Tässä on rautalangasta väännetty esimerkki millaisen miehen nainen haluaa. Esimerkkiä voitte vapaasti soveltaa muihinkin tilanteisiin:
Nainen haluaa perinteisellä tavalla miehekkään miehen. Miehen harjoittamana tarkka siisteys, näpertely ja analysointi on naisen mielestä naismaista/neitimäistä/homomaista eikä tee miehestä laisinkaan seksikästä. Miehekäs "oho voi vittu no mitäs vittuja tuosta"-asenne ja suoraviivaisuus tekee miehestä seksikkään.
Tällaisella miehekkäällä miehellä on tapana olla hieman sottainen ja suuripiirteinen arkisisissa asioissa (ja monessa muussakin). Miehellä on mm. tapana jättää kengät jalkaan tullessaan ulkoa sisälle hakemaan jotain myös silloin, kun säiden takia kengät ovat lumessa, hiekassa tai kurassa.
Nainen motkottaa tästä joka kerta ja käskee jättämään kengät eteiseen ja tapauksesta riippuen mies joko tottelee joka kerta tai sitten lupaa muistavansa asian ensi kerralla. Ensi kerralla mies saattaa muistaakin asian ja potkii kengät miehekkään näköisesti eteisen nurkkaan.
Jos mies olisikin sellainen neiti, että jättäisi aina kengät eteiseen ja mikä vielä pahempaa, siistiin riviin, nainen pitäisi tällaista miestä erittäin epäilyttävänä ja outona. "Onkohan se homo?"
Mitä tästä opimme: Vertauskuvallisesti nainen haluaa miehen, joka haluaa tulla kengät jalassa keittiöön, vaikka nainen ei pidäkään siitä, vaan haluaa käskeä miestä jättämään kengät eteiseen.
Tällaisen miehen nainen haluaa
11
2292
Vastaukset
- ..............
Mun puolestani mies saa kävellä kengät jalassa vaikka kaiket päivät, jos siivoaa itse jälkensä. Toisaalta jos on haluja jättää kengät siististi eteiseen, voidaan käyttää sekin siivoamiseen kuluva aika johonkin mukavampaan.
Ei sillä, meillä mies on kyllä selvästi siistimpi kuin minä. Ei ole neiti- eikä homomainen, sen voin kertoa :)- Nainen vaan.
Kommenttini asiaan on se, että kyse on naisen hoivavietistä. Nainen haluaa miehen, joka tarvitsee häntä ja saa naisen tuntemaan itsensä tarpeelliseksi.
Sellainen mies joka hanskaa suvereenisti kaikki taloustyöt, kotiasiat yms. ei tarvitse naista.
Kyse on siis hoivaviettisten naisten tarpeesta saada tuntea itsensä tarpeelliseksi.
Kaikilla naisilla ei kuitenkaan ole tarvetta hyysätä ja hoivata miestä.
Olen tavannut lukuisia pariskuntia elämäni aikana, jossa nainen oli äiti ja mies sottaava pikkupoika. Kumpikin nautti olostaan.
Mies siitä, ettei tarvinnut kotona tehdä mitään ja nainen siitä, että sai tuntea itsensä tarpeelliseksi.
Tällaisten suhteiden ongelma tulee siinä vaiheessa kun ne oikeat lapset syntyvät. Kun nainen keskittää huomionsa lapsiin, mies kokee tulleensa torjutuksi. Ei se 40-vuotias pikkupoika enää opi pyyhkimään jalkoja.
Minusta sottava pikkupoika iältään 40 v ei ole kiinnostava mies millään tavalla. Siitähän on oikeasti kyse. Tuollaisella suhteella ei ole mitään tekemistä tasa-arvoisen parisuhteen kanssa.
Eli siisti asiansa hoitava mies (kuten minun eksät) eivät kiinnosta hoivaviettisiä naisia. - mutta ~
Nainen vaan. kirjoitti:
Kommenttini asiaan on se, että kyse on naisen hoivavietistä. Nainen haluaa miehen, joka tarvitsee häntä ja saa naisen tuntemaan itsensä tarpeelliseksi.
Sellainen mies joka hanskaa suvereenisti kaikki taloustyöt, kotiasiat yms. ei tarvitse naista.
Kyse on siis hoivaviettisten naisten tarpeesta saada tuntea itsensä tarpeelliseksi.
Kaikilla naisilla ei kuitenkaan ole tarvetta hyysätä ja hoivata miestä.
Olen tavannut lukuisia pariskuntia elämäni aikana, jossa nainen oli äiti ja mies sottaava pikkupoika. Kumpikin nautti olostaan.
Mies siitä, ettei tarvinnut kotona tehdä mitään ja nainen siitä, että sai tuntea itsensä tarpeelliseksi.
Tällaisten suhteiden ongelma tulee siinä vaiheessa kun ne oikeat lapset syntyvät. Kun nainen keskittää huomionsa lapsiin, mies kokee tulleensa torjutuksi. Ei se 40-vuotias pikkupoika enää opi pyyhkimään jalkoja.
Minusta sottava pikkupoika iältään 40 v ei ole kiinnostava mies millään tavalla. Siitähän on oikeasti kyse. Tuollaisella suhteella ei ole mitään tekemistä tasa-arvoisen parisuhteen kanssa.
Eli siisti asiansa hoitava mies (kuten minun eksät) eivät kiinnosta hoivaviettisiä naisia.kaikki naiset eivät ole hoivaviettisiä, joten on vähän tuo sun ajattelukantasi yks'viivasta. Mun mies on jäyhä germaani, joka siivoaa ja pitää huushollin ja kaiken säntillisen siistinä ja puhtaana, mutta ei ole millin vertaa homomainen, ei neiti eikä akka.
Jättää kenkänsä ohella myös vaatteensa oiottuna henkariin, ei rynttää paitoja ja farkkuja lattialle, vaan viikkaa ne siististi. Puhtaat vaatteet on esimerkillisissä pinoissa, likaiset hoitaa pyykkiin ihan omatoimisesti, lajittelee pestävät niin värin, materiaalin kuin likaisuudenkin mukaisesti.
Mä olen myös tarkka, mutta en pärjää saksalaiselle tarkkuudelle. Homotuttavissani on huomattavasti huolimattomampaa menoa, muttei heterotkaan pärjää omalle heterolleni.
Mies tarvitsee minua, muttei kotitöitten tekemiseen, ja toisaalta, minä en haluaisi miestä, joka olisi hoivattavani. Sitä varten on ollut lapsia, mutta niitäkään ei jaksa eikä kestä palvella loputtomiin.
- tää oli ehkä päivän paras ...
Että tällaiset analyysit tänään. :DDDD
En kyllä itse ole tuota mieltä, olen vain onnellinen siitä että minulla on mies, joka jättää kengät sisälle tullessaan eteiseen ja vielä yleensä siistiin riviin muiden kenkien kanssa. Mies myös tekee ihan pyytämättä oman osuutensa kotitöistä, olipa se sitten tiskausta, imurointia, pölyjen pyyhkimistä tai vaikka pyykinpesua.
Eikä kyllä minulla ikinä ole juolahtanut mieleenkään että se voisi jonkun mielestä olla homomaista - enkä tosin vieläkään sitä ymmärrä. Ainakin minun käsittääkseni homous liittyy johonkin aivan muuhun asiaan kuin siihen, että tykkää asua siistissä ympäristössä, enemmänkin se taitaa viitata sinne seksuaaliseen suuntautumiseen, eli kuka viehättää seksuaalisesti ja seurustelumielessä.
Mutta täytyy näköjään tästä lähtien mielessä hautomaan ajatusta, että avokkeeni on IHAN SALETISTI JOKU LIKAINEN HOMO!!!111 :DDDDDDD yhyy.
Ei pojat, ei näin, välillä tuntuu että miehet itse keksivät ties mitä ominaisuuksia mielessään, jotka tekevät miehestä tossukan/neitimäisen/epähaluttavan tai vaikka sen homppelipomppelin ja sitten silmä kirkkaana kertovat "noku naiset on sitä mieltä!!111111".
Ja vielä kun miehillä on enemmän tapana tätä homo-epäilyä harrastaa - mies pitää huolta ulkonäöstään (esim. värjää hiuksiaan, käyttää ihonhoitotuotteita, sheivaa, pukeutuu viimeisen muodin mukaan tms) on hän lähes väistämättä jonkun toisen miehen mielestä homo. - siisteys on
sinun mielestä siis homomaista?
Ensimmäinen kerta kun tuonkin kuulen... - ...sinun kalossisi.....
jääivääät... Pertta lucanterin eteiseeen... "(Veikko Lavi joskus sodan jälkeen)
Heh, kuin peruskoululaisen aineesta "Minkälaisen miehen haluan"
No, mikäpäs siinä, hauskaa kaikki tyynni :)) - FrozenCorpse
Taas näitä iänikuisia muka "kaikkien naisten" unelmia. Minä en ainakaan istu näihin muotteihin, jossa pitää olla vaikka mitä!
Kuvauksen perusteella olisin jokanaisen unelmahottismies (jos olisin mies). :)
- ...
Nämöä insinööriaivoilla ajattelevat eivät vain ymmärrä näkökulmaasi. Ihmissuhdeasioiden ymmärtäminen ei ole koskaan ollut suomalaisten vahvuus.
Niuhottaminen ja angstinen nipotus on juuri tyypillisen naisellinen piirre. Sinun aloituksesi kengat jalassa sisään lontostava mies oli vain karikatyyrimainen hahmo, mutta totta on kuitenkin se, että suurpiirteisyys kohtuuden rajoissa on miehinen piirre.- Jouhala
"Niuhottaminen ja angstinen nipotus on juuri tyypillisen naisellinen piirre."
Minusta niuhottaminen ja nipottaminen viittaavat närkästyneisyyteen siitä, että sovituista asioista ei ole pidetty kiinni. En osaa pitää sitä sukupuolisidonnaisena asiana.
Onko se nyt miehinen piirre, että mies ei välitä, "on suurpiireinen", aiheuttaa hämminkiä, antaa naisen puuttumatta puhua ja sanoa mitä vaan
- haukotus..
on taas jonkun katkeran tilityksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847