Voisitko olla suhteessa

varatun naisen

kanssa?

Etkö tunne minkäänlaista "veljeyttä" tai edes solidaarisuutta sitä naisen kumppania kohtaan?

Eikö miesten kuuluisi aina vetää yhtä köyttä?

12

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole asian kanssa

mitään tekemistä.

Luonnekysymys ja minun luonteellani en voisi varatun kanssa seurustella.

• varatun naisen

siihen sitten vaaditaan, että joku pystyy?
        Mikä luonteenpiirre sinulta puuttuu, joka jollakulla toisella on?

• parisuhteessa
        varatun naisen kirjoitti:

siihen sitten vaaditaan, että joku pystyy?
        Mikä luonteenpiirre sinulta puuttuu, joka jollakulla toisella on?

pitää vetää yhtäköyttä...

Hankala kysymys, en varmaan pysty kovin kattavatsti vastaamaan, mutta koitetaan. Ihminen, joka pystyy pettämään, ei saa minulta kovin kovaa kunnioitusta, joten sellaisen kanssa en edes halua olla tekemisissä. Meillä jokaisella on omatunto, toisilla löysempi kuin toisilla. Itselläni se toimii niin, että jos teen jotain väärää, niin omatuntoni ei sitä kovin helpolla unohda.

• almasty

Ei käy laatuun en yksinketaisesti kiinnostu varatuista naisista.Kyllä siinä jotain omantunnon pistoksia tuntisi eritoten jos vielä pelattaisiin salaa sen kolmannen osapuolen tietämättä.

• Enpä ole aina tuntenut solidaarisuutta muita miehiä kohtaan. Mutta miksi nimittää suhdetta varattuun? Vakipanoksi? En minä sitä parisuhteeksi kutsuisi, siinä kun on tapana olla uskollinen puolin ja toisin.

Miksi tämän petollisen naisen ja hänen aviomiehensä suhdetta olisi pitänyt kutsua, onkin sitten jo vaikeampi kysymys...

• Vähemmän

ongelmia.

• eiks pariskunnan pitäs pitää huolta omasta suhteestaan ihan omin nokkineen... jos toinen tahtoo vierailla aidan toisella puolella niin pitäskö siitä sit syyttää.

Mut en kyllä alkas suhteilemaan varatun kanssa, jos kerta saan poimittua vapaitaki.

• olet viimeks

saanut pillua?

• -kysyt tyhmiä-
        olet viimeks kirjoitti:

saanut pillua?

lue palstaa.

• kanssa?
        -kysyt tyhmiä- kirjoitti:

lue palstaa.

???

• vänksy

ja olisin jossain sivusuhteessa, niin MULLA yksin olisi kaikki vastuu siitä. Se olisi ihan täysin musta riippuvainen sen sivusuhteen olemassaolo, joten sillä "toisella" miehellä ei olisi minkään valtakunnan vastuuta siitä, jollei se sit raiskaisi mua kokoajan vasten tahtoani.:)

Mutta siis en todellakaan olettaisi, et mun "kakkosmies" tuntisi jotain sympatioita mun miestäni kohtaan. Se olisi ainoastaan ja vain mun tehtävä tuntea sellaisia tuntemuksia.

• varatun naisen kanssa.
      monta kertaa olis ollut mahdollisuus mut periaatteesta siihen en ryhdy.
      nytkin eräs varattu nainen on minusta kiinnostunut,eikä salaa sitä mieheltään,mut lähinnä säälin sitä miestä,tietää tilanteen mut ei uskalla tehdä kummallekaan mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2558
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      142
      1915
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1827
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1463
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      56
      1406
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1259
    7. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      60
      1216
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1184
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1122
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1117
    Aihe