väärin.(kai) Luulin, kun aloin tätä lueskelemaan, että täällä oikeasti voi purkaa tuntojaan yhdessä elämän kipeistä kysymyksistä, siis oman kumppanin aiheuttamasta surusta ja pahasta olosta, kun on livennyt vieraille maisemille ja mahdollisesti saada vertaistukea.....
Mitä vielä.
Tämähän on täynnä kertomuksia siitä, että milloin ja miten on onnistunut sekkailemaan vieraissa.
Ala-arvoista.
No, eihän minun tarvitse oleskella täällä.
olen ymmärtänyt
4
298
Vastaukset
- olga
joskus ihan syvällisempiäkin pohdintoja. Vertaistukeakin saattaa löytää. Mielestäni tosin keskustelu olisi antoisampaa, jos petetyt uskaltaisivat hieman perehtyä pettäjän motiiveihin. Voisi auttaa enemmänkin kuin vertaistuki, sillä kaikki ollaan kuitenkin samassa veneessä.
- Aleg
hyvä jos oletkin erehtynyt? "Ollaan samassa veneessä"-klausuuliisi en ihan täysin yhtyisi. Lienee niin, että se pettäjä on omalla toiminnallaan valinnut eri purren tai ainakin sen paatin nokka on eri suuntaan kuin petetyllä.
- olga
Aleg kirjoitti:
hyvä jos oletkin erehtynyt? "Ollaan samassa veneessä"-klausuuliisi en ihan täysin yhtyisi. Lienee niin, että se pettäjä on omalla toiminnallaan valinnut eri purren tai ainakin sen paatin nokka on eri suuntaan kuin petetyllä.
ollenkaan. Pursi voi olla pettämisen jälkeen menossa eri suuntaan - tai sitten ei. Mutta aviossakin ollaan joko samassa veneessä tai sitten ei. Itse ainakin olisin kiinnostunut kuulemaan mikä saa kumppanin paatin kulkemaan toiseen suuntaan.
- Maarit:)
Tämä palsta on täynnä keskenkasvuisia itseään täynnä olevia omaan napaan tuijottavia paskiaisia..jotka luulevat olevansa jotakin ja pullistelevat pettämisillään...uskomatonta paskaa....mutta hei hyvää kevättä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760