Pidennykset takussa

aina vaan..

Moi, Osaisiko joku kertoa miksi mun pidennykset on aina vaan takussa? Kerran jo kampaajalla poistettiin vanhat pidennykset ja laitettiin uudet tilalle. Vanhat pidennykset oli alle 2 vk ja ihan takussa, ei pystynyt kampaamaan. Eikä tullut kysymykseenkään jättää hiuksia auki tai ponnarille. Käytin kampaajan suosittelemia hiustenhoitotuotteita. Nyt on uusi tukka päässä kolmatta viikkoa ja alkaa takkuuntumaan. Ei voi pitää ponnarillakaan, letti ainut vaihtoehto.

5

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avulias==

heippis. itselläni on pidennykset ja käytän hiuksia silottavia tuotteita, suoristusrauta on in. voit toki soittaa ni autan mielelläni pulmassa lisään. p.0405067551 tanja

• Maaijaa-

Minä pidin vain n kuukauden hiuksia päässä kun menivät aina ihan järjettömään takkuun, auki ei voinut pitää,hius oli kuivaa ja karheaa- minulla oli vikana hiuslaatu, laatu oli suoraansanottuna aivan paskaa- oletko varma että itselläsi on aitoa 100 % hiusta?

Käytin myös davines merkkisiä tuotteita joita moni suositteli ja hoidin hyvin hiuksiani.

• aina vaan..

Kyllä kampaajani sanoi, että on 100% oikeaa hiusta, mullekin vaihdettu kerran jo tukka kun vanhakin takkuuntui. Suositeltin toisesta paikasta Remy-hiusta - sitä kun ei kuulemma saa takkuun millään..(?)
        Ostin kiiltotippoja (kalliita..)joiden avulla pystyin kampaamaan hiukset ja raudalla sain hiukan apua. Nää kiiltotipat ovat ilmeisesti jotain silikonitippoja joten en tiedä onko niidenkään käyttö kovin viisasta. Näissä lisäkkeissä on myös latvat aivan kamalat! Heti 1. pesun jälkeen kuivat hamput, pitäis varmaan leikata, mutta sitten menee idea taas pidennyksestä....

• toinen takkutukka
        aina vaan.. kirjoitti:

Kyllä kampaajani sanoi, että on 100% oikeaa hiusta, mullekin vaihdettu kerran jo tukka kun vanhakin takkuuntui. Suositeltin toisesta paikasta Remy-hiusta - sitä kun ei kuulemma saa takkuun millään..(?)
        Ostin kiiltotippoja (kalliita..)joiden avulla pystyin kampaamaan hiukset ja raudalla sain hiukan apua. Nää kiiltotipat ovat ilmeisesti jotain silikonitippoja joten en tiedä onko niidenkään käyttö kovin viisasta. Näissä lisäkkeissä on myös latvat aivan kamalat! Heti 1. pesun jälkeen kuivat hamput, pitäis varmaan leikata, mutta sitten menee idea taas pidennyksestä....

Olin myös itse yllättynyt siitä miten "karheat" pidennyshiukset ovat ja miten nopeasti latvat menevät huonoon kuntoon. Ja tosiaan menevät ihan järkyttävän helposti takkuun etenkin jos liikkuu paljon ja hikoilee. Mulla myös on lähtenyt irtohiuksia jonkin verran sineteistä. Kysyin asiaa kampaajalta ja hänestä se määrä mitä minulla lähti on ihan normaalia. Tuntuu vaan, että kohta näitä ei ole päässä enää ollenkaan jos lähtee tuohon malliin.

Surullista, että näin käy, vaikka hiuksia hoitaa hyvin.

• @lvari
        toinen takkutukka kirjoitti:

Olin myös itse yllättynyt siitä miten "karheat" pidennyshiukset ovat ja miten nopeasti latvat menevät huonoon kuntoon. Ja tosiaan menevät ihan järkyttävän helposti takkuun etenkin jos liikkuu paljon ja hikoilee. Mulla myös on lähtenyt irtohiuksia jonkin verran sineteistä. Kysyin asiaa kampaajalta ja hänestä se määrä mitä minulla lähti on ihan normaalia. Tuntuu vaan, että kohta näitä ei ole päässä enää ollenkaan jos lähtee tuohon malliin.

Surullista, että näin käy, vaikka hiuksia hoitaa hyvin.

mutta uskokaa tai älkää, mulla kuituhius (eli siis muovi) pysynyt kaikista pisimpään siistinä, parhaillaan jopa 4kk. silloinkin uusin vain koska olivat jo kasvaneet liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe