Joukkokiusaaminen

Työelämässä kaiken kokenut

Joukkokiusaaminen ja tahallinen häiriköinti työpaikalla on rikos. Jos työantaja ei sitä pysty heti selvittämään, asiat pitkistyvät ja mutkistuvat.
Missään tapauksessa sellainen käytös ei viestitä hyvää mainetta maailmalla. Porukalla kiusatulle "naaretaan", joskus jopa luottamusmiehenkin ollen siinä mukana. Törkeää!

27

1896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä ole

      työsuojelupiiristäkään paljon apua kun istuvat monien työpaikkojen johtoelimissä.
      Kuka sitä nyt omaan pesäänsä paskoisi?

      • 7072x

        Joskus on ihan tosissaan miettittävä mitä kautta nämä hommat linkittyvät, kun mukana jälkiä peittelemässä on aikaisemissa puheenvuoroissa mainittujen lisäksi työterveyshuoltokin.


      • Anonyymi
        7072x kirjoitti:

        Joskus on ihan tosissaan miettittävä mitä kautta nämä hommat linkittyvät, kun mukana jälkiä peittelemässä on aikaisemissa puheenvuoroissa mainittujen lisäksi työterveyshuoltokin.

        Kiusaajien väliset suhdeverkostot ovat hyvin mielenkiintoisia. Jännästi linkkejä löytyy sinne sun tänne, myös AVIin, työterveyshuoltoon, .. Etevimmät perseilijät oikein vihjailevat ja uhkailevat uhrejaan kertomalla tuttavistaan. Täytyy sanoa, että parin vuosikymmenen aikana työterveys on saatu niin hyvin työnantajien liekaan, ettei henkilökohtaisille suhteille ole tarvetta. Toimistolääkärit ovat juuri sitä mieltä, mitä työnantaja milloinkin toivoo.


      • Anonyymi

        Avin pomot voivat myös istua samoissa herrakerhoissa kuin työpaikan pomopirut. Vapaamuurareissa vaikkapa.


    • Nimetön

      Minun työpaikassani työsuojeluvaltuutettu oli työpaikan kiusaaja......

      • Anonyymi

        Samoin minun ex- työpaikassani siivousfirmassa.


    • myös meillä?

      Olen uusi ja teen yövuoroa, en tule erään kanssa toimeen koska jäänyt niin monta kertaa valehtelemisesta kiinni, myös jo minulle. Ollut talossa pidenpään, ja vahva porukka takana, taistella täytyy.....mutta en perk... periksi anna, katsotaan, kuka viimeiseksi käkättää.....

    • tiedetään

      tuon kaiken kokeneena ja vähän enemmänkin. Eniten kaduin, että otin aikoinaan määräaikaisen osapäivätyön vastaan päätyäkseni naurunalaiseksi.a

    • Anonyymi

      Olen joutunut joskus kesken työpäivän lähtemään turvaan K-kauppaan.

      Silakka.

    • Anonyymi

      Tällaisen kansan on syytäkin kuolla sukupuuttoon. Onneksi se tapahtuu nyt.

    • Anonyymi

      Mitenpä sitä voisikaan sellaiseen vaikuttaa mikä tapahtuu selän takana? Yksi psykopaatti muokkaa jostakin hovinsa mielessä fantasiahahmon. Kukaan ei tunne oikeasti, mutta ei väliä...

      • Anonyymi

        Olen ollut pitkään tuollainen fantasiahahmo. En voi tietää, mitä kaikkea paskaa minusta puhutaan. Korviini on kantautunut vain osa. Olen kuulemma huutanut jopa suurelle johtajalle ja tietysti työkavereille sekä asiakkaille. Sanottu on myös, että varastelen milloin mitäkin ja olen kova puhumaan paskaa :D :D :D


    • Anonyymi

      Lestadiolaiset on pahimpia kiusaajia

      • Anonyymi

        Saksalaiset ja usalaiset


    • Anonyymi

      Tämä on erityisen totta: Kun ongelmia ei selvitetä ajoissa ja niille ei tehdä mitään, niin ne pitkistyvät ja monimutkaistuvat, ja saavat aivan järjettömät mittasuhteet. Lopulta jostain tietystä ihmisestä sitten tehdään syntipukki, vaikka ongelma on alunperinkin ollut muualla.

    • Anonyymi

      Näin on tapahtunut myös Scanialla Lahdessa

    • Anonyymi

      Kyllä noin on! Entiset ja nykyiset luottarit, työsuojeluasiamiehet ja muut jonnenjoutavat ammattiosaston toimikuntahäiskät ihan pahimmasta päästä.

      Lyöttäytyvät kimppaan ja suojelevat toisiaan ristiin poikki. On nähty ja koettu.
      Sitä jaetaan nuoria naisia kahvipydässä omiin joukkoihin ties mihin tarkoitukseen ja silmätikuksi otetulle luvataan ainakin vanhimmat ja tukevimmat.

      Sitten vain silmät kiiluen tuijottamaan nuorten naisten leggingsverhottuja pyllyjä ja napapaitatisuja. Oma "pocahonttas" on parhaassa tapauksessa pahimmalta räkyttäjältä karkaamassa kanootista.

    • Anonyymi

      Hullujen yhteiskunta

      • Anonyymi

        Myös idioottien yhteiskunta.


    • Anonyymi

      Lestadiolaiset harrastavat yhteisöväkivaltaa

    • Anonyymi

      Turun perintämies kiusaa!

      • Anonyymi

        Olihan perintämiehen mukaan 2 vuotta kestäneet tietomurrot ihan selväjärkisten toimintaa? Muista lääkitys!


    • Anonyymi

      Kuullostaa ihan porilaiselta siivousfirmalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe