jonnekin on pakko purkaa

he loves me not

On pakko kirjoittaa.. ja purkaa jonnekin sydäntään. Tuntuu monien puolesta niin hirveältä kun lukee tekstejänne. Tulee olo, etten saisi valittaa, koska monilla on varmasti paljon rankempaa. Pitää vaan pysähtyä ja sanoa että kyllä jaksan. Mutta en pysty siihen.

Olen nimittäin edelleen avoliitossa. Mutta mietin eroa päivittäin, ajattelen koko ajan miten pääsisin tästä tilanteesta. Olen nimittäin loukussa, enkä tiedä mitä tehdä. Hän tietää, että olen loukussa. Joten kun hän loukkaa, hän tietää ettei minulla ole paikkaa minne mennä, minne paeta. Hän on muuttunut viimeiseen kolmeen vuoteen. Hän on alkanut käyttää pahempia sanoja, ilkeimpiä katseita, hallitsemattomia liikkeitä. Menin kihloihin miehen kanssa joka välitti, oli vieressä ja tuki. Muutin yhteen miehen kanssa joka helli, ajatteli ja rakasti. Nyt hän loukkaa, satuttaa eikä koske minuun.

Olin ennen hauska, nätti, rakastava. Nyt en enää tunnista itseäni. Tiedän olevani nuori, vielä on elämää jäljellä. Mutta en pääse pois. Olen täysin rikki. Haluan pois, seinä tulee kohta vastaan.

8

1674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirame81

Miekin kuvittelin nuorena ettei ole paikkaa mihin mennä...Mutta ON! Kävele paikka kuntasi sosiaalitoimeen ja sanot että olet asunnoton.TaKuuvuokran maksaa sosiaali toimi.Ei ole pakko kenenkään jäädä henkistä väkivaltaa kokemaan,jos ei sitten itse halua erota.Usko pois suunta ei ole kun ylöspäin viellä kun uskallat lähteä.

• ja sattuu kovin

Mulla oli samantapainen tilanne, mutta olin tarpeeksi typerä ja tyydyin tilnteeseen vaikka kärsinkin siitä. Lopulta mies päätti itse lähteä.
      Oudointa on se, että vaikka suhteen tiesi loppuvan ja joskus toivoikin sitä, niin silti se sattui. Vielä viikkojenkin jälkeen sattuu, vaikka nyt ei ole ketään ilkeilemässä tai arvostelemassa.
      Aina löytyy paikkoja ja vuokra-asuntoja joihin voi mennä Älä ole yhtä samaton nahjus kuin minä.
      Mitä pidemmälle tilanteen päästää, niin sitä vaikeammaksi se muuttuu.

• Milloin hauskaa..

Muistan kun noin kolme vuotta sitten vaimo sanoi..ei vihaa mutta ei rakastakkaan.Rakensin talon ja nyt ei ole suhde parempi kuin silloin kolme vuotta sitten.Eilen illalla kysyi täytätkö sinä vai täytänkö minä avioerohakemuksen.
        En jaksa setviä ja keskustella ym.Sattuu se vain aina niin kovasti..

• ymmärrä
        Milloin hauskaa.. kirjoitti:

Muistan kun noin kolme vuotta sitten vaimo sanoi..ei vihaa mutta ei rakastakkaan.Rakensin talon ja nyt ei ole suhde parempi kuin silloin kolme vuotta sitten.Eilen illalla kysyi täytätkö sinä vai täytänkö minä avioerohakemuksen.
        En jaksa setviä ja keskustella ym.Sattuu se vain aina niin kovasti..

niinpä,joutuu naisetkin kipua kärsimään niin ku minäkin ei ole ollu helppoa viime päivinä ku äijä otti ja lähti vaikkei mitään riitaa ollukkaa eikä erostakaa puhuttu mut hän oliki hulivili et raha vaan kelpas eikä vaimo,niin yksin kertaasta jättää toinen oman onnensa nojaan ja hoitamaan kaikki asiat,suaraansanottuna jätti mun kuseen mut kyllä minä selviän ja takaasi en sitä paskiaasta ota.

• jkvm

minäkin vaan jäin suhteeseen ja uskottelin itselleni, että miehellä nyt on vaan tällainen vaihe elämässä tai jotain...
        mies sitten lopulta lähti enne kuin jotain peruuttamatonta tapahtuu ja minä hajosin.
        nyt on mennyt puoli vuotta. olen ihan onnellinen ja tyytyvänen. olen rakentanut uuden elämän itselleni. silti ei ole ollut päivääkään ettenkö olis ajatellut häntä.
        vieläkin haikailen sen miehenperään, mikä hän joskus oli. tai mitä luulin hänen olevan. kauanko tässä oikein menee??

• minne mennä

jos mies loukkaa minä olen vaikka ulkona pakkasessa yön kun menen hänen luokseen koska en anna hänen minulle miten vain puhua. Kaverin saunarakennukseen menin myös kerran yöksi. Kaverille kyläileen en tietenkään kertonut että on riitaa kotona. Rautatieasemalla annetaan nukkua jos sanoo että juna lähtee aamulla eikä oo muuta paikkaa.

aina on paikkoja älä alistu tuollaiselle.

VOIMIA!

• tilanne...

on sinänsä mullakin,erottiin vaan jo vuosi sitten..vaikka se koittaa mua satuttaa ja lyödä maahan koska oli mun syytä että hieno suhde kaatui(en pettänyt)niin silti rakastan vaan sitä....
        Mutta tää on ihan hirveää,ajattelen sitä jokainen minuutti kun olen hereillä ja se mies tulee uniinkin..en olis sitä satuttaa halunnut mutta niin vaan kävi...muistan aina kuinka se itki..kuinka paska lehmä olin kun menin sitä satuttamaan henkisesti.

• sinä nuori

olen vanhempi jo ja kärsinyt paljon,itselläni on lapsia ja ne antaa voimia mulle sattui nyt näin et puolisoni otti ja lähti sanomatta tai kirjoittamatta mitään ja vei minun rahatkin mennessään ja puhelimeni jolla se ei voi enää soitella,muutimme yhteiseen asuntoon kuukausi sitten,hänellä piti olla työpaikka mut ei sit ollukkaan,kaiken uskoin ja kaikkeen luotin siinä miehes,itse elätin häntä kokoajan ja kun tuli rahasta puhe ja työpaikasta heti tuli riita,onko se suhde silloin hyvin ei ole kun toinen ei kunahdakkaan perheen turvaamiseksi nyt olen työtön mut selviän elämäs en periksi tuu koskaan antamaan ja vaikka kuinka huonosti menis aina tuun nousemaan ja taistelemaan,luottamus on ainakin mennyt miehiin,mielummin olen lasten kanssa ku kattelen paskoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe