Olenko oikeassa - Cash kävi Suomessa kolme kertaa:
1) ensin Lahdessa, 2) Helsingissä ja 3) Turussa (& Highwaymen) - (vai kävikö kahdesti erikseen Hesassa?).
Montako kertaa CASH kävi Suomessa?
4
852
Vastaukset
- asemalla
En tiedä/muista noista käyntikerroista, mutta jonkin Helsingin konserttinsa yhteydessä Cash esiintyi Suomen televisiossa Helsingin rautatieaseman ravintolassa yksin kitaransa kanssa ja lauloi 'City Of New Orleans' - ennen esitystä häntä haastatteli Aarre Elo.
- Niinseoli
Mulla on vielä tuo esitys jossain VHS-nauhalla. Pitääkin etsiä ja muuntaa se kiiruusti DVD-muotoon.
Timo T.A.Mikkonen (kaikista mahdollisista!) haastatteli Cashia televisiossa tuon mainitun Lahden keikan yhteydessä. Sekin on arkistoituna jossakin. - georgejones
Niinseoli kirjoitti:
Mulla on vielä tuo esitys jossain VHS-nauhalla. Pitääkin etsiä ja muuntaa se kiiruusti DVD-muotoon.
Timo T.A.Mikkonen (kaikista mahdollisista!) haastatteli Cashia televisiossa tuon mainitun Lahden keikan yhteydessä. Sekin on arkistoituna jossakin.Turussa Cash esiintyi kahdesti joista toinen oli Highwaymeanin riveissä.
- Lonesome Rev. John
Oli miten oli, mutta näin on, että minä olin paikalla Lahdessa. Keikka oli hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465731Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553005- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102331- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122036törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151746- 1451325
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611143