Olenko nyt ainoa nainen joka ajattelee näin,olen 25v tyttö ja itseeni ainakin suoraan sanoen ällöttää liian silotellut miehet tai liian "pumpatut".
Niinkun jotkut hunksien pojat jos ottaa vaikka esimerkkinä niin kukaan niistä ei saa mua edes päätä kääntään...tai ikinä mikään strippari yleensä ei ole sellainen asia joka kiinnostaa,tai mitkään kalenteripojat...ei,ei,ei...
Enemmänkin "normaalin" näköiset kundit jotka osaa ottaa tyttönsä kunnolla.
Onko nyt muita jotka näin ajattelee koska suurinpiirtein kaikki naiset joita tunnen on jo melkein kosteena jostain kiiltokuvapojista...
"MALLIPOJAT"
21
722
Vastaukset
- nainen-
mut sellasseet Brat Bitit ei ihan iske,liian pikkupojan näkösiä.
- kielipoliiti
Brad Pitt, ei Bitt.
- ........
Jotain siinä on että sytyttää kun mies on vähän kapinallinen,tai sellanen perheen pää ainakin..
Ei sit semmonen kirveelläveistettykään hyvä oo mun mielestä...se menee jo yli - nainen-
kielipoliiti kirjoitti:
Brad Pitt, ei Bitt.
no..ei se niin tärkeetä ole,ymmärsit mitä tarkotin kuitenkin
- pitää
........ kirjoitti:
Jotain siinä on että sytyttää kun mies on vähän kapinallinen,tai sellanen perheen pää ainakin..
Ei sit semmonen kirveelläveistettykään hyvä oo mun mielestä...se menee jo yliolla siinä mielessä perheen pää ettei ole tossun alla,ei sen kyllä kaikesta pidä päättää niinkun "ennen vanhaan" oli.
Itsekin olen joskus aika marmattaja ja poljen jalkaa jos en saa jotain mitä haluan.....ei vaiskaan...mut vähän oon...
Sitten tykkään kun mies sanoo että NÄIN MENNÄÄN NAINEN kun pää mulla menee pilvissä,palauttaa maan pinnalle.
Makkarissakin tykkään joskus että annan miehen tehdä justiin omaan malliin....ettei mulla ole mitään sanomista mitä se mulle tekee.
Siis näin JOSKUS sovitaan...ja tyttö tykkää..
- persona-non-grata
En itsekään pidä mistään "kauniista" enkelikasvoisista ja bodatuista pojista/miehistä, vaan mielestäni sellaisessa vähän karunkin näköisessä miehekkäässä miehessä on uskomatonta seksikkyyttä ja vetovoimaa.
Sellainen vartaloltaankin luonnollisella tavalla lihaksikas ja jäntevä ...- nainen-
todella kauniiden miesten laita esim.Jonne Aaron?? Musta hemmetin hotti.
- persona-non-grata
nainen- kirjoitti:
todella kauniiden miesten laita esim.Jonne Aaron?? Musta hemmetin hotti.
?????
- nainen-
persona-non-grata kirjoitti:
?????
se ihana plondi pitkätukka..
- persona-non-grata
nainen- kirjoitti:
se ihana plondi pitkätukka..
ja itse en kokenut mitään sykähdyttävää tunnetta hänen kuvaansa katsoessani:) ... sorry.
- oona.
Joo...meikä ajattelee kuten SINÄ.
Mieluummin sellaiset kunnon "sänky(piilo)lihakset" kuin (muka) "hyvät", ylipumpatut ilmapallon näköiset body-lihakset.:)
Jos kattoo vaikka break dance -kundeja. Ne on yleensä hiton vahvoja ja sporttisia, mut kuitenkin SOPUSUHTAISIA. (Semmonen mulle.):) - vielä.......
kun löytäisit oikean palstan
- että naisetkin
samaa mieltä kanssani. Itseäkin v.tuttaa tyypit jotka vähänkin lihasta saadessaan alkaa pukeutumaan tiukkoihin vaatteisiin ja alkaa pullistelemaan lihaksillaan. Ja tunkevat päähänsä pullollisen geeliä. Itse olen komea ja vahva mutta en pidä tiukkoja paitoja ja kävele munkit ulkona maailmanomistaja asenteella. Naurattaa vaan tuollaiset spedet.
- Nainen.
No tässä yksi 24 v nainen, jota ei myöskään voisi vähempää kiinnostaa sellaiset Hunksien tyyppiset miehet. En kiinnitä sen näköisiin mitään huomiota, vaan tavallisen vartalon omaaviin miehiin. Pieni tukevuus ei miehellä ole pahaksi minun mielestäni.
- huomataan
että meitä useampia naisia ei kiihota pumpatut äijät...niin miksi jotkut silti kiljuu jos semmonen tulee vastaan,tai johonkin polttareihnkin jotkut vielä hommaa jonkun miehen lihaksiaan pullisteleen ja kulliaan ketkuttaan..(oksentaa)..
Ja ikävä kyllä monet miehet tuntuu silti ajattelevan että naiset ne kostuu strippareista...omakin rakkaani vaikka sille joka päivä sanon kuinka komea se on niin silti välillä tulee että "mitä tollanen kaunotar tälläsen röpön ottaa"ja "sä saisit paremmankin"
Paha olo on oikeen välillä jos se kuvittelee ettei ole sitä parasta mulle,mutta perastahan se juurikin on... - ed.
huomataan kirjoitti:
että meitä useampia naisia ei kiihota pumpatut äijät...niin miksi jotkut silti kiljuu jos semmonen tulee vastaan,tai johonkin polttareihnkin jotkut vielä hommaa jonkun miehen lihaksiaan pullisteleen ja kulliaan ketkuttaan..(oksentaa)..
Ja ikävä kyllä monet miehet tuntuu silti ajattelevan että naiset ne kostuu strippareista...omakin rakkaani vaikka sille joka päivä sanon kuinka komea se on niin silti välillä tulee että "mitä tollanen kaunotar tälläsen röpön ottaa"ja "sä saisit paremmankin"
Paha olo on oikeen välillä jos se kuvittelee ettei ole sitä parasta mulle,mutta perastahan se juurikin on...tietäisin, olisi jos polttareihini hankittaisiin joku miesstrippari! Tosin ainakin nykyiset ystäväni tietävät etten sellaisesta pitäisi, mutta mistäs sitä koskaan tietää minkälaisia tyttökavereita sitä tulevaisuudessa on? Heille täytyy kyllä tehdä selväksi kantani tuollaisiin asioihin.
linjoilla, Hunks-tyyppiset tyypit ei kiinnosta.
Tietysti julkkiksissakin on pari säännön vahvistavaa poikkeusta (esim. Hayden Christensen), mutta heissäkin on sitten jotain persoonallisella tavalla viehättävää.- KoppavaHoro
ns. bodarityypistä ja tiedän kuuluvani vähemmistöön. Tykkään myös ns. mallityypistä, esim. Kim Herold.
Ja sit mä tykkään myös ihan tavismiehistä.
Omalla soisin olevan vatsaa, siinä mun toiveeni, joka ei sekään ole kynnyskysymys.
Kunhan ei ole pitkää tukkaa.- alottaja
EI EI apuva..Ei pitkää tukkaa kiitos...mun mielestä pitkät tukat sopii vaan naisille,ei edes semmonen puolipitkä..
kun kaikki sellaset "kiiltokuva" pojat jotka mie tunnen suorastaan hukkuu naisiin ja jos ne jätkät on baarissa mukana niin eipä kukaan nainen huomaa ku ainoostaan ne muutamat tyypit.
Kyllä vaan näyttää että palomiehissä ja poliiseissa on tota vetovoimaa...
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862