On pakko purkaa jonnekin pahaa oloa. En enää tiedä mitä tekisin.
Erosin avomiehestäni noin 2 vuotta sitten. Asuimme yhdessä kolme vuotta. Hankimme yhdessä kaksi koiraa, hän vannoi rakkauttaan ja uskoin todella tulevaisuuteen hänen kanssaan.
Erosimme syystä, että mies halusi elää sinkkuna. Koirat jäivät minulle. Hän vain häipyi.
Eromme jälkeen me olemme edelleen tapailleet. Minä ikävästä ja kamalasta pahasta olosto. Ja hän ilmeisesti vaan jos ei muuta seuraa ole löytänyt. Hänellä on muita naisia ja hän todella nauttii sinkkuna olemisesta. Minä olen vain odottanut ja odottanut että palaisimme yhteen vaikka olen koko ajan sisimmässäni tiennyt ettei niin tule enää käymään. Miten voin olla niin tyhmä että kuvittelin hänen kuitenkin kaipaavan ja rakastavan minua, vaikka hän käytti minua, jonka kanssa eli ja jota rakasti vain jonain leluna. Tätä on jatkunut lähes kaksi vuotta.
Juttumme on loppunut monta kertaa mutta sitten hän tai minä taas otamme toisiimme yhteyttä "kavereina" ja se vaan tuntuu liian hyvältä. Ja vaikka tietää että lopulta taas sären itseni niin sen yhden hyvän hetken takia on valmis olemaan käytettävänä. Että olisi vain sen yhden hetken edes onnellinen.
Olen vain joku raunio entisestä minusta. Ennen olin itsevarma ja onnellinen. Olin iloinen ja nautin elämästä. Nyt en löydä iloa mistään. Mikään ei innosta. Siis ei mikään. En yksinkertaisesti näe itselleni tulevaisuutta missään muualla kuin hänen luonaan.
En ymmärrä miten voin ikävöidä jotain ihmistä joka ei selvästikään minusta välitä. Kuinka olen voinut tehdä itsestäni näin säälittävän. Miten en arvosta itseäni tämän enenpää.
Kuinka hän pystyi antaa minun ymmärtää että tämä on loppuelämää. Kaikki haaveeni liittyy mieheen, hänen kanssaan elämiseen, perheeseen, harrastuksiin.
Mitä nyt teen? En yksinkertaisesti enää tiedä. Miten pääsen yli. Miten saan tämän fyysisen ja henkisen pahanolon loppumaan.
Toivo paremmasta hiipuu
8
732
Vastaukset
- sinä..
ajattelet vain häntä ,joka ei sun tunteilusta paremmin perusta ,miksi haluaat altistua uudelleen ja uudelleen VALHEELE ,jonka tiedät jo etukäteen mihin se johtaa,olet niitä ihmisiä jotka oppivat vaan kantapään kautta ,olet tottunut siihen että sua saa haavoittaa ja loukata, no,hyvä jatka vaan samaan tahtiin ,,,tulet lopulta varmaan onnelliseksi ,siitä tunteesta että sinut hylätään ,kerta kerran jälkeen,?
Lopulta katsot vierestä ,kun hän kävelee sun ohi ,sua tuntematta ivallinen hymy huulilla ,ja onnellisena toisen kanssa.!- ...
"olet niitä ihmisiä jotka oppivat vaan kantapään kautta"
Voi moni oppia kantapään kautta ! , mutta se ei välttämättä muuta tunteita tai sitä että jatkaa samaan malliin myöhemminkin elämässä. Kaikilla ei ole sydämenjäädytystaitoa tai sitä että vaan lähtee pois. Kaikki eivät tule olemaan jatkossakaan kovia vaan tavallansa herkkiä ihmisiä. Siinäkin on oma voimansa. Ehkä sun pitäisi vaan hyväksyä sekin seikka hyvä "Miksi.. sinä.."-kirjoittaja. Ajan kanssa voi jäädyttää itseään, mutta jos välittää se nousee pintaan. Jos joku ei ole sen arvoinen että kannattaa haikailla, on paras nostaa kytkin paremmille vesille.
Miehiä on niin erilaisia, jos kyse on huonosta miehestä ei kannata kuluttaa aikaa. Rakkauden takaa voi nähdä heikkoudetkin, vaikka on sanottu että rakkaus on sokea.
Kärjistit aikalailla. Voi joillakin paskimmilla olla ivallinen hymy huulilla, mutta se olisi renttu se. Eiköhän normaali mies hoida asiansa fiksummin. Toki olisi ikävää jos tulisi vastaan jonkun naisen kanssa.
Mies on todennäköisesti nuori?? Kuinka nuori?
Sun pitää aloittaja ajatella itsestäsi hyvää ja uskoa itseesi kuitenkin. Koita rakentaa itseäsi kaikesta huolimatta ajan kanssa. Vaikka siihen kuluisi aikaa... Älä elä miehen kautta! Vaan itsesi. Rakenna oma elämä. Voithan tavata muitakin samalla.
Toki olisi helpompaa jos ei ole tekemisissä, löytää uutta, ilman muuta. Tai pääsisi irti.
Mutta valinta on aloittajan. Ja se miltä tuntuu. - ...
... kirjoitti:
Voi moni oppia kantapään kautta ! , mutta se ei välttämättä muuta tunteita tai sitä että jatkaa samaan malliin myöhemminkin elämässä. Kaikilla ei ole sydämenjäädytystaitoa tai sitä että vaan lähtee pois. Kaikki eivät tule olemaan jatkossakaan kovia vaan tavallansa herkkiä ihmisiä. Siinäkin on oma voimansa. Ehkä sun pitäisi vaan hyväksyä sekin seikka hyvä "Miksi.. sinä.."-kirjoittaja. Ajan kanssa voi jäädyttää itseään, mutta jos välittää se nousee pintaan. Jos joku ei ole sen arvoinen että kannattaa haikailla, on paras nostaa kytkin paremmille vesille.
Miehiä on niin erilaisia, jos kyse on huonosta miehestä ei kannata kuluttaa aikaa. Rakkauden takaa voi nähdä heikkoudetkin, vaikka on sanottu että rakkaus on sokea.
Kärjistit aikalailla. Voi joillakin paskimmilla olla ivallinen hymy huulilla, mutta se olisi renttu se. Eiköhän normaali mies hoida asiansa fiksummin. Toki olisi ikävää jos tulisi vastaan jonkun naisen kanssa.
Sun pitää aloittaja ajatella itsestäsi hyvää ja uskoa itseesi kuitenkin. Koita rakentaa itseäsi kaikesta huolimatta ajan kanssa. Vaikka siihen kuluisi aikaa... Älä elä miehen kautta! Vaan itsesi. Rakenna oma elämä. Voithan tavata muitakin samalla.
Toki olisi helpompaa jos ei ole tekemisissä, löytää uutta, ilman muuta. Tai pääsisi irti.
Mutta valinta on aloittajan. Ja se miltä tuntuu."mutta se ei välttämättä muuta tunteita tai sitä että jatkaa samaan malliin myöhemminkin elämässä"
Eli siis sama tai eri ihminen. Ellei kyllästy ja etsi aina suoraan parempaa aina.
Parempia miehiä löytyy aina, joten... - .............
... kirjoitti:
Mutta valinta on aloittajan. Ja se miltä tuntuu.Voin kokemuksesta sanoa ettei se oikeastaan ole iästä kiinni tuollainen käytös vaan ehkä miehen omastakin epävarmuudesta. Oma ex-mieheni käyttäytyi juuri noin ja ikää oli 45v. Ei siis mikään poikanen.
Erottuamme jäin kuin nalle kalliolle 4 lapsen kanssa. En todellakaan ollut valmistautunut siihen kun ukko keksi muuttaa pois toisen naisen luo.
Toivoin todella että se olisi ollut tilapäinen mielenhäiriö ja asiat selviäisi.
Kuinkas ollakkaan äijä alko pitää sellaista peliä kuin vain voi kahta naista hömpäyttää.
Kamalat selitykset miksi ei voi tulla takas ja kuinka haluaisi. Kävi sitten luonani jalkuvasta ja minä aivan ihmeissäni.
En todellakaan päässyt yli ja se kai oli tarkoitus. Pitää jotain turvasatamaa.
Todella törkeätä koska meillä oli sentään 4 yhteistä lasta jotka seurasivat isänsä kohellusta vieressä n. vuoden.
Onneksi mies sairastui ja uusi eukko piti sen visusti kotona. Se oli minulle heräämisen aikaa.
Muutamin ponnistuksin pääsin nousemaan aika säälittävästä osasta ja kun tapasin uusia ihmisiä sain voimaa ja uskoa itseeni.
Jälkeenpäin voin vain ihmetellä itseäni ja sitä miten voi nainen antaa käyttää itseään hyväksi.
Mies ihmettelee miksiköhän lapset ei kamalasti halua olle tekemisissä. Siihen en ole puuttunut.
Neuvoksi kokemusta viisaampana ota niskasta kiinni niin itseäsi kuin sitä ukkoa ja ala elää. Se kannattaa !!!!
- ge_ud
Ihminen pääsee toisesta irti ennen pitkää ja nopeimmin, jos lopettaa kaiken yhteydenpidon. Ei tapaamisia, ei soittoja, ei tekstiviestejä eikä sähköposteja. Kun on päässyt irti, uusi parempi elämä alkaa aivan varmasti ja itsetunnon vauriot alkavat parantua.
- * Hylätty *
Itselläni on paha olo, kun se nainen johon rakastuin hylkäsi minut kokonaan. Olimme ennen hyviäkin ystäviä, mutta nyt hän ei tahdo enää "olla missään tekemissä kanssani". Kaikkein pahimmalle tuntuu, kun pitää kuin pelätä häntä, ei voi edes soittaa, kun hän ei vastaa. En merkitse hänelle enää mitään, vaikka olen häntä aina salaa rakastanut.
Ei pitäisi rakastaa, ei pitäisi kaivata, mutta kun kuitenkin kaipaa ja rakastaa. Tiedän tunteen. Ole kuitenkin onnellinen, että olet saanut olla ainakin joskus hänen kanssaan.- vain siksi
koska ei teistä tule paria uudelleen
- * Hylätty *
vain siksi kirjoitti:
koska ei teistä tule paria uudelleen
Uudestaan ei voi tulla paria, kun ei koskaan olla oltukaan pari. Se on ikävää, kun ei voi olla edes ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872