Monet maat kuten Italia ovat huomattavasti töykeämpiä ja rasistisempia esim. Somaleita kohtaan kuin Suomi.
Italiassa ei pidetä ulkomaalaisista jotka tulevat elätettäviksi, ovat kouluttamattomia ja jotka eivät kykene elämään yhteiskunnassa valtaväestön ehdoin, vaan koko ajan pitää antaa näille ihmisille ertyiskohtelua,
jopa kymmeniä vuosia m.m. siitä syystä että heillä on eri uskonto.
Miksi näille ulkomaalaisille pitää antaa erityiskohtelua? Yksinkertaisesti siksi, että jos erityiskohtelua ei anneta he kuolevat nälkään.
Myöskään Italiassa ei ”kunnioiteta” vieraita uskontoja samalla tavalla kuten Suomessa jossa kielletään esim. joulujuhla koska ei haluta pahoittaa ulkomaalaisten toisuskovien herkkiä tunteita.
Joten Suomi on erittäin suvaitsevainen maa
Italia on rasistisempi kuin Suomi
8
446
Vastaukset
- hyvin tyhmä
Mitenkäs ne neuvottelut etenee somalimaan kanssa,
voidaanko jo noi somalit palauttaa pikapassilla
takaisin? - ka monessa
maassa "kuten italia" olet itse asunut?
Kuinka monta italialaista tunnet ja monenko kanssa olet vaiuhtanut mielipiteitä tästä asiasta?
Jatkat sinnikkäästi välitsemallasi mutu tietoon pohjautuvalla linjallasi,
kuinka monen arvelet ottavan sinut vakavasti.
Monethan meistä kuitenkin muistavat miten ja miksi alunperin aloitit kirjallisen urasi täällä..- kröhhööm
jos sinulla ei ole ip osoitteita käytössäsi niin tuskin voit sanoa mitään kenenkään "kirjallisista urista" sinne tai tänneppäin.
Erityisen epäreilua/raukkamaista on kommentoida toisien "kirjallisia uria" on kun itse vaihdat joka kerta nimimerkkiä. Minulla on sentään kanttia seisoa edes nimimerkin takana, sinulla ei edes sitä.
Pitääkö minun tuntea niin ja niin monta suomalaista voidakseni sanoa että suomi on sellainen ja sellainen maa? Sillä tavallako muodostat oman käsityksesi maasta kuin maasta? Mikä on riittävä määrä?
Eikö esim. lehtiäkin lukemalla voi asioita saada selville?
Täytyykö sinun asua todella 10 vuotta jossakin maassa todetaksesi jotakin jostakin maasta. Ehkä näin todellakin sinun kohdallasi!Montaako maat pystyt itse kommentoimaan tämän perusteella?
Jos kaikilta vaadittaisiin kuitenkin tätä, niin taitaisi tällä palstalla keskustelut jäädä keskustelematta.
Vaikutat hyvin katkeralta. Jos et pidä kirjoituksistani älä lue niitä, äläkä vastaa niihin.
En halua katkeroittaa sinua lisää, sen paremmin kuin loukatakkaan. Joten ei keskustella. Adios. - joka,.,.,...
kröhhööm kirjoitti:
jos sinulla ei ole ip osoitteita käytössäsi niin tuskin voit sanoa mitään kenenkään "kirjallisista urista" sinne tai tänneppäin.
Erityisen epäreilua/raukkamaista on kommentoida toisien "kirjallisia uria" on kun itse vaihdat joka kerta nimimerkkiä. Minulla on sentään kanttia seisoa edes nimimerkin takana, sinulla ei edes sitä.
Pitääkö minun tuntea niin ja niin monta suomalaista voidakseni sanoa että suomi on sellainen ja sellainen maa? Sillä tavallako muodostat oman käsityksesi maasta kuin maasta? Mikä on riittävä määrä?
Eikö esim. lehtiäkin lukemalla voi asioita saada selville?
Täytyykö sinun asua todella 10 vuotta jossakin maassa todetaksesi jotakin jostakin maasta. Ehkä näin todellakin sinun kohdallasi!Montaako maat pystyt itse kommentoimaan tämän perusteella?
Jos kaikilta vaadittaisiin kuitenkin tätä, niin taitaisi tällä palstalla keskustelut jäädä keskustelematta.
Vaikutat hyvin katkeralta. Jos et pidä kirjoituksistani älä lue niitä, äläkä vastaa niihin.
En halua katkeroittaa sinua lisää, sen paremmin kuin loukatakkaan. Joten ei keskustella. Adios.on katkeroitunut suomalaisille naisille,
on jäävi syyttelemään ketään katkeruudesta.
Mitä nimimerkkisi kertoo tai paljastaa sinusta itsestäsi?
Onko nimimerkin käyttäminen jotenkin miehekästä tai sankarillista.
Todellista selkärankaahan osoittaisi se että itse kukin esiintyisi omalla nimellään.
Olet aikaisemminkin vetänyt ns. herneen nenään siitä etteivät ajatuksesi olekaan yllätykseksesi saaneet 100% kannatusta.
Jos et halua että kirjoituksiasi luetaan tai niitä kommeitoidaan,
niin lopeta kirjoittelu.
Yllättävän yksinkertaista.... - kröhhööm
joka,.,.,... kirjoitti:
on katkeroitunut suomalaisille naisille,
on jäävi syyttelemään ketään katkeruudesta.
Mitä nimimerkkisi kertoo tai paljastaa sinusta itsestäsi?
Onko nimimerkin käyttäminen jotenkin miehekästä tai sankarillista.
Todellista selkärankaahan osoittaisi se että itse kukin esiintyisi omalla nimellään.
Olet aikaisemminkin vetänyt ns. herneen nenään siitä etteivät ajatuksesi olekaan yllätykseksesi saaneet 100% kannatusta.
Jos et halua että kirjoituksiasi luetaan tai niitä kommeitoidaan,
niin lopeta kirjoittelu.
Yllättävän yksinkertaista....Niin... ja kun ihminen ei pysty tai osaa keskustella asiasta, mutta mielipide ärsyttää, hän lähtee henkilökohtaiseen hyökkäykseen ap:tä vastaan ihmisenä haukkuen ja sättien ap kirjoittajaa, juuri kuten sinä! Sorry en aio keskustella itsestäni.
- usko.,.,.,
kröhhööm kirjoitti:
Niin... ja kun ihminen ei pysty tai osaa keskustella asiasta, mutta mielipide ärsyttää, hän lähtee henkilökohtaiseen hyökkäykseen ap:tä vastaan ihmisenä haukkuen ja sättien ap kirjoittajaa, juuri kuten sinä! Sorry en aio keskustella itsestäni.
sinun pystyvän keskusteleen tai mielipiteiden vaihtoon.
Kun vastaviestit eivät myötäile mielipiteitäsi niin sinä otat sen henkilöösi kohdistuvana hyökkäyksenä.
Keskusteluun ei myöskään kuulu harrastamasi lapsellinen nimittely, eivätkä pikaiset luonneanalyysit.
Voit toki kieltäytyä keskustelemasta itsestäsi,
mutta et voi estää muita palstalla vierailevia keskustelemasta sinusta.
Et voi tietää kuinka monessa paikassa kopioita hajatelmistasi kiertää, otetaanko ne asiallisena kirjoitteluna vai oletko kahvihuoneen viikon-vitsi....
- sanon että osaksi totta
paitti että rasismi Italiassa on suorempaa ja sitä ei peitellä ja salailla niinkuin täällä Suomessa tehdään.
Siitä ne ovat parempia ja siellä toki suomalainenkin nainen voi joutua rasismin kohteeksi. Usein on sekin tullut koettua siellä.
Italiassa on muutenkin turvapaikan hakijoiden määrä ihan muissa mitoissa kuin täällä, niitä on siis todella paljon siellä! Niitä on satoja tuhansia.- RagazzaSeriosa
Olen matkustanut useita kertoja Italissa osaan myös kielen, ainakin etelä-italiassa on esim. mustia maahanmuuttajia näkynyt paljon vähemmän kuin Helsingissä ja olleet aina jotain feikkilaukku yms. kauppiaita että eipä niillä niin hyvät olot ole kuin täällä! ainakaan kaikilla.. ja kaikki näkemäni maahanmuuttaneet intialaiset on olleet myös jotain feikki ja aurinkolasikauppiaita, kellää ei hyviä töitä, yksikin raivosi pomolleen työskennelleensä hänelle jo 20 vuotta ettei pomo voi irtisanoa häntä, tietysti vielä kolmen lapsen kera liikkui se mies.
Koko lomapaikassa on kaiken lisäksi vain yksi maahanmuuttajien (arabien) pitämä ravintola, kebabpaikka ja se on todella kaukana keskustasta ihan eristyksissä, minun mielestä jo tämä kertonee syrjinnästä ettei ole tarjottu kunnon paikkaa lähempää kun niitä kumminkin on tyhjinä aina.
Oma kokemukseni miten kohtasin etelä-italiassa rasismia: olen todella vaaleaihoinen ja rannalla työskennelleet tummaksi paahtuneet miehet alkoivat arvostella ihon väriäni, huutelivat molto bianco! (todella valkoinen!) ja sitten tulivat viereeni ihmettelemään ihoani ja kyselivät miksi sininen verisuonet näkyy ranteen ihosta läpi, koin tosi loukkaavaksi tämän käytöksen!:o heitä oikein ällötti se että ranteesta kuulsi siniset verisuonet läpi mutta näinhän on suurimmalla osalla valkoihoisista joten tuo oli tosi loukkaavaa enkä ole vastaavaa kokenut missään!
Kaiken lisäksi ne miehet käskivät minun koko ajan mennä rannalla ottamaan aurinkoa että ruskettuisin kuten myös hotellin siivooja koko ajan patisti rannalle ruskettumaan vaikka minulla oli paljon muutakin tekemistä kuin rannalla itsensä grillaaminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882