moi.
nyt on luistimien kanssa seuraava ongelma. 3kk vanhat luistimet merkkiä graf.
sopivat jalkaan tosi hyvin, muuten paitsi että nilkan yläpuolelta(ohuet jalat) luistimet on väljät jalkaan.
eli joudun sitomaan luistimet kiinni viimisiin silmukoihin asti tosi tiukkaan että olisivat tukevasti jalassa eikä jalka pääsisi liikkumaan sivusuunnassa luistimessa..
tästä seuraa ongelma. kun luistimet on tiukassa niin jalka ei pääse taittumaan eteenpäin niin kuin sen pitäisi luistellessa päästä. näin kun olen sinnitellyt niin jalan etupuolelle nilkan yläpuolelle on tullut kipeä pieni patti.
eli mikä nyt neuvoksi jottai jalkoja taipumaan luistimissa niin kuin niiden pitäisi niin että luistimet olisivat myös tukevasti jalassa.
kapeet jalat
luistimissa
2
1434
Vastaukset
- ja kyllä
oikeaoppinen luistimen sitominen tapahtuu ylös saakka, vaikka kaikki ei niin teekkään!
Kattele googlella muovausohje, koska niitä ei saa vetää liian tiukkaan, koska nauhan lenkkien kohdat venähtää lämpöisenä helposti- kun siis
luistin on muuten mahtava jalkaan paitsi nilkan luiden yläpuolelta ja siitä luistimen yläosaa asti. eli tuolla vain väöjyyttä..
eli ei taida lämpömuovas auttaa tohon ellei sitten jollain puristimilla purista sieltä mutta rikkooko se ehkä jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249