että ekalla yhdyntäkerrallani ikinä,netti-ihastuksen kanssa siis,sain sukupuolitaudin.

Nyt olen aatellut,että jos pistäisinkin taas uuden kuvallisen ilmoituksen treffisivulle ja alkaisin vastailemaan ja tapailemaan niitä varattuja vonkaajia,joita siellä sivuilla pilvin pimein parveilee ja sitten tartuttaisin tahallani virusta heille eteenpäin...tavallaan kostona kaikille huijaaville miehille.

Ajatusleikkiä vaan...tuskin mulla semmoiseen peliin rahkeet ja pokka riittäisi kumminkaan,kunhan pelleilen...oikeasti vaan oksettaa ne tyypit.

Aiemmin kolmisen kuukautta siellä sivuilla pidin omaa profiiliani,ennen tätä "kohtalokasta ihastumistani" ja kymmenittäin yhteydenottoja näiltä kusipäiltä tuli sinä aikana...

11

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samalla...

monta naista, olisiko hyvä mieli?

Laita sille netti-tutulle, joka sinut tartutti, kortti menemään Jossa lukee että kiitos SP-tauti viruksesta... , kai osoitteen tiedät?

• "Romantikko"

niille petetyille vaimoille tietty sitten syylät tulisi ja äijät selviäisivät oireitta...ja minä saisin itse jonkin uuden ja pahemman taudin...
        En tietty tosissaan...mustaa huumoria vaan yritän viljellä,kun on paha olla.
        Sähköpostitse olen ilmoittanut tartuttajalle,ei vastaa...

• oikean osoitteen
        "Romantikko" kirjoitti:

niille petetyille vaimoille tietty sitten syylät tulisi ja äijät selviäisivät oireitta...ja minä saisin itse jonkin uuden ja pahemman taudin...

niin ei muuta kuin postikortti vaan meneen ja paksulla mustalla tussilla kirjoitat, muista kondomi...

Etkä tietenkään omaa nimeäsi laita siihen

• kondylooman
        "Romantikko" kirjoitti:

saa 80 % ihmisistä jossain vaiheessa elämänsä aikana. Jos sitä ei halua, pitää käyttää kondomia ...

• itsesi uudeleen?

Joo ja mahdollisesti tartuttaisit itsesi uudelleen johonkin muuhun sp-tautiin.

Tosiaan kannattaa pitää asia vain "ajatuksena", eikös näitä hiv-oikeudenkäyntejä ole ollut viime vuosina jo parikin.

• kusipäitä..

on netti väärällään, niitä on yhtälailla treffisivuilla kuin chatissakin. kehenkään ei kannata luottaa! oli sitten minkä ikäinen tahansa, yksinäinen tai meneväinen mies.

• ............

On muuten sanktioitu teko.
      Rikoslaista löytyy sun ajattelemalle "kostolle"
      tuomiokin.
      Taitaa myös kansanterveyslaki velvoittaa sinua rangaistuksen uhalla kertomaan kaikki sexi kumppanisi.Joilta olet mahdollisesti saanut ja tartuttanut taudin.
      En suosittele tekemään mitään noin typerää.

• "Romantikko"

tähän mennessä...
        Kansanterveyslaki taitaa olla voimaton noin yleisen viruksen kanssa...
        Kunhan vaan vitutuksen kourissa puhun mitä mieleen tulee...eihän ne syylät edes miehille helposti tartu...
        Täytyy keksiä joku sovelias kosto ihan vaan tartuttajalle...mutta kun leikkii vaikeasti tavoiteltavaa...
        Joutavaa jupinaa vaan tämä taas...

• jatkossakin
        "Romantikko" kirjoitti:

tähän mennessä...
        Kansanterveyslaki taitaa olla voimaton noin yleisen viruksen kanssa...
        Kunhan vaan vitutuksen kourissa puhun mitä mieleen tulee...eihän ne syylät edes miehille helposti tartu...
        Täytyy keksiä joku sovelias kosto ihan vaan tartuttajalle...mutta kun leikkii vaikeasti tavoiteltavaa...
        Joutavaa jupinaa vaan tämä taas...

käyttää kondomia jookos?

Minä olen harrastanut seksiä tosi paljon ja olen säästynyt taudeilta, koska käytän aina kondomia. Aina.

• ######

Miten se nyt menikään???
      Tyhmästä päästä kärsii...

• Mythia

vaikka sen ansaitsikin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4198
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3183
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe