Vanhemmat naiset antaa

Helposti vaan

Tutkittua tietoa...Olen tälläinen kolmekypänen suht asiallinen kaveri. Tulin juuri Leviltä ja kyllä muna sai kyytiä. Korostan, että olen sinkku. Mutta, mutta ne toisten miesten vanhemmat rouvat... Kyllä on oli meikäpojalle herkkua tarjolla. Parhaat kyydit saa kyllä yli 45 vuotiailta. Eivät ole enään mitään pikkutyttöjä. Ottavat mitä haluavat ja siinä ei yksi yö riitä. Viikon aikana "kyydittelin" kolmea rouvaa. Kaksi oli samasta naisporukasta ja yksi oli jossain työporukassa. Eipä ollut estoja kenellekään ja kaikilla rinkulat sormessa. Nooh, jos näin voin vähän tuoda perheenäidin elämään erotiikkaa ja lämpöä, niin mikä ettei. Olenko mulkku?

58

15547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonkun verran

      olet mulkku, mutta nämä varatut rouvat ovat supermulkkuja. Luulisi niiden miestenkin ihmettelevän mitä heidän kiltit vaimot puuhaavat Levillä. Aina täällä puhutaan pettävistä miehistä, mutta kenen kanssa ne miehet muijiaan pettävät? Toisten miestenkö, heh? Kyllä ne usein ovat varattuja vaimoja kenen kanssa petetään. Ei sitten ole ihme jos erotaan, ja hyppykuppa tarttuu syyttömään osapuoleen.

      • aaponki

        Joo läheppä ruska aikaan sinne leville ni voit tuplata viikossa ton määrän kaatoja. Ite käynny kymmenen vuotta peräkkäin ni tiedän mistä puhun. Niin ja tänä vuonna tulee jo yhestoista kerta.


      • HUONO JUTTU
        aaponki kirjoitti:

        Joo läheppä ruska aikaan sinne leville ni voit tuplata viikossa ton määrän kaatoja. Ite käynny kymmenen vuotta peräkkäin ni tiedän mistä puhun. Niin ja tänä vuonna tulee jo yhestoista kerta.

        KAUHEAA!!! En voi muuta sanoa vaimona ja äitinä! Itse en ikinä pettäisi miestäni...


    • aaponki

      Niin ei näissä hommissa kannata tuntea mitään sääliä omaa muijaa kohtaan saatikka sitten jonkun pantavan muijan äijää kohtaa. Se on silloin veisattava ku virsikirjan kannet on auki.

      • ja jonain päivänä

        on varmaan vitun kiva veisata leuka vedossa ja pilliruokinnassa kun sattuu käry käymään???
        Ja käyhän se.


    • Yähjk

      Oletko mulkku? Jos kaikkille antava nainen on huora niin se kai sinäkin miespuolisena sitten olet?
      Kevytkenkäinen ilopoika.
      Annat vanhempien naisten hyväksikäyttää itseäsi?
      Nyt he naureskelevat sinulle takanapäin.

      • olen nainen

        Sulle ap kirjoittaja, miten niin olisit mulkku?! Olet terve,viriili mies joka ottaa ilon irti sieltä mistä sen saa!! Samoin ovat ne rouvat jotka ovat nauttineet kuuman nuoren Oriin kiimasesta kyydistä! Just oikeeta meininkiä! HYVÄ HYVÄ! Siinä on ollu rouvillakin posket punasina ja oikein tyydytetty olo ja hyvä mieli jäänyt reissusta, mukava taas jatkaa arkea kun on saanu kunnolla NAMIA! Kevättä vaan kaikille rintoihin ja mahlat virtaamaan!


      • osasi tyydyttää
        olen nainen kirjoitti:

        Sulle ap kirjoittaja, miten niin olisit mulkku?! Olet terve,viriili mies joka ottaa ilon irti sieltä mistä sen saa!! Samoin ovat ne rouvat jotka ovat nauttineet kuuman nuoren Oriin kiimasesta kyydistä! Just oikeeta meininkiä! HYVÄ HYVÄ! Siinä on ollu rouvillakin posket punasina ja oikein tyydytetty olo ja hyvä mieli jäänyt reissusta, mukava taas jatkaa arkea kun on saanu kunnolla NAMIA! Kevättä vaan kaikille rintoihin ja mahlat virtaamaan!

        Tuli kyllä sellainen tunne että poijalla oli isommat puheet kuin teot?
        Harvoin noi retostelevat "pikku"kundit on mitään super-rakastajia? Nyt se kyllä luulee olevansa.
        T: vanhempi nainen jolla on kyllä kokemusta sekä pröystäilevistä että hiljaisemmista nuorista miehistä. Arvaa kummasta ryhmästä löytyy ne paremmat akastajat?


      • samaa mieltä
        olen nainen kirjoitti:

        Sulle ap kirjoittaja, miten niin olisit mulkku?! Olet terve,viriili mies joka ottaa ilon irti sieltä mistä sen saa!! Samoin ovat ne rouvat jotka ovat nauttineet kuuman nuoren Oriin kiimasesta kyydistä! Just oikeeta meininkiä! HYVÄ HYVÄ! Siinä on ollu rouvillakin posket punasina ja oikein tyydytetty olo ja hyvä mieli jäänyt reissusta, mukava taas jatkaa arkea kun on saanu kunnolla NAMIA! Kevättä vaan kaikille rintoihin ja mahlat virtaamaan!

        Ne rouvat ovat niitä, jotka sinusta ovat hyötyneet. Olisikohan nuoren miehen hyväksikäyttöä. Jos se on rouville tullut tarpeeseen, olet tehnyt hyvää työtä. Ajattele nyt, olet tavallaan tehnyt hyväntekeväisyyttä ja pyyteettömästi. Heh!


      • pukillevaan
        olen nainen kirjoitti:

        Sulle ap kirjoittaja, miten niin olisit mulkku?! Olet terve,viriili mies joka ottaa ilon irti sieltä mistä sen saa!! Samoin ovat ne rouvat jotka ovat nauttineet kuuman nuoren Oriin kiimasesta kyydistä! Just oikeeta meininkiä! HYVÄ HYVÄ! Siinä on ollu rouvillakin posket punasina ja oikein tyydytetty olo ja hyvä mieli jäänyt reissusta, mukava taas jatkaa arkea kun on saanu kunnolla NAMIA! Kevättä vaan kaikille rintoihin ja mahlat virtaamaan!

        Nauttia pitää ei siinä mitään kunhan varmistaa ja muistaa suojata kumilla veitikan...muuten antaa palaa kun vielä pelittää.


      • Mulkku-Seppo

        Vanhemmat ämmät on vaan vastenmielisiä. Ei kelpaa minulle edes omanikäiset enää. 38-vuotiaana kuitenkin vielä voi nauttia ihanista nuorista naisista ja tytöistä.. semmoset 19-26v on ihan parhaita. Kauaahan tässä ei mene tietty kun ei itekää enää kelpaa mut sitte sama olla yksin.. ei vastenmielistä vanhaa akkaa!


      • nähtyon
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Vanhemmat ämmät on vaan vastenmielisiä. Ei kelpaa minulle edes omanikäiset enää. 38-vuotiaana kuitenkin vielä voi nauttia ihanista nuorista naisista ja tytöistä.. semmoset 19-26v on ihan parhaita. Kauaahan tässä ei mene tietty kun ei itekää enää kelpaa mut sitte sama olla yksin.. ei vastenmielistä vanhaa akkaa!

        Kierrät sitten vaan kaukaa vanhat ämmät. :D Vanhoille ämmille on vaan joskus ongelma nuoret miehen alut jotka haluaa vanhaa ämmää.


      • Anonyymi

        Levi on paras paikka levitellä haaroja. Naiset haluavat seksiä joka yö. Jotkut kyllä hiihtävät rewan liukkaaksi. Hui hai hii!


    • paremminkin

      että naiset ottivat mitä tahtoivat. Sinä annoit.

      • ei voi kun ottaa osaa

        Jatka samaan tyyliin...veikkaan ettei ole kun ajan kysymys....kun ei toimi enää mikään. Ei siellä eikä täällä,heh!


      • Joutsan joutomies

        Pakilan suntion rouva ? Mitä lie puuhannut ?


    • ketä petät?

      Miksi kerrot juttusi täällä?

      • muijat selittää

        kun menevät kotiinsa miestensä luo? Tuollaiset naiset sopisivat oikein hyvin huoran hommaan, olisi se etu että saisivat vielä maksun kun jakavat piparia. Turha sitä ilmaiseksi on jakaa.


      • tarvinne
        muijat selittää kirjoitti:

        kun menevät kotiinsa miestensä luo? Tuollaiset naiset sopisivat oikein hyvin huoran hommaan, olisi se etu että saisivat vielä maksun kun jakavat piparia. Turha sitä ilmaiseksi on jakaa.

        Voi kertoa, että oli hyvät hiihtokelit. Luistelutyyliä harjoittelin, mutta enemmän menin perinteisellä. Ja mitä nyt nuoria rahastamaan. Voihan nille jonkun paukun ostaa ja panna ne sitteen V-tyylillä hyppäämään. Niin ja nauttia ja naureskella tyttöporukassa seuraavana päivänä.


    • yli 40 ja sinkku n....

      Et suinkaan ole mulkku jne....pitää vain uskaltaa elää....ettei myöhemmin tartte katua ettei tullut elettyä.........!! Se ei sun häpeä ole jos olet varattuja pokaillut eiköhän se mene noiden varattujen piikkiin!! Mutta kantsii suojata ittesä kun harrastaa "NS IRTO SEKSIÄ" ja en kyllä arvostele varattujakaan... Rouvaakaan/Herraskaista....mistä sitä tietää vaikka elää seksittömässä ja tunteettomassa pitkässä suhteessa....hakee lohtua ja iloa muualta.... kerranhan me täällä elämme...

      • Xl54

        Keski-ikäiset naiset todella maukkaita seuralaisia sänkyhommiin olivat vapaita tai varattuja, turhat estot kadonneet ja he tietävät mistä mies pitää toimivat sen mukaisesti. Ihana naida paljaalla ja laskea sisälle. Molemmat nauttivat.


    • käy joka vuosi

      Levillä. Ollaan työporukan kanssa ihmetelty miten tämä tulee posket hehkuen takaisin. Aina ei ole ollut edes hiihtokelejä ja toinen on menossa innolla hiihtämään??? Vanhasta ja lihavasta johtajasta ei ole rouvalle iloa eikä kotinurkilla voi käydä vieraissa. Eli tämä taitaa olla rouvalle vuoden kohokohta.

    • toisenlainen nainen

      Sinä olet sinkku, mutta ne rouvat eivät, joten he ovat pettäjiä, lähes huoria - rahastus vaan puuttuu. Omapa on elämänsä kuitenkin...

      Nytpä tietää minne meidän uskollisten ei kannata mennä laskettelemaan. Saa vielä huonon maineen, vaikka ois ihan oikeasti hiihtoreissussa:)

      • huono maine

        kuin elämätön elämä. Ja on toden totta, että nuorehkot miehet pitävät meistä vanhemmista naisista. Ymmärrämme nuorta miestä, joka voi olla poikamme ikäinen. Kaikki meistä eivät ole naimisissa, on myös eronneita, mutta emme muodosta mitään romanttisia kuvitelmia tai roiku viesteinemme tai soittoinemme. Emme välttämättä kysy etunimeä enempää. Toki suojautuminen seksitaudilta on tärkeää ja se pitää hoitaa meidän vanhempien naisien. Saattaa olla jo muutakin remppaa ja sitten saa klamydian nuorelta orilta. Raskaaksihan emme enää luojan kiitos tule. Kiitoksia vain hyvistä kyydeistä ( useissa hiihtokeskuksissa ja lomapaikoissa Suomessa ja ulkomailla)


      • nainen 42
        huono maine kirjoitti:

        kuin elämätön elämä. Ja on toden totta, että nuorehkot miehet pitävät meistä vanhemmista naisista. Ymmärrämme nuorta miestä, joka voi olla poikamme ikäinen. Kaikki meistä eivät ole naimisissa, on myös eronneita, mutta emme muodosta mitään romanttisia kuvitelmia tai roiku viesteinemme tai soittoinemme. Emme välttämättä kysy etunimeä enempää. Toki suojautuminen seksitaudilta on tärkeää ja se pitää hoitaa meidän vanhempien naisien. Saattaa olla jo muutakin remppaa ja sitten saa klamydian nuorelta orilta. Raskaaksihan emme enää luojan kiitos tule. Kiitoksia vain hyvistä kyydeistä ( useissa hiihtokeskuksissa ja lomapaikoissa Suomessa ja ulkomailla)

        Nuorehkot miehet jostain syystä pitävät vanhemmista naisista. Mutta itselle ei tulisi mieleenkään käydä hommiin 20 v nuoremman miehen kanssa. Oletan ettei ne mitään osaa. Lähes oman poikani ikäinen, ei ikinä! 10 v nuorempi vielä menettelee, hikisesti. Mutta olen samaa mieltä, että mieluummin huono maine kuin elämätön elämä. Ap ei petä ketään, on varsinainen hyväntekijä :D.


    • ...

      mutta sä et ole vaan vielä ymmärtänyt sitä.

    • jepulisbenjamin98

      Kyllä minun kokemukseni mukaan viiskymppinenkin ittensä treenannut ja kondiksessa pitävä naisimmeinen osaa antaa hyvät kyydit. Näin meikäläisen vinkkelistä, kun olen myös vähän yli kolmekymppinen sälli. Parastahan se on, kun nainen oikein ottaa, siinä mies vikisee ja tanner tömisee. Pitäisikin taas lähteä seminaariin Rukalle...

    • Ihanaa elämää:)

      TOSI vanha ketju, mutta.... 45 vuotiaat ei todellakaan ole aina mitään iloittevia perheenäitejä vaan vapautuneita isoäitejä:)

      Seksiä tekee mieli eikä enää arjen haasteet vie energiaa, joten voi nauttia omista jutuista.

      • mek

        Se on kyllä aika harvassaa jos 45 on isoäiti koska itselläkin yksi lapsi ja olen yli50v mies ja tyttärelleni sanonut että minun pitää olla yki 60v kun tulen vaariksi koska eihä 50v voi olla vaar ikun on liian nuori siihen. Lun lapsemsaanti keski-ikä' suomessa naisilla ,melkein 30v niin harva alle 50v on lapsen lapsia


    • Puumat pois poikien

      Voi poika rukka kyllä sinua on nyt puumat vedättäneet viimeisen päälle.

      Sinuahan on törkeästi hyväksikäytetty ja nuorta poikaintoutta imetty
      kuiviin.
      Etkö tosiaankaan oivalla että sinä olet se joka olet antanut
      (muutakin kuin spermaasi) sinua on vanhemmat ja kokeneemmat
      naiset törkeästi käyttäneet seksihalujensa tyydyttäjänä.
      Todennäköisesti sitten kavereitten kesken nauretaan ja kehuskellaan
      miten nuori kloppi opetettiin naista tyydyttämään.
      Muista aina että myös miehellä on oikeus kieltäytyä ei todellakaan
      tarvitse olla aina valmiina" hyppäämään" kun naiset pyytää.

    • oman ikäistä<3

      Ymmärrän täysin jos on sohvalla/koneella/kirjan/alkon ym kanssa viihtyvä verkkaripuoliso, Oli se mies tai nainen niin varmasti uskottomuus astuu kuvioon. Eihän siinä saa mitään parisuhteesta jos olet aina ilmaa toiselle. Kyllä sitä seksiä ja jopa hellyyttää saa muualtakin.
      Parempi tietty pitkäaikainen sama lohduttaja, vaarana vaan itsensä satuttaminen ja rakastuminen. Siinä mielessä Levi reissut olisi parempia ja heti yhteys poikki.
      Ja meidän kokemuksella kyllä ne nuoremmat miehet piirittää meitä, ei me heitä :) Onhan se imartelevaa mutta ei oikeen natsaa.

      • vahva itsenäinen n

        Uskomatonta miten vanhat ämmät ovat tehneet itsestään naurettavaia huoria.Ootte typerille mulkuille pelkkiä reikiä.Oikeesti mikä teiädän päässä liikkuu vai onko sekin vähä tippunut jalkojen väliin.Olette lähinnä kaikki säälittäviä.Olen itse nainen 46 v jolla arvostusta itseään kohtaan.Yhden miehen nainen, pidetty ja koulutettu ihminen.En todellakaan ole maineeltani reikä ja lumppu joka antaa kaikille vastaantuleville oksettaville äijille.Säälin teidän aikuisia lapsia jotka kyllä tietävät huoraamisestanne!


      • näinköhän..?
        vahva itsenäinen n kirjoitti:

        Uskomatonta miten vanhat ämmät ovat tehneet itsestään naurettavaia huoria.Ootte typerille mulkuille pelkkiä reikiä.Oikeesti mikä teiädän päässä liikkuu vai onko sekin vähä tippunut jalkojen väliin.Olette lähinnä kaikki säälittäviä.Olen itse nainen 46 v jolla arvostusta itseään kohtaan.Yhden miehen nainen, pidetty ja koulutettu ihminen.En todellakaan ole maineeltani reikä ja lumppu joka antaa kaikille vastaantuleville oksettaville äijille.Säälin teidän aikuisia lapsia jotka kyllä tietävät huoraamisestanne!

        Jos nainen pitää itseään pelkkänä reikänä niin hän on varmaan sitten sellainen. :D
        Monella keski-ikäisellä on traumoja lapsuudesta jolloin kaikki seksiin liittyvä on likaista. Nainen ei ole vahva millään tavalla jos tuntee tarvetta nimitellä toisia naisia.


    • sssna

      Haistakaa h.uorat pitkä p.aska!!!!!!!!! Vetäkää lumput ittenne kiikkuun!

      • ++++++8

        ja minä jo luulin että m.unista hirteen


    • Iloa silmille

      13v nuorempi perheellinen kolli piirittää. Mitähän aviomies siitä sanoisi?
      Ei ole syytä lähteä leikkiin mutta kyllä helkkareessa se tuo hyvän mielen itsekseen!
      Lähinnä naurattaa koko mies ja epätoivoiset vikittelynsä.....

    • Ei ymmärrystä

      Tuo on niin totta: meidänkin perheessä uskottomuuskriisi kehittyi. Miestä vanhemman naisen ensin antamasta myötätunnosta sille, että minä olen sairastunut. Seuraavaksi annettiin jo konkreettisesti autossa, keskellä kirkasta päivää...Oli varmaan pettymys, kun miehellä ei pelannu, koska vielä asioiden julkitulon jälkeenkin laittoi viestiä miehelleni. Ja tämä nainen on jo mummo, kotona pihtaa seksiä miehensä sanoman mukaan.
      Kiitos ARJA, että avasit silmäni sen suhteen, millainen ystävä olet perheellemme näinä vuosina todellisuudessa ollut. Koko ajan vain ilmeisesti odotit tilaisuutta päästä maistamaan vierasta miestä. Kolkkoja terveisiä Haapavedelle: en tule ikinä antamaan sinulle anteeksi tekoasi. Esitä vaan kunniallista ihmistä, mutta sisälläsi tulee olemaan häpeä teostasi loppuiäksi.

      • Avaa silmäs

        Ja miehesikö on vain olosuhteiden uhri... hei haloo etkö tajua että
        mieskään ei ole aivoton tollo jota k.yrpä vie 5-0. Naiset ovat täysin
        typeryksiä jotka kuvittelee että mies ei osaa ajatella omilla aivoilaan
        vaan on täysin käytettävissä vieraan naisen toimesta.

        Suoraselkäinen ja hyvän itsetunnon omaava mies osaa kyllä sanoa
        ei jos ei halua vieraalle antaa spermaansa.

        Turha siitä on pelkästään naista syyttää kyllä miehelläkin aivot on
        ja sanavarastossa sana EI ..... ja jos ei ole semmoinen mies ei ole
        kenellekkään järkevälle naiselle hyvää seuraa.


    • Arvostusta perheelle

      Se, mikä mies tilanteessa on riippuu täysin hänen psyykkisestä voinnistaan. Minusta se, että näkee toisen jaksamattomuuden ja heikon tilan ja siitä huolimatta toimii aktiivisesti itseään tyrkyttäen, on moraalisesti väärin.
      Tukea saa antaa, ystävänä, mutta muuhun ei pitäis houkutella.
      Sellainen ihminen ei ole aito, koko perheen ystävä.

    • !?!

      kyllä mä vaan nauran kun kaksikymppiset poijan klopit yrittäävät iskeä mua lähes neljäkymppistä vapaata naista.. ..eihän ne etes osaa mitään.. ..on tosi raskasta kun joutuu koulimaan .. ..saman ikäiset ovat jo paremmin perehtyneet tohon kyyti hommaan.. ..eikä mulla ole rinkulaa sormessa ja olen todellakin ennen ilman kuin alan koulimaan pikku poikia..

    • seksiapu

      kyllä se on niin että jos mies ei pysty antamaan naiselle seksiä joko terveydellisistä syistä tai sitten mies istuu illat tietokoneella tai jonku helevetin auton romun kimpussa ,tai on sitten niin juoppo että siitä ei ole sen vuoksi seksi hommiin niin en yhtään ihmettele jos nainen halun vuoksi käy vieraissa ,ei siinä tarvi lähtiä mihinkään leville tai laskettelukeskukseen nainen tulee vieraan miehen luo ihan varmasti jos se haluaa seksiä,olen itse antanut sellaiselle naiselle seksiä joka on sitä halunut,itse en ole nimisissa vaan olen nainut sellaisen ja saman naisen kanssa heti monta kertaa .kyllä nainen osaa tulla maallekkin jos hän haluaa seksiä ja mukavaa on ollut aina,mutta kyllä siinä silloin sillä naisella on hyvä sanoa kun lähtee sen miehesä luota vieraisiin että jäänkö sille samalle reissulle jos sieltä saa seksi apua koska sitä seksiä ihminen haluaa elämänsä aikana.että tällaiset terveiset seksistä viisseiskat.

    • tyydytys_taattu

      Komppaan täysin aloittajaa, yli 45v naiset parhaita panoja. Eivät tyydy vähään ja tietävät kyllä mistä mies pitää. Olin naimisissa olevan kanssa seksisuhteessa erinnäisiä kuukausia, ai hitto mikä naaras. Ei nyt kasvoiltaan mikään nätti eikä kropaltaan ihmeellinen mutta kun sänkyyn pääsi niin oli aika kuuma pakkaus. Ja muutama muukin yhden kerran hoito joka on mieleen jäänyt, eivät taida näiden Rouvien miehet tietää mitä naiset puuhaa.

      • HAHHAAAA

        etpä tainu itsekään tietää mitä hän puuhasi muuna aikana? Vai vahditkö häntä yötä päivää?


    • IhanaPehmeä

      Joo, totta. Itselläni ollut pari tuollaista. Yhden ikäisekseen uskomattoman kauniin kanssa tunnettu vuosia. Tiedän että on naimisissa ja rakastajakin, mutta ne rakkaudentunnustukset ja voihkinta ovat jotain mieletöntä... Hänellä on kuulemma tylsää.

    • Levinmeininkiä

      Puumanaiset on myrkkyä.Voi saada tauteja kun ovat niin innokkaita antamaan huom huom. Eikä kortsuja käytetä.

      • tautipekoa

        Mielelläni panen vierasta lihaa mutta en taatusti ilman huppua.


    • HALPAONHALPIS

      HALPAA MAKKARAA SAA HALVALLA,MUTTA SULLEHAN SELLAINEN PIISOOPI!

    • espoo19v

      Täällä ois 19 vuotias tummat piirteet komea ja treenaan ja tosiaan haluan kokea seksiä 30-45 vuotiaan kanssa miksei 50 vuotiaskin. Aina unelmoinut vanhemmasta naisesta. Asun espoossa. Jos joku vanhempi nainen näkee niin ota yhteyttä kik messengerissä nimellä espoo19v. En nyt heti ala nimiäni kertomaan tässä, mut voin ottaa suhun yhteyttäki jos laitat jonkun numeron tai tällästä ja kik messengerin voi helposti lataa play kaupasta tai appstoresta ja teet tunnuksen menee n 1min. ota rohkeesti yhteyttä voin tulla kauaskin ku halaun oikeesti vanhempaa!:D

    • kokeiltuon

      Vanhemmilla naisilla riittää kokemusta ja tietävät taatusti mistä miehet tykkää, vaativat kyllä itsekkin paljon ei pelkkä vartin pano riitä.

    • asiallinenko

      Herrasmies auttaa aina puutteessa olevia naisia, mutta ei rehvastele teoillaan. Pantujen naisten iän mainitseminen on pelkästään typerää ja lapsellista. Joten tarinasi vaikuttaa toiveajattelulta, suht asiallinen et ole missään mielessä.
      Rinkula ei vaikuta puutteen määrään naisellakaan.

    • Espoo19v

      19 v etsii vanhempaa yhenillan juttuun 30-45 v rohkeesti ota yhteyttä mun s postiin [email protected] :)

    • lisäätällaisia

      Nämä "vanhemmat" naiset ovat kyllästyneet parisuhde seksiin ja haluavat välillä irrotella. Kokemusta on muutamasta tapauksesta jotka olivat naimisissa olevia rouvia, toinen oli 47 toinen 52, kertomansa mukaan. Huh huh kyyti oli laadukasta eikä juuri hissuteltu, toiselta olis jopa peppua saanut mutta jätin väliin kun ei ollut kumia.

    • Justjepa

      Moikka etsin vanhempaa naista opettamaan minulle seksin iloja ja saloja.
      Olen itse 26v neitsyt :)
      [email protected]

    • Saamitähaluaa

      Kuule nauti nyt reissuistasi. Älä soimaa itseäsi jos minä puuma nautin. Eikö ole ihanaa? Muistella kuinka hyvältä tuntui ja kuinka hyvät kyydit sait? Kun oma ukkoni kiinni jäi kakkosen pitämisestä päätin minäkin puumana nauttia. Ja hyvä kun kelpaan saan hyvää ja nautittavaa aikaa. Ja en nuorempaa kiusaa. Jos törmäämme uudelleen nautitaan lisää? Ukkoa alkanut tympimään kun puhelimeeni tulee nyt viestejä" arvaa se keltä. Ja varsinkin kun kysyy kuka nuori jantteri on nyt vonkumassa? Sanon ettei se sille kuulu. Nyt ukko vaatii lopettamista kun hänelläkään ei ole enään kakkosta. No sanoin että enhän sitä voi tietää ja eikä tule minunkaan siis lopettavan nautintoa. Nyt kun molemmat tässä "vannovat toisilleen lopettaneensa tiedän ettei sekään ole totta. Enkä kerro missä nautin ja kenen jantterin kanssa. Itsehän ukko tilasi tämän joten nautitaan nyt vaan kaikki.

    • useampikerta

      Vanhemmat naiset oikein himoitee nuoria miehiä. Baarista löytyy taatusti seuraa ja aika laadukasta lihaa. Eikä tarvitse turhia lirkutella.

    • Anonyymi

      Minä olin espaniassa kaksi viikkoa yksin 50v Esko, tapasin jo eka iltana suomalaisen naisen lähi terassilla noin 65v Hilkka. Oli käynyt samassa paikassa useammin juttu luisti ja vähän valkkariakin, sovittiin että seuraavana päivänä opastaa minua. Illalla syötiin ja tuli selväksi että hnen miehensä on sairas ja minun vaimo ei halunnut tulla, kerroin että ei olla rakasteltukkaan reiluun vuoteen, nauroi hänellä pitempi aika.
      Käveltiin aamupäivä ja tavataan illalla. Käytiin eri paikassa syömässä ja käveltiin hotelliin, välillä oli ravintola jossa tanssit suomalaista musiikkia kuului, istuttiin ilta ja tansittiin. Nauroin pidän sinua lähellä niin et eksy, pidä vain on pitkä aika kun joku pitänyt lähellä. Hitailla tunsin että on lähellä ja hengittää välillä kaulaan kuumasti. Pidin kädestä kiinni kun käveltiin, pysähdyttiin katsomaan rannalle nuoria pelailivat jotain, humalassa suudeltiin ensin arasti ja myömemmin kunnolla Hilkka rutisti ja sanoi on kivaa.
      Meni monta päivvä ja sitten kuulin kaupungilla huudon Eskoo, katsoin, Hilkka viitoi tulemaan, oli jonkun tutun kanssa liikkeellä, valkkaria oli juotu, istui Hilkan viereen välillä puristi kädestä kun kaveri ei nähnyt, kun meni vessaan kirjoitti puh.numeron.
      Soitin seuraavana päivänä puhuttiin pitkään kertoi että soita illalla. Soitin Hilkka tuli käymään, Vähä aikaa puhuttiin normaalisti sitten Hilkka sanoi, on ollut ikävä, istuttiin sohvalla ja suudeltiin. Kun keittiössä hain valkoviiniä mitä oli sovittu tuli viereen suudeltiin kunnolla hyväilin Hilkkaa samalla, kertoi kuinka silloin illalla oli halunnut minua. Kun riisuin alkoi sanomaan kuinka on vanha suljin suun suutelemalla,
      Käveltiin sänkyyn hyväilin pitkään sievästi joka puolelta hyväilin jalkoja ja häpyä rutisti ja sanoi pitkä aika, suutelin nännejä avasi jalkoja ja veti päälle, menin sievästi sisään suudeltiin pitkään ja aloin liikkumaan kuiskasi haluan niin että ja painoi syvään pepusta sanoi että tuntee olevansa nuori ja levitti jalkoja tule minuun tule tunsin että haluaa todella työntelin syvään Hilkka alkoi jäykistyä tulin voimalla sisään ja laukesin painoi pepusta, et usko kuinka ihanaa et usko. Rakasteltiin yöllä kauniisti ja vielä aamulla ennenkuin lähti.
      Seuraavana aamuna lähdettiin taksilla paikkaan jossa ei ollut uskaltanut käydä. Mentiin rannalle, nauroi tämä on nudistiranta ja riisuutui. Menin perässä laitettiin viltti ja katseltiin. Ympärillä käveli tummia miehia osalla aika kaarella isot kalut, Hilkka oli vatsallaan minä vieressä kyljellään, sanoin katso aika lähellä vaalean naisen vieressä oli tumma mies kalu seisoi paksuna nainen sievästi runkkasi sitä, kukaan ei kiinnittänyt huomiota. Hyväilin Hilkan pillua alakautta levitti jalkoja sanoi on hullua sanoin jos tomoinen olisi sinun takana antaisitko keinutti lantiota kohta antaisn ja nauroi. Tunsin käden kalulla otti housuista, sanoi en olisi uskonut ja laskeutu ja otti suuhun imi kiimasesti katsoi minua ja hymyili haluan sinut suuhun imi kunnolla tilanne sai paisumaan kunnolla suukotti sitä ja sanoi ihanan kova ja imaisi suuhun laukesin kunnolla Hilkka imi kaiken. Huomattiin että sivummalla oli notkelma jossa naitiin kunnolla. Sanoin mennään siirryttiin alueen reunaan, viereen tuli tumma iso munainen mies, kysyin annatko jos on kumia, nyökkäs varovaisesti.
      Poika tuli ja Hilkka katsoi kalua ja runkkasi kääntyi vatsalleen poika sai laitettua kumin ja työntyi sisään Hilkka oli heti mukana kertoi että tuntuu huoralta antaa vieraalle nosti pyllyä kohta oli kontallaan ja nautti puri hampaillaan vilttiä että ei olisi huutanut. Poika nai pitkään vielä kun Hilkka tuli. Kiitteli ja lähti.
      Hotellilla Hilkka sanoi nyt olen tehnyt niin hullua että en tiedä, pidin kainalossa ja istuttiin. Sängyssä kertoi että on ollut turvoksissa kaksi päivää se vanha ilo ja halu on palannut. Hilkka antoi milloin vaan hyväillä ja suukottaa nännejä kertoi kuinka tuntee vihlasun heti kun suukotan pantiin monesti päivässä ja vain kun kumpikin halusi. Hilkka ei asunut suomessa kaukana, olemme tavanneet useasti ja ollaan kuin rakastunut pari ja ehkä vähän ollaankin mutta ei tehdä tästä vaikeaa vaan salainen suhde.

    • Anonyymi

      Valehtelu on taitolaji, sinähän sen taidat.

    • Anonyymi

      Oltiin pelireissulla ja osa jäi hotelliin. Tulin alakerran tansseista hissiin samalla tuli tummaverikkö nainen ehkä 55v samalla kysyin mikä kerros ? nelonen ai hyvä sama kerros nainen hymyili kysyi miten meni ? sanoin ei kovin hyvin, mutta jos tulet valkkarille niin katsotaan, nauroi suoraa puhetta, istuttiin aulan sohvalle ja sain houkuteltua mukaan. Avasin oven ja pojat oli jo aika vauhdissa, esittelivät itsensä oltiin koko porukka noin 35v. Katselin lasia ja menin vessaan pesemään lasia nainen tuli perässä sanoi et kertonut että teitä on monta ja puristi pakaroista. Hyväilin naisen kylkiä ja kuiskasin ollaan kilttejä poikia. Esittelin itseni Esko nainen oli Mirja Kokkolasta otettiin valkkaria ja keskusteltiin kaikesta, pojat lähti alakertaan. Istuin Mirjan viereen ja halasin Mirja kertoi että olette kyllä mukavia mutta minä olen naimisissa ja kolme lasta, suutelin Mirjaa epäröi ensin sitten suudeltiin kunnon suudelmat, huh sinua tässä aivan innostuu. Suutelin uudelleen hyväilin Mirjaa kun rinnoista puristelin huokaili voi sinua nuorta, käsi liikkui polvella ja ylemmäs Mirja suuteli kiivaammin kokeilin pikkuhousuja kuiskasin olet tosi märkä. Mirja katsoi ja sanoi haluan muuten hulluna otin rinnat esille Mirja aukoi asuaan näykin nännejä Mirja kiihottui lisää kuiskasi ollaan heti ennenkuin pojat tulee nuolin Mirjaa kunnolla tuuhea pillu oli hyvän makuinen Mirja oli saamassa orgasmia ja veti minua syliinsä piti kalusta kiinni ja kehui että ompa kova työnnyin sisään Mirja oli aivan sohvan reunalla pääsin heti sisään kunnolla Mirja huokaili ja veti pyllystä syvemmälle kuiskasin entä jos saat kaikilta Mirja kuiski se olisi jotain hullua ja kuiski nai nai tunsin että kostuu lisää, ovi aukeni sievästi pojat oli ovella Mirja ei huomannut kuiski pankaa vaan olisi ihanaa Pekka tuli munapystyssä Mirjan luo silloin havahtui jatkoin naintia Pekka työnsi kalua Mirjan suuhun kuului vaan mutinaa mutta imi kiivaana minulla alkoi tuntua että tulee työnsin pohjaan ja laskin sisään kuului vaan ulinaa Reijo tuli tilalle Mirja antoi nyt jalat ylhäällä Pekka laukesi suuhun Reijo pani nopeaa Mirjan suusta kuului vaan ulinaa ja luojaaah kun on kiivasta Lauri tuli Reijon jälkeen näin että työntyy pyllyyn sperma liukasti ja meni hyvin sisään Mirja rukoili älä sinne ja kohta paineli Laurin pyllystä pane neitsyt pyllyyn oli omissa haaveissaan äänteli kaikkea ihmeellistä. Mirja nousi pantuna ja meni vessaan vein hänen vaatteet sinne Mirja tuli vessasta juotiin vielä valkkarit.
      Saattelin Mirjan omaan huoneeseen, Mirja veti sisälle ja suuteli kuiskasi sievästi teit minulle yllätyksen, tiedätkö se oli ihanaa nautin ja riisui minua nyt jäät mun luo.
      Juotiin baarikaapista oluet Mirja tuli eteen kontaten nauroi teit minusta kiimasen kotiäidin ja otti kalun suuhun katsoi ruskeilla silmillä ja hymyili tämä on ihanaa saan kovaa kalua nousi syliin ja nai siinä pidin leviästä pyllystä kiinni näykin nännejä Mirja nosteli niitä suuhun, sanoi on ihanaa naida vapaasti olla hutsu voi että minä nautin pillu on koko ajan kiimassa sen turvotus ei laske Mirja sai orgasmin lysähti syliin siirryin siten että sprmat valui lattialle. Suihkun jälkeen makoiltiin välillä Mirja halasi kunnolla ja kertoi on hyvä olla. Aamu yöstä katsoin Mirjaa suukotin karvoja ja hyväilin sievästi, uninen ääni sanoi tule nousin päälle kun panin sisään Mirja kilju sievästi kuiski miten voi näin haluttaa rakasteltiin pitkään ja sievästi.
      Mirja kertoi että hänen miehensä nai ehkä kolmesti kuussa jos hyvin sattuu. Nyt kohmelossa naitattaa kauheasti. Sanoin Mirjalle ovtkohan pojat heränneet, katsoi nauraen naittasitko minua niille sanoin ehkä jos haluat ja hyväilin helliä huulia Mirja huokaili en kai minä ilkeä näykin nännejä ei sitä tiedä jos ei kokeile.
      Meidän huone oli aika vieressä Mirja otti yöpuvun ja mentiin poikain luo yksi nukku sohvalla muut omissa sängyissä. Pekka heräsi kun Mirja imi kalua näytin sormella shyy Mirja imi vähän aikaa ja nousi päälle Pekka tuli aika nopeaan ja niin jatkui kaikkien osalta olisivat halunneet toisenkin kerran Mirja kiitteli ja mentiin huoneeseen. Makoiltiin vierekkäin suukotin Mirjaa olet kyllä tosi seksy kotiäiti.
      noin kello kahdeksan Mirja sanoi vielä kerran , käänsin mirjan vatsalleen ja tulin takaa, kuiskin nosta kiimapillu ylemmäs Mirja oli kuin pornokuvissa jalat aika leviällä ja otti vastaan, painoi päänsä lakanaan ja keinui alkoi täristä laskin sisään tärisi pitkään ja laskeutui. Kysuin Mirjalta katuuko suukotteli en kadu tämä oli minun ainut kerta ja ei taida uutta tulla, kuiskin korvaan ensivuonna on taas pelit. Mirja kääntyi haluaisitko että olsin teidän pantavana oli totisempi sanoin en ehkä noilla sanoilla pidettäs sinusta huolta, Mirja rutisti annan numeron soita jos muistat olitte kivoja. Aamupalalla syötiin seinän vieressä näin kun Mirja meni taksiin.
      Soitin muutaman viikon päästä,Mirja ilahtu ja sanoi olin pilvissä kaksi viikkoa ja olin monesti soittaa mutta epäilin että haluatko että soitan kerroin haluan ja soitan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe