huulipuna lahjaksi?

tom k.

Hei

Tää olis (outo) kysymys naisille. Miltä teistä tuntuisi saada miesystävältä lahjaksi huulipuna? Kummalliselta vai mukavalta vai miltä? Jos se olisi annettu ihan vaikka vaan siitä syystä, että ollaan oltu pitkään yhdessä ja miesystävä olen saanut nauttia naisellisuudesta ja huolellisesti punatuista huulista? Entä onko huulipunissa jotain vähän luxus-mallia, jota juhlakalu ei ehkä itse raatsisi ostaa tms.? Värit kai lähinnä purppuran ja pinkin sävyjä.

7

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kiitos

Ihan huomaavaiseltahan tuo tuntuisi, mutta tosi harvinaista taitaa olla.

Luxus-malleja on pilvin pimein. Kaikkein paras ja hivelevin huulipuna minun mielestäni on Kanebon "The Lipstick", joka on muutaman kympin hintoineen sieltä kalleimmasta päästä.

Huulipunan värin osuminen oikeaan on tosi pienestä kiinni, joten tässä vinkki: ota salaa ylös naisystäväsi meikkipussissa olevien tai muuten vain käytössä näkemiesi punien merkit ja värit (siellä tuubin pohjassa hyvin pienellä präntillä) ja kiikuta lappu kempparin myyjälle. Hän osaa kertoa, mitä sopii ostaa.

• hyvä idea

Edellinen vinkki noiden suosikkisävyjen lunttaamisesta ja avun kysyminen kempparin myyjältä on aivan ehdoton! Ethän halua monen kympin hutiostosta.

Kerro sitten, mihin päädyit ja miten lahja otettiin vastaan!

• tom k.

Kiitos molemmille asiallisista vastauksista ja vinkeistä.
        Täytynee siis käydä meikkipussilla vakoilemassa huulipunia.
        Heh, voin kertoa sitten kuinka kävi.

• En tykkäis
        tom k. kirjoitti:

Kiitos molemmille asiallisista vastauksista ja vinkeistä.
        Täytynee siis käydä meikkipussilla vakoilemassa huulipunia.
        Heh, voin kertoa sitten kuinka kävi.

Ensinäkään en pitäisi siitä, että joku tonkis mun meikkipussia salaa.

Haluan ostaa huulipunani itse kuten useimmat ystävättärenikin.

• minäkään
        En tykkäis kirjoitti:

Ensinäkään en pitäisi siitä, että joku tonkis mun meikkipussia salaa.

Haluan ostaa huulipunani itse kuten useimmat ystävättärenikin.

Meikkipussi on minulle henkilökohtaista aluetta - tai ehkä se vähän hävettää, että se on niin täynnä :/

Mutta en tykkäisi huulipunalahjasta, koska en halua mitään missä on lanoliinia tai talkkia tai muuta sellaista mönjää.

• tom k.

Dior Addict 794 Brilliant Fuchsia. Kaikesta päätellen lahja oli mieluinen. Onneksi lauantaille sattui bileilta niin punalle tuli käyttöä, ja hyvältähän se näytti (ja herkullinen pussailla ;))
        Niin, varmaan moinen lahjan osto harvinaista, vaikka luulisi etten kuitenkaan ole ainut mies jonka mielestä on kiva kun nainen on silloin tällöin täydessä tällingissä (?).

• hyvä idea
        tom k. kirjoitti:

Dior Addict 794 Brilliant Fuchsia. Kaikesta päätellen lahja oli mieluinen. Onneksi lauantaille sattui bileilta niin punalle tuli käyttöä, ja hyvältähän se näytti (ja herkullinen pussailla ;))
        Niin, varmaan moinen lahjan osto harvinaista, vaikka luulisi etten kuitenkaan ole ainut mies jonka mielestä on kiva kun nainen on silloin tällöin täydessä tällingissä (?).

Mainiota :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe