Monet täällä valittavat, miten naiset pörräävät alfaurosten, pelimiesadonisten ympärillä baareissa.
No, itseäni asia ei koske, sillä nuo naiset eivät muutenkaan vastaa naismakuani. Tuollaiset pinnallisemmat, epätoivoiset, huomionhakuiset jakorasiat (tiedän, kärjistin ja yleistin tahallani).
Haluan sen kiltin naapurintytön. Sen, jolla on keskiarvo koulun parhaimmistoa. Sen, jolle seksi ja alkoholi ei ole kaikki kaikessa. Tunnen käsittämätöntä vetovoimaa sellaisia naisia kohtaan. Itse olen hieman samanhenkinen, olen se koulun söpö poika =), joka pärjää hyvin aineessa kuin aineessa. Joissain aineissa jopa erinomaisesti.
Ja ennenkuin joku kerkiää sanomaan, niin kerron, että tämä ei johdu siitä, että olisin ruma. Tuollainen tyrkky nainen ei ole kiinnostava.
Hyvä naismaku
4
417
Vastaukset
- ....
Olet itse pinnallinen. Keskiarvo koulun parhaimmistoa? Luokittelet naiset huora-madonna muottiin aika rajusti kun puhut kiltistä naapurintytöstä, säkö pystyt sen tuntematta luokittelemaan kuka on kiltti naapurintyttö. Ihan ulkomuodon perusteella? Huhhuh. :s
Naisen on joskus oltava "tyrkky", koska hiljainen hissukka baarinnurkassa saa vain epämääräisiä lähentyjiä usein.
Olet kateellinen adoniksille. Ja katkera jos nainen huomaa itsevarman miehen. Makuja kun on monia, yksi pitää toista komeana ja toinen toista.
Olet kaiketi nuori mies ja ajatuksesi ovat kovin mustavalkoisia. On hyvä joskus lajitella, mutta liika tiukkuus kiristää omaa pipoa silmille. Ja tuot naisille hyvin kiusallisia tilanteita koska kiltin saatat vahingossa luokitella pahaksinaiseksi. Arvaa miltä naisesta sen jälkeen tutntuu. Ei oman itsensä esille tuominen miehen tietoisuuteen tee naisesta tyrkkyä, hän vaan ei ole siellä nurkassa häpeämässä olemassaoloa.
Kouluarvosana ei korreloi älykkyyden kanssa aina. Ei moni halua sitä kymppiä tai vitosta, pakolla. Älykkyyttä on monilla eri osa-alueilla tulet sen huomaamaan. Hyvillä arvosanoilla pärjäävä ei ole välttämättä yhtä osaava ihan jokaisessa asiassa, vaikka opiskelemassaan aineessa olisi hyvin lukenut.
Että sellaista. Hyvää pinnallisuutta jatkoon- tekstiä?
Onko täällä sellaista tekstiä, mikä ei saisi tällaista ihme kyynistä vastaanottoa? Taidat itse olla katkera.
En ole kateellinen adonikseille, en luokittele naisia huora-madonna muottiin enkä ole pinnallinen. Kuvailin ihannenaistani, tuo keskiarvojuttu oli lähinnä suuntaa-antava kuvaus. Et osaa ilmeisesti lukea rivien välistä.
Sinun mielestä naisella on siis kaksi vaihtoehtoa: tyrkyttää itseään alfaurokselle, tai seistä nurkassa häpeämässä. Hienoa ajattelua sinulta.
Kyllä tuollaisen kiltin naapurintytön huomaa eleistä yms. Olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä, joten tunnistan kyllä eleistä ja olemuksesta tietyt piirteet, joita esiintyy tietynlaisissa ihmisillä. Tiedän, että sinun on vaikea käsittää tätä kun itse et osaa tunnistaa niitä piirteitä. Siksi oletkin varmaan katkera, kun olet tutustunut vääränlaisiin ihmisiin.
En ole ikinä ollut, enkä ikinä tule olemaankaan kiinnostunut niistä adonisten panopuista. En ymmärrä, miksi kutsut minua pinnalliseksi. Olen huomannut lähes kaikissa tuollaisissa tyrkyissä naisissa sellaisia eleitä sun muita piirteitä, jotka iskevät vastaan. Pinnallisuutta pahimmasta päästä. Nättejä he usein ovat, poikkeuksiakin heidän joukosta tietysti löytyy, mutta sellainen täydellisyyden tavoittelu, mitä etenkin nuoret naiset harrastavat, on kuvottavaa. Ei kelpaa toiseksi paras, eikä ainakaan kolmanneksi paras vaan kaikkien naisten unelma, adonisten adonis. - ...
tekstiä? kirjoitti:
Onko täällä sellaista tekstiä, mikä ei saisi tällaista ihme kyynistä vastaanottoa? Taidat itse olla katkera.
En ole kateellinen adonikseille, en luokittele naisia huora-madonna muottiin enkä ole pinnallinen. Kuvailin ihannenaistani, tuo keskiarvojuttu oli lähinnä suuntaa-antava kuvaus. Et osaa ilmeisesti lukea rivien välistä.
Sinun mielestä naisella on siis kaksi vaihtoehtoa: tyrkyttää itseään alfaurokselle, tai seistä nurkassa häpeämässä. Hienoa ajattelua sinulta.
Kyllä tuollaisen kiltin naapurintytön huomaa eleistä yms. Olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä, joten tunnistan kyllä eleistä ja olemuksesta tietyt piirteet, joita esiintyy tietynlaisissa ihmisillä. Tiedän, että sinun on vaikea käsittää tätä kun itse et osaa tunnistaa niitä piirteitä. Siksi oletkin varmaan katkera, kun olet tutustunut vääränlaisiin ihmisiin.
En ole ikinä ollut, enkä ikinä tule olemaankaan kiinnostunut niistä adonisten panopuista. En ymmärrä, miksi kutsut minua pinnalliseksi. Olen huomannut lähes kaikissa tuollaisissa tyrkyissä naisissa sellaisia eleitä sun muita piirteitä, jotka iskevät vastaan. Pinnallisuutta pahimmasta päästä. Nättejä he usein ovat, poikkeuksiakin heidän joukosta tietysti löytyy, mutta sellainen täydellisyyden tavoittelu, mitä etenkin nuoret naiset harrastavat, on kuvottavaa. Ei kelpaa toiseksi paras, eikä ainakaan kolmanneksi paras vaan kaikkien naisten unelma, adonisten adonis.Aloit heti riidellä? Heh miksi.
En ole kyyninen yhtään, haluan tuoda vain ilmi sen, että jos mies vaatii koulun parhaat arvosanat ja luokittelee joka naisen puhumisyritykset tyrkyksi, niin vaikeaa on kiltinkään tulla sanomaan mitään.
Jos tuomitset vahngossa kiltin naisen "pahaksi", niin hän voi kärsiä siitä vuosikausia jos on herkkä. Niin on käynyt varmasti joillekin.
Et osaa sanoa tuntemattoman ihmistunteuksesta onko minulla se huono vai hyvä.
Minulla on jo jotain seuraa kiitos, ei tarvitse olla katkera. Niin sinkkuna kun suhteessa voi olla ilman katkeruuksia, vaikka usea kaipaa suhdetta.
Puhut alentavaan ja inhoavaan (??) sävyyn "adonisten panopuista"... Nainen voi haluta vakavaa, mutta jotkut liian nuoret 20vee miehet eivät aina ole heti kypsiä suhteeseen. Se ei ole nuorten naisten vika. Mikä on kunkin mielestä kiinnostava mies, vaihtelee, jonkun mielestä komea on toiselle okei.
Miksei se mainitsemasi "toiseksi paras" voi sitten tulla edes esittäytymään fiksuille naisille. Miksi sitten edes huomioit adonisten ympärillä pyörivät naiset? Miksi välität nuorten naisten kriittisyydestä, onhan miehetkin nuorena varsin kriittisiä. Parin vuoden päästä näkee erilaisia asioita.
Pelkkä kiltti ulkonäkö ei takaa kiltteyttä ihan aina, tai hurja ulkomuoto tuhmuutta. Kilttikin voi langeta adonikseen. Puhuminen voi tuoda lisää ihmisistä irti ja ihminen voi muuttuakin muutamassa vuodessa - ....
... kirjoitti:
Aloit heti riidellä? Heh miksi.
En ole kyyninen yhtään, haluan tuoda vain ilmi sen, että jos mies vaatii koulun parhaat arvosanat ja luokittelee joka naisen puhumisyritykset tyrkyksi, niin vaikeaa on kiltinkään tulla sanomaan mitään.
Jos tuomitset vahngossa kiltin naisen "pahaksi", niin hän voi kärsiä siitä vuosikausia jos on herkkä. Niin on käynyt varmasti joillekin.
Et osaa sanoa tuntemattoman ihmistunteuksesta onko minulla se huono vai hyvä.
Minulla on jo jotain seuraa kiitos, ei tarvitse olla katkera. Niin sinkkuna kun suhteessa voi olla ilman katkeruuksia, vaikka usea kaipaa suhdetta.
Puhut alentavaan ja inhoavaan (??) sävyyn "adonisten panopuista"... Nainen voi haluta vakavaa, mutta jotkut liian nuoret 20vee miehet eivät aina ole heti kypsiä suhteeseen. Se ei ole nuorten naisten vika. Mikä on kunkin mielestä kiinnostava mies, vaihtelee, jonkun mielestä komea on toiselle okei.
Miksei se mainitsemasi "toiseksi paras" voi sitten tulla edes esittäytymään fiksuille naisille. Miksi sitten edes huomioit adonisten ympärillä pyörivät naiset? Miksi välität nuorten naisten kriittisyydestä, onhan miehetkin nuorena varsin kriittisiä. Parin vuoden päästä näkee erilaisia asioita.
Pelkkä kiltti ulkonäkö ei takaa kiltteyttä ihan aina, tai hurja ulkomuoto tuhmuutta. Kilttikin voi langeta adonikseen. Puhuminen voi tuoda lisää ihmisistä irti ja ihminen voi muuttuakin muutamassa vuodessaUskon että nuorillanaisilla on muillekin kinnostusta kuin playboyadoniksille jos muut vaan vaivautuisivat puhumaan joskus enemmän kuin ne kaksi sanaa. Yksilöistä on monenlaisia naisissa ja miehissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711123Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010241- 494304
- 244007
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni103988Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353786Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573679No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413523- 533213
- 422935