Eikö kukaan ole enää uskollinen? Olenko aivan hakoteillä? Olen sinkkunainen, parisuhteessa ollessani en ole koskaan pettänyt ja kahdesti olen lopettanut suhteen välittömästi kun olen saanut tietää miehen pettäneen. Mulle uskollisuus on ehdoton, jos niin sovitaan. Nyt minulle kävi viikonloppuna niin että baarista tuli miehen kanssa lähdettyä jatkoille ja seksiinhän se tietysti päätyi. Aina joskus vain tulee sille tuulelle... ;) Selvisi sitten aamulla että mies on naimisissa (ei ollut sormusta). Ja tämä oli toinen kerta kun näin käy! Kun ei vain oikeasti tullut mieleen kysyä sellaista asiaa että oletko varattu, kun oletan automaattisesti että mies on vapaa jos minua tulee iskemään ja jatkoille lähdetään! Ilmeisesti sellaista ei voi olettaa vaan pitäisi aina kysyä? Toki toinen voi valehdella. Mistä sitä voi tietää että toinen onkin varattu?
Jo toisen kerran
5
725
Vastaukset
- Naimaton ja vapaa
Minä kysyn nykyään aika alkuvaiheessa sarjan erilaisia tiukkoja kysymyksiä kun uskon että ei kukaan osaa valehdella kun yllättää kysymyksellä.
Jos valehteleekin ainakin vastaus viipyy tai silmät räpsyy tai liikehtii mies hermostuneesti.
Kysyn onko vapaa?
Omistaako kotieläimiä?
Onko tuomittu väkivaltarikoksesta koskaan?
Mikä on mieliruoka?
Etsiikö vaan yhdenillan panoa seuraksi?
Kuulostaa sekopäiseltä mutta uskon ettei nopeisiin kysymyksiin osaa kukaan valehdella niin ettei sitä huomaisi.
Sormus ei kerro onko mies varattu vai ei.- Missä mennään?
En nyt ihan tuollaisia lähtisi kyselemään jos itselläkin on ajatuksena vain se yksi yö eikä suhde ;) Sittenhän se tietysti selviäisi jos pidemmän aikaa tapailisi, mutta tarkoitin tässä nyt tilannetta kun baarissa tapaa jonkun ja mielessä pahimman puutteen korjaaminen niin sanotusti. Kai sitä pitäisi vain kääntää omat ajatukset niin että kysyisi toiselta oletko varattu jos/kun vastaavassa tilanteessa vielä olen. En siis harrasta tuollaista joka viikonloppu!
- se...
Missä mennään? kirjoitti:
En nyt ihan tuollaisia lähtisi kyselemään jos itselläkin on ajatuksena vain se yksi yö eikä suhde ;) Sittenhän se tietysti selviäisi jos pidemmän aikaa tapailisi, mutta tarkoitin tässä nyt tilannetta kun baarissa tapaa jonkun ja mielessä pahimman puutteen korjaaminen niin sanotusti. Kai sitä pitäisi vain kääntää omat ajatukset niin että kysyisi toiselta oletko varattu jos/kun vastaavassa tilanteessa vielä olen. En siis harrasta tuollaista joka viikonloppu!
sitten on ; isäni on ollut naimisissa äitini kanssa liki 40 vuotta, sormusta ei ole sormessa kuulemma alkuajan jälkeen pitänyt ihan puhtaasti ammatillisesta syystä. Koskaan ei ole vieraan naisen sänkyyn päätynyt.
Kaverini salarakkaalla on ollut kihlasormus sormessa kuin liimattuna viimeisen 15 vuotta - ja silti säännöllisin väliajoin poistuu aamuyön tunteina kaverini residenssistä.
Siis oikeastiko kuvittelit, että sormuksella on jotain merkitystä "loppupeleissä"..? - Missä mennään?
se... kirjoitti:
sitten on ; isäni on ollut naimisissa äitini kanssa liki 40 vuotta, sormusta ei ole sormessa kuulemma alkuajan jälkeen pitänyt ihan puhtaasti ammatillisesta syystä. Koskaan ei ole vieraan naisen sänkyyn päätynyt.
Kaverini salarakkaalla on ollut kihlasormus sormessa kuin liimattuna viimeisen 15 vuotta - ja silti säännöllisin väliajoin poistuu aamuyön tunteina kaverini residenssistä.
Siis oikeastiko kuvittelit, että sormuksella on jotain merkitystä "loppupeleissä"..?Siis kun mun tuntemistani miehistä kaikki käyttävät sormusta joilla sellainen on. Tosin enhän minä tiedä mitä he muulloin tekevät, ei kai sitä kenestäkään voi vannomaan mennä. Kai olen vain sitten niin naiivi kun oletan että minua lähestyvä mies jolla ei ole sormusta, olisi vapaa! Siitä sormuksesta itse tietäisin heti että tuo on varattu enkä halua sekoilla varattujen kanssa.
- Kuuluisi kertoa kysymättäkin
Törkeetä toisen vedättämistä.
Itsekään en tiennyt (2 eri herraa), miesten olevan varattuja. Kehittyi molempien kanssa jopa suhde...
Jo monta kuukautta tapailtua ja harrastettua seksiä selvisi,että varattu:(.
Perseestä nää tällaiset miehet.
Annan vain, jos ajattelen, että tää on se oikea.
Käyttivät hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760