Elikkä, aloitin eilen sairaaladieetin, jonka löysin:
http://www.laihaksi.com/rasvanpolttokeitto.aspx
Eilen keittoa meni neljä lautasellista ja tuli maha kipeäksi ja paha olo, luultavasti tuosta selleristä..yäk
Eilen en käynyt vaa'alla, mutta tänään toisen päivän aikana vaaka näytti 65kg.
Pituuteni on 156cm
Tänään keittoa mennyt yksi lautasellinen ja puoli kurkkua. Vettä olen juonut ja nälkä on pysynyt hyvin poissa.
Keitto on pahaa, mutta menee jotenkuten.
Toivottavasti paino tällä tippuu :)
Onko kukaan muu kokeillut kyseistä dieettiä?
Sairaaladieetti
7
1232
Vastaukset
- nimimerkki
"Onko kukaan muu kokeillut kyseistä dieettiä?"
On...kyllä monet muutkin ovat kokeilleet tätä dieettiä.
Tälläkin keskustelupalstalla on satoja kaltaisiasi, jotka ovat innoissaan kertoneet "sairaaladieetin" aloittamisesta ja parin ensimmäisen päivän painonpudotuksestaan. Viitseliäimmät ovat muutaman päivän kuluttua kertoneet, kuinka keitto rupesi suorastaan etomaan heitä ja he jättivät koko dieetin.
Silloin tällöin sattuu palstalle sisukas suomalainen, joka on jaksanut pitää dieettiä yllä tarvittavat kaksi viikkoa ja hänen painonsa on pudonnut pysyvästi (hänen painonsa on ollut alhaalla jo kaksi kuukautta dieetin loppumisen jälkeen).
Suurimmalla osalla siis kuitenkin keskustelu kyseisestä dieetistä jää siihen aloitukseen.
Miksiköhän tuon dieetin nimi on "sairaaladieetti". Ilmeisesti siksi, että sillä yritetään saada mielikuvat "virallisesti hyväksytystä tavasta laihduttaa". Ainakaan niissä sairaaloissa, joista olen asiaa tiedustellut, ei dieettiä ole tunnettu tai käytetty.- Nimetön
jep.. no nyt on kolmas päivä menossa ja keitto tosiaankin äklöttää ihan v:sti.
ensimmäistä lautasta tässä vetelen :)
ajattelin heittää sen mäkeen ja tehdä uuden.
tässä keitossa käytin kanaliemi kuutiota ja kaksi purkkia tomaatteja.
ajattelin seuraavaksi käyttää yhden purkin tomaatteja ja lihaliemi kuutiota.
onkohan tuo tomaatti siinä keitossa miten tärkeä, kun olen huomannut että se öklöttää kaikkein eniten?
inspiraatio on vielä melko korkealla.
lihaa en kaipaa, enkä oikeestaa odota edes, että sitä saisi syödä. leipää on kovin ikävä:)
NESTEET ON KYLLÄ LÄHTENYT HYVIN LIIKKEELLE! - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
jep.. no nyt on kolmas päivä menossa ja keitto tosiaankin äklöttää ihan v:sti.
ensimmäistä lautasta tässä vetelen :)
ajattelin heittää sen mäkeen ja tehdä uuden.
tässä keitossa käytin kanaliemi kuutiota ja kaksi purkkia tomaatteja.
ajattelin seuraavaksi käyttää yhden purkin tomaatteja ja lihaliemi kuutiota.
onkohan tuo tomaatti siinä keitossa miten tärkeä, kun olen huomannut että se öklöttää kaikkein eniten?
inspiraatio on vielä melko korkealla.
lihaa en kaipaa, enkä oikeestaa odota edes, että sitä saisi syödä. leipää on kovin ikävä:)
NESTEET ON KYLLÄ LÄHTENYT HYVIN LIIKKEELLE!Keitto on vedetty wc pytystä alas!
Niin hirveen makusta, et söin tänää vaan puol lautasellista ja siihen jäi.
En suosittele tätä, jos ei tykkää oikeesti tuost keitosta..
Mutta ei me tästä lannistuta. Nyt elellään kanina, syödään salaattia ja käydään pihalla pomppimassa.
Jos alkaa ketuttaa, niin sit paistetaa maukas pihvi:) Käyhän se näinkin..
Onnea vaan yrittäjille! - ....
sairaaladiettiä on käytetty sairaaloissa, kun on potilaalla paljon ylipainoa ja leikkaus odottaa, mutta se paino on itsessään jo riski leikkaukselle.eli painoa pitää saada nopsasti alas ennen leikkausta, joka ei voi odottaa kovin kauan.
- Tintti-83
Huolimatta aloittajan mönkään menneestä sairaaladieetistä päätin itse kokeilla samaa. Tahdonvoimani on horjumaton jos jotain päätän, ja nyt olen päättänyt sinnitellä tiukasti tällä kuurilla viikon loppuun asti.
Tänään siis ensimmäinen päivä takana ja lähtöpaino salivaatteet päällää 69,5kg (pituutta 169cm).
Keitto ei ole erityisen hyvää, mutta kyllä sitä pari lautasellista päivässä suustansa alas lappaa. Onneksi saa sentään vähän muutakin syödä :)
Käyn täällä nyt viikon loppuun raportoimassa tuloksista. Jännityksellä odotan miten käy...- mie78
Nyt on pakko tehä jotakin painon nousulle perkules. Oon jo henkisesti eilisestä asti valmistautunut 7 päivän soppadietille - huh!! Aloitan maanantaina 30. päivä. - kyllähän sitä nyt viikon kestää tota soppaa syödä ja niinkuin Tintti-83 mainitsi, että onneks saa syödä vähän muutakin. :) Ei muuta kuin maanantaita tässä oottelen. Ilmoittelehan Tintti-83 kuinka on mennyt - miekin ilmoittelen.
Yleensä mun kaikki dietit on mennyt mönkään, mutta nyt en anna periksi. Tsemppiä kaikille. - kärppärouva
mie78 kirjoitti:
Nyt on pakko tehä jotakin painon nousulle perkules. Oon jo henkisesti eilisestä asti valmistautunut 7 päivän soppadietille - huh!! Aloitan maanantaina 30. päivä. - kyllähän sitä nyt viikon kestää tota soppaa syödä ja niinkuin Tintti-83 mainitsi, että onneks saa syödä vähän muutakin. :) Ei muuta kuin maanantaita tässä oottelen. Ilmoittelehan Tintti-83 kuinka on mennyt - miekin ilmoittelen.
Yleensä mun kaikki dietit on mennyt mönkään, mutta nyt en anna periksi. Tsemppiä kaikille.Hei
Olen kokeillut soppadiettiä kymmenen vuotta sitten, minulla se viikko oli ehdoton maximi sopan syönnille, kyllä se vaan oli niin pahaa. Painoa putosi viikossa muutama kilo ja se antoi silloin sysäyksen ruokavaliomuutokselle joka vei kiloja mennessään. Nyt 10v myöhemmin jotain kiloista on tullut takaisin ja olen nyt 14pv sairaaladietillä mutta tässä syödään paljon lihaa, munia ja kasviksia sekä juodaan paljon. Vissydietiksi jotkut kutsuvat mutta sama asia. Tämä on ehdottomasti sopan rinnalla parempi vaihtoehto. Mutta jokainen tyylillääm. Onnea matkaan ja tule kertomaan edistymisestäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965