Hei
Tää olis (outo) kysymys naisille. Miltä teistä tuntuisi saada miesystävältä lahjaksi huulipuna? Kummalliselta vai mukavalta vai miltä? Jos se olisi annettu ihan vaikka vaan siitä syystä, että ollaan oltu pitkään yhdessä ja miesystävä olen saanut nauttia naisellisuudesta ja huolellisesti punatuista huulista? Entä onko huulipunissa jotain vähän luxus-mallia, jota juhlakalu ei ehkä itse raatsisi ostaa tms.? Värit kai lähinnä purppuran ja pinkin sävyjä.
huulipuna lahjaksi?
7
620
Vastaukset
- Kyllä kiitos
Ihan huomaavaiseltahan tuo tuntuisi, mutta tosi harvinaista taitaa olla.
Luxus-malleja on pilvin pimein. Kaikkein paras ja hivelevin huulipuna minun mielestäni on Kanebon "The Lipstick", joka on muutaman kympin hintoineen sieltä kalleimmasta päästä.
Huulipunan värin osuminen oikeaan on tosi pienestä kiinni, joten tässä vinkki: ota salaa ylös naisystäväsi meikkipussissa olevien tai muuten vain käytössä näkemiesi punien merkit ja värit (siellä tuubin pohjassa hyvin pienellä präntillä) ja kiikuta lappu kempparin myyjälle. Hän osaa kertoa, mitä sopii ostaa. - hyvä idea
Edellinen vinkki noiden suosikkisävyjen lunttaamisesta ja avun kysyminen kempparin myyjältä on aivan ehdoton! Ethän halua monen kympin hutiostosta.
Kerro sitten, mihin päädyit ja miten lahja otettiin vastaan!- tom k.
Kiitos molemmille asiallisista vastauksista ja vinkeistä.
Täytynee siis käydä meikkipussilla vakoilemassa huulipunia.
Heh, voin kertoa sitten kuinka kävi. - En tykkäis
tom k. kirjoitti:
Kiitos molemmille asiallisista vastauksista ja vinkeistä.
Täytynee siis käydä meikkipussilla vakoilemassa huulipunia.
Heh, voin kertoa sitten kuinka kävi.Ensinäkään en pitäisi siitä, että joku tonkis mun meikkipussia salaa.
Haluan ostaa huulipunani itse kuten useimmat ystävättärenikin. - minäkään
En tykkäis kirjoitti:
Ensinäkään en pitäisi siitä, että joku tonkis mun meikkipussia salaa.
Haluan ostaa huulipunani itse kuten useimmat ystävättärenikin.Meikkipussi on minulle henkilökohtaista aluetta - tai ehkä se vähän hävettää, että se on niin täynnä :/
Mutta en tykkäisi huulipunalahjasta, koska en halua mitään missä on lanoliinia tai talkkia tai muuta sellaista mönjää. - tom k.
Dior Addict 794 Brilliant Fuchsia. Kaikesta päätellen lahja oli mieluinen. Onneksi lauantaille sattui bileilta niin punalle tuli käyttöä, ja hyvältähän se näytti (ja herkullinen pussailla ;))
Niin, varmaan moinen lahjan osto harvinaista, vaikka luulisi etten kuitenkaan ole ainut mies jonka mielestä on kiva kun nainen on silloin tällöin täydessä tällingissä (?). - hyvä idea
tom k. kirjoitti:
Dior Addict 794 Brilliant Fuchsia. Kaikesta päätellen lahja oli mieluinen. Onneksi lauantaille sattui bileilta niin punalle tuli käyttöä, ja hyvältähän se näytti (ja herkullinen pussailla ;))
Niin, varmaan moinen lahjan osto harvinaista, vaikka luulisi etten kuitenkaan ole ainut mies jonka mielestä on kiva kun nainen on silloin tällöin täydessä tällingissä (?).Mainiota :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760