Olen 30-vuotias mies ja tyttöystäväni 21, ollaan oltu lähes parivuotta yhdessä. No pariviikkoa sitten tämä tyttöni petti minua erään teinipennun kanssa. Hän kyllä sen myönsi.
Nytten kuitenkin minulle tullut eteeni epäilyjä lähes kokoajan. Tyttöystäväni sanoo, ettei pidä yhteyttä enää tähän poikaan ja hän sanoo samaa, mutta merkit ovat lähes selvät, että taas pettää:
1. Kun yritän keskustella siitä hänen pettämisestään, hän suuttuu kauheasti, ei kuulema jaksa jutella siitä.
2. Sovitaan jotain esim. viikkoa aiemmin, niin yhtäkkiä muuttaa suunnitelmiaan vetoamalla väsymykseen.
3. Minulla on kummankin messenger-osoitteet ja aina kun tyttöni sanoo käyvänsä tupakalla, niin aivan heti tämä poikakin siirtyy poissaoleva-tilaan.
4. Tytölläni on ruvennut kännykästä selittämättömästi "akku" loppumaan päivittäin. Saattaa olla 30 min. kiinni ja sitten laittaa päälle sen taas.
Eilen yritin hänelle jutella, hän suuttui ja sanoi: "Et voi todistaa mitään". Aivan oikein, en voikaan, mutta eikö merkit ole selvät?
Sitä ihmettelen kuitenkin, että hän kertoilee kavereilleen ja myös kaikille, miten hyvin meillä menee, on jopa puhunut äidilleen niin.
Tiedän, että hän kuitenkin rakastaa minua ja osaa sen näyttääkin. Mutta mites luottamukseni sitten?
Kun kysyn häneltä, että eikö ole paha, jos epäilen, niin hän vastaa: "On, mutta en voi sille mitään tehdä"
Tuo aihe on ilkeää keskustella, mutta eikö olisi hyvä saada se asia selväksi? Hän suuttuu... Muka jauhan samaa paskaa kokoajan.
Ovela yrittää olla
Pettäminen ja valehtelu
5
914
Vastaukset
- Äähänen_
Kun kysyin, miksi teki sen, vastaus on ikävä :D Munko pitäisi tuo uskoa. Taitaa pennut pilailla vanhan kustannuksella ja yrittävät olla oveliakin vielä
- soritoiämmäsana
Ei millään pahalla, mutta onpa vittumainen ämmä. Antaa tytön lähteä pennun perään, selvästi vielä epäkyspä suhteeseen. Luulisi 21-vuotiaan naisen olevan jo henkisesti kypsä, mutta eipä taida ollakaan.
Ikävä juttu. - Äähänen
soritoiämmäsana kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta onpa vittumainen ämmä. Antaa tytön lähteä pennun perään, selvästi vielä epäkyspä suhteeseen. Luulisi 21-vuotiaan naisen olevan jo henkisesti kypsä, mutta eipä taida ollakaan.
Ikävä juttu.Ja vielä yrittää valehdella, vaikka kaikki näyttää selviltä. Ihmistuntemusta löytyy minulta saatanasti :)
- Sua vedätetään
Kumpikin noista kaipaa hiukan opetusta siitä, mitä parisuhteess voi tehdä ja mitä voi seurata.
Minä vetelisin turpaan kumpaakin. Anna mennä vain, kerranhan täällä vain eletään! - jo...
saanut tuossa "oivia neuvoja"... Mutta heitänpä oman kommenttini sekaan.
Ensinnäkin: oletko tullut ajatelleeksi, että otit tietoisen riskin alkaessasi seurustella noin paljon nuoremman naisen - tai sinuun verrattuna: TYTÖN kanssa?! Tuossa iässä kuin te olette, sinulla on iän lisäksi elämänkokemusta (tai pitäisi olla...) huomattavasti enemmän kuin parikymppisellä pimulla. Voitko käsi sydämellä sanoa, että olette joka suhteessa tasaväkinen- ja arvoinen pari..? Kas kun aiemmasta kokemuksesta tiedän, että vanhemmalla miehellä voi olla "kiva" tapa pompotella nuorempaa kumppaniaan... Sinä olet ilmeisesti ollut rakentamassa koko elämän kestävää parisuhdetta hänen kanssaan - mutta oletko kysynyt, onko hän valmis siihen? Vai onko hänellä kenties vielä ns elämää elämättä ennen vakiintumista..? Sanot tuossa, että "sovitaan jotain" ; tarkoittaako tosiaan sitä, että YHDESSÄ sovitte, vai sitä, että sinä vanhemman oikeudella sanelet asioita ja tyttöystäväsi sitten kapinoi muuttamalla mielensä?
No, sitten tuohon pettämiseen. Sitähän ei mikään muuksi muuta, että törkeän tempun tyttöystäväsi teki. MUTTA... Etkö sinä jo ole tarpeeksi häntä siitä piinannut? Sinä peräänkuulutat sitä, että tyttöystäväsi pitää todistaa olevansa jälleen luotettava - ja samaan aikaan sinä kaivelet hänen jälkiään ja tekemisiään urakalla, kuin lisää hankaluuksia kerjäten!!! Pitäisi sinun aikuisena miehenä se tietää, että luottamus on kahteen suuntaan kulkeva asia: sinun on pystyttävä luottaa ja toisen pitää haluta olla luottamuksen arvoinen. Itseäni ainakin jurppisi suunnattomasti, jos tekemästäni virheestä jatkuvasti muistutettaisiin ja roikuttaisiin kannoilla uusia todisteita hakemassa - mietipä itse tilanne kohdallesi! Todella fiksua tuokin, että kysyt, että eikö ole paha, kun epäilet...?! Voi jessus! Totta helvetissä se on paha! Mutta minkä se tyttö sille sitten voi - teki hän niin tai näin, niin sinä näytät joka tapauksessa epäilevän!
Entä, jossei hän todellakaan ole tehnyt mitään väärää sen pettämisen jälkeen?! Jos todella haluat jatkaa tytön kanssa, näytä se sitten hänelle! Ei kukaan jaksa määrättömästi harjoittamaasi Gestapo-meininkiä. No, ehkä saat lopulta, mitä tilaat: tytön pettämään itseäsi uudelleen tuolla koohottamisellasi, ja sitten pääset tänne toitottamaan, että oikeassa olit...
Ehkä teidän olisi parempi sovinnolla erota eikä kiusata toisianne? Hae itsesi ikäistä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770