Extra Strong Green Tea kokemuksia

Kurkkukipee

Onko joku onnistunut nielaisemaan tabletin otsikon tuotetta? Ilman poltetta kurkussa ja yökkäysrefleksiä? Olenko ainoa, jolle tabletti takertuu kurkkuun isoista vesikulauksista huolimatta? Kun kaikki muut isot kapselit menee alas leikiten :(
Vieläkin polttelee kurkkua ja piti syödä jotta paskan maku lähtisi suusta...
Jatkossa tiedän puolittaa kapselit, mutta kertokaahan jos on kokemuksia, kiitos...

34

15593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta miksi sä syöt niitä?

      Saanko kysyä että miksi sä syöt tollaisia kapseleita? Et kai kuvittele että ne auttavat laihtumaan?

      • kjlk

        samasta syystä kai, kuin miksi sinä luuhaat tällä palstalla... Sillä erotuksella että harrastan paljon liikuntaa


      • mutta en lankea
        kjlk kirjoitti:

        samasta syystä kai, kuin miksi sinä luuhaat tällä palstalla... Sillä erotuksella että harrastan paljon liikuntaa

        Minäkin harrastan liikuntaa mutta en kuitenkaan lankea kaikkiin höpöhöpöpillereihin.

        Ymmärrän että joku juo vihreää teetä, maun vuoksi tms. mutta pillereitä en kyllä ymmärrä. Eihän ne mitenkään edesauta laihtumista. Hoopoja rahastetaan.


      • Coca-Olli
        mutta en lankea kirjoitti:

        Minäkin harrastan liikuntaa mutta en kuitenkaan lankea kaikkiin höpöhöpöpillereihin.

        Ymmärrän että joku juo vihreää teetä, maun vuoksi tms. mutta pillereitä en kyllä ymmärrä. Eihän ne mitenkään edesauta laihtumista. Hoopoja rahastetaan.

        Jos kyseessä on ns. Green tea extract, eli vihreästä teestä erotetut vaikuttavat ainesosat, ne todistetusti lisäävät kalorien kulutusta. Tosin kaloreita ei mene kuin alle 100 päivässä noiden avulla. Toisille sekin on jo pieni apu.

        Vihreä tee on myös hyvä antioksidantti, eli suojaa kehoa bakteereilta ja taudeilta. Ei mikään ihmelääke mutta kyllä se auttaa.

        Mitään laihdutuspillereitä ei kannata ostaa, ne ovat tosiaan kusetusta/rahastusta. Vihreä tee-kapseleita ei saisi mainostaa laihduttajan tuotteina, koska se hyöty on hyvin pieni eikä pelkillä pillereillä laihdu kukaan. Ellei sitten vedä amfetamiinia kuten Elvis teki lääkärinsä suosituksesta. Sekin vei ennenaikaiseen hautaan..


      • jambez
        mutta en lankea kirjoitti:

        Minäkin harrastan liikuntaa mutta en kuitenkaan lankea kaikkiin höpöhöpöpillereihin.

        Ymmärrän että joku juo vihreää teetä, maun vuoksi tms. mutta pillereitä en kyllä ymmärrä. Eihän ne mitenkään edesauta laihtumista. Hoopoja rahastetaan.

        vihreä tee kapseleina on luonnosta paras kokeilemani laihdutus keino!mutta sekin järjen kanssa,koska toleranssi kasvaa ja taukoja pitää pitää tietyn välein!
        pudotin itse 2kk aikana pelkällä green tea kapseleilla 12 kiloa!
        kapselit pitää ottaa tyhjään vatsaan 100% sitruuna mehun kanssa(liraus vettä sekaan)!
        sitruuna happo auttaa aineen vaihduntaan jonka myötä vihreä tee saa tehtävänsä kehossa maximaalisesti ja auttaa polttamaan rasvaa tosi nopeasti(oksentelusta ei kannata huolestua!!kuuluu asiaan silloin tällöin)


      • vapaaehtoista

        Mun mielestä ei ole lainkaan hassunpia kokeiluja tällaiset pillerit. Ja jos käyttäjä saa hyvän mielen
        niin johan se silloin toimii!
        Näissä teepillereissä on se hyvä puoli, että niissä nimenomaan kehotetaan harrastamaan liikuntaa, jotta
        pillerit toimisivat. Näin ollenhan nämä saavat käyttäjänsä liikkeelle uudessa mittasuhteessa.
        Itselläni on verensokerista ongelmia, eli jos verensokeri laskee kovin alas tulee tosi kurja olo.
        Estra Strong Green Tea 70 % egcg on auttanut tähän ongelmaan. Jo siitäkin syystä, että on vienyt
        makean himon.
        Vihreästä teestä on toki muitakin terveysvaikutteita, joista on jopa tutkimustuloksia.
        Ei huono "hurahdus" !


      • ........

        Mikä siinä on että noita viisastelioiden viestejä täytyy tunkea joka paikkaan. "niin anteeksi jos kysyn", tarkoitat varmaan "yritä väittää vastaan idiootti"...


      • Nukkeli
        jambez kirjoitti:

        vihreä tee kapseleina on luonnosta paras kokeilemani laihdutus keino!mutta sekin järjen kanssa,koska toleranssi kasvaa ja taukoja pitää pitää tietyn välein!
        pudotin itse 2kk aikana pelkällä green tea kapseleilla 12 kiloa!
        kapselit pitää ottaa tyhjään vatsaan 100% sitruuna mehun kanssa(liraus vettä sekaan)!
        sitruuna happo auttaa aineen vaihduntaan jonka myötä vihreä tee saa tehtävänsä kehossa maximaalisesti ja auttaa polttamaan rasvaa tosi nopeasti(oksentelusta ei kannata huolestua!!kuuluu asiaan silloin tällöin)

        Pystyitkö syömään normaalisti esim aamupalan, heti pillerin Oton jälkeen?


    • kamitsu

      pystyn nielaisemaan tabletin ilman että se juuttuisi kurkkuun. Tabletin maku on vain ällöttävä kun se kieleen osuun... eilen aloitin ja meinaan koko purkin käyttää. Katsotaan onko vaikutusta. Liikun viikottain 4-6 h eli tämä on vain kokeilu minulle. Sain purkin töistä ilmatteeksi :)

      • kurkkukipee

        puolikkaana nuo pitää minun nielaista... ja nopeasti, ennen kuin liukenevat veteen yhtään :) Parissa päivässä on jo kilo lähtenyt ja on paljon energisempi olo...


      • ........................
        kurkkukipee kirjoitti:

        puolikkaana nuo pitää minun nielaista... ja nopeasti, ennen kuin liukenevat veteen yhtään :) Parissa päivässä on jo kilo lähtenyt ja on paljon energisempi olo...

        sitten loppujen lopuksi, paljonko tippui ja minkälaisella liikunnalla?


      • mulla aut
        ........................ kirjoitti:

        sitten loppujen lopuksi, paljonko tippui ja minkälaisella liikunnalla?

        kyllä ne mulla tehosi, nyt pidän taukoa, mutta kilo per viikko noilla plus liikunta plus ruokavalio.


      • bulla
        mulla aut kirjoitti:

        kyllä ne mulla tehosi, nyt pidän taukoa, mutta kilo per viikko noilla plus liikunta plus ruokavalio.

        Tyhmä kysymys, mutta tuli mieleen. Olisikohan noista vielä enemmän apua jos vetäisi kofeiinitabletteja samalla? O_o


      • 8+17
        bulla kirjoitti:

        Tyhmä kysymys, mutta tuli mieleen. Olisikohan noista vielä enemmän apua jos vetäisi kofeiinitabletteja samalla? O_o

        Joo kato vedä niitä niin varmaan tulee hyvä olo :D Sitten vielä kapsaisiinia nii avot! Mene ja tiedä, ainahan sitä voi kuvitella että kaloreita palaisi enemmänkin. Hienolla laskutekniikalla jos ESGT tabuilla palaa vaikka 100 kcal, kofeiinitableteilla kuluttaa ehkä 50 kcal enemmän ja kapasaisiinia vetäsee sen 30mg/pv niin sen "pitäisi" nostaa perusaineenvaihduntaa 10-20% noista voisi tulla 350 kcal/pv. Pelkän kaloriteorian mukaan paino tippuisi kuukaudessa n. 2kg noilla. Sitten lisää mukaan sen perus -500 kcal vajeen niin yhteensä 5kg. Eikun kokeilemaan ;D ja ostamaan rennietä.


      • bulla
        8+17 kirjoitti:

        Joo kato vedä niitä niin varmaan tulee hyvä olo :D Sitten vielä kapsaisiinia nii avot! Mene ja tiedä, ainahan sitä voi kuvitella että kaloreita palaisi enemmänkin. Hienolla laskutekniikalla jos ESGT tabuilla palaa vaikka 100 kcal, kofeiinitableteilla kuluttaa ehkä 50 kcal enemmän ja kapasaisiinia vetäsee sen 30mg/pv niin sen "pitäisi" nostaa perusaineenvaihduntaa 10-20% noista voisi tulla 350 kcal/pv. Pelkän kaloriteorian mukaan paino tippuisi kuukaudessa n. 2kg noilla. Sitten lisää mukaan sen perus -500 kcal vajeen niin yhteensä 5kg. Eikun kokeilemaan ;D ja ostamaan rennietä.

        Mitä on kapasaisiini?

        Onko tossa oikeesti jotain perää että jos juo sitruunamehuna kanssa niin vaikuttaa paremmin? Vai oliko vaan vitsi?

        Kävin tänää hakemassa purkillisen ja ajattelin huomena kokeilla ensimmäistä päivää. En siis odota, että noi mua laihduttavat sillä välin kun istun sohvalla ja syön sipsejä. Vaan ruokavalion ja liikunnan lisänä.


      • 6+13
        bulla kirjoitti:

        Mitä on kapasaisiini?

        Onko tossa oikeesti jotain perää että jos juo sitruunamehuna kanssa niin vaikuttaa paremmin? Vai oliko vaan vitsi?

        Kävin tänää hakemassa purkillisen ja ajattelin huomena kokeilla ensimmäistä päivää. En siis odota, että noi mua laihduttavat sillä välin kun istun sohvalla ja syön sipsejä. Vaan ruokavalion ja liikunnan lisänä.

        "Myytti 4. Tulinen ruoka kiihdyttää aineenvaihduntaa

        Totta. Kapsaisiini, joka on chilipaprikoiden sisältämä polttavan tunteen aiheuttava kemiallinen yhdiste, voi kiihdyttää aineenvaihduntaa ja lisätä kylläisyyden tunnetta.

        Tutkimukset ovat osoittaneet, että yksi ruokalusikka pilkottua chiliä päivässä, eli noin 30mg kapsaisiinia, lisäsi aineenvaihduntaa jopa 23 prosenttia."

        Saa tapuina, esim. ChiliBurn tai Kromi2 Cayanne


      • Iljas
        6+13 kirjoitti:

        "Myytti 4. Tulinen ruoka kiihdyttää aineenvaihduntaa

        Totta. Kapsaisiini, joka on chilipaprikoiden sisältämä polttavan tunteen aiheuttava kemiallinen yhdiste, voi kiihdyttää aineenvaihduntaa ja lisätä kylläisyyden tunnetta.

        Tutkimukset ovat osoittaneet, että yksi ruokalusikka pilkottua chiliä päivässä, eli noin 30mg kapsaisiinia, lisäsi aineenvaihduntaa jopa 23 prosenttia."

        Saa tapuina, esim. ChiliBurn tai Kromi2 Cayanne

        Siis kyllä nämä vihreätee kapseli CLA:n kanssa toimivat rasvan polttajina!

        Itse harrastan bodybuildingia ja kaikki rasva joka kehosta irtoaa on bonusta tässä lajissa. Olen syönyt nyt 3 purkkia CLA strongia (800mg) ja noin puoltoista purkkia siinä oheessa vihreätee kapseleita. Rasvaprosentti on tullut nyt 9.9% noin 5.2% vajaassa 2kk. Tyttökaveri syönyt myös näitä ja kiinteytynyt liikunnan kanssa silmin huomattavasti.

        CLA auttaa yksinään vähentämään rasvojen imeytymistä kehoon ja rajoittaa lihasproteiinien käyttöä energian tarpeeseen. Keho polttaa siis rasvaa enemmän ja käyttää rasvoja energialähteinään! Vihreätee yksinään ei toimi juurikaan mutta CLA:n kanssa nautittuna vihreätee nostaa CLA:n vaikutusta jopa puolella!!!


    • -negguli_

      Itsellä ollut nyt viikon käytössä ja tuntuu, että hieman nesteitä on lähtenyt. Ainakin tukkoinen olo helpottanut. En ole kuitenkaan käyny vaa'alla, kun nyt vähän aikaa ollut suorastaan vaakakammo. Ihan tosi.

      Mutta jotain olen huomannut, mitä ei tuoteselosteessa sanottu eikä mitkään tutkimuksetkaan (?), joihin en ole pahemmin edes perehtynyt. Nimittäin normaalisti menkkoja edeltävä viikon pituinen takapuoleen ammuttu karhu - väsymys jätti tällä kertaa tulematta. Ja sattumaa tämä ei ole, koska olen AINA kärsinyt tuosta. Eli virkeyttä olen saanut ja helpotusta noihin PMS-juttuihin.

      Ja toivonmukaan joku ei nyt lukenu niin tosissaa, et menee johki pms-ongelmiin tätä ostaa ku sanoin ton. :D Toin vain esille, koska olen perkeleen tyytyväinen, että toi viikon pituinen horroskausi jäi tulematta.

      • ankkku

        siis mä käytän nuita nyt toista päivää.eilen otin eka 2 ja nyt ennen aamureeniä 1. joka ainoan pillerin jälkee oksettaa ja on aivan kauhea olo. vielä senki jälkee ku syö sitten.
        onko se normaalia vai onko tuote ns niin tehokas että aiheuttaa pahoinvointia..
        järkky pahoinvointi tulee kyllä. poikaystävälle ei tule mitään,käyttänyt kauemmin tuotetta,ei tullu alussakaan mitään..
        nyt mietin pitäiskö heittää koko syöminen pois vai onko tää vaan alussa tällästa

        heeeelp please :ooo


      • Sama tuska
        ankkku kirjoitti:

        siis mä käytän nuita nyt toista päivää.eilen otin eka 2 ja nyt ennen aamureeniä 1. joka ainoan pillerin jälkee oksettaa ja on aivan kauhea olo. vielä senki jälkee ku syö sitten.
        onko se normaalia vai onko tuote ns niin tehokas että aiheuttaa pahoinvointia..
        järkky pahoinvointi tulee kyllä. poikaystävälle ei tule mitään,käyttänyt kauemmin tuotetta,ei tullu alussakaan mitään..
        nyt mietin pitäiskö heittää koko syöminen pois vai onko tää vaan alussa tällästa

        heeeelp please :ooo

        Itsellänikin oli todella paha olo kun noita otti aamulla tyhjään vatsaan. Muutin siten, että otan ruokailun yhteydessä samalla kun otan vitamiinit, hivenaineet ja CLA:n. Jos syöt muita pillereitä niin kannattaa kokeilla pelkästään Green Tea pillereitä ja katsoa johtuuko siitä. Sitten syöt niitä täyteen vatsaan ja kannattaa juoda paljon vettä noiden kanssa


      • suzzi_
        ankkku kirjoitti:

        siis mä käytän nuita nyt toista päivää.eilen otin eka 2 ja nyt ennen aamureeniä 1. joka ainoan pillerin jälkee oksettaa ja on aivan kauhea olo. vielä senki jälkee ku syö sitten.
        onko se normaalia vai onko tuote ns niin tehokas että aiheuttaa pahoinvointia..
        järkky pahoinvointi tulee kyllä. poikaystävälle ei tule mitään,käyttänyt kauemmin tuotetta,ei tullu alussakaan mitään..
        nyt mietin pitäiskö heittää koko syöminen pois vai onko tää vaan alussa tällästa

        heeeelp please :ooo

        Hei etkai sä vaan syö niitä tyhjään vatsaan? Vihreestä teestä tulee (ainaki mulle) ihan kamala olo jos vetää tyhjään vatsaan, ihan irto/pussiteistä. Ja tabletti viel voimakkaampi.. Koita muodostaa ruokailus nii, et otat sen vaik aamiaisen jälkeen. Ei mikää ihme jos alkaa oksettaa :D mut jos sua oksettaa niiden syönti, vaik et vedä tyhjään vatsaan niin en sit tiiä, mut en menis suosittelemaan jatkamista..


    • mfyyru

      itekki ostin nämä ja cla pillerit. TOsi tyytyväinen JO vaikka eilen alotin, painoa oli lähteny aamuun mennessä .0,5kg vaik söinki iha normaalisti ja illal viel tilattii roskaruokaa himaan :) Sitruunamehun kans otin ja ei tullu mitään kauheeta makua suuhun eikä oksettanu. Luultavasti mullla ollu aineenvaihdunnassa häikkää, luulen et painoa lähti sen takia. Eilen kävin 4 kertaa p*skalla ;) ja ei siis mitn ripulia ollu...
      Pakko sit huomen aamullaki käydä vaa´alla ja kattoo onko taas pikkasen lähteny.

      T

      • mfyyru

        kerron nyt et siis 5 päivää sit alotin ja tippunu yhteensä 1,8kg näitten kans, yks päivä oli siin välis ettei mitn tapahtunut. TÄytyy vähän pitemmän ajan päästä taas teille vaik ilmotella jos jotakuta kiinnostaa...


      • minaaaa
        mfyyru kirjoitti:

        kerron nyt et siis 5 päivää sit alotin ja tippunu yhteensä 1,8kg näitten kans, yks päivä oli siin välis ettei mitn tapahtunut. TÄytyy vähän pitemmän ajan päästä taas teille vaik ilmotella jos jotakuta kiinnostaa...

        Hei,

        ostin juuri 30min sitten kaupasta Leader Extra Strong Green Tea -tabletteja. Avasin purkin ja järkytyin kun ne olivatkin ruskeita ja haisivät i h a n kamalalle. En tiedä, miksi kuvittelin niiden olevan esim buranan näköisiä tabletteja heh... :-DD

        Olenkin jo ymmärtänyt, että makukin on melko kamala, mutta nyt mietin, että jääkö henki haisemaan tuolta miltä tabletit haisevat? Onko joillekin tullut tableteista laksatiivisia vaikutuksia? Jotain muita sivuoireita?

        kiitos jo etukäteen vastauksista.


      • Purkki popsittu
        minaaaa kirjoitti:

        Hei,

        ostin juuri 30min sitten kaupasta Leader Extra Strong Green Tea -tabletteja. Avasin purkin ja järkytyin kun ne olivatkin ruskeita ja haisivät i h a n kamalalle. En tiedä, miksi kuvittelin niiden olevan esim buranan näköisiä tabletteja heh... :-DD

        Olenkin jo ymmärtänyt, että makukin on melko kamala, mutta nyt mietin, että jääkö henki haisemaan tuolta miltä tabletit haisevat? Onko joillekin tullut tableteista laksatiivisia vaikutuksia? Jotain muita sivuoireita?

        kiitos jo etukäteen vastauksista.

        Ei haise hengitys (ei kukaan ainakaan ole valittanut). Ainoa vaikutus on, että pissattaa, mutta sehän varmaan onkin tarkoitus. Maku ja haju tabletissa hirvee, mutta saa hyvin nieltyä runsaan veden kanssa.


      • tee ei maistu
        Purkki popsittu kirjoitti:

        Ei haise hengitys (ei kukaan ainakaan ole valittanut). Ainoa vaikutus on, että pissattaa, mutta sehän varmaan onkin tarkoitus. Maku ja haju tabletissa hirvee, mutta saa hyvin nieltyä runsaan veden kanssa.

        on kapseleina ja tosi helppo niellä. Ei tule pahaa oloa, aamulla otettuna uni karisee silmistä.(illalla ei kannata ottaa ellei halua valvoa yötä...) Pissattaa toki paljon, mutta lienee hyvä että neste kiertää. Ei ole tullut flunssaa ja verenpaine on ok, mikä johtunee diureettisesta vaikutuksesta. Itselläni paino putosi 10 kg 4 kuukaudessa, ostin kyllä kuntopyörän lisäksi :)


    • Kyllä kiinnostaa

      No niin!

      Arvoisat kirjoittajat, pillereiden testaajat! Yli vuosi on kulunut ketjun aloittamisesta ja pillereiden popsimisesta.

      Oletteko nyt hoikkia? Vastatkaa nyt ihmeessä!

      • tee ei maistu

        mutta normaalipainoinen, tavoite saavutettu. Kapseleita en käytä laihdutukseen, vaan verenpaineen alentamiseen, antioksidanttien saantiin, kolesterolin alentamiseen ja yleiseen hyvinvointiin? Oli silloin laihiksen aikana hyvä lisä, jos ei ehkä suoranaisesti laihduttaneet mutta tiedä tuosta ainakin paino putosi jo ilman kuntopyörääkin. Nuppijuttu? Mutta jos toimii samakai se on millä sen selittää. Vihreä teehän on todettu terveysvaikutteiseksi ja en pidä teen mausta.


      • sm

    • Leader extra strong

      Nielasin aamulla veden kera ja löin päälle juotavaa jogurttia, että sai paskan maun pois suusta.
      Muuten söin normaalisti. samoin kuin eilen ja toissapäivänä ja arkena yleensäkin. Hirvee mourutus käy mahassa ja nälkä pistelee! Ja ihan samat safkat käytössä kun eilenkin, jollon ei kyllä ollu tämmöstä.
      Odotan innolla mitä tää tekee, vaikka en usko ihan kybällä tehoon kun on kuitenkin halpa peruskauppatuote. Mutta koska nyt ylipäätään jotain erilaista tuntuu, niin saatan jopa uskaltaa toivoa.
      Kaverina tälle touhulle on kuitenkin myös liikuntaa sen 10-15 h/ vko ja pikkasen nipistetty ruokavalio. Huomautuksena tosin, että joko mun ruuat itessään oli ihan kuusessa kun ei tulosta tule pelkällä liikunnan määrällä tai sitten liikunta itessään ei vaikuta muhun kovinkaan pienentävästi niin kuin se joillekin tekee.
      Katotaan mitä tuleman pitää, mutta jos tää on näin edullinen ja jotain muutosta tulee, niin jännät ajat edessä!

    • nomore

      Jos et muuta laihdutuksen eteen kuin että popsit leaderin rasvahappokapseleita, niin grammaakaan et laihdu, et myöskään kiinteydy... näillä kun ei tee yhtään mitään :). Sori, mutta kun nyt tuli sorruttua tähän ja kokeiltua, niin tietoa on. Never again!

      • Just..

        Onnea vaan jos etsit tuotetta jolla laihtuu vain sohvalla makoillen ja sipsiä syöden.


    • suositteli

      Personal trainer ainakin suositteli mulle green tea kapseleita 2x ennen treeniä. Vähän vielä pitäisi rasvaa polttaa, eli kiinteytyä :)

      Katotaan toimiiko ennen kesää!

      • Zhullu

        Eilen otin ekat satsit vihreä tee & cla:ta. Ja samana päivänä oli vaikutukset havaittavissa; hyysikässä ravaamista ja jumpissa - sitä hien määrää! Eli aineenvaihdunta vilkastu kyllä välittömästi. Ja vaikka vedin 2 todella raskasta jumppaa peräkkäin, energiaa ois riittäny vieläkin! Muutoin ei tullu ällötyksiä, eikä oksetuksia. Jännä nähdä tuottaako toivottua tulosta, mutta ekan päivän jälkeen ei valittamista. Tabujen lisäksi oon siis himoliikkuja muodossa jos toisessakin ja lisäksi diettaus päällä, tavotteena muuttaa heiluvat kehonosat kiinteämpään muotoon. Ans kattoo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe