Mikä tässä tyttöä ärsyttää?

Mies1985

Muistelin tässä aamutuimaan yhtä juttua joka viime vuonna meinasi kehittyä tapaamiseen asti mutta eipä ihan. Siis netissä juttelin ja sillä asteella menestyin hyvin tämän naisen kanssa ja hän vaikutti ihastuneelta jne.

No,sitten yksi ilta oli jotain puhetta kai että minkälaista töissä oli ja jotenkin keskustelu ajautui siihen että sanoin yhdestä toisesta töissä pyörivästä tytöstä jotain siihen suuntaan että hän oli OK näköinen ja että jos en olisi tutustunut häneen jonka kanssa netissä puhelimitse kommunikoin niin silloin olisin voinut kuvitella seurustelleeni hänen (töissä nähdyn) naisen kanssa.

Ja sen sanottuani seurasi pitkä hiljaisuus (heinäsirkkojen siritystä) ja kun kysyin mikä on niin vastaus oli jotain "ei mitään..." tai muuta ankeaa ja eikös hän jonkun ajan kuluttua hävinnyt koko keskustelusta. Sitten mietin otanko häneen yhteyttä ja sitten vihaisena laitoin hänelle viestiä että mikäs temppu tämä nyt oli. Myöhemmin sain homman taas raiteilleen vähäksi aikaa mutta epäilen että noiden sanojen aiheuttama vahinko yhdistettynä joihinkin muihin tekijöihin (kenties) aiheutti sen että se kytevä romanssi sitten jäähtyi.

Itse ymmärsin asian jotenkin niin että hän tajusi sanani väärinpäin,siis jotenkin koki olevansa kakkossijalla suhteessa siihen toiseen jota en edes tuntenut ja josta jotain leikkimielisesti heitin vaikka omasta mielestäni kirjoitukseni tulkinta tukee enemmänkin sitä päätelmää että pidin häntä minut hyljännyttä naista parempana ja en jättäisi häntä esim.sen vieraan naisen vuoksi.
Mutta kaippa se jotenkin loukkasi hänen ainutlaatuisuuden tunnettaan. Whatever.

67

2883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisesta positiiviseen

sävyyn jos olet iskemässä jotakuta. Tai ainakaan ulkonäöstä.

• hehee!!

se tyyppi jota jää aina vaivaamaan ihme jutut (5 vuoden takaa tyyliin!) ja kirjoitat niistä hirveän pitkät tarinat tänne :D!

• ....................

hän teki tulkinnan sinusta, että sinulla on tapana noin kommentoida muita naisia ja koki sen epämielyttäväksi. Ei ehkä siten, että olisit arvostanut tuota tyttöä enemmän, mutta ehkä tyttö ei halua kuulla tulevassa parisuhteessa sinun mielipiteitäsi muista tytöistä ja kuvitteluleikkejä siitä, että olisit yhdessä heidän kanssaan.

Jotkut vaan tykkää jakaa tollasia asioita, mutta jotkut ei. Esimerkiksi mieleeni ei tulisi noin puhua muista miehistä miehelleni eikä ole hänkään samaa tehnyt ikinä. Kait se on jotain toisen ainutlaatuisenakin pitämistä, mutta myös kunnioittamista ja toisaalta totuttu tapa. En muutenkaan puhelisi tuollaisia, mutta mieltäisin ne enempi tyttö/poikaporukan puheenaiheiksi.

• Mies1985

"Ei ehkä siten, että olisit arvostanut tuota tyttöä enemmän, mutta ehkä tyttö ei halua kuulla tulevassa parisuhteessa sinun mielipiteitäsi muista tytöistä ja kuvitteluleikkejä siitä, että olisit yhdessä heidän kanssaan."

En kuvitellut olevani hänen kanssaan vaan tein vain pintapuolisen arvion hänestä.

"Jotkut vaan tykkää jakaa tollasia asioita, mutta jotkut ei. Esimerkiksi mieleeni ei tulisi noin puhua muista miehistä miehelleni eikä ole hänkään samaa tehnyt ikinä. Kait se on jotain toisen ainutlaatuisenakin pitämistä, mutta myös kunnioittamista ja toisaalta totuttu tapa. En muutenkaan puhelisi tuollaisia, mutta mieltäisin ne enempi tyttö/poikaporukan puheenaiheiksi."

No,ei minustakaan olisi kivaa jos minun naiseni sanoisi jotain "huh,huh,olipas siellä komeita miehiä..." mutta en minä mitään vastaavaa ole tosiaankaan sanonut. Näin tarkkaa se vain naisten kanssa tuntuu olevan.

• Mutta...
        Mies1985 kirjoitti:

"Ei ehkä siten, että olisit arvostanut tuota tyttöä enemmän, mutta ehkä tyttö ei halua kuulla tulevassa parisuhteessa sinun mielipiteitäsi muista tytöistä ja kuvitteluleikkejä siitä, että olisit yhdessä heidän kanssaan."

En kuvitellut olevani hänen kanssaan vaan tein vain pintapuolisen arvion hänestä.

"Jotkut vaan tykkää jakaa tollasia asioita, mutta jotkut ei. Esimerkiksi mieleeni ei tulisi noin puhua muista miehistä miehelleni eikä ole hänkään samaa tehnyt ikinä. Kait se on jotain toisen ainutlaatuisenakin pitämistä, mutta myös kunnioittamista ja toisaalta totuttu tapa. En muutenkaan puhelisi tuollaisia, mutta mieltäisin ne enempi tyttö/poikaporukan puheenaiheiksi."

No,ei minustakaan olisi kivaa jos minun naiseni sanoisi jotain "huh,huh,olipas siellä komeita miehiä..." mutta en minä mitään vastaavaa ole tosiaankaan sanonut. Näin tarkkaa se vain naisten kanssa tuntuu olevan.

Naiset lukevat "rivien välistä" ja näin ollen hän ilmeisesti oletti sinun olevan juuri sellainen mies joka kehuskelee/kyttäilee toisia naisia hänenkin läsnäollessa.

Teit virheen kun tutustumis vaiheessa lähdet avostelemaan toista naista hänelle, sellainen ei ole sopivaa näin alussa vaan sitä voi harrastaa vasta sitten kun suhde on vakiintunut, joskaan sekään ei ole toisesta varmaan mukavaa.

Nooh, anyway ehkä parempi näin koska todennäköisesti olitte tämän asian tiimoilta niin erinlaisia että tuskin suhde olisi jatkunut..

• Järki Jäässä?

tiedostaa, jos porukoissa pyörii yksikin väärää edustava. Sukupuoleen kohdistuvat paskaheitot voi jäädä takaraivoon. Ja kannattaisi kuvitella ikävät kommentit niin, että olisi itse niiden kohteena, tekisikö toinen ikinä niin?

• voi voi

Ei ole kiva tunne jos miehellä on jo varanainen valmiiksi katsottuna.
      Eli minulle tulisi tunne että tuo karpaasi nyt odottaa tuleeko tästä mitään ja jos ei tuu niin sillä on sit se työpaikan leidi siellä.
      Se tarkoittaa sitä että romanssin kehittyminen ei tapahtuisi luontevasti vaan taustalla kummittelisi tuo toinen ja aiheuttaisi suorituspaineita minulle.
      NO, anna anteeksi itsellesi, nimittäin sinä ehkä oletkin sen tyyppinen että puhut avoimesti muistakin naisista ja tuo nettineiti on pikkunenäinen joka haluaa tuntea olevansa ainutlaatuinen(omituista?). Te ette olisi sopineet toisillenne =)

• lkjlksdjf

Tyhmää sinulta oli laittaa se vihainen viesti perään. Jos mulle kävisi joku äkäilemään tuossa vaiheessa kun "suhde" on jotain nettikeskustelua niin vähän menisi maku.

Eikä kyllä asiaa auta sekään että puhutaan että voisin seurustella tuon toisenkin kanssa.

Mitä sinä edes ihmettelet?

• Mies1985

Siis annoin hänen ymmärtää että se joku toinen oli okei,mutta pidän enemmän hänestä,siis siitä jonka kanssa tuli riitaa. Minusta se on kyllä enimmäkseen imartelevaa. Ja jos nyt oikein muistan,ainut syy miksi keskustelu tähän toiseen ajautui hetkeksi ole se että muistelin hänen katsoneen minua ja ehkä meidän välillä oli tapahtunut jotain hassua ja siksi tuntui luonnolliselta mainita siitä.

Harkitsin vakavasti lähetänkö mitään viestiä ollenkaan mutta lähetin kuitenkin,ja oli se strategisesti viisasta tai ei niin minulla oli siihen mielestäni hyvä oikeutus.

• osaa kuvitella
        Mies1985 kirjoitti:

Siis annoin hänen ymmärtää että se joku toinen oli okei,mutta pidän enemmän hänestä,siis siitä jonka kanssa tuli riitaa. Minusta se on kyllä enimmäkseen imartelevaa. Ja jos nyt oikein muistan,ainut syy miksi keskustelu tähän toiseen ajautui hetkeksi ole se että muistelin hänen katsoneen minua ja ehkä meidän välillä oli tapahtunut jotain hassua ja siksi tuntui luonnolliselta mainita siitä.

Harkitsin vakavasti lähetänkö mitään viestiä ollenkaan mutta lähetin kuitenkin,ja oli se strategisesti viisasta tai ei niin minulla oli siihen mielestäni hyvä oikeutus.

miten tämä toinen nainen olisi ollut luonnolista mainita keskustelussa.. Vaikka olisitkin sanonut naiselle, että tämä toinen nainen on vain ok, niin se, että hän on kuitenkin sen verran merkityksellinen, että puhut hänestä, kertoo jo paljon. Vai yrititkö saada naisen mustasukkaiseksi tai todistella omaa haluttavuuttasi? (huono idea)Jokatapauksessa, olisin itse varmaan toiminut samalla tavalla kuin tuo sinun naisesi. Niinkuin joku tuossa jo mainitsikin, ei ole kiva miettiä, että miehellä on kakkosvaihtoehto siinä tapauksessa, jos et itse ole tarpeeksi kiinnostava.

• Mies1985
        osaa kuvitella kirjoitti:

miten tämä toinen nainen olisi ollut luonnolista mainita keskustelussa.. Vaikka olisitkin sanonut naiselle, että tämä toinen nainen on vain ok, niin se, että hän on kuitenkin sen verran merkityksellinen, että puhut hänestä, kertoo jo paljon. Vai yrititkö saada naisen mustasukkaiseksi tai todistella omaa haluttavuuttasi? (huono idea)Jokatapauksessa, olisin itse varmaan toiminut samalla tavalla kuin tuo sinun naisesi. Niinkuin joku tuossa jo mainitsikin, ei ole kiva miettiä, että miehellä on kakkosvaihtoehto siinä tapauksessa, jos et itse ole tarpeeksi kiinnostava.

Niin,no,kun juttuja tarkemmin ajattelee niin ehkä sekin kävi silloin mielessäni että 'todistelisin' haluttavuutta. Tai pikemminkin osoittaisin itseluottamusta sanomalla noin; ei minulla ollut tietoa olisiko hän voinut kiinnostua vai ei ja tuskin olisin koskaan ottanut selvää.
        -
        Naisillehan pitää näyttää itsevarmalta että ei mielestäni voi syyttää miestä jos joskus läpällä jotain polleaa heittää.

Ja tämä tyttönen olikin stereotyyppisen oloinen nainen siinä mielessä että toinen juttu mikä kalahti häneen myöhemmin kovaa oli se kun hänen oireillessa omista epävarmuuksistaan tulin sanoneeksi että "kestän sinulta paljon". En osaa muuta veikata kuin että hän jotenkin tulkitsi sen heikkoudeksi ja minut matoksi koska sanoin niin.
        Kerran taas meille tuli 'riita' jolloin väitin hänelle vastaan asioissa ja se jotenkin sai hänen kiinnostuksensa kasvamaan,kuulemma tuli kovempi usko meidän suhteeseen. Tämä on taas sitä kovana ja jopa vastarinnankiiskinä olemisen hyödyllisyyden teoriaa tukevaa kokemusta,jota oppaissakin neuvotaan.

Ja mitäs sitten jos joku kakkosnainen olisi ollut? Ymmärrän että loukkaisi itse olla se kakkosnainen. Tosin ymmärtäisin kyllä tuota siinä mielessä että itsestäni tuntuu pahalta ajatella että nainen jonka kanssa menee pieleen jatkaa rakkauselämäänsä loistokkaana pompaten seuraavana rivissä olevan miehen syliin (ja näin on käynytkin) kun itse joutuu tyytymään fantasioihin,kuten on käynytkin.

• kyselet?
        Mies1985 kirjoitti:

Niin,no,kun juttuja tarkemmin ajattelee niin ehkä sekin kävi silloin mielessäni että 'todistelisin' haluttavuutta. Tai pikemminkin osoittaisin itseluottamusta sanomalla noin; ei minulla ollut tietoa olisiko hän voinut kiinnostua vai ei ja tuskin olisin koskaan ottanut selvää.
        -
        Naisillehan pitää näyttää itsevarmalta että ei mielestäni voi syyttää miestä jos joskus läpällä jotain polleaa heittää.

Ja tämä tyttönen olikin stereotyyppisen oloinen nainen siinä mielessä että toinen juttu mikä kalahti häneen myöhemmin kovaa oli se kun hänen oireillessa omista epävarmuuksistaan tulin sanoneeksi että "kestän sinulta paljon". En osaa muuta veikata kuin että hän jotenkin tulkitsi sen heikkoudeksi ja minut matoksi koska sanoin niin.
        Kerran taas meille tuli 'riita' jolloin väitin hänelle vastaan asioissa ja se jotenkin sai hänen kiinnostuksensa kasvamaan,kuulemma tuli kovempi usko meidän suhteeseen. Tämä on taas sitä kovana ja jopa vastarinnankiiskinä olemisen hyödyllisyyden teoriaa tukevaa kokemusta,jota oppaissakin neuvotaan.

Ja mitäs sitten jos joku kakkosnainen olisi ollut? Ymmärrän että loukkaisi itse olla se kakkosnainen. Tosin ymmärtäisin kyllä tuota siinä mielessä että itsestäni tuntuu pahalta ajatella että nainen jonka kanssa menee pieleen jatkaa rakkauselämäänsä loistokkaana pompaten seuraavana rivissä olevan miehen syliin (ja näin on käynytkin) kun itse joutuu tyytymään fantasioihin,kuten on käynytkin.

Näytät varsin hyvin tajuan jutun kun kerran sanot:

"Tosin ymmärtäisin kyllä tuota siinä mielessä että itsestäni tuntuu pahalta ajatella että nainen jonka kanssa menee pieleen jatkaa rakkauselämäänsä loistokkaana pompaten seuraavana rivissä olevan miehen syliin"

Tasan sammalta tuosta tytöstä tuntui. Tottakai hän mielummin luovutti siinä vaiheessa, kun ei mistään vakavasta suhteesta vielä ollut kyse. Mies selkeästi ilmoitti, että tyttö joutuu kilpasille jos hänen kanssaan suhteeseen alkaa. Vain hölmö olisi jatkanut.

• Mies1985
        kyselet? kirjoitti:

Näytät varsin hyvin tajuan jutun kun kerran sanot:

"Tosin ymmärtäisin kyllä tuota siinä mielessä että itsestäni tuntuu pahalta ajatella että nainen jonka kanssa menee pieleen jatkaa rakkauselämäänsä loistokkaana pompaten seuraavana rivissä olevan miehen syliin"

Tasan sammalta tuosta tytöstä tuntui. Tottakai hän mielummin luovutti siinä vaiheessa, kun ei mistään vakavasta suhteesta vielä ollut kyse. Mies selkeästi ilmoitti, että tyttö joutuu kilpasille jos hänen kanssaan suhteeseen alkaa. Vain hölmö olisi jatkanut.

Minä en ollut se osapuoli joka pani poikki,vaan minä olin kiinnostunut ja toinen sitten päätti sitten hylätä minut kuin halvan makkaran koska ilmaisin että JOKU NAINEN JOSSAIN OLI KIVANNÄKÖINEN JA JOS EN OLISI JO TAVANNUT KIINNOSTAVAMPAA NAISTA,OLISIN VOINUT NÄHDÄ ITSENI SEN TOISEN KANSSA,VAIKKA SE TOINEN EHKÄ EI OLISI KYSYTTÄESSÄ NÄHNYT ITSEÄNSÄ MINUN KANSSA.

Miksi jättäisin paremman naisen siis sen vähemmmän kiinnostavan takia? Olin jo uskoutunut tälle nirppanaiselle joka sitten kyllästyi minuun.

• minä tajusin kyllä,
        Mies1985 kirjoitti:

Minä en ollut se osapuoli joka pani poikki,vaan minä olin kiinnostunut ja toinen sitten päätti sitten hylätä minut kuin halvan makkaran koska ilmaisin että JOKU NAINEN JOSSAIN OLI KIVANNÄKÖINEN JA JOS EN OLISI JO TAVANNUT KIINNOSTAVAMPAA NAISTA,OLISIN VOINUT NÄHDÄ ITSENI SEN TOISEN KANSSA,VAIKKA SE TOINEN EHKÄ EI OLISI KYSYTTÄESSÄ NÄHNYT ITSEÄNSÄ MINUN KANSSA.

Miksi jättäisin paremman naisen siis sen vähemmmän kiinnostavan takia? Olin jo uskoutunut tälle nirppanaiselle joka sitten kyllästyi minuun.

mutta sinä näköjään et.

Olisitko itse innoissasi (kuten mielestäsi tytön olisi pitänyt olla) jos ihastuksesi kohde kertoisi sinulle: "muitakin kiinnostavia miehiä pyörii ympärilläni, vaikka sinä tällä hetkellä oletkin niistä paras"?

Epäilen että itseäsikin olisi moinen kerskuminen vituttanut.

• Mies1985
        minä tajusin kyllä, kirjoitti:

mutta sinä näköjään et.

Olisitko itse innoissasi (kuten mielestäsi tytön olisi pitänyt olla) jos ihastuksesi kohde kertoisi sinulle: "muitakin kiinnostavia miehiä pyörii ympärilläni, vaikka sinä tällä hetkellä oletkin niistä paras"?

Epäilen että itseäsikin olisi moinen kerskuminen vituttanut.

Kiinnostavia naisia "pyörii ympärilläni" jos menen ulos ja kaupunkiin*. Se ei tarkoita että he olisivat minusta kiinnostuneita. Ymmärsin että vertasit sellaiseen tilanteeseen joissa nainen voi valkata ehdokkaista parhaan?
        -
        Ja kyllä minun itsetuntoni tuon ihan hyvin kestäisi,että saisin olla se paras.
        En pidä siitä kun naiset kerskuvat sillä miten kauniita tai suosittuja he ovat mutta jos jonkun mielestä kerran olisin se paras niin kyllähän se tietysti (kenen tahansa?) itsetuntoa hivelisi ja olisi okei kun se nainen itseäkin kiinnostaa.

*Nyt varmaan joku nainen oksensi jossain koska annoin ymmärtää taas että monet naiset ovat minusta kiinnostavia.

• hieman väärin.
        Mies1985 kirjoitti:

Kiinnostavia naisia "pyörii ympärilläni" jos menen ulos ja kaupunkiin*. Se ei tarkoita että he olisivat minusta kiinnostuneita. Ymmärsin että vertasit sellaiseen tilanteeseen joissa nainen voi valkata ehdokkaista parhaan?
        -
        Ja kyllä minun itsetuntoni tuon ihan hyvin kestäisi,että saisin olla se paras.
        En pidä siitä kun naiset kerskuvat sillä miten kauniita tai suosittuja he ovat mutta jos jonkun mielestä kerran olisin se paras niin kyllähän se tietysti (kenen tahansa?) itsetuntoa hivelisi ja olisi okei kun se nainen itseäkin kiinnostaa.

*Nyt varmaan joku nainen oksensi jossain koska annoin ymmärtää taas että monet naiset ovat minusta kiinnostavia.

En tarkoittanut tällaista tilannetta: "Ymmärsin että vertasit sellaiseen tilanteeseen joissa nainen voi valkata ehdokkaista parhaan?"

Tarkoitin sellaista tilannetta, jossa miehet eivät välttämättä ole hänestä kiinnostuneita, vaan hän heistä (samalla tavalla kuin sinä siitä työkaveristasi). Sinä siis olisit sillä hetkellä paras vaihtoehto, mutta samalla tässä vilkuillaan vähän muitakin vaihtoehtoja.

• hui
        Mies1985 kirjoitti:

-

Jos mies sanoisi minulle "kestän sinulta paljon", niin tuntisin itseni varmaan oikeaksi taakaksi. Eikö minusta siis ole mitään iloa, vaan pelkkää kestämistä??? Ihan yleisesti ottaen, minusta on kovin lapsellista (tarkoitan nyt ihmisiä ylipäätään, en juuri sinua a.p.) pitää jotain kakkosia varalla. Mielestäni se, jos joku, on huonon itsetunnon merkki. Itse en voisi kehitellä mitään suhdetta tyyppiin, jolla on varanaisia takataskussa. Sellainen antaa kuvan, ettei minun kanssani olla tosissaan ja että olen vain yksi muiden joukossa.

• random_N

Sinulta erittäin tyhmä liike alkaa setviä sivullisen naisen miellyttävyyttä ennen kuin olette edes tavanneet.

Vinkki vastaisen varalle: vältä tilanteita, joissa vertailet naista muihin naisiin. Ihan riippumatta siitä, kuka on mielestäsi parempi ja millä sektorilla. Kun konkretisoit naiselle, että vertailet, homma alkaa kusta. Pahimmassa tapauksessa nainen vaatii sinulta jatkuvasti vertailutuloksia ja jos et jaksa niitä antaa, on johtopäätös että kyseinen bööna on mieluisampi.

Eli: puheet eksistä minimiin ja potentiaalisista hoidoista nolliin.

• oli mielestäni

oikein hyvin sanottu. pidät vaan ap tämän mielessä niin ei tule enää vastaavia tilanteita.

• Ei mitään.

Eri asia, jos jatkuvasti kommentoi muita naisia ja ihastelee heitä.

• kuka niin sanoi

kuka on sanonut, että ärsyttäisi häntä yhtään.. Itsenäinen nainen kyllä tietää, ettei tarvi jäädä ärsyttämään, vaan jatkaa matkaa. Turha ottaa mitään ongelmia tai pelkoja, jos menee, ei kun toivottelee hyviä jatkoja. Mikäs siinä kun parempi on tiedossa, niin sehän on iloinen asia kaikille.

Miksi kuvittelet olevasi niin ihmeellinen, että joku viitsisi sun takias ärsyyntyä. Meri on täynnä kaloja.

• Mies1985

Olipa naurettava vastaus.

Ihan niin kuin olisin muka kehunut itseäni.

• voi olla iloinen puolestasi...
        Mies1985 kirjoitti:

Olipa naurettava vastaus.

Ihan niin kuin olisin muka kehunut itseäni.

yhtä lailla sä kuvittelet ja tulkitset tossa aloituksessa toisen tuntoja, ikäänkuin se olis joku raukka sun perääs itkemässä.. Sä olet vapaa ihminen, voit tehdä mitä haluat, ei sua kukaan määrää tai voi odottaa mihinkään ja hänellä sama juttu.

Ihana juttu, jos sulla on kiva nainen katteltuna ja kiva kun kerroit muillekin, niin voivat jakaa sun onnen, eikun onnea vaan suhteeseen, näinhän sitä fiksu nainen voipi toivotella, ja sun on turha alkaa kuvitella hänen tuntojaan, jos et tasan TIEDÄ niistä yhtään mitään.

• Mies1985
        voi olla iloinen puolestasi... kirjoitti:

yhtä lailla sä kuvittelet ja tulkitset tossa aloituksessa toisen tuntoja, ikäänkuin se olis joku raukka sun perääs itkemässä.. Sä olet vapaa ihminen, voit tehdä mitä haluat, ei sua kukaan määrää tai voi odottaa mihinkään ja hänellä sama juttu.

Ihana juttu, jos sulla on kiva nainen katteltuna ja kiva kun kerroit muillekin, niin voivat jakaa sun onnen, eikun onnea vaan suhteeseen, näinhän sitä fiksu nainen voipi toivotella, ja sun on turha alkaa kuvitella hänen tuntojaan, jos et tasan TIEDÄ niistä yhtään mitään.

En tosiaankaan sanonut mitään sen suuntaista että olisi minun perään itkemässä. Voi halleluja.

Viestin aiheena on että Miksi Nainen Ei Suvaitse Tuota Mistä Puhuin?

• vapaa maa, vapaa tahto
        Mies1985 kirjoitti:

En tosiaankaan sanonut mitään sen suuntaista että olisi minun perään itkemässä. Voi halleluja.

Viestin aiheena on että Miksi Nainen Ei Suvaitse Tuota Mistä Puhuin?

mistä sä tiedät, mitä suvaitsee ja mitä ei..?
        Jos on hiljaa, niin mistä tiedät, vaikka mykistyi onnesta sun puolesta.. Aijai jai, et romanssit onkin ihkuja..

Sähän saat puhua vaikka kaikista maailman naisista ja olla vaikka jokaisen kanssa, ei sua kukaan rajoita mihinkään, sä itse päätät mitä teet ja vastaat siitä. Mikä on ongelma?

• Mies1985
        vapaa maa, vapaa tahto kirjoitti:

mistä sä tiedät, mitä suvaitsee ja mitä ei..?
        Jos on hiljaa, niin mistä tiedät, vaikka mykistyi onnesta sun puolesta.. Aijai jai, et romanssit onkin ihkuja..

Sähän saat puhua vaikka kaikista maailman naisista ja olla vaikka jokaisen kanssa, ei sua kukaan rajoita mihinkään, sä itse päätät mitä teet ja vastaat siitä. Mikä on ongelma?

Varmaankin trolli. Hyvää loppupäivää.

• jaahas...
        Mies1985 kirjoitti:

mahdottomaks mua on sanottu kyllä. Mut sano nyt sitten itse, mitä voi nainen tehdä tilanteessa, missä mies ilmoittaa, että hei, mulla on tuolla kiikarissa jotain kivaa ja hyvännäköistä?

Mitä siinä muuta voi kuin iloita toisen puolesta?
        Heittäytyä maahan ja saada itkuraivari, niinkö?
        Kerropa sinä se.

• pari kertaa
        Mies1985 kirjoitti:

lopettanut minua yrittäneen miehen kanssa kaikkinaisen etenemisen ja yhteydenpidon vastaavassa tilanteessa.

Syy on se, että mieshän yrittää tuollaisilla puheilla a) esittää että on varaa valita vaikka oikeasti ei ole, ja tiedän sen b)yrittää tehdä minut muka mustasukkaiseksi c) luulee minun olevan manipuloitavissa d) on jumalattoman lapsellinen.

Mies on siis yhdellä sanomallaan lauseella osoittautunut ylimieliseksi luuseriksi, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään. Ei minun ole sen jälkeen tarvinut edes miettiä mitään koko miehestä, niin vastenmieliseksi jätkä on silmissäni muuttunut.

Näin on nyt sitten käynyt sinullekkin, että onnea vaan. Jatka toki samaan malliin äläkä vain näe itsessäsi mitään vikaa, niin hyvin menee.

• Mies1985
        jaahas... kirjoitti:

mahdottomaks mua on sanottu kyllä. Mut sano nyt sitten itse, mitä voi nainen tehdä tilanteessa, missä mies ilmoittaa, että hei, mulla on tuolla kiikarissa jotain kivaa ja hyvännäköistä?

Mitä siinä muuta voi kuin iloita toisen puolesta?
        Heittäytyä maahan ja saada itkuraivari, niinkö?
        Kerropa sinä se.

Teen tällaisen keksityn keskustelun tähän joka jäljentelee sitä keskustelua mikä minulla silloin oli.

Minä: Joo. Siellä oli nainen X ja jotain.
        Hän:Okei. Mitäs se?
        Minä:Se oli ihan jees. Jos en olis tavannu sua,olisin voinu vaikka olla sen kanssa. ;)
        Hän...

Siis tuo ei ole mitään säätöä. Vaan selvästi tarkoittaa että olen tai haluan sitoutua olemaan sen naisen kanssa joka suutahti tuosta mitä sanoin.
        Tietysti voi heitellä salaliittoteorioita siitä miten pyörittelisin useampaa salaa.

• Mies1985
        pari kertaa kirjoitti:

lopettanut minua yrittäneen miehen kanssa kaikkinaisen etenemisen ja yhteydenpidon vastaavassa tilanteessa.

Syy on se, että mieshän yrittää tuollaisilla puheilla a) esittää että on varaa valita vaikka oikeasti ei ole, ja tiedän sen b)yrittää tehdä minut muka mustasukkaiseksi c) luulee minun olevan manipuloitavissa d) on jumalattoman lapsellinen.

Mies on siis yhdellä sanomallaan lauseella osoittautunut ylimieliseksi luuseriksi, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään. Ei minun ole sen jälkeen tarvinut edes miettiä mitään koko miehestä, niin vastenmieliseksi jätkä on silmissäni muuttunut.

Näin on nyt sitten käynyt sinullekkin, että onnea vaan. Jatka toki samaan malliin äläkä vain näe itsessäsi mitään vikaa, niin hyvin menee.

"Syy on se, että mieshän yrittää tuollaisilla puheilla a) esittää että on varaa valita vaikka oikeasti ei ole, ja tiedän sen"

Niin näet sen kristallipallostasi että ei ole varaa valita ja myöskin olet vittuuntunut siitä pelosta että miehellä ehkä onkin varaa valita ja hänen ei ehkä tarvitse tyytyä sinuun.
        -
        Mutta toisaalta haluat että miehellä on paljon varaa valita koska naisethan tykkää kun miehellä on naisia ympärillä, se on sosiaalinen todiste naisille miehen kelpoisuudesta.
        -
        Ja tähän samaan syssyyn vielä sinun pitäisi saada tuntea olevasi se kirkkain tähti ja mies ei saa näyttää siltä että hänelle kelpaisi kukaan muu kuin sinä.
        Aikamoinen soppa.

"Mies on siis yhdellä sanomallaan lauseella osoittautunut ylimieliseksi luuseriksi, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään."

Oletko sinä sitten ylimielinen luuseri jos koet että enemmän kuin yksi miestä maailmassa voi kiinnostua siitä? Samalla logiikalla olet. LOL.

Sitä paitsi en edes sanonut,tai tarkemmin ottaen sanoin aikaisemmassa viestissä että en tiedä olisiko minun ja sen toisen tytön välille voinut mitään tulla. Ainut asia minkä ilmaisin oli se että minulle hän olisi pintapuolisen tarkastelun perusteella kelvannut.

• sitoutumisaikeita.
        Mies1985 kirjoitti:

Teen tällaisen keksityn keskustelun tähän joka jäljentelee sitä keskustelua mikä minulla silloin oli.

Minä: Joo. Siellä oli nainen X ja jotain.
        Hän:Okei. Mitäs se?
        Minä:Se oli ihan jees. Jos en olis tavannu sua,olisin voinu vaikka olla sen kanssa. ;)
        Hän...

Siis tuo ei ole mitään säätöä. Vaan selvästi tarkoittaa että olen tai haluan sitoutua olemaan sen naisen kanssa joka suutahti tuosta mitä sanoin.
        Tietysti voi heitellä salaliittoteorioita siitä miten pyörittelisin useampaa salaa.

Minusta tuo kuulostaa siltä, että sinulla on kiinnostusta useampaa naista kohtaan, mutta tämän keskustelukumppanisi nyt toistaiseksi olet valinnut.

Ei tuossa viestissäsi kyllä mikään sitoutumiseen viitannut.

• Mies1985
        sitoutumisaikeita. kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa siltä, että sinulla on kiinnostusta useampaa naista kohtaan, mutta tämän keskustelukumppanisi nyt toistaiseksi olet valinnut.

Ei tuossa viestissäsi kyllä mikään sitoutumiseen viitannut.

En oikein osaa lisätä enää mitään tuohon. Joka tapauksessa en tee samaa 'virhettä' uudelleen,enkä tekisi vaikka en olisi aloittanut tätä ketjua. Tämän ketjun lukeminen on kyllä vähän auttanut ymmärtämään asiaa naisten (ja ehkä jonkun miehen) perspektiivistä,vaikka en saata uskoa että läheskään kaikki ovat noin herkkiä.

• löytyy jokaisesta
        Mies1985 kirjoitti:

En oikein osaa lisätä enää mitään tuohon. Joka tapauksessa en tee samaa 'virhettä' uudelleen,enkä tekisi vaikka en olisi aloittanut tätä ketjua. Tämän ketjun lukeminen on kyllä vähän auttanut ymmärtämään asiaa naisten (ja ehkä jonkun miehen) perspektiivistä,vaikka en saata uskoa että läheskään kaikki ovat noin herkkiä.

joka on niin vakavissaan, että ihan rakastumaisillaan on. Silloin jos suhde ei ole kovin tärkeä, silloin ei olla "herkkiäkään".

• Mies1985
        löytyy jokaisesta kirjoitti:

joka on niin vakavissaan, että ihan rakastumaisillaan on. Silloin jos suhde ei ole kovin tärkeä, silloin ei olla "herkkiäkään".

Kaikella kunnioituksella.

Jos on rakastumaisillaan=pitää jostain paljon niin eikö sitä silloin pitäisi pikemminkin herkemmin suvaita jotain pikkuvikoja?

• ei ole
        Mies1985 kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella.

Jos on rakastumaisillaan=pitää jostain paljon niin eikö sitä silloin pitäisi pikemminkin herkemmin suvaita jotain pikkuvikoja?

"pikkuvika".

• ...

Sinulle kelpaa ihan kuka tahansa nainen, kunhan vain saat naisen. Et tunne mitään kumpaakaan kohtaan.

Eipä ihme, että nainen häipyi.

• Mies1985

Varmaan kaikki ne suunnitelmat ja sanat jotka jaoin sen naisen kanssa ei sitten merkitse mitään?

Pitäisikö minun olla samanlainen kuin nainen etten ikinä näkisi kuin muutamassa vastakkaisen sukupuolen yksilössä mitään kiinnostavaa?

Vai ilahduttaisiko sinua kenties jos asettaisin helvetinmoiset kriteerit naisille?
        -
        Sekään ei auttaisi koska en usko kuuluvani niihin harvoihin joiden kriteerejä naiset jaksavat kuunnella. Siis ehkä minun pitäisi ensin muuttua harvinaiseksi alfaksi ja sen jälkeen asettaa vitunmoiset kriteerit jotka joku minua kiinnostava nainen muka leikisti läpäisisi jotta nainen tuntisi itsensä jumalattareksi ja sitten lempi kukoistaisi?

• ymmärrettävä
        Mies1985 kirjoitti:

Varmaan kaikki ne suunnitelmat ja sanat jotka jaoin sen naisen kanssa ei sitten merkitse mitään?

Pitäisikö minun olla samanlainen kuin nainen etten ikinä näkisi kuin muutamassa vastakkaisen sukupuolen yksilössä mitään kiinnostavaa?

Vai ilahduttaisiko sinua kenties jos asettaisin helvetinmoiset kriteerit naisille?
        -
        Sekään ei auttaisi koska en usko kuuluvani niihin harvoihin joiden kriteerejä naiset jaksavat kuunnella. Siis ehkä minun pitäisi ensin muuttua harvinaiseksi alfaksi ja sen jälkeen asettaa vitunmoiset kriteerit jotka joku minua kiinnostava nainen muka leikisti läpäisisi jotta nainen tuntisi itsensä jumalattareksi ja sitten lempi kukoistaisi?

pitää suusi kiinni.
        Jos välität naisesta niin paljon, että haluat hänet pitää, et mene kertomaan hänelle, että voisit naida jotakuta toistakin.

• Mies1985
        ymmärrettävä kirjoitti:

pitää suusi kiinni.
        Jos välität naisesta niin paljon, että haluat hänet pitää, et mene kertomaan hänelle, että voisit naida jotakuta toistakin.

Kyllähän sen järkevä nainenkin tietää.

Haluatko tietää mitä sitten tapahtui kun se oli lopullisesti ohi? Hän alkoi heti iloitsemaan jostain toisesta oikein kympillä eikä säästellyt minun tunteitani olemalla kertomatta miten kivaa on.
        -
        Perustyttösellä on varaa loukkaantua vaikka mistä ja rakastua seuraavaan valkkaamaansa kaveriin. Kroonista puutetta aina nähneenä ei-ihannemiehenä maailma näyttää vähän erilaiselta.

• joo.
        Mies1985 kirjoitti:

Kyllähän sen järkevä nainenkin tietää.

Haluatko tietää mitä sitten tapahtui kun se oli lopullisesti ohi? Hän alkoi heti iloitsemaan jostain toisesta oikein kympillä eikä säästellyt minun tunteitani olemalla kertomatta miten kivaa on.
        -
        Perustyttösellä on varaa loukkaantua vaikka mistä ja rakastua seuraavaan valkkaamaansa kaveriin. Kroonista puutetta aina nähneenä ei-ihannemiehenä maailma näyttää vähän erilaiselta.

Olithan kuitenkin kertonut hänelle omasta varaventtiilistäsi. Tokkopa hänelle tuli edes mieleen, että kertominen loukkaisi tunteitasi.

Myötätuntoni on kyllä puolellasi.

• Mies1985
        joo. kirjoitti:

Olithan kuitenkin kertonut hänelle omasta varaventtiilistäsi. Tokkopa hänelle tuli edes mieleen, että kertominen loukkaisi tunteitasi.

Myötätuntoni on kyllä puolellasi.

Kyllä se niin meni että en antanut hänen ymmärtää minulla ja sillä varaventtiilillä olleen mitään vakavasti otettavaa kontaktia,joten koko varaventtiiliä ei edes ollut olemassa.

Samaan aikaan hänellä oli miespuolisia kontakteja joiden kanssa oli läheinen. Minulla ei ollut yhtään läheistä naiskontaktia.

• on eri asia,
        Mies1985 kirjoitti:

Kyllä se niin meni että en antanut hänen ymmärtää minulla ja sillä varaventtiilillä olleen mitään vakavasti otettavaa kontaktia,joten koko varaventtiiliä ei edes ollut olemassa.

Samaan aikaan hänellä oli miespuolisia kontakteja joiden kanssa oli läheinen. Minulla ei ollut yhtään läheistä naiskontaktia.

kuin kiinnostus seurustelusuhteeseen. Hänen läheiset miespuoliset kontaktit olivat kaiketi kaveruutta.

Minkä vaikutuksen omille tunteillesi olisi tehnyt tytön huomautus: "Voisin seukata Mikan kanssa, jos sinä nyt et sattuisi olemaan siinä." Yhtäänkö ei aiheuttaisi epävarmuutta suhteen tulevaisuutta ajatellen?

• Mies1985
        on eri asia, kirjoitti:

kuin kiinnostus seurustelusuhteeseen. Hänen läheiset miespuoliset kontaktit olivat kaiketi kaveruutta.

Minkä vaikutuksen omille tunteillesi olisi tehnyt tytön huomautus: "Voisin seukata Mikan kanssa, jos sinä nyt et sattuisi olemaan siinä." Yhtäänkö ei aiheuttaisi epävarmuutta suhteen tulevaisuutta ajatellen?

-Minä kysyisin mitä hän sillä tarkoitti,enkä vain heittäityisi mykäksi.

-Voisin ottaa sen kohteliaisuutena. Siis tyttö olisi voinut tarkoittaa asian näin että "Tuntui joskus että minusta ja Mikasta voisi jotain tulla mutta sinä tunnut siltä oikealta" tai jotain muuta siirappista.

Voidaan vaikka ajatella kärjistetysti että se Mika olisi jollakin tavalla ihan hirveä,vaikka väkivaltainen ja mielenterveydeltään kyseenalainen mutta silti ihan kiva välillä ja nainen ajattelisi että se on hänen tasonsa mutta sitten oppisi uutta.

• ja kärjistellä
        Mies1985 kirjoitti:

-Minä kysyisin mitä hän sillä tarkoitti,enkä vain heittäityisi mykäksi.

-Voisin ottaa sen kohteliaisuutena. Siis tyttö olisi voinut tarkoittaa asian näin että "Tuntui joskus että minusta ja Mikasta voisi jotain tulla mutta sinä tunnut siltä oikealta" tai jotain muuta siirappista.

Voidaan vaikka ajatella kärjistetysti että se Mika olisi jollakin tavalla ihan hirveä,vaikka väkivaltainen ja mielenterveydeltään kyseenalainen mutta silti ihan kiva välillä ja nainen ajattelisi että se on hänen tasonsa mutta sitten oppisi uutta.

ihan miten vaan. Myös siten, että se Mika onkin kunnollinen kaveri ja vielä mukavan näköinenkin.

Joka tapauksessa tyttöösi asia vaikutti toisin kuin sinuun: hän painoi jarrua.

• nainen .

On se kiva, että miehet on immuuneja tuolle ja kehittyvää suhteilua ei haittaisi, että tyttö huokailisi AP:lle puhemessa, että työpaikalla on niiiiiiiiiin upea komistus - ja olen kuule vähän pihkassa itse asiassa siihen! Ja jos et sä nyt oisi (ängennyt?) tähän väliin, niin takuulla seurustelisin (jo) sen kanssa!

• eivät vain kykene siihen

On se jumalauta kumma kun akat eivät kykene näkemään metsää puilta. Jos mies tarkoittaa hyvää niin mitä vitun väliä sillä on mitä se puhuu? Naiset on niinku jotain helvetin kehitysvammaisia joille pitää kaikki vääntää rautalangasta kun eivät osaa omilla aivoillaan ajatella asioita yhtään. Naisen kanssa asioiminen on niiku veis vammaista paskalle.

• väliä?
        eivät vain kykene siihen kirjoitti:

On se jumalauta kumma kun akat eivät kykene näkemään metsää puilta. Jos mies tarkoittaa hyvää niin mitä vitun väliä sillä on mitä se puhuu? Naiset on niinku jotain helvetin kehitysvammaisia joille pitää kaikki vääntää rautalangasta kun eivät osaa omilla aivoillaan ajatella asioita yhtään. Naisen kanssa asioiminen on niiku veis vammaista paskalle.

No, tätyy kyllä olla melkoinen ajatustenlukija, jos ymmärtää miehen tarkoittavan hyvää esim lauseella: "Painu helvettiin saatanan huora!"
        Noinhan jotkut vaimoilleen huutavat, ja vaimon kerättyä kamansa rääkyvät perään: "Kun en mä mitään pahaa kerran tarkottanu."

Kyllä se on kuule niinkin päin, että miesten pitäisi opetella sanomaan mitä tarkoittavat, eikä olettaa naisen osaavan sen arvata päinvastaisesta ilmaisusta.

• voi vittu kun vituttaa
        väliä? kirjoitti:

No, tätyy kyllä olla melkoinen ajatustenlukija, jos ymmärtää miehen tarkoittavan hyvää esim lauseella: "Painu helvettiin saatanan huora!"
        Noinhan jotkut vaimoilleen huutavat, ja vaimon kerättyä kamansa rääkyvät perään: "Kun en mä mitään pahaa kerran tarkottanu."

Kyllä se on kuule niinkin päin, että miesten pitäisi opetella sanomaan mitä tarkoittavat, eikä olettaa naisen osaavan sen arvata päinvastaisesta ilmaisusta.

Voi vitun vittu kun on aina tätä naisten kanssa. Tää todella on niiku veis vammaista paskalle. Miten olisi helpointa selittää sulle että

1. JOS MIES TARKOITTAA HYVÄÄ = EI VÄLIÄ MITÄ SANOO

2. JOS MIES TARKOITTAA PAHAA = EI VÄLIÄ MITÄ SANOO

Miten se voi olla noin vitun vaikeeta lukea asioita rivien välistä? Miten helvetissä akat pääsee edes koulusta läpi? Antaako ne rehtorille persettä vai mikä on salaisuutena? Jos sulla on väkivaltainen mies niin se on silloin väkivaltainen jumalauta, eikä sillä ole mitään hevon vitun merkitystä mitä se sanoo ja tuo lahjaksi, se on silti väkivaltainen.

• väärässä.
        voi vittu kun vituttaa kirjoitti:

Voi vitun vittu kun on aina tätä naisten kanssa. Tää todella on niiku veis vammaista paskalle. Miten olisi helpointa selittää sulle että

Miten se voi olla noin vitun vaikeeta lukea asioita rivien välistä? Miten helvetissä akat pääsee edes koulusta läpi? Antaako ne rehtorille persettä vai mikä on salaisuutena? Jos sulla on väkivaltainen mies niin se on silloin väkivaltainen jumalauta, eikä sillä ole mitään hevon vitun merkitystä mitä se sanoo ja tuo lahjaksi, se on silti väkivaltainen.

Naiset nimenomaan osaavat lukea rivien välistä. Useimmat ja useimmiten. Kuten tässä ap:n tapauksessa. Nainen luki rivien välistä, että mies ei ole hänelle sopiva eikä sitä mitä hän haluaa tai hakee.

• tekstisi

tarkoittaa suomeksi käännettynä: naisten on siedettävä henkistä väkivaltaa.

Sillä todellakin ON väliä mitä mies SANOO. Henkistä väkivalta ei kenenkään tarvitse sietää, kuten ei fyysistäkään.

Ps. Eivät naisetkaan nalkuttamisellaan pahaa tarkoita, kuten hyvin tiedätkin. Sinun logiikallasi miesten on kiltisti sitä siedettävä, jos ei kerran kaulimesta tule takaraivoon.

• yksikään mies

ei huorittelulla tarkoita hyvää, kuten varsin hyvin tiedätkin.

• meni ilmeisesti perille?
        yksikään mies kirjoitti:

ei huorittelulla tarkoita hyvää, kuten varsin hyvin tiedätkin.

Kunpa saataisiin naisetkin tuo tajuamaan.

• kärsivällisyyteni alkaa loppua
        tekstisi kirjoitti:

tarkoittaa suomeksi käännettynä: naisten on siedettävä henkistä väkivaltaa.

Sillä todellakin ON väliä mitä mies SANOO. Henkistä väkivalta ei kenenkään tarvitse sietää, kuten ei fyysistäkään.

Ps. Eivät naisetkaan nalkuttamisellaan pahaa tarkoita, kuten hyvin tiedätkin. Sinun logiikallasi miesten on kiltisti sitä siedettävä, jos ei kerran kaulimesta tule takaraivoon.

"tarkoittaa suomeksi käännettynä: naisten on siedettävä henkistä väkivaltaa. "

Ei sitä tarvitse kääntää tyhmä. Se oli valmiiksi kirjoitettu selvällä suomella. Yritä nyt edes sekunti ajatella kuten mies (loogisesti) niin saattaisit tajuta viestin sisällön.

ps. en ole koskaan nalkuttamista pahana pitänytkään, se on avunhuuto johon pitää reagoida oikeaoppisesti, eli huomioida naista paremmin

• miks sua ei kiinnosta tämä

ei ole ehkä olennaista miettiä, mikä oli syy ja miksi tuli väärinkäsitys jos se kuiteknin tuli. Niitä aina voi tulla kun ollaan ihmisiä vain, ei siitä pääse mihinkään.
      Eikö sua kiinnosta yhtään, mitä voisit tehdä asialle, tai voisiko tilannetta parantaa?
      Vai jäitsä tohon jumiin nyt loppuelämäksi..
      Jotain ihmissuhdetaitoja vois olla, et tekis tolle asialle jotain, jos se häiritsee.
      Häiritseekö se, ettet tiennyt, mikä ärsyttää vai se, että mitä asialle pitäis tehdä?

Ensimmäinen väärinkäsitys ja sä jätit homman siihen?

• erika111

bravo! tästä tulee kunnon keskustelut.

• AUTS...

"Sitten mietin otanko häneen yhteyttä ja sitten vihaisena laitoin hänelle viestiä että mikäs temppu tämä nyt oli."

Tämä nyt oli mokien moka. Jos olet rajähdysherkkä niin peitä se viimeiseen asti: kukaan voi tuskin sietää että vieras ihminen rupeaa änkyröimään ja vaatimaan. Se vain pelottaa ja ärsyttää; tulee mieleen, että mikä oikeus tuolla toisella on rueta moralisoimaan ja äksyilemään, ellei peräti uhkailemaan (sellaisen kuvan kiukuttelusta saa) kun ei vielä edes tunneta.

Itsekuria!

• levää-

jos nainen olis alkanu puhelimes jauhaan toisesta miehestä siihen mallin..

• KylmäNainen

paljon tapailla naisia livenä? Tottakai fiksu nainen vetäytyy syrjään jos mies antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut tai kiinnostuneempi jostain toisesta. Niin tekee fiksu mieskin. Vain täysi sekopää jää roikkumaan, jos saa signaaleja että oikeastaan olisi mieluummin jonkun toisen kanssa.

• ei jumankauta mitä läppää

"Vain täysi sekopää jää roikkumaan, jos saa signaaleja että oikeastaan olisi mieluummin jonkun toisen kanssa."

Entäs jos nainen on rakastunut?

Entä osaatko vastata siihen miksi naiset alkavat vittuilemaan jos mies kysyy täysin asiallisen kysymyksen? Näin nimittäin käy tällä palstalla joka avauksessa.

Kun naiset tekee kaiken aina päinvastoin kun pitäisi, niin miehisellä logiikalla kysymys pitäisi ilmeisesti muotoilla tyyliin "nyt saatanan huorat vastaatte tähän kysymykseen ilman mitään turhia löpinöitä" tai jotain vastaavaa, että saisi asiallisen ja pitkän vastauksen. Pitkä siksi että silloin sinne saattaisi lipsahtaa jotain järkevääkin tekstiä vahingossa mukaan.

• kuvittelet
        ei jumankauta mitä läppää kirjoitti:

"Vain täysi sekopää jää roikkumaan, jos saa signaaleja että oikeastaan olisi mieluummin jonkun toisen kanssa."

Entäs jos nainen on rakastunut?

Entä osaatko vastata siihen miksi naiset alkavat vittuilemaan jos mies kysyy täysin asiallisen kysymyksen? Näin nimittäin käy tällä palstalla joka avauksessa.

Kun naiset tekee kaiken aina päinvastoin kun pitäisi, niin miehisellä logiikalla kysymys pitäisi ilmeisesti muotoilla tyyliin "nyt saatanan huorat vastaatte tähän kysymykseen ilman mitään turhia löpinöitä" tai jotain vastaavaa, että saisi asiallisen ja pitkän vastauksen. Pitkä siksi että silloin sinne saattaisi lipsahtaa jotain järkevääkin tekstiä vahingossa mukaan.

saavasi asiallisia vastauksia?
        Täydellisen epäasialliseen kysymykseen tulee täydellisen epäasiallinen vastaus.

• AAAAAAAAAAAAAH!!
        kuvittelet kirjoitti:

saavasi asiallisia vastauksia?
        Täydellisen epäasialliseen kysymykseen tulee täydellisen epäasiallinen vastaus.

Vaikuttaa olevan ihan sama onko asiallinen vai ei, naisten vastaukset ovat epäasiallisia jokatapauksessa. Kusta päässä joka kertulla.

• harvinaisen
        AAAAAAAAAAAAAH!! kirjoitti:

Vaikuttaa olevan ihan sama onko asiallinen vai ei, naisten vastaukset ovat epäasiallisia jokatapauksessa. Kusta päässä joka kertulla.

typerä yksilö.

• harvinaisen
        harvinaisen kirjoitti:

typerä yksilö.

typerämpi yksilö.

• Mies1985

Thread.

• lankaa

1. Miksi teit näin vaikka et tuonut mitään uutta tietoa? Narsismiako?

2- Puhus suomea suomalaisille. Englannin käyttäminen ei tuo mitään lisäarvoa, vaan päinvastoin; se saa sinut näyttämään tyhmemmältä. Vain henkisesti 14-vuotiaan tasolla olevat käyttävät whateveriä jne.

• dg

1. ilmaisit asian niin että sen voi helposti käsittää väärin

2. nainen ottaa liian helposti herneen nenään

• megara125

Ei kukaan nainen halua kuulla sinun ajattelevan ketään toista naista kun olet tekemisissä heidän kanssaan. Nainen haluaa olla se yksi ja ainut ja niin varmaan miehetkin haluavat olla naiselleen. Toisten naisten vilkuilusta ei parane mennä puhumaan ennen kuin on todistanut naiselle tämän olevan se yksi ja ainoa ja että vilkuilu on vain vilkuilua. Jos puhut jonkun toisen naisen iskemisestä niin se viestittää naiselle tämä olevan vain kaveri, josta et ole "siinä mielessä" kiinnostunut. Ei mikään ihme, että tytteli hävisi linjoilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe