kysymys plugeista

venyttelijä

itsellä tällä hetkellä 6mm venytys korvassa ja tähän mennessä oon venytelly puikoilla ja spiraaleilla eikä oo normaaliesta plugeista kokemusta.

eli sitä kysyisin, että jos on 6mm venyny korva ja meinaa hommata plugin jonka reunat on 7mm... kuinka sellasen saa paikoilleen vai saako sellasta? pitääkö hommata sellanen plugi, joka on 5mm keskeltä ja 6mm reunoista, että mahtuis korvaan repeämättä...?

eipä mulla muuta ongelmia ollu. olisin kiitollinen, jos jollain olis tähän vastaus etten rupea repimään korvaa :)

7

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuubit ja plugit

Semmosta yhtenäistä plugia joka on tän näkönen http://www.jobananas.com/acrylic-checker-flesh-plug-blue-c-349-p-1-pr-17966.html ei kannata hommata. Tai voit hommata, mutta niin kuin jo kysyitkin, miten sen saa korvaan? No, ostaa vähän pienemmän ja tunkee sen. Ei kait siinä vielä suuria ongelmia. Mutta mites meinasit saada sen pois, kun reikä onkin pienentynyt?
      Kannattaa ostaa plugeja ja tunneleita, joista saa toisen pään irti http://www.jobananas.com/marble-effect-acrylic-top-hat-tunnel-c-310-p-1-pr-17404.html tai silikonisia http://www.jobananas.com/pair-2-black-flexible-silicone-flesh-tunnels-c-310-p-1-pr-16534.html

• 6 vuotta venynyt

noita satulamallisia )( tai kannallisia ][ on hyvä käyttää sitte ku korva on venytettyy isohkoksi 12mm -> jolloin korun paino estää kudosta palautumasta. myös pienemmissä voi pitää noita koruja, jos reikä on useamman vuoden vanha eikä niin herkästi palautuva.

itselläni on venytykset 20 ja 18 ja uusia satulamallisia koruja olen vaihtanut aina sitten kun edellinen koru tuntuu löysältä. eikä kertaakaan ole ollut ongelmia korun jumiutumisen kanssa.

• tänyt 6 vuotta,
        6 vuotta venynyt kirjoitti:

noita satulamallisia )( tai kannallisia ][ on hyvä käyttää sitte ku korva on venytettyy isohkoksi 12mm -> jolloin korun paino estää kudosta palautumasta. myös pienemmissä voi pitää noita koruja, jos reikä on useamman vuoden vanha eikä niin herkästi palautuva.

itselläni on venytykset 20 ja 18 ja uusia satulamallisia koruja olen vaihtanut aina sitten kun edellinen koru tuntuu löysältä. eikä kertaakaan ole ollut ongelmia korun jumiutumisen kanssa.

mutta alottaja ei ihan tainnut olla niin kauan venyttänyt, eikä niin suureksikaan. Ja silloin ei satulamallisia koruja kyllä kannata käyttää.

• venyttelijä
        tänyt 6 vuotta, kirjoitti:

mutta alottaja ei ihan tainnut olla niin kauan venyttänyt, eikä niin suureksikaan. Ja silloin ei satulamallisia koruja kyllä kannata käyttää.

tämä valaisi paljon asiaa :D

• tulehtuivat

Minulla ainakin on parempi kokemus juuri noista silikonisista, nuo kovat, mistä saa ruuvattua toisen pään pois, keräsivät likaa todella herkästi reunan taakse varsinkin paranemisvaiheessa. Tietysti korvia on eri laatua niinkuin ihmisiäkin:D

• mämämämämäm

• hekja
        tänyt 6 vuotta, kirjoitti:

Mulla oli ekana sellanen topsipuikonvarren palanen, tänään sitten sain kaverilta lainaks 6mm puikon, en työntänyt sitä ihan kokonaan siitä, mutta yli puolilleen. En tiedä oliko se järkevää, venytinkö liikaa kerralla? Miten tästä olisi hyvä jatkaa? Anteeksi kun nyt tänne kitjottelen toisten aiheisiin, mutten viitsinyt omaa aloittaa. :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe