Cambridge kuuri

kilot veks

Heippa kaikki!

Bongasin mainoksen Cambridge kuurin infotilaisuudesta Helsingissä. Olen päättänyt mennä ja toivon löytäväni täältä laihdutuskaverin. Infotilaisuus on huomenna Hotelli Vaakunassa.

Olen lukenut kuurista paljon ja se vaikuttaa mielettömän tehokkaalta. Olen jo päätökseni tehnyt mutta kaipaan kavereita. Onnistumiset olis niin mukava jakaa jonkun toisen onnistujan kanssa.

16

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä ajattelutapa

Unohtakaa kuurit, kyse on loppuelämän jatkuvasta painonhallinnasta ja energiatasapainon löytämisestä.

• kilot veks

Oikeassa olet!

Silloin kun on liikakiloja, jotka häiritsevät elämästä nauttimista, tulee niille tehdä jotain eikä voivotella lopun ikää.

Itse aijon ottaa räväkän kuurin nyt ja sit lopettaa ikuisen laihduttamisen. Jokainen tietää itse milloin pitää ryhtyä tosi toimiin. Ei siinä muiden arvostelut auta.

• koska asiahan on näin

Jos painoa pudotetaan vain vähentämällä nautitun ruoan määrää ottamatta huomioon
        tasapainoista ruokavaliota, seurauksena saattaa olla lihasten ja luuston heikkeneminen.
        Paino voi tällöin pudota MUTTA rasvan määrä ei vähene. Lepoaineenvaihdunta vähenee ja keho on
        alttiimpi rasvan määrän lisääntymiselle, vaikka paino putoaa.
        Otetaan esimerkki:
        Kova dietti saa painon putoamaan nopeasti 10 kg MUTTA se hajottaa kehon massaa
        Rasvan väheneminen 3kg mutta kehon rasvattoman massan väheneminen (lihas, luu jne
        :7kg, näin ollen Kehon rasvaprosentti n muutos: Ennen diettiä: 36,0%
        Dieetin jälkeen 36,9%. Rasvaton paino(luu, lihas jne.) vähenee huomattavasti , mutta kehon rasvapro-sentti ei .
        mutta jos syöt terveellisesti ja pudotat näin 10kg:
        Rasvan väheneminen 9kg ja kehon rasvattoman massan väheneminen 1kg, näin ollen
        kehon rasvaprosentti ennen diettiä on: 36,0% MUTTA dietin jälkeen. 28,3%
        Kehon rasvaprosentti vähentynyt normaalille tasolle.

Tämänhän tietää kaikki , että toistuvat dietit ja painon uudelleen lisääntyminen(ja näillä kuureilla niin tulee tapahtnumaan JOS ei muuta koko ruokavaliota/elämäntapamuutos ja pysy siinä)aiheuttavat sisä-elimissä olevan rasvamäärän lisääntymistä.
        Äkillisten diettien jälkeen on helppo lihoa uudelleen. Takaisinsaatu paino näkyy yleensä ihonalaisen (subkutaanisen)rasvan sijasta sisäelimissä olevana rasvana.
        Joten rehellisesti onko näissä kuureissa mitään järkeä? No, ei todellakaan ole.

• tuolla

alapuolella ole jo iso ryhmä teikäläisiä?

• sarka71

Älä välitä noista marisijoista, jos sinä olet päättänyt ottaa Cambridgen-kuuri avuksi laihtumiseen, tee se. Itse aloitin 6 viikkoa sitten ja kiloja on tähän mennessä lähtenyt jo 12 ja tavoitepainoon on matkaa enää yksi vaivainen kilo ;) Olen siis ollut pelkällä juomakuurilla ja ekan viikon jälkeen tämä on mennyt rutiinilla ja todella helposti. Itsekkin olen saanut "puolustella" kuuriani jos vaikka minkälaisilta kommenteilta ja olenkin päättänyt etten kommentoi niitä mitenkään. Jokainen tekee omat päätökset ja ilman tätä kuuria, olisin edelleen noi 12 kiloa paksumpi ja turvoksissa..Tsemppiä sulle, sinä onnistut kun kerran minäkin sen tein ;)

• KajsaK

Onko noin kuin yksi kirjoittaja tuossa mainitsee? sehän on huolestuttavaa. käsittääkseni rasva ei lähde kovin hyvin palamaan. itse ostin cambridge juomat, mutta en ole vielä aloittanut. minulle sanottiin että 3 päivän päästä pääsee ketoosiin eli rasvanpolttotilaan ja nimenomaan rasvanpolton takia ostin kuurin.

olen kyllästynyt junnaamaan painonvartijoissa ja kiloklubissa edes takaisin 300g/viikko tahtia, menetän kärsivällsyyteni ja tarviin ison pudotuksen ennen kuin polvet niksahtaa alta. ylipainoa on paljon nimittäin. tottakai jokainen kuurilainenkin varmasti ajattelee syövänsä terveellisesti itse kuurn jälkeen. en usko että kukaan on niin hölmö että luulee voivansa syödä "normaalisti" kuurin jälkeen. itse nyt mietin tässä että aloitanko puhtaalla kuurilla vai yhdistelmällä. mitä suosittelette?

• -30kg kesäksi
        KajsaK kirjoitti:

Onko noin kuin yksi kirjoittaja tuossa mainitsee? sehän on huolestuttavaa. käsittääkseni rasva ei lähde kovin hyvin palamaan. itse ostin cambridge juomat, mutta en ole vielä aloittanut. minulle sanottiin että 3 päivän päästä pääsee ketoosiin eli rasvanpolttotilaan ja nimenomaan rasvanpolton takia ostin kuurin.

olen kyllästynyt junnaamaan painonvartijoissa ja kiloklubissa edes takaisin 300g/viikko tahtia, menetän kärsivällsyyteni ja tarviin ison pudotuksen ennen kuin polvet niksahtaa alta. ylipainoa on paljon nimittäin. tottakai jokainen kuurilainenkin varmasti ajattelee syövänsä terveellisesti itse kuurn jälkeen. en usko että kukaan on niin hölmö että luulee voivansa syödä "normaalisti" kuurin jälkeen. itse nyt mietin tässä että aloitanko puhtaalla kuurilla vai yhdistelmällä. mitä suosittelette?

Tottakai se palaa, ja Cambridge on lisäksi parhaita lihasta säästäviä laihdutustuotteita.

Olen itse laihtunut kohta 20kg, ja viikkoja on takana kymmenen. Tämä puhtaalla kuurilla jota suosittelen sinullekin.
        Mitä kauemmin jaksat olla pelkästään sillä, sitä nopeammin laihdut.

• sarika71
        KajsaK kirjoitti:

Totta hitossa rasva palaa! Vai mitenkä on muuten selitettävissä, että rasva-% pinenee huomattavasti kuurin aikana ja näkeehän sen sokea-Reetakin, että jonnekkin se läski on kropasta lähtenyt kun peilistä katsoo. Hiilarivarastot riittävät kolme päivää kropan polttoaineeksi ja sen jälkee se alkaa käyttämään rasvavarastoja -> ketoosi. Tässä vaiheessa on tärkeää, ettei kroppa saa lisää hiilareita mistään, koska kroppa nappaa ne samantien polttoaineeksi ja painonlasku hidastuu. Tämähän on ihan loogista kun vähän järellä ajattelee. Jos ja kun aloitat kuurin, ole 100 % mukana siinä, eika viikko ei nimittäin ole helppo ja vaatii mieletöntä itsehillintää..oireita on jos vaikka mimmosia, mutta kun muistat juoda paljon vettä/kiv.vettä, olo helpottuu. Kannattaa myös puolittaa pussit,näin ollen nälkää on helpompi kontrolloida kun jakaa "syömisen" parin tunnin pätkiin. Itse tykkään vain makeista keitoista ja viimeset viikot ovatkin menneet kakao-min.sukl-capp-linjalla. Sinun kantsii aloittaa myös puhtaalla kuurilla, sillä tulee nopeasti tuloksia ja motivaatio kasvaa sitä mukaa. Cambride eroaa siitä näistä muista, ettei se jätä asiakasta senkään jälkeen, kun tavoitepaino on saavutettu, vaan sitten alkaakin se vaikea vaihe, eli pysyvä paino-vaihe. Sinua seurataan ja opastetaan seuraavan 10 vkona ajan. Kyllä sinä syöt kuurin jälkeen normaalisti, syöt vain pienemmän lautasmallin mukaan ja vähennät niitä huonoja hiilareita. Ei elämä lopu kuurin jälkeen, päinvastoin se alkaa! Tsemppiä, uuden minä myötä tähän kannattaa satsata ja loppujen lopuksi pääset aika nopeasti ja iisisti sinne tavoitteeseesi!!

• Mousu
        sarika71 kirjoitti:

Totta hitossa rasva palaa! Vai mitenkä on muuten selitettävissä, että rasva-% pinenee huomattavasti kuurin aikana ja näkeehän sen sokea-Reetakin, että jonnekkin se läski on kropasta lähtenyt kun peilistä katsoo. Hiilarivarastot riittävät kolme päivää kropan polttoaineeksi ja sen jälkee se alkaa käyttämään rasvavarastoja -> ketoosi. Tässä vaiheessa on tärkeää, ettei kroppa saa lisää hiilareita mistään, koska kroppa nappaa ne samantien polttoaineeksi ja painonlasku hidastuu. Tämähän on ihan loogista kun vähän järellä ajattelee. Jos ja kun aloitat kuurin, ole 100 % mukana siinä, eika viikko ei nimittäin ole helppo ja vaatii mieletöntä itsehillintää..oireita on jos vaikka mimmosia, mutta kun muistat juoda paljon vettä/kiv.vettä, olo helpottuu. Kannattaa myös puolittaa pussit,näin ollen nälkää on helpompi kontrolloida kun jakaa "syömisen" parin tunnin pätkiin. Itse tykkään vain makeista keitoista ja viimeset viikot ovatkin menneet kakao-min.sukl-capp-linjalla. Sinun kantsii aloittaa myös puhtaalla kuurilla, sillä tulee nopeasti tuloksia ja motivaatio kasvaa sitä mukaa. Cambride eroaa siitä näistä muista, ettei se jätä asiakasta senkään jälkeen, kun tavoitepaino on saavutettu, vaan sitten alkaakin se vaikea vaihe, eli pysyvä paino-vaihe. Sinua seurataan ja opastetaan seuraavan 10 vkona ajan. Kyllä sinä syöt kuurin jälkeen normaalisti, syöt vain pienemmän lautasmallin mukaan ja vähennät niitä huonoja hiilareita. Ei elämä lopu kuurin jälkeen, päinvastoin se alkaa! Tsemppiä, uuden minä myötä tähän kannattaa satsata ja loppujen lopuksi pääset aika nopeasti ja iisisti sinne tavoitteeseesi!!

Olisiko kenelläkään kokemusta ja tietoa tuosta yhdistelmäkuurista? Siinähän syödään yksi normaali ateria, mutta mitä lautaselle sitten voikaan laittaa ja minkälaisissa suhteissa? Yhdistelmäkuurilla paino putoaa kuulemma hitaammin, onko kellään kokemusta, mistä kilomääristä per vko voidaan puhua? Olen tällä hetkellä itse puhtaalla kuurilla, mutta olo on lähes koko ajan väsynyt ja veltto. Erityisesti liikuntasuoritusten jälkeen tuntuu, että on turha edes ajatella tekevänsä mitään muuta päivän aikana. Myös nälkä vaivailee silloin tällöin (yhä). Mietinkin, että olisiko yhdistelmäkuurille siirtyminen järkevämpää, kun liikuntaa kuitenkin haluisin harrastaa kunnolla.

• sarika71
        Mousu kirjoitti:

Olisiko kenelläkään kokemusta ja tietoa tuosta yhdistelmäkuurista? Siinähän syödään yksi normaali ateria, mutta mitä lautaselle sitten voikaan laittaa ja minkälaisissa suhteissa? Yhdistelmäkuurilla paino putoaa kuulemma hitaammin, onko kellään kokemusta, mistä kilomääristä per vko voidaan puhua? Olen tällä hetkellä itse puhtaalla kuurilla, mutta olo on lähes koko ajan väsynyt ja veltto. Erityisesti liikuntasuoritusten jälkeen tuntuu, että on turha edes ajatella tekevänsä mitään muuta päivän aikana. Myös nälkä vaivailee silloin tällöin (yhä). Mietinkin, että olisiko yhdistelmäkuurille siirtyminen järkevämpää, kun liikuntaa kuitenkin haluisin harrastaa kunnolla.

oppaan mukaan yhdistetyllä laihtuis 0.5-3 kg/vko. Onko sulla painonpudotusohjelma-vaihe vaiheelta-opus? Siinähän on kerrottu jotain tuosta yhdistetystä kuurista ja konsulttihan varmaan kertoo myös lautasmallista. Veikkaan, että siinä on 100 g lihaa ja 100 g kasviksia ja siitä ruetaan sitten pikkuhiljaa lisäämään kasvisten ja salaatin osuutta. Hedelmiä ei syödä ollenkaan alussa, koska niistä tulee hiilareita. Juotko tarpeeksi vettä? Se voi nimittäin vaikuttaa tuohon väsymykseen ja voimattomuuteen. Itse käyn päivittäin Ladylinella ja hyvin jaksaa painaa tunnit, olen kylläkin ottanut kuurin aikana vähän löysemmin, esim pumpissa en käytä maximaalisia painoja, vaan jätän tarkoituksella vähän vajaaksi. Monesko vko sulla on menossa?

• Mousu
        sarika71 kirjoitti:

oppaan mukaan yhdistetyllä laihtuis 0.5-3 kg/vko. Onko sulla painonpudotusohjelma-vaihe vaiheelta-opus? Siinähän on kerrottu jotain tuosta yhdistetystä kuurista ja konsulttihan varmaan kertoo myös lautasmallista. Veikkaan, että siinä on 100 g lihaa ja 100 g kasviksia ja siitä ruetaan sitten pikkuhiljaa lisäämään kasvisten ja salaatin osuutta. Hedelmiä ei syödä ollenkaan alussa, koska niistä tulee hiilareita. Juotko tarpeeksi vettä? Se voi nimittäin vaikuttaa tuohon väsymykseen ja voimattomuuteen. Itse käyn päivittäin Ladylinella ja hyvin jaksaa painaa tunnit, olen kylläkin ottanut kuurin aikana vähän löysemmin, esim pumpissa en käytä maximaalisia painoja, vaan jätän tarkoituksella vähän vajaaksi. Monesko vko sulla on menossa?

Mulla 10. päivä nyt menossa, eli toista viikkoa elellään. Mitään opusta ei olla kyllä saatu, täytyy varmaankin kysyä sitä konsultilta. Olen yrittänyt juoda reippaasti, mutta en tiedä, olisi varmaan hyvä pitää ihan kunnolla nestelistaa, että näkisi mitä aivan todellisuudessa menee. Musta tuntuu, että mun paino junnaa ihan samassa ja välillä korkeammallakin, kuin mitä ekan viikon jälkeen punnituksessa oli. Ärsyttää, kun tuntuu, että vaikka kuinka yritän eteenpäin, paino vain seisoo ihan paikallaan. Itsekurini on kyllä aivan mieletön ollut, sillä houkutuksia on enemmin kuin muille jakaa. Olen erittäin ylpeä, että kävin mm. kaverin kanssa leffassa ja siellä porukka mussutti ympärillä karkkia/poppiksia, mutta minä nautin tyynesti pelkästään leffasta. Jotain itsekehitystä sentään tapahtunut. :)

• KajsaK
        Mousu kirjoitti:

Mulla 10. päivä nyt menossa, eli toista viikkoa elellään. Mitään opusta ei olla kyllä saatu, täytyy varmaankin kysyä sitä konsultilta. Olen yrittänyt juoda reippaasti, mutta en tiedä, olisi varmaan hyvä pitää ihan kunnolla nestelistaa, että näkisi mitä aivan todellisuudessa menee. Musta tuntuu, että mun paino junnaa ihan samassa ja välillä korkeammallakin, kuin mitä ekan viikon jälkeen punnituksessa oli. Ärsyttää, kun tuntuu, että vaikka kuinka yritän eteenpäin, paino vain seisoo ihan paikallaan. Itsekurini on kyllä aivan mieletön ollut, sillä houkutuksia on enemmin kuin muille jakaa. Olen erittäin ylpeä, että kävin mm. kaverin kanssa leffassa ja siellä porukka mussutti ympärillä karkkia/poppiksia, mutta minä nautin tyynesti pelkästään leffasta. Jotain itsekehitystä sentään tapahtunut. :)

Olo oli vaan niin huono, enkä saanut nukuttuakaan. Lisäksi luin jostain, että henkilöt jotka ovat yhdistelmäkuurilla, pitävät paremmin laihdutetun painonsa. Ja se tuloksieon pysyvyys kiinnostaa enemmän kuin menetettyjen kilojen määrä. Aikaisemmin olen pystynyt suuriinkiin pudotuksiin, mutta aina ne ovat tulleet takaisin, vaikka ne ovat hitaasti lähteneet! Nyt jos tällä jojoilen vielä, menee aineenvaihdunta varmaan ihan sekaisin.

• tuote kiinnostaa
        -30kg kesäksi kirjoitti:

Tottakai se palaa, ja Cambridge on lisäksi parhaita lihasta säästäviä laihdutustuotteita.

Olen itse laihtunut kohta 20kg, ja viikkoja on takana kymmenen. Tämä puhtaalla kuurilla jota suosittelen sinullekin.
        Mitä kauemmin jaksat olla pelkästään sillä, sitä nopeammin laihdut.

Mitä sinulle mahtaa kuulua nyt kun olet saanut kolmisen vuotta sitten painoa pois noin paljon ko tuotteella? Onko paino pysynyt vai miten kävi?

Löysin tämän ketjun sattumalta ja asia kiinnostaa monessa mielessä.

Esim se jos alkaa ko Cambridge tuotteiden esittelijäksi ja myyjäksi niin miten verotus hoidetaan. Ilmeisesti perustettava toiminimi, sillä ei kai muuten onnistu?

Kiitos vastauksista ja kokemuksista etukäteen jo:)

• Pullukka

Hei,

Voisiko joku teistä auttaa minua? Olen kiinnostunut Cambridgeohjelman aloittamisesta Tampere/Nokia alueella. Tarvitsisin tietoa siitä, miten pääsisin alkuun.

Auttakkaa isoa pullukkaa....

• Carita

En ole ikinä voinut niin pahoin kun silloin kun noudatin Cambridgrediettiä.

• Eka1

4 pvä takana cambridgrediettiä olo on väsynyt osittain..Voima varaa ei taho olla riittävästi varsinkaan klo 13-20 välillä..Päätä huimaa mutta silti meinaan sitkeästi jatkaa tätä.Tavotteena on pudottaa -25kg..Onneksi mulla on ihana tsemppaaja jonka luona käyn krt/viikko..Kyllä se tästä kun pääsee alkuu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe