Upseeri ja suhteen äkkikuolema

buuuuuuuuh

Olen seurustellut kolme kuukautta upseerin kanssa. Meillä on ollut todella mukavaa, ollaan jaettu arkea ja molemmat on ääneen ihmetellyt, miten hyvältä kaikki tuntuu.
Mies on eronnut muutama kuukausi sitten suhteesta, jossa oli väkivaltaa ja muuta ikävää. Sama minulla. Hän ei ole suhteesta tai traumoistaan tahtonut juuri jutella.
Muutama päivä sitten, mieheni ollessa sotaharjoituksessa, tuli tekstiviesti: en pysty tähän, luulin et pystyisin mut en pysty. ahdistaa tuleva yhteenmuutto (joka tapahtuisi 5 kk päästä, jota ei ole vielä alettu edes suunnitteleen) ja en halua lapsia.

LAPSIA ?!?! En kai määkään tiedä haluanko lapsia. Oon järkyttynyt, tuo tuli aivan tyhjästä. Onko sillä paniikki vai mitä tää tarkoittaa?

Laitoin sitten sähköpostin, että saa rauhassa ja omaan tahtiin miettiä, kerroin omat tunteeni ja sen että itse en tahtoisi tätä lopettaa, saati ole suunnittelemassa lapsia. Sanaakaan en ole kuullut siitä.

Olen vihainen ja pettynyt. Ajatuksia?

7

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmx

olette seurustelleet 3kk, ja nyt olette puhuneet yhteenmuutosta jo..??vaikka se tapahtuisikin 5kk päästä, niin onhan tuo herranjestas liian aikaista puhua.

minä esimerkiksi olen seurustellut mieheni kanssa 9kk, ja vasta nyt olemme puhuneet, että jos hyvin käy, voisimme muuttaa syksyllä yhteen. siis mitään ei ole lyöty lukkoon, vaan katsastellaan tilannetta rauhassa. ja tämä käy mulle passelisti :)

älkää pilatko hyvää mahdollista suhdetta tuolla yhteenmuutolla. tutustukaa ensiksi rauhassa toisiinne.

ja mitä tulee tuohon lapsi - asiaan, niin helposti jotkut ajattelevat että "seurustelu-avoliitto-lapsia" siis tuossa järjestyksessä. mutta hienoa, että selvensit asian, ettet halua muksuja! [ainakaan vielä,heh]

• Eronnut nainen-

Mies saattaa myös roikkua kiinni entisessä suhteessaan. Voihan se olla, että se entinen vaimo olisi vaikka ottamassa miestä takaisin.

Luovuta, vasta eronneen kanssa ei yleensä kannata alkaa seurustelemaan. Voihan se olla, että mies on sellainen ettei kykene olemaan yksin ja olit hänelle laastari?

Ikävää sinun kannaltasi, mutta minusta tuntuu, että sinun kannattaa hankkia itsellesi parempi mies. Sellainen, joka on pysyvämpi, niitäkin on.

• erilaisia...

Mun mies ja minä muutettiin yhteen 2 vko, tutustumisen jälkeen.

• officer67

Mitähän merkitystä tässä asiassa on sillä seikalla, että seurustelukumppani on upseeri? Miksi edes mainitset hänen ammattinsa? Ihan samoin voi käydä kokin, rekkakuskin, rakennusmiehen tai insinöörin kanssa....

• NCO

että upseerit on melkosia p-haukkoja. Kyllähän sen kaikki tietää. On olemassa upseereita ja herrasmiehiä, muttei upseeri-herrasmiehiä.

• kldsklsd

Se muakin hieman nauratti...;)

Tietty sen verran pointtia, että tietynTYYPPISET ihmiset hakeutuvat tietyntyyppisille aloille.

• mitenköhän

Kyllä se varmaa on niin, että jos on vasta muutama kuukausi sitten eronnut ja heti aloittaa uuden suhteen niin kyllä se voi olla vaikea täysillä antautua uusien tunteiden valtaan. Varsinkin jos suhde oli pitkä ja/tai ero oli vaikea.

Onhan se inhottavaa, että hyvä suhde ei sitten koskaan lähde lentoon kun toinen ei osaa suhtautua. Mutta niin se joskus menee, ei ehkä kannata liikaa odottaa tältä upseerilta. Voi olla, että olette vähän eri vaiheessa menossa edellisestä suhteesta toipumisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe