Tosta alhaaltakin huomasin keskusteluista kuinka miehen ihanne vartalo on nuoren tytön vartalo eikä naisen. Lisäksi siihen halutaan silikoonit.
Itse olen kohta jo 20-vuotias eli en enää tuollaisen barbin näköinen. Mieheni täytyisi viihdykkeet hakea internetistä.
En usko että miesten vääristyneisiin ihanteisiin on syynä evoluutio vaan kaikkien kuvien vääristyneet mallit.Naisia joita on muokattu ja leikelty ja mallit ovat 15-17-vuotiaita. Kuitenkin afrikan heimoissa joissa ei ole mediaa arvostetaan synnyttäneitä naisia. Sitä kun on rasvaa ja rinnat roikkuu.
Kun olin 11-vuotias sain rinnat ja rannalla en ikinä saanut olla rauhassa aikuisilta miehiltä. Liiottelematta joka pää kääntyi perääni. Sain kuulla kokoajan kuinka kaunis olen. Jopa vanhempieni seurassa.
Nyt parikymppisenä mulla on hieman enemmän rasvakudosta. Ei kuitenkaan maha pömpötä tai ole selluliittia. En saa huomiota enää kuin vaatteet päällä. Huomiota en tosin haluakaan. Vihaan sitä. Mutta en halua miestä joka ihannoi toisia naisia ja varsinkaan tyttösiä.
Sitten kun vielä ensimmäisen lapsen synnytän niin rinnatkin alkaa roikkua ym.
En kaipaa täällä ennenkin kirjoiteltuja vastauksia että rakkaus ja parisuhde ovat eri asia kuin ulkonäkö ja fantasiat. Sen toki ymmärrän mutta en halua miestä jolla on vääristynyt kuva naisvartalosta ja joka ihailee teinityttöjä.
Mieluiten elän yksin ja tyytyväisenä kroppaani tai muutan afrikkaan, missä mieheni ei ihannoi jotain anorektikkoja tai lapsia ja jotain mitä ei ole olemassa. Olen yksin tai miehen kanssa jota ei niin naisten kropat ylipäätään kiinnosta.
en huoli enää miestä
71
1199
Vastaukset
- joka ei
kirjoita erisnimiä isolla alkukirjaimella.
- kamalaa
eipä vois vähempää kiinnostaa. Ei varmaan suakaan mun vuodatus, mut näin kuitenkin elän elämääni jatkossa. Mulle ei pikkuasiat kuten oikeinkirjotus merkkaa mitään kun en ole nyt tentissä, mut miehen sisältö on tärkeä. :)
- utelias typy
miksi naiset ihastuvat mustiin miehiin. Ei se johdu melan pitudesta vaan siitä sisäisestä arvomaailmasta.
- jossa naisen
raiskaaminen on luonnollista?
- utelias typy
jossa naisen kirjoitti:
raiskaaminen on luonnollista?
siitä voidaan rangaista jopa kuolemalla, mutta suomessahan se on kovin tavallista ja rangaistukset ovat kovin lieviä.
- siis nainen
utelias typy kirjoitti:
siitä voidaan rangaista jopa kuolemalla, mutta suomessahan se on kovin tavallista ja rangaistukset ovat kovin lieviä.
tuomitaan kuolemaan
- ei noin
siis nainen kirjoitti:
tuomitaan kuolemaan
kristityissä ja vapaamielisemmissa Afrikan maissa ei ole tuollaista käytäntöä. Tuo on vain muslimien tapa.
- on arabikulttuuria,
ei noin kirjoitti:
kristityissä ja vapaamielisemmissa Afrikan maissa ei ole tuollaista käytäntöä. Tuo on vain muslimien tapa.
ja muslimeja välttääkseen on mentävä Afrikan eteläosiin.
- vai että ihan vapaamielisissä?
ei noin kirjoitti:
Afrikassa ei ole Suomen mittapuulla _ainuttakaan_ vapaamielistä valtiota. Homouskin on kriminalisoitu valtaosassa tuoa ah niin ihanaa ja vapaata ja liberaalia Afrikkaa...
avaus vain toteamus yleisnäkymästä ja näin ollen loppukateetti aiheen tultua loppuunkäsitellyksi?
"En kaipaa täällä ennenkin kirjoiteltuja vastauksia että rakkaus ja parisuhde ovat eri asia kuin ulkonäkö ja fantasiat."
Saas nähdä miten noiden miesten käy :)- Elviira8
Olen 30-kymppinen nainen ja olen synnyttänyt 2 lasta. Ennen sitä en aina kiinnittänyt huomiota omaan kehoani enkä vartalooni puhumattakaan mitä söin. mutta raskauden ja lasten myötä opin myös senkin taidon ei pullilla eletä. Tunnen nyt oman kehoni. Siten että huolehdin itsestäni paremmin kuin parikymppisenä.
Nykyään kuntoilen ja käyn fitnesissä ja vatsani ei roiku eikä rintani, ei todellakaan. Olen jopa vetävämmän näköinen nykyään kuin silloin parikymppisenä.- tuhkimo 89
jos näkisit mut niin tuskin ajattelisit et mun kropassa on kauheesti korjattavaa. Yhä miehet mun perään kuolaa. Mut en halua tota kaikkea ja en halua elää näin pinnallisten ihanteiden maassa. Ainakaan en halua miestä joka näkee parhaana kroppana teinin vartalon. Sulla kuitenkaan tuskin sellasta 30-vuotiaana on... Haluan miehen jolla ihanteet on ihan muualla.
- Elviira8
tuhkimo 89 kirjoitti:
jos näkisit mut niin tuskin ajattelisit et mun kropassa on kauheesti korjattavaa. Yhä miehet mun perään kuolaa. Mut en halua tota kaikkea ja en halua elää näin pinnallisten ihanteiden maassa. Ainakaan en halua miestä joka näkee parhaana kroppana teinin vartalon. Sulla kuitenkaan tuskin sellasta 30-vuotiaana on... Haluan miehen jolla ihanteet on ihan muualla.
Puhun nyt kokemuksesta ei miehet syty pelkästä ulkonäöstä, vaan myös siitä että siellä aivoissakin on toimintaa. Toki onhan niitäkin jotka ajattelevat pelkällä alalihaksilla mutta ei niistä kannata välittää. Usein miehiä kiinnostaa nainen joka on tyytyväinen omaan kehoonsa ja se näkyy myös siellä kammarin puolella. Uskallan väittää että miehiä kinnostaa nainen joka on sinut itsensä kanssa.
- teme.
tuhkimo 89 kirjoitti:
Siis koetko itsesi liian kauniiksi länsimaisen miehen silmille, eli sinut huomataan liian usein? Haluaisitko olla ennemmin ns. ruma, että sisäinen kauneutesi olisi se, mikä vain ja ainoastaan vetoaisi miehiin? Oletko sitä mieltä, ettei ulkonäöllä ole mitään tekemistä ihmisten toisistaan välittämisen kanssa, esim. siinä, että ihastutaan ja rakastutaan? Miksi ulkonäkö on sinulle ylipäänsä näin tärkeä asia?
Ja toisaalta: väitätkö, että ottaisit samoilla henkisillä ominaisuuksilla ja mm. siisteystasolla varustetun 155cm ylipainoisen juicetukkaisen miehen ennemmin kuin 190cm komean uimarin? Väitätkö, että moinen vastakkainasettelu olisi mahdotonta todellisuudessa?
Ihminen on kokonaisuus. Kyllä sä sen ymmärrät. - teme.
Elviira8 kirjoitti:
Puhun nyt kokemuksesta ei miehet syty pelkästä ulkonäöstä, vaan myös siitä että siellä aivoissakin on toimintaa. Toki onhan niitäkin jotka ajattelevat pelkällä alalihaksilla mutta ei niistä kannata välittää. Usein miehiä kiinnostaa nainen joka on tyytyväinen omaan kehoonsa ja se näkyy myös siellä kammarin puolella. Uskallan väittää että miehiä kinnostaa nainen joka on sinut itsensä kanssa.
miksi miehesi on halunnut perustaa kanssasi perheen.
- Va-Nil-La
teme. kirjoitti:
Siis koetko itsesi liian kauniiksi länsimaisen miehen silmille, eli sinut huomataan liian usein? Haluaisitko olla ennemmin ns. ruma, että sisäinen kauneutesi olisi se, mikä vain ja ainoastaan vetoaisi miehiin? Oletko sitä mieltä, ettei ulkonäöllä ole mitään tekemistä ihmisten toisistaan välittämisen kanssa, esim. siinä, että ihastutaan ja rakastutaan? Miksi ulkonäkö on sinulle ylipäänsä näin tärkeä asia?
Ja toisaalta: väitätkö, että ottaisit samoilla henkisillä ominaisuuksilla ja mm. siisteystasolla varustetun 155cm ylipainoisen juicetukkaisen miehen ennemmin kuin 190cm komean uimarin? Väitätkö, että moinen vastakkainasettelu olisi mahdotonta todellisuudessa?
Ihminen on kokonaisuus. Kyllä sä sen ymmärrät.että jos nainen on kaunis, niin ihan vääränlaiset miehet kiinnittää huomiota, juuri ne pinnalliset kusipäät, joiden huomiota ap. ei halua.
- ap.
Elviira8 kirjoitti:
miehet jotka oikeesti ei olis pinnallisia. Se voidaan jotenkin vaimoltakin piilottaa koska ei haluta lapsia jättää ja kotia menettää ja ruoka, sekä siivouspalveluja jättää. Mutta todellisuudessa ihillaan niitä nuoria tyttöjä. Et voi edes uskoa kuin moni isukki on ollut mun kimpussa vaikka niillä ihan ok vaimot. :(
- ap.
teme. kirjoitti:
Ihminen on kokonaisuus. Kyllä sä sen ymmärrät.vammaseen tai suhteellisen "rumaan" mieheen jos se olis sisäisesti kaunis eikä itse välittäisi naisten ulkonäöstä yhtään. Sitä ei kiinnostais naisten kropat ja sen kiihotus ja mielenkiinto ois ihan muualla. Joka oikeesti mua rakastais sisältä ja rakastais vielä kun olisin 90v.
- teme.
ap. kirjoitti:
vammaseen tai suhteellisen "rumaan" mieheen jos se olis sisäisesti kaunis eikä itse välittäisi naisten ulkonäöstä yhtään. Sitä ei kiinnostais naisten kropat ja sen kiihotus ja mielenkiinto ois ihan muualla. Joka oikeesti mua rakastais sisältä ja rakastais vielä kun olisin 90v.
Jos miehet olisivat muuten samanlaisia (henkiset ominaisuudet, siisteys, pukeutuminen jne.), kumman valitsisit? Eli vaikuttaisiko ulkonäkö valintaasi.
- Elviira8
teme. kirjoitti:
miksi miehesi on halunnut perustaa kanssasi perheen.
sinulle kuule loppupäiväksi pohdittavaa.
- ap.
teme. kirjoitti:
Jos miehet olisivat muuten samanlaisia (henkiset ominaisuudet, siisteys, pukeutuminen jne.), kumman valitsisit? Eli vaikuttaisiko ulkonäkö valintaasi.
ja haluan miehen johon se ei vaikuta. Kiinnostus on jossain muualla.
- teme tarkoittanut
Elviira8 kirjoitti:
sinulle kuule loppupäiväksi pohdittavaa.
tuon ihan vilpittömän positiivisesti
- Va-Nil-La
joka johti isät palstalle ja jäin lueskelemaan niitä juttuja. Joka toinen keskustelu koski sitä, kun synnyttäneen vaimon mahassa on ryppyjä ja rinnat roikkuu, että eikö ole ihan oikein, että mies vaihtaa nuorempaan! Oikein kirjallisia sopimuksia vaadittiin, että nainen tietyssä ajassa muokkaa vartalonsa raskautta edeltävään kuntoon tai mies saa luvalla lähteä etsimään nuorempaa ja parempivartaloista naista! Tuntui olevan miehille se oleellinen asia vauvan saamisessa... Mun mieskuva on kyllä muuttunut sitä realistisemmaksi mitä kauemmin olen täällä pyörinyt, mutta onnistuivat ne miehet sentään kerran vielä järkyttämään ajatusmaailmallaan... :/ Kyllä minä toki ymmärrän, että miehet on visuaalisempia kuin naiset, mutta jos seksin saaminen kiinteältä naisvartalolta on tärkeämpää kuin oma puoliso ja vauva, niin ei taida olla ollenkaan hullumpaa olla vanhapiika...
- ap.
sä ymmärsit täysin pointin mistä puhun. Ei mitään järkeä tässä maailmassa. Ollaan ylpeitä vanhojapiikoja. :)
- teme.
saanut vierestä seurata, niin ihmiset ovat aika usein yhdessä täysin käsittämättömistä ja epäolennaisista syistä. Silloin se oman baben kropan muuttuminenkin voidaan määritellä itselle syyksi vaikka lähtemiseen.
Mutta jälleen asiassa on kaksi puolta: kukaan nainen ei halua oman miehensä esim. lihovan kaljamahaiseksi verkkarihousuksi. - ap.
teme. kirjoitti:
saanut vierestä seurata, niin ihmiset ovat aika usein yhdessä täysin käsittämättömistä ja epäolennaisista syistä. Silloin se oman baben kropan muuttuminenkin voidaan määritellä itselle syyksi vaikka lähtemiseen.
Mutta jälleen asiassa on kaksi puolta: kukaan nainen ei halua oman miehensä esim. lihovan kaljamahaiseksi verkkarihousuksi.täytyy hyväksyä että naisen kroppa muuttuu. Ei tarvitse muuttua satakiloiseksi mutta entiselleen se ei ikinä palaudu.
- Va-Nil-La
ap. kirjoitti:
sä ymmärsit täysin pointin mistä puhun. Ei mitään järkeä tässä maailmassa. Ollaan ylpeitä vanhojapiikoja. :)
Mulla ei kyllä ollut alunalkaen vaihtoehtojakaan, mutta jos tarjonta on tuota luokkaa, niin... :)
Mutta vakavasti puhuen, myös minä koen miesten pinnallisuuden ja vaatimukset ahdistavina, vaikkei ne edes koske minua. Tuntuu, että suurelle osalle miehistä edelleen naisen arvo on yhtä kuin ulkonäkö. Mun naisen aivoilla ei vain pysty käsittämään, että seksi kiinteä kroppaisen naisen kanssa menee oman lapsen edelle. Miesten ja naisten eroja kai... - ap.
Va-Nil-La kirjoitti:
Mulla ei kyllä ollut alunalkaen vaihtoehtojakaan, mutta jos tarjonta on tuota luokkaa, niin... :)
Mutta vakavasti puhuen, myös minä koen miesten pinnallisuuden ja vaatimukset ahdistavina, vaikkei ne edes koske minua. Tuntuu, että suurelle osalle miehistä edelleen naisen arvo on yhtä kuin ulkonäkö. Mun naisen aivoilla ei vain pysty käsittämään, että seksi kiinteä kroppaisen naisen kanssa menee oman lapsen edelle. Miesten ja naisten eroja kai...sillä et tarjontaa on ollut ei ole mulle merkitystä. Se on nimen omaan mua satuttanut et niin tyhmiä miehet on.
- Va-Nil-La
teme. kirjoitti:
Mutta jälleen asiassa on kaksi puolta: kukaan nainen ei halua oman miehensä esim. lihovan kaljamahaiseksi verkkarihousuksi.jos nainen saa vaikka kolmekin lasta, niin kyllä se on ihan väistämätöntä, ettei se kroppa täysin palaudu. Kyllä minäkin sen ymmärrän, että jos vaimo nyt lihoo vaikka 50 kiloa, niin sitten miestä se harmittaa, mutta kun tuntuu, että miesten suurin huolenaihe on se, että palautuuko se vartalo nyt varmasti ihan entiselleen. En tiedä onko siinä jokin syvempi taso jota en ymmärrä, mutta mun korvissa se kuulostaa siltä, että nainen on vain esine, joka vaihdetaan uuteen, jos siinä on virhe.
No, mä olen ehkä jäävi sanomaan, koska mä en ikimaailmassa täyttäisi miesten vaatimuksia, mutta toisaalta taas sen kautta tiedän miltä tuntuu olla "vain ulkonäkönsä". - teme.
Va-Nil-La kirjoitti:
jos nainen saa vaikka kolmekin lasta, niin kyllä se on ihan väistämätöntä, ettei se kroppa täysin palaudu. Kyllä minäkin sen ymmärrän, että jos vaimo nyt lihoo vaikka 50 kiloa, niin sitten miestä se harmittaa, mutta kun tuntuu, että miesten suurin huolenaihe on se, että palautuuko se vartalo nyt varmasti ihan entiselleen. En tiedä onko siinä jokin syvempi taso jota en ymmärrä, mutta mun korvissa se kuulostaa siltä, että nainen on vain esine, joka vaihdetaan uuteen, jos siinä on virhe.
No, mä olen ehkä jäävi sanomaan, koska mä en ikimaailmassa täyttäisi miesten vaatimuksia, mutta toisaalta taas sen kautta tiedän miltä tuntuu olla "vain ulkonäkönsä".ne palstan miehet eivät edusta koko totuutta. Puhuvat siis paskaa, näin suomennettuina, josta ei kannata välittää.
- Va-Nil-La
teme. kirjoitti:
ne palstan miehet eivät edusta koko totuutta. Puhuvat siis paskaa, näin suomennettuina, josta ei kannata välittää.
mutta aika suurta osaa siitä. Ja tuskin niidenkään miesten vaimot tietää, mitä heidän puolisonsa päässä liikkuu, kun naisella raskauden aikana tuskin huoli pienestä rupsahtamisesta on pääasia.
- Elviira8
Kun mies on sängyssä lastensa äidin kanssa siinä on paljon syvempiä "fiiliksiä" kuin yhden illan pimun kanssa.
- Va-Nil-La
Elviira8 kirjoitti:
Kun mies on sängyssä lastensa äidin kanssa siinä on paljon syvempiä "fiiliksiä" kuin yhden illan pimun kanssa.
Ainahan miehet sanoo, että seksi on vain seksiä ja että on ihan sama kenen kanssa sitä harrastaa! Naisethan ajattelee ja kokee noin kuin sanot, mutta onko tosiaan olemassa sellaista miestä? Ei ainakaan tällä palstalla ole ilmoittautunut, kun sitä on lukuisia kertoja kysytty...
- ap.
Elviira8 kirjoitti:
jos mies hakee yhä yhden illan pimuja niin ei sillä kovin syvät fiilikset ole siihen äitiin. Ei mua paljon lohduta jos mies mua "rakastaa" Jos se kuitenkin haaveilee ja haluaa ja ehkä toteuttaa seksiä hänen mielestään parempien nuorten naisten kanssa.
- Elviira8
Va-Nil-La kirjoitti:
Ainahan miehet sanoo, että seksi on vain seksiä ja että on ihan sama kenen kanssa sitä harrastaa! Naisethan ajattelee ja kokee noin kuin sanot, mutta onko tosiaan olemassa sellaista miestä? Ei ainakaan tällä palstalla ole ilmoittautunut, kun sitä on lukuisia kertoja kysytty...
Kyllä se niin se on. Miehelle kuitenkin on kunniasia se perhe lopulta. Muistathan sanonnan "tuhkamuna" Kyllä ne ylpeitä perheestään.
- ap.
Elviira8 kirjoitti:
Kyllä se niin se on. Miehelle kuitenkin on kunniasia se perhe lopulta. Muistathan sanonnan "tuhkamuna" Kyllä ne ylpeitä perheestään.
Mies joka pettää ja on perheensä kans ylpeydestä siihen ym. Mieluummin yksin kuin miehen kanssa jolle olen vain sen lasten äiti ja perhe ym. Jos mies rakastais oikeesti se ei pettäis tai edes haluaisi sitä. Sille ulkonäkö olis täysin yhdentekevää samoin kuin naisten kropat. Varsinkin alaikäisten.
Va-Nil-La kirjoitti:
miehet aina sano, että seksi on vain seksiä tai ihan sama kenen kanssa sitä harrastaa.
Tältä palstalta ei kannata kovin pitkälle kantavia johtopäätöksiä tehdä oikeastaan yhtään missään asiassa :)- Va-Nil-La
Elviira8 kirjoitti:
No mulle ei ole omia kokemuksia, mutta sinä aikana kun olen seurannut tätä palstaa, niin asiasta on tapeltu varmaan 50 kertaa ja aina sama kuvio: naiset väittää, että ei mun mies ajattele noin ja miehet väittää, että niin kaikki miehet ajattelee. Mä uskon, että miehet itse tietää mitä he ajattelevat, niin ikävä kuin se ajatus ja mielikuva meistä naisista onkin.
- teme.
Va-Nil-La kirjoitti:
mutta aika suurta osaa siitä. Ja tuskin niidenkään miesten vaimot tietää, mitä heidän puolisonsa päässä liikkuu, kun naisella raskauden aikana tuskin huoli pienestä rupsahtamisesta on pääasia.
ajattelisikin, hänkin ymmärtää asioiden tärkeysjärjestyksen, ja siirtyy ajatuksissaan eteenpäin.
- Va-Nil-La
suminagashi kirjoitti:
miehet aina sano, että seksi on vain seksiä tai ihan sama kenen kanssa sitä harrastaa.
Tältä palstalta ei kannata kovin pitkälle kantavia johtopäätöksiä tehdä oikeastaan yhtään missään asiassa :)vastasinkin, mutta... Mulle ei tosiaan ole omaa kokemusta, mutta olen useampaakin tuollaista keskustelua seurannut ja siellä naiset! yrittää vakuuttaa, että ei miehet niin ajattele ja miehet, että kyllä ajattelee! Ja kun vielä ottaa huomioon sen, että täällä voi sanoa totuuden, mutta ei omalle naiselle sitä voi kertoa, niin... On niitä varmaan poikkeuksiakin kaikkiin suuntiin, mutta mikä sitten on todennäköisyys, että jokainen näistä palstanaisistakin on sattunut löytämään sen harvinaisuuden...
Mun kannalta se vain on niin, että suurelta osalta juuri se, että miehelle siinä voisi olla ihan kuka tahansa, vie kiinnostuksen seksiä kohtaan. Va-Nil-La kirjoitti:
vastasinkin, mutta... Mulle ei tosiaan ole omaa kokemusta, mutta olen useampaakin tuollaista keskustelua seurannut ja siellä naiset! yrittää vakuuttaa, että ei miehet niin ajattele ja miehet, että kyllä ajattelee! Ja kun vielä ottaa huomioon sen, että täällä voi sanoa totuuden, mutta ei omalle naiselle sitä voi kertoa, niin... On niitä varmaan poikkeuksiakin kaikkiin suuntiin, mutta mikä sitten on todennäköisyys, että jokainen näistä palstanaisistakin on sattunut löytämään sen harvinaisuuden...
Mun kannalta se vain on niin, että suurelta osalta juuri se, että miehelle siinä voisi olla ihan kuka tahansa, vie kiinnostuksen seksiä kohtaan.myös vähän sellaista, että aina löytyy joitakin, jotka provosoivat keskustelua juuri siihen suuntaan, mikä eniten ärsyttää. Ikävä ilmiö sinänsä, mutta kuvastuu lähes joka foorumilla aiheesta riippumatta. Sen kun jaksaa muistaa, että palstoilla ääripäät tahtovat korostua.
En toki kiellä, etteikö kuvatunlaisia miehiä silti olisi olemassa.- Elviira8
Va-Nil-La kirjoitti:
vastasinkin, mutta... Mulle ei tosiaan ole omaa kokemusta, mutta olen useampaakin tuollaista keskustelua seurannut ja siellä naiset! yrittää vakuuttaa, että ei miehet niin ajattele ja miehet, että kyllä ajattelee! Ja kun vielä ottaa huomioon sen, että täällä voi sanoa totuuden, mutta ei omalle naiselle sitä voi kertoa, niin... On niitä varmaan poikkeuksiakin kaikkiin suuntiin, mutta mikä sitten on todennäköisyys, että jokainen näistä palstanaisistakin on sattunut löytämään sen harvinaisuuden...
Mun kannalta se vain on niin, että suurelta osalta juuri se, että miehelle siinä voisi olla ihan kuka tahansa, vie kiinnostuksen seksiä kohtaan.Silloin kun mies pettää niin se todella loukkaa naista se vie kaiken kunnioituksen pois silloin.
Mutta ymmärrän nykyään että joillakin miehillä on ne "aivot" siellä alhaalla ei siis kaikilla. Ja pettäjä mies jää lopulta yksin ilman parisuhteen tuomaa turvaa ja muita iloja. Mies pystyy seksiin siis suorituksena useimmin kuin naiset.
On niitä naisiakin kyllä jotka kykenevät saamaan orgasmin lukiessaan vaikka laskuja asia on tutkittu. Siihen ei mies pysty. - Va-Nil-La
Elviira8 kirjoitti:
Silloin kun mies pettää niin se todella loukkaa naista se vie kaiken kunnioituksen pois silloin.
Mutta ymmärrän nykyään että joillakin miehillä on ne "aivot" siellä alhaalla ei siis kaikilla. Ja pettäjä mies jää lopulta yksin ilman parisuhteen tuomaa turvaa ja muita iloja. Mies pystyy seksiin siis suorituksena useimmin kuin naiset.
On niitä naisiakin kyllä jotka kykenevät saamaan orgasmin lukiessaan vaikka laskuja asia on tutkittu. Siihen ei mies pysty....ne miehet... Ei niiden ajatusmaailmaa käsitä, onneksi mun ei tarvitsekaan. :)
- Va-Nil-La
suminagashi kirjoitti:
myös vähän sellaista, että aina löytyy joitakin, jotka provosoivat keskustelua juuri siihen suuntaan, mikä eniten ärsyttää. Ikävä ilmiö sinänsä, mutta kuvastuu lähes joka foorumilla aiheesta riippumatta. Sen kun jaksaa muistaa, että palstoilla ääripäät tahtovat korostua.
En toki kiellä, etteikö kuvatunlaisia miehiä silti olisi olemassa.mutta joissain asioissa yksikin on liikaa. :) No, nämä ei onneksi ole mun huolia, kunhan aikani kuluksi keskustelen. :)
Va-Nil-La kirjoitti:
mutta joissain asioissa yksikin on liikaa. :) No, nämä ei onneksi ole mun huolia, kunhan aikani kuluksi keskustelen. :)
"ärsyttäjien" varmat täkyt, joihin aina reagoidaan voimakkaasti :)
-ulkonäkö
-pieni penis
-amis
-yh
-...yms.- Elviira8
Va-Nil-La kirjoitti:
...ne miehet... Ei niiden ajatusmaailmaa käsitä, onneksi mun ei tarvitsekaan. :)
He ovat sitä, mutta onneksi kaikki miehet eivät ole pettureita.
- Va-Nil-La
suminagashi kirjoitti:
"ärsyttäjien" varmat täkyt, joihin aina reagoidaan voimakkaasti :)
-ulkonäkö
-pieni penis
-amis
-yh
-...yms.rumat suomalaiset ämmät vs. ihanat thaikut, mustien miesten käyttökelvottomiksi venyttämät naiset, kaikki suomalaiset naiset on lutkia tai vaihtoehtoisesti kuten allekirjoittanut frigidejä miesvihaajia, muut kaikki naiset/kaikki miehet-viisaudet ja mun henk.koht suosikki-aihe: rumilla naisilla ei ole syytä elää ja siksi he ovat katkeria miesvihaajia.
Mutta kyllä mä silti koen, että mä olen oppinut todella paljon miehistä tältä palstalta - osa jutuista on tosin sellaisia, että olisi saanut jäädä oppimatta. :) Kun jättää ne provot huomiotta, niin kyllä näissä keskusteluissa ihan asiaakin on. Ja (kohta mä saan varmaan taas niitä frigidi miesvihaaja- kommentteja), mutta tämä palsta on tehnyt minusta paljon tyytyväisemmän vanhanpiian, koska en koe jääneeni niin paljosta paitsi nyt kun tajuan, ettei miehet ole sellaisia kuin luulin heidän olevan. Enkä mä nyt tarkoita tätä provona tai vittuiluna, vaan ihan sitä, etten ennen tajunnut miten erilaisia naiset ja miehet on. :) Va-Nil-La kirjoitti:
rumat suomalaiset ämmät vs. ihanat thaikut, mustien miesten käyttökelvottomiksi venyttämät naiset, kaikki suomalaiset naiset on lutkia tai vaihtoehtoisesti kuten allekirjoittanut frigidejä miesvihaajia, muut kaikki naiset/kaikki miehet-viisaudet ja mun henk.koht suosikki-aihe: rumilla naisilla ei ole syytä elää ja siksi he ovat katkeria miesvihaajia.
Mutta kyllä mä silti koen, että mä olen oppinut todella paljon miehistä tältä palstalta - osa jutuista on tosin sellaisia, että olisi saanut jäädä oppimatta. :) Kun jättää ne provot huomiotta, niin kyllä näissä keskusteluissa ihan asiaakin on. Ja (kohta mä saan varmaan taas niitä frigidi miesvihaaja- kommentteja), mutta tämä palsta on tehnyt minusta paljon tyytyväisemmän vanhanpiian, koska en koe jääneeni niin paljosta paitsi nyt kun tajuan, ettei miehet ole sellaisia kuin luulin heidän olevan. Enkä mä nyt tarkoita tätä provona tai vittuiluna, vaan ihan sitä, etten ennen tajunnut miten erilaisia naiset ja miehet on. :)täällä on paljon asiaakin, niin kuin monilla muillakin palstoilla.
Oikeastaan jos miettii kokonaisuutena "miesten" tai "naisten" palstoja, niin niistä kuvastuu sellainen yhteinen piirre, että sekä miehissä että naisissa asuu se tietty minä, jota ei livessä paljastella ja näin nimimerkin takaa palstalla sen saattaa "sanoa" jopa ääneen.
Tuo edellinen kyllä pätee tietenkin niin positiivisempiin, kuin negatiivisempiinkin asioihin ja itselleen rehellinen ihminen oppii varmasti jotain myös itsestään palstailun kautta.
Mitä sitten tulee vanhanpiian tai peräkammarin poijan elämään, niin en oikeastaan ymmärrä sitä elementtiä, että heitä pidetään aika usein "häviäjinä" joita ei ole kukaan huolinut. Asiahan on kuitenkin niin, että ei se elämän onnellisuus ole kiinni missään parisuhteessa tai sinkkuudessa.
Ihminen voi olla hyvinkin onnellinen omassa elämäntilanteessaan, mutta yhtä normaalia ihmisyyttä on joskus tuumia itsekseen, että olisinkohan yhtä onnellinen/onnellisempi toisenlaisessa elämäntilanteessa. Sehän on tervettä pohtia omaakin elämää useammasta näkökulmasta, oikeampaa tai väärempää näkökulmaa ei liene ole :)- Va-Nil-La
suminagashi kirjoitti:
täällä on paljon asiaakin, niin kuin monilla muillakin palstoilla.
Oikeastaan jos miettii kokonaisuutena "miesten" tai "naisten" palstoja, niin niistä kuvastuu sellainen yhteinen piirre, että sekä miehissä että naisissa asuu se tietty minä, jota ei livessä paljastella ja näin nimimerkin takaa palstalla sen saattaa "sanoa" jopa ääneen.
Tuo edellinen kyllä pätee tietenkin niin positiivisempiin, kuin negatiivisempiinkin asioihin ja itselleen rehellinen ihminen oppii varmasti jotain myös itsestään palstailun kautta.
Mitä sitten tulee vanhanpiian tai peräkammarin poijan elämään, niin en oikeastaan ymmärrä sitä elementtiä, että heitä pidetään aika usein "häviäjinä" joita ei ole kukaan huolinut. Asiahan on kuitenkin niin, että ei se elämän onnellisuus ole kiinni missään parisuhteessa tai sinkkuudessa.
Ihminen voi olla hyvinkin onnellinen omassa elämäntilanteessaan, mutta yhtä normaalia ihmisyyttä on joskus tuumia itsekseen, että olisinkohan yhtä onnellinen/onnellisempi toisenlaisessa elämäntilanteessa. Sehän on tervettä pohtia omaakin elämää useammasta näkökulmasta, oikeampaa tai väärempää näkökulmaa ei liene ole :)aiemminkin täällä, mutta minua ärsyttää se, että vanhatpiiat nähdään naisina, jotka epätoivoisina yrittävät ihan ketä tahansa ja jos eivät saa, niin istuvat kotona katkerina itkemässä. Minä olisin silloin aikanaan kyllä halunnut miehen ja myös lapsia, mutta en vain ylipäätään jotain satunnaista miestä! Paljon mieluummin olen yksin, kuin huonossa suhteessa. Jotkut miehet tuntuvat luulevan, että naisen elämä on ohi ja turhaa, jos ei 'saa ketään'. Minä olen suurimmaksi osin ihan tyytyväinen ja kuten sanottu miesten logiikan ansiosta entistä tyytyväisempikin. :)
Ja minä itsekin olen paljon rehellisempi täällä kuin oikeassa elämässä, joten kyllä mä uskon, että täällä totuuskin kuullaan. Täytyy vaan osata vähän suodattaa... :)
Nuaren likan elämä se on niin monenlaasta,
Välistä on suru syrämessä ja välistä on irti maasta.
Turha on taivalta tympeenä taittaa,
Jos tinkii tahrostaan.
Nuaren likan elämä se on niin häilyväästä,
Välihin ne tunteeta tuhlaaloo ja välihin niitä säästää.
Enhämmä ittekkään häävinen oo,
Enkä luullut näkevän mitään.
Katos... vielä se koittaa se aika jollon joku iskee silmäsä sinuun. just sinä oot sen kauneus standardi ja se the tyttö maanpäällä. Sillon ois sääli jos et antaskaan sille ihmiselle mahdollisuutta.
kysymys ei niinkää oo siitä mitä se keho on, vaan kuinka sen kehonsa kantaa.- ap.
miehen pitäis olla sellanen et noi kroppa asiat ei pätkääkään sitä kiinnosta.
ap. kirjoitti:
epäluonnollisempaa, kuin ikuisen nuoruuden tavoittelu niin ruummiillisesti, kuin sielullisestikin.
Kertooko sun kroppa sulle itsellesi, jos et jaksa välittää ja huolehtia itsestäsi riittävästi?
Se miltä näyttää, on täysin eri asiaa, kuin se miltä tuntuu.- Va-Nil-La
oikeasti noin naiivi?
ap. kirjoitti:
netissä... siellä oppii tuntemaan ihmisen toiselta puolelta...
Poimit deittipalstalla ainoastaan kuvattomia profiileja...- Elviira8
Tapahtuuko miehissä mitään kun tulee ikää lisää?
Voi hyvänen mitä on nähty! Va-Nil-La kirjoitti:
oikeasti noin naiivi?
Tietyn viattomuuden ja toiveikkuuden oon päättäny säilyttää. Pienistä taka-iskuista huolimatta.
Sitä kato oppi putoamaan jaloilleen, tai jos ei putoa jaloilleen niin sit sitä oppi kömpimään pystyyn.
Ja mitä ulkonäköön tulee. Sen saa kauniiks jos vaan tahtoo. Liikunta on yksi iso palanen sitä molemmilla sukupuolilla. Sit ku siihen lisää terveelliset elämäntavat kaikin puolin sekä hieman viitseliäsyyttä pukeutumiseen. Niin siitä se alkaa kehittymään.
Mut joo... sanotaan vaikka että oon vastuullinen Peter Pan... joten tietty naiviuus on säilytettävä.- Va-Nil-La
Frederico kirjoitti:
Tietyn viattomuuden ja toiveikkuuden oon päättäny säilyttää. Pienistä taka-iskuista huolimatta.
Sitä kato oppi putoamaan jaloilleen, tai jos ei putoa jaloilleen niin sit sitä oppi kömpimään pystyyn.
Ja mitä ulkonäköön tulee. Sen saa kauniiks jos vaan tahtoo. Liikunta on yksi iso palanen sitä molemmilla sukupuolilla. Sit ku siihen lisää terveelliset elämäntavat kaikin puolin sekä hieman viitseliäsyyttä pukeutumiseen. Niin siitä se alkaa kehittymään.
Mut joo... sanotaan vaikka että oon vastuullinen Peter Pan... joten tietty naiviuus on säilytettävä.että naisille maailma on aika raadollinen, koska miesten vaatimukset ei ole mitään pieniä ja nainen määritellään vain ulkonäkönsä kautta.
Liikunnalla ei pysty muuttamaan esimerkiksi ihoa, venymisarpia, rintoja, useimmiten ei myöskään selluliittia, jne. Ainoa mitä liikunnalla pystyy tekemään on kiinteytyminen, mutta eipä se kovin pitkälle auta, jos on muita vikoja. Elviira8 kirjoitti:
Tapahtuuko miehissä mitään kun tulee ikää lisää?
Voi hyvänen mitä on nähty!Joo jotain on näkyy havaittavissa ihan tässä omassa kaveripiirissä, mut tää kehitys on positiivista.
On huomattu että kroppa ei palaudu enää samalla tavalla, ja jos halutaan tuloksia, niin sit on vähennettävä hauskanpitoa ja lisättävä lihashuoltoa sekä ravitsemusratkaisuja. Oikeastaan tää tarkottaa sitä että alkoholipolitiikka muuttu aikalailla täydellisesti.
Toki tää koskee enimmäkseen ääripäitä, mut kyllä jokanen on alkanu ottaa vastuuta omasta kunnostaan ihan eritavalla. Se taitaa olla ihan hyvä alku. Tosin vaikutusta lienee myös sillä että palo- ja pelastustoiminta tiukens hieman kriteereitään joten suurella osalla porukasta on jo tiettyjä haasteita työnpuolesta, mut kehitys on positiivista oikeestaan ekaa kertaa mitä mie oon seurannu.
Ehkä myöki on tajuttu se että jotain on tehtävä ja kun yks sai muutettua elämän suuntansa ja pari meistä lähti siihen mukaan niin pikkuhiljaa koko kaveriporukka kääntyy siihen parempaan suuntaan.- almasty
Va-Nil-La kirjoitti:
että naisille maailma on aika raadollinen, koska miesten vaatimukset ei ole mitään pieniä ja nainen määritellään vain ulkonäkönsä kautta.
Liikunnalla ei pysty muuttamaan esimerkiksi ihoa, venymisarpia, rintoja, useimmiten ei myöskään selluliittia, jne. Ainoa mitä liikunnalla pystyy tekemään on kiinteytyminen, mutta eipä se kovin pitkälle auta, jos on muita vikoja.Siltä kun olen noita sinun kirjoituksiasi lukenut.Että olet itsellesi rakentanut tuollaisen mielenvankilan josta sinulla ei ole voimia eikä haluakaan murtautua ulos.Mutta jos tosiaan olet tyytyväinen elämääsi niin mitä se minulle sen enempää kuuluu.
Se vaan pistää silmään kun sinä ja muutamat muut mainitsette näiden palstakirjoitusten vahvistan näkemyksiänne.Jotkut jopa tuntuvat pitävän niitä suorastaan varsinaisina tiedonlähteinään.Eiköhän nuo tietyt kirjoittajat ole niitä yksiä ja samoja jotka esiintyvät vaihtelevin nimimerkein ja siihen lisätään vielä kaikki vääräleukaprovoilijat.Heihin taitavat kuulua juuri nuo jotka vaativat kirjoituksissaan niitä kirjallisia sopimuksia naisilta.
Eivät varmasti edusta mitään edustavaa otantaa mies sukupuolesta.Voit voit oikaista minua jos taas erehdyn suhteesi mutta näyttää siltä että tuttavapiirisi oikeassa elämässä ei ole vaihtunut vuosiin koska näkemyksessäsi miehiin kuitenkin on havaittavissa mustavalkoista kapeakatseisuutta. - Va-Nil-La
almasty kirjoitti:
Siltä kun olen noita sinun kirjoituksiasi lukenut.Että olet itsellesi rakentanut tuollaisen mielenvankilan josta sinulla ei ole voimia eikä haluakaan murtautua ulos.Mutta jos tosiaan olet tyytyväinen elämääsi niin mitä se minulle sen enempää kuuluu.
Se vaan pistää silmään kun sinä ja muutamat muut mainitsette näiden palstakirjoitusten vahvistan näkemyksiänne.Jotkut jopa tuntuvat pitävän niitä suorastaan varsinaisina tiedonlähteinään.Eiköhän nuo tietyt kirjoittajat ole niitä yksiä ja samoja jotka esiintyvät vaihtelevin nimimerkein ja siihen lisätään vielä kaikki vääräleukaprovoilijat.Heihin taitavat kuulua juuri nuo jotka vaativat kirjoituksissaan niitä kirjallisia sopimuksia naisilta.
Eivät varmasti edusta mitään edustavaa otantaa mies sukupuolesta.Voit voit oikaista minua jos taas erehdyn suhteesi mutta näyttää siltä että tuttavapiirisi oikeassa elämässä ei ole vaihtunut vuosiin koska näkemyksessäsi miehiin kuitenkin on havaittavissa mustavalkoista kapeakatseisuutta.vankilassa, enemmänkin mä koen että mun rumuus ja epäkiinnostavuus muodostaa eräänlaisen suojan mun ympärille. Se tekee minusta näkymättömän ja mä olen aina pitänyt siitä tunteesta. Muiden ihmisten on ehkä vaikea ymmärtää mun näkökantaani, koska mä luulen, että olen kuitenkin aika harvinaisuus siinä suhteessa, että olen saanut pelkästään negatiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, useimmat kuitenkin saa kehuja edes valehdeltuina, jos ei muuten. Mutta sen ansiosta juuri mulla on niin realistinen käsitys itsestäni. Ja koska miehet ei näe minua naisena, he puhuvat minun kuullen sellaisia asioita, joita ei naisten kuullen yleensä puhuttaisi.
Mun on aika vaikea uskoa, että olisi muka vain ihan muutama ihminen, jotka kirjoittaisivat tietyn tyyppisiä mielipiteitä naisista jatkuvalla syötöllä. Ja jos ei ole, niin missä ne kaikki muunlaiset miehet sitten on? Kyllä minä uskon näiden kirjoitusten edustavan enemmistön miehistä oikeaa ajatusmaailmaa. Eihän se nyt mikään uusi juttu ole, että miehille naisen ulkonäkö on tärkeää. Mä vain olen siitä jännässä asemassa, että mä en lähimainkaan pystyisi täyttämään niitä vaatimuksia ja siksi ymmärrän, että muitakin naisia ne ahdistaa.
Mulla oli aiemmin paljon miespuolisia kavereita, mutta "kyllästyin" heihin ja sen jälkeen ei ole varsinaisia omia mieskavereita, mitä nyt tietysti tulee juteltua kavereiden puolisoiden yms. kanssa. Vain yksi noista mun nuoruusajan miespuolisista kavereista on jäljellä, mutta hän on todella naisellinen luonteeltaan, siksi hänestä pidänkin. - almasty
Va-Nil-La kirjoitti:
vankilassa, enemmänkin mä koen että mun rumuus ja epäkiinnostavuus muodostaa eräänlaisen suojan mun ympärille. Se tekee minusta näkymättömän ja mä olen aina pitänyt siitä tunteesta. Muiden ihmisten on ehkä vaikea ymmärtää mun näkökantaani, koska mä luulen, että olen kuitenkin aika harvinaisuus siinä suhteessa, että olen saanut pelkästään negatiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, useimmat kuitenkin saa kehuja edes valehdeltuina, jos ei muuten. Mutta sen ansiosta juuri mulla on niin realistinen käsitys itsestäni. Ja koska miehet ei näe minua naisena, he puhuvat minun kuullen sellaisia asioita, joita ei naisten kuullen yleensä puhuttaisi.
Mun on aika vaikea uskoa, että olisi muka vain ihan muutama ihminen, jotka kirjoittaisivat tietyn tyyppisiä mielipiteitä naisista jatkuvalla syötöllä. Ja jos ei ole, niin missä ne kaikki muunlaiset miehet sitten on? Kyllä minä uskon näiden kirjoitusten edustavan enemmistön miehistä oikeaa ajatusmaailmaa. Eihän se nyt mikään uusi juttu ole, että miehille naisen ulkonäkö on tärkeää. Mä vain olen siitä jännässä asemassa, että mä en lähimainkaan pystyisi täyttämään niitä vaatimuksia ja siksi ymmärrän, että muitakin naisia ne ahdistaa.
Mulla oli aiemmin paljon miespuolisia kavereita, mutta "kyllästyin" heihin ja sen jälkeen ei ole varsinaisia omia mieskavereita, mitä nyt tietysti tulee juteltua kavereiden puolisoiden yms. kanssa. Vain yksi noista mun nuoruusajan miespuolisista kavereista on jäljellä, mutta hän on todella naisellinen luonteeltaan, siksi hänestä pidänkin.Kokemuspiirisi olevan täysin erilainen kuin minulla.Esimekiksi kuvailemasi kaltaisia miehiä en tunne juuri lainkaan.Tuntemani miehet eivät pahemmin vertaile keskenään muita naisia tai hehkuta jotain tiettyjä ominaisuuksia.Uskon silti tietäväni suurin piirtein millaisia ovat ne puheet joita he eivät kehtaa muiden naisten seurassa puhua.Asia on silti todella niin että itse en elävässä elämässä ole kohdannut sellaisia miehiä enkä paljoa edes keskusteluihin joissa asiaa käsitellään.Sen sijaan vastaan on tullut naisia jotka toistavat miehistä sitä samaa josta tässäkin ketjussa on saanut lukea.
Et ilmeisesti edusta mitään stereotyyppistä valtavirtaa jonka perusteella sinua arvioin.Tein myös virheen arvioidessani tilannettasi omista lähtökohdistani.Joten toivottavasti suot anteeksi
kömmähdykseni jokainenhan rakentaa näkemyksensä omasta kokemuspiiristään. - Va-Nil-La
almasty kirjoitti:
Kokemuspiirisi olevan täysin erilainen kuin minulla.Esimekiksi kuvailemasi kaltaisia miehiä en tunne juuri lainkaan.Tuntemani miehet eivät pahemmin vertaile keskenään muita naisia tai hehkuta jotain tiettyjä ominaisuuksia.Uskon silti tietäväni suurin piirtein millaisia ovat ne puheet joita he eivät kehtaa muiden naisten seurassa puhua.Asia on silti todella niin että itse en elävässä elämässä ole kohdannut sellaisia miehiä enkä paljoa edes keskusteluihin joissa asiaa käsitellään.Sen sijaan vastaan on tullut naisia jotka toistavat miehistä sitä samaa josta tässäkin ketjussa on saanut lukea.
Et ilmeisesti edusta mitään stereotyyppistä valtavirtaa jonka perusteella sinua arvioin.Tein myös virheen arvioidessani tilannettasi omista lähtökohdistani.Joten toivottavasti suot anteeksi
kömmähdykseni jokainenhan rakentaa näkemyksensä omasta kokemuspiiristään.mun näössä sitten jotain vikaa, mutta minä en näe täällä kuin juuri niitä viestejä, joissa hoetaan, ettei rumalla naisella tee mitään tai kauhistellaan muutamaa raskausarpea tai haukutaan suomlaisia naisia. Lue esimerkiksi tuota sinkut palstaa... Sama kokemus mulla oli noista miespuolisista kavereistakin, se oli ihan käsittämätöntä, miten he puhuivat naisista selän takana! Joka ikinen pikku virhe oli heidän silmissään ihan kauhean suuri juttu. Mietin sillon ja vieläkin, että olikohan heillä aavistustakaan, miten paljon noita virheitä minusta löytyi vaatteiden alta! Varsinkin kun sain kuulla ihan riittämiin niistäkin, mitä oli näkyvissä!
Mihin stereotypiaan sinä minut laskit mukaan? - mielestäni
Va-Nil-La kirjoitti:
oikeasti noin naiivi?
mikään naiivi ole sanoessaan, että joku mies pitää ap:n kaltaista naista ihannenaisenaan. Tai vaikkei pitäisikään niin voi rakastua tähän, eikä siinä silloin mikään huippumalli/pornotähti-kropan omaava lirkutteleva bimbo asiaa miksikään saa muutettua.
- Va-Nil-La
mielestäni kirjoitti:
mikään naiivi ole sanoessaan, että joku mies pitää ap:n kaltaista naista ihannenaisenaan. Tai vaikkei pitäisikään niin voi rakastua tähän, eikä siinä silloin mikään huippumalli/pornotähti-kropan omaava lirkutteleva bimbo asiaa miksikään saa muutettua.
tuota, ettei oleellista ole keho vaan se miten kehonsa kantaa. Ap:hen varmasti voikin ihastua, mutta ei naiseen, joka ei ole kaunis, vaikka miten kantaisi kehonsa.
- Taasnäitä
Onneksi maailmassa on muutama miljardi naista joista valita. Siitä joukosta löytyy muutama miljoona ei-läskiä ja muutenkin hyvännäköistä, ja niistä muutama satatuhatta joka on kiinnostunut minusta. Rumat menkööt Afrikkaan.
- Va-Nil-La
satatuhatta? ... Juu, ihan varmasti... :D
- Taasnäitä
Va-Nil-La kirjoitti:
satatuhatta? ... Juu, ihan varmasti... :D
On jokseenkin uskomatonta mennä suomimiehenä Taiwaniin, Vietnamiin tai melkein mihin tahansa maahan sielläpäin. Kylillä kulkiessa nuoret naiset kulkee perässä ja äidit kutsuvat sisään katsomaan tyttäriään. Tätä ei ole pakko uskoa jos ei halua mutta se on ihan totta.
- Jurppis68
Vasta ihan kakara, yhtälailla mitä sinun ikäiset miehetkin ovat. Vanhetessa ihminen viisastuu, toiset eivät ollenkaan. Vanhetessa oppii paljon uusia asioita sekä alkaa arvostamaan ihan eri elementtejä mitä parikymppinen.
- almasty
Oma maailmasi tuntuu olevan ulkonäkö keskeinen siitä sinä tunnut pitävän melkoisinta meteliä itse.
Hulluinta mitä olen kuullut kun sanot olen jo kohta 20-vuotias eli en enää tuollaisen barbin näköinen. Mieheni täytyisi hakea viihdykkeet internetistä.
Sinä elät jossain itsellesi rakentamassasi utopiassa ja jos et niin laita yhteystietosi ja sovitaan tapaaminen niin pääsen näkemään omin silmin nämä miehet joiden ympäröimänä sinä elät.
Minusta sinä näet vain joidenkin miesten toiveet.
Et lainkaan sitä todellisuutta,jossa hekin tyytyvät elämään totuus on se että useimmat miehet kyllä tyytyvät niihin arkisiin vaimoihin ja avokkeihin.
Suurin osa Suomalaisista 25-30 vuotiaista naisista on noita lievästi laardisoituneita raskauden runtelemia naisia mutta silti heillä mies pysyy rinnalla.Samanlaisia sohvaperunoitahan ovat useasti vakiintuneet miehetkin.Ja naisilla riittää niitä fantasioita ihan samalla lailla. Minkä ikäisiä ovat tuntemasi miehet ovatko he näitä alle kaksikymppisiä kuten sinäkin mahdollisesti niitä karvanoppa corolla amiksia?Kyllä ne siitä kasvavat heiltä sinä et oikein voi muuta hetkeen aikaan odottaakkaan.Ja siihen että miehesi katselee sillä silmällä muitakin naisia sinun ei auta kuin tottua ei minullkaan mene herne nenään jos minun tyttöystäväni sanoisi jotain muuta miestä komeaksi tietäsin minä että minusta se silti tykkää.Mutta on hänelläkin silmät päässään ja se on puhdasta realismia se. - uk-ko
Ja havaitsin, että siellä on tää arviointiketju, jossa arvotetaan naisia. Siitä kai pahoitit mielesi.
Vähän alempana on toinen ketju, aloitettu sinun nimimerkilläsi, ja siellä olet pahalla mielellä siitä, että liian rumat miehet lähestyvät sinua.
Kuulostaisi nyt mun korvaan siltä, että sun kannattaisi ottaa rauhallinen tuumailukierros: kuka on mitä ja miksi?
Ei ole kovin loogista valittaa miesten vaatimuksista ja samaan aikaan itse pisteyttää miehiä eri tasoisiin.
Vaikka et neuvoja kaipaakaan niin sanonpa kuitenkin, että kaikennäköisille, -kokoisille ja -muotoisille on rakkautta tarjolla. Sen verran on nyt tullut seurattua miesten ja naisten säpinöitä, että se ikään kuin pistää silmään...
Mutta se vaatii tietysti kaikilta säpisijöiltä avaraa, positiivista ja uteliasta mieltä. Semmoinen usein löytää. Kiukkunsa tai pelkonsa vuoksi kapea ja negatiivinen mieli löytää myös, mutta ei ehkä rakkautta. Sähän olet hyvin nuori vielä itsekin, joten hassua, että puhut itsestäsi, kuin jostain vanhasta naisesta, joka on jäänyt yksin... Jos joku mies katselee alle 15-vuotiaita tyttöjä, niin aikamoinen pedofiili saa olla kyseessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780