Onx kellään kokemusta pysyykö toi PVD kultaus tos kirurginteräksessä hyvin vai kulahtaako heti?
http://www.ostari.fi/product_catalog.php?c=94
Löytyykö tietoa
6
2234
Vastaukset
- FKF
PVD-menetelmä ei ole kultaus, toisin kun tuossa valheellisesti väitetään. Teräksessä se saa aikaan jonkinlaisen "ruostumattomuuden katoamisen". On mahdollista, että teräs rupeaa ruostumaan pinnoitteen "sisältä", sikäli mikäli pinnassa on vähäinen halkeama. Linkitän tuosta tarvittaessa artikkelin siitä, mikäli sen löydän.
Titaanisena tuo menetelmä on varma, koska titaani ei ruostu. Samaten pinta kestää kulutusta.
Jos tuo teräs on kullattu, joudutaan se ensin niklaamaan, jotta kulta tarttuisi. Tiedäthän varmaan mitä se taas tarkoittaa? - Freakkk
Mulla on muutama pvd päällystetty sormus, eikä ne oo ainaan kulunu. Mutta jos haluut satavarman jutskan ni osta kultaset. On tietysti vähän eri hintaset ;-)
- Pysyy
Ei mitään ongelmaa, mulla ollu ton tyylinen pvd korvis pari vuotta ja on kun uus edelleen...
- korvis pysyy
titaanisessa pysyy ja on aina hyvän näkönen.terästä en uskaltais...
- niinpä niin
se on ihan sama onko terästä vai titaania, pvd pysyy ihan yhtä hyvin kummassakin.
- makunsa kullaki
niinpä niin kirjoitti:
se on ihan sama onko terästä vai titaania, pvd pysyy ihan yhtä hyvin kummassakin.
sormus joutuu aika koville. ennen pitkää se kulahtaa/saa syvää naarmua. titaani on ainaki kova matsku, toisin ku teräs. sit siinä teräksessä on viel nikkeliäkin. mut niinku sanottu: oma asia. mä ite luotan tossa suhteessa vaan titaaniin enkä aijo ikinä ostaa teräksisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760