kumman ottasit helvetin komeen miehen. vai todella kauniin naisen?? Persoona olis täysin sama. kiinnostaa tietää,et jos on bii.niin kumpi sukupuoli vetää ememmän puoleen??? Itse kun mietin niin ottaisin kokeilun vuoks naisen;)
Kysymys bii.seksaaleille
12
474
Vastaukset
- nainen-
nyt kirjotin niin kiinnostavan kyssärin,et tuli kirjotus virheitä:b.. Älkää välittäkö.
- Tristar
Jos persoona olisi täysin sama, ottaisin miehen koska se on sosiaalisesti helpompaa, ja perheen kannalta edullisinta. Kun se lasten hankkiminen meinaan käy pienellä tuurilla luomusti :D eikä tule naapurit päätään aukomaan että mitä yt lapsesta tulee kahden äidin kanssa.
***- nainen-
..totta..,mut ottasin ite silti naisen:))
- jgfslkh
jos se vain sosiaalisen ympäristön puolesta olisi yhtä mutkatonta kuin miehen ottaminen.
- Tristar
jgfslkh kirjoitti:
jos se vain sosiaalisen ympäristön puolesta olisi yhtä mutkatonta kuin miehen ottaminen.
Sanoin että se on aivan sama jos persoona on sama (hypoteettinen tilanne, muistathan), sukupuolella ei ole väliä jos ihmiseen rakastuu. Mistä sinä tuon preferenssin nyt keksit?
Tässä hypoteettisessa kysymyksessä ottaisin miehen ksoka se on sosiaalisesti helpompaa, jos sosiaalisen ympäristön suhteen se olisi aivan sama, ei eroa tai rpeferenssiä silloin olisi. Jestas sentään. Miten tuosta saa vedettyä "eli oikeasti haluaisit naisen"? Paitsi mielikuvituksella?
*** - yx vaan...
Tristar kirjoitti:
Sanoin että se on aivan sama jos persoona on sama (hypoteettinen tilanne, muistathan), sukupuolella ei ole väliä jos ihmiseen rakastuu. Mistä sinä tuon preferenssin nyt keksit?
Tässä hypoteettisessa kysymyksessä ottaisin miehen ksoka se on sosiaalisesti helpompaa, jos sosiaalisen ympäristön suhteen se olisi aivan sama, ei eroa tai rpeferenssiä silloin olisi. Jestas sentään. Miten tuosta saa vedettyä "eli oikeasti haluaisit naisen"? Paitsi mielikuvituksella?
***ja jos otat mielummin miehen, niin miksi olet pyörinyt lepakkopuolella täällä suomi24:ssa?
- Muttamuttamutta
Tuo on sikäli todella hypoteettinen kysymys, että se ei voisi olla missään tilanteessa mahdollista. Siis että kahdella ihmisellä olisi sama luonne.
Mutta vastaan silti, että mies. Olen aina ollut enemmän miehiin päin. Olen tavannut ainoastaa yhden naisen jonka kanssa olisin voinut seurustella, miehiä taas useampia. Ja kait mä haluan sen perinteisen perheen kuitenkin. siis millä tavalla ottaisin? kyllähän se nyt aina kokeiluna menee nainenki vaikka se mies vetääki paljo enemmän puoleensa, varsinki kumppanina.
- mitä tarkoitat?
"kyllähän se nyt aina kokeiluna menee nainenki vaikka se mies vetääki paljo enemmän puoleensa, varsinki kumppanina."
eli mies kiinnostaa sua enemmän romanttisessa mielessä mutta nainen kiinnostaa enemmän puhtaasti seksuaalisessa, fyysisessä mielessä? - nainen-
mitä tarkoitat? kirjoitti:
"kyllähän se nyt aina kokeiluna menee nainenki vaikka se mies vetääki paljo enemmän puoleensa, varsinki kumppanina."
eli mies kiinnostaa sua enemmän romanttisessa mielessä mutta nainen kiinnostaa enemmän puhtaasti seksuaalisessa, fyysisessä mielessä?tää kysymyshän oli just bii.porukalle. Ja kai siinä on se perus pointti,et suvun jatkaminen on helpompaa ja kaikki muukin.
mitä tarkoitat? kirjoitti:
eli mies kiinnostaa sua enemmän romanttisessa mielessä mutta nainen kiinnostaa enemmän puhtaasti seksuaalisessa, fyysisessä mielessä?kylläpä teit vaikeaksi. eli siis koska en alkuperäistä tekstiä täysin ymmärtäny niin koitin vastata että kumppanikseni huolisin vain miehen (seurustelu) joka seksuaalisestikki kiinnostaa enemmän vaikka naisetkin samalla tavalla kiinnostaa, ilman mitään suvunjatkamisia ajattelematta.
- ei ole mulle
Mutta sellainen tavallinen kävisi, oli sitten mies tai nainen, jos se luonne on just sellainen mun kanssa yhteensopiva. Nuorena olin selvästi enemmän miehiin kallellani, mutta ikää myöten nainen on alkanut tuntua ihan yhtä hyvältä vaihtoehdolta.
Ei vaan taida tulla sellaista tilannetta, että voisin valita miehen tai naisen. Eiköhän se mene niin, että jompikumpi tulee ennen pitkää vastaan, ja se on sitten menoa se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760