Myönnän, että minulle naista lähestyminen on todella vaikea pala. Olen pitkään miettinyt syitä siihen.
Useimmiten kun luotellaan unelmamiehen ominaisuuksia, käsittämättömän useissa tapauksissa tulee se "tumma, pitkä, komea" trio. Itse taas olen aavistuksen alle 180cm ja vaalea. Aina kun saan idean lähestyä naista, peräännyn kun muistan hänen mieskriteerinsä: tumma, pitkä, komea. Aivan, en voikaan tietää juuri hänen kriteerejään, mutta niin usein olen nuo kuullut, että liitän automaattisesti ne kriteerit naiseen kuin naiseen. Tästä tulee minulle (ja varmaan joillekin muillekin samanlaisille miehille) ylitsepääsemätön este. Uskon saavani heti pakit, tylyn torjunnan kun tällainen vaalea pätkä yrittää tulla puheille. Luulen olevani jostain syystä enemmänkin teinityttöjen mieleen, kuin aikuisten naisten. Tämä luo todella paljon paineita ja stressiä, ihan turhasta.
Ulkonäköni jakaa mielipiteitä aika lailla. Monet "koulussa vähemmän suosittu"-tyyliset naiset ovat sanoneet söpöksi, jotkin TODELLA kauniit naiset ovat sanoneet hyvännäköiseksi, osa naisista ei taas ole huomaavinaankaan (elkää ottako noita niin sanatarkasti, koitin vain hahmottaa tilannetta). Eli joudun paljon arvuuttelemaan, että mitäköhän mieltä nainen on minun ulkonäöstä. Olisi helpompaa, jos kaikki/suurin osa pitäisi joko rumana tai komeana. Nyt koitan jatkuvasti naisten silmistä nähdä, mitä mieltä he ovat. Tiedän tämänkin olevan ihan typerää, mutta se luo minuun niin paljon epävarmuutta, että itsevarmuuteni väistyy tieltä. Tiedän sellaisia miehiä, joita todella monet naiset pitävät hyvännäköisenä. He voivat helposti olettaa naisten pitävän ulkonäöstään, ja siten lähestyminen on todella helppoa.
Tähän päälle vielä lievä ujous. En ujostele lainkaan jutella muiden miesten kanssa, mutta auta armias kun pitäisi naisen kanssa jutella. Poskiin pamahtaa punoitus ja oikeita sanoja ei tunnu löytyvän millään. Joka kerta kun pitäisi naista lähestyä, pelkään kieleni menevän solmuun ja taas otetaan takapakkia. Ehkä tämä ujous johtuu noista kahdesta edellisestä, mene ja tiedä.
Toivoisin, että joku osaisi edes hieman neuvoa, miten lähestyä naista. Myönnän, etten ole niin hirveästi naisten kanssa jutellut, joten en ole aivan perillä, mistä naiset ylipäätänsä tykkäävät jutella. Selvinpäin ajattelin lähestyä, alkoholi ei tee hyvää vaikutusta. Tämä kaikki on mitä ilmeisemmin pääkopasta kiinni, mutta en löydä tietä pois tästä ongelmasta.
Kiitän.
Syitä lähestymisen vaikeuteen
9
1132
Vastaukset
- Traviz
Lähesty naisia netissä. 10-30 päivässä. Et edes huomaa niitä joista ei kuulukaan takaisin mitään.
Parissa päivässä lähestyt jokaistakin hiukankin kiinnostavaa ilman paineita.
Kohta olet lähestynyt jo satoja ja treffannut kymmeniä ja olet löytänyt 2-3 keiden kanssa voisit aloittaa suhteen, ja sitten vaan teet valinnan. - Mies1985
Suuri osa naisista kuitenkin seurustelee muiden kuin tummien tai pitkien naisten kanssa. Tummuus ei kuulu suomalaisuuteen. 'Tummia' on maailma täynnä tosin.
Keskimittainen ei ole pätkä. Kuitenkin jos laitat deitti-ilmoituksen nettiin ja olet yltiörehellinen, mittaa itsesi välittömästi sängystä noustuasi pitkien yöunien jälkeen. Silloin voit olla pari senttiä pitempi ja se on kuitenkin oikea pituus. ~180cm "pätkä" olet.. Noh tervetuloa tänne 10cm alemmas niin katsellaan sitten kuka on pätkä ja kuka ei. :)
- pituudella
minulle ainakaan mitään merkitystä. Ujous on plussaa, kun itsekin olen ujo.
- Queen of Winter
Suosittelen unohtamaan (tai ainakin yrittämään unohtaa) heti alkusi tumma, pitkä, komea-litanniat, koska jokaisella naisella on oma mielikuvansa komeasta ja hyvännäköisestä miehestä. Kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä. Tosin jotainhan voi aina tehdä... Kun suunnittelet lähestyväsi naista, käy suihkussa, aja parransänki pois, käytä hajusteita ja laita vielä vähän hiuksiakin. Vaatekaapista kannattaa valita päälle siistit vaatteet, joissa itse tunnet olosi mukavaksi ja komeaksi. Ulkonäköön panostaminen lisää omaa itsevarmuuttasi, joka välittyy myös naiselle. Lisäksi annat naiselle kuvan itsestään välittävästä miehestä ja naiset kyllä huomaavat tämän pienen panostuksen. Tämä on vähän sama juttu kuin työhaastatteluun mennessä... ;-)
Kun sitten lähestyt naista, kannattaa keskustelu aloittaa hymyllä ja pienellä kohteliaisuudella. Kohteliaisuuden tulee luonnollisesti liittyä naiseen itseensä, voit esimerkiksi kehua kauniita silmiä tai hyvää tanssitaitoa. (Sanomattakin taitaa olla selvää, että takapuoleen ja rintoihin liittyvät kommentit kannattaa jättää väliin.) Punastumisesta ja kielen solmuun menemisestäkin voi saada loistavan valttikortin kun sen liittää naiselle sanottuun kohteliaisuuteen. Jutustelu kannattaa aloittaa vaikkapa tiedustelemalla missä seurassa nainen on paikalla ja onko paikalla oloon jokin erityinen syy. Riippuu tietysti paljolti paikasta, jossa lähestyt naista, mistä aiheesta juttelun voi aloittaa... Tässä vaiheessa pallo on kuitenkin heitetty naiselle ja jos olet hänen mielestään kiinnostava, hän kyllä lähtee mukaan keskusteluun, joten ei sinun tarvitse kaikkia jutustelun aiheita keksiä. Muista kuunnella, mitä nainen sanoo!
Alkoholin käyttö ei haittaa varsinkaan yökerhoissa/ravintoloissa, jos se on kohtuullista (jos alkoholi rentouttaa ja vähentää jännitystä, voi siitä olla jopa hyötyä). Kahden promillen humalatilassa lähestymisyritykset ovat todennäköisesti tuhoon tuomittuja, joten sitä en suosittele.
Sinun kannattaa vain yrittää rohkaista mielesi ja lähestyä naisia. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos lähestyt? Entä mitä voit menettää ellet edes yritä? Ja kannattaa muistaa, ettei se vastakkaisen sukupuolen lähestyminen ole meille naisille sen helpompaa kuin miehillekään. Kannattaa siis tarkkailla ympäristöä, jotta huomaat tavallista pidemmät katseet naisten taholta.
Onnea ja rohkeutta lähestymiseen.- 815c
Suosittelen, että olet (tai muuten jäät ilman) tumma, pitkä ja komea, koska jokaisella naisella on juuri sama mielikuva mielessään. Kauneushan on tunnetusti luonnonvakio kun naisten mieltymyksistä puhutaan. Tosin jotainhan voi aina tehdä... Kun suunnittelet lähestyväsi naista, älä käy suihkussa, jätä parta rehottamaan, käytä halpis-axea ja sotke vielä vähän hiuksiakin. Vaatekaapista kannattaa valita päälle nahkaliivi muut asiaan kuuluvat vaatteet, joissa itse tunnet olosi ehaanan väkivaltaiseksi ja rentukkaaksi. Ulkonäköön panostamattomuus lisää omaa itsevarmuuttasi, joka välittyy myös naiselle. Lisäksi annat naiselle kuvan itsestään vähät välittävästä rentusta ja naiset kyllä huomaavat tämän pienen panostuksen. Tämä on vähän sama juttu kuin nakkikioskin jonoon mentäessä... ;-)
Kun sitten lähestyt naista, kannattaa keskustelu aloittaa haukkumalla naista. Tämän tulee luonnollisesti liittyä naiseen itseensä, voit esimerkiksi sanoa miten rumat silmät naisella onkaan tai miten huonosti hän tanssii. (Sanomattakin taitaa olla selvää, että ystävällisyys ja asiallinen käytös kannattaa jättää väliin.) Punastumista ja kielen solmuun menemistä kannattaa välttää viimeiseen asti, ellet sitten halua jäädä koko loppuelämäksi ilman seuraa. Jutustelu kannattaa aloittaa vaikkapa tiedustelemalla naisen halukkuutta sukupuoliyhteyteen ravintolan vessassa, tai vaihtoehtoisesti lyömällä hampaat kurkkuun lähistöllä olevilta miehiltä. Riippuu tietysti paljolti paikasta, jossa lähentelet naista, millä tavoin voit häntä ahdistella... Tässä vaiheessa kädet ovat jo kuitenkin tarranneet naiseen kiinni, ja jos olet hänen mielestään kiinnostava, hän kyllä lähtee mukaan kähmintään, joten sinun ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Muista olla kuuntelematta, mitä nainen sanoo!
Alkoholin käytöstä on hyötyä varsinkaan yökerhoissa/ravintoloissa, varsinkin jos se on erittäin runsasta(alkoholi tuo alfamaiset piirteesi entistä paremmin esiin). 0.2 promillen humalatilassa lähestymisyritykset ovat todennäköisesti tuhoon tuomittuja, joten sitä en suosittele.
Sinun kannattaa vain yrittää muuttua rikkaaksi, komeaksi ja lihaksikkaaksi ja lähestyä naisia. Pahimmillaankin voit saada vain syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Entä mitä voit menettää ellet edes yritä? Ja kannattaa muistaa, että naisten ei tarvitse koskaan lähestyä miehiä, ja vaikka näin jostakin ihmeellisestä syystä tapahtuisikin, olisi se kuitenkin naurettavan helppoa. Kannattaa siis tarkkailla ympäristöä, jotta huomaat tavallista pidemmät katseet naisten taholta, sillä naisethan eivät tunnetusti aloitteita tee.
Onnea ja rohkeutta lähestymiseen. - tytteli_x
815c kirjoitti:
Suosittelen, että olet (tai muuten jäät ilman) tumma, pitkä ja komea, koska jokaisella naisella on juuri sama mielikuva mielessään. Kauneushan on tunnetusti luonnonvakio kun naisten mieltymyksistä puhutaan. Tosin jotainhan voi aina tehdä... Kun suunnittelet lähestyväsi naista, älä käy suihkussa, jätä parta rehottamaan, käytä halpis-axea ja sotke vielä vähän hiuksiakin. Vaatekaapista kannattaa valita päälle nahkaliivi muut asiaan kuuluvat vaatteet, joissa itse tunnet olosi ehaanan väkivaltaiseksi ja rentukkaaksi. Ulkonäköön panostamattomuus lisää omaa itsevarmuuttasi, joka välittyy myös naiselle. Lisäksi annat naiselle kuvan itsestään vähät välittävästä rentusta ja naiset kyllä huomaavat tämän pienen panostuksen. Tämä on vähän sama juttu kuin nakkikioskin jonoon mentäessä... ;-)
Kun sitten lähestyt naista, kannattaa keskustelu aloittaa haukkumalla naista. Tämän tulee luonnollisesti liittyä naiseen itseensä, voit esimerkiksi sanoa miten rumat silmät naisella onkaan tai miten huonosti hän tanssii. (Sanomattakin taitaa olla selvää, että ystävällisyys ja asiallinen käytös kannattaa jättää väliin.) Punastumista ja kielen solmuun menemistä kannattaa välttää viimeiseen asti, ellet sitten halua jäädä koko loppuelämäksi ilman seuraa. Jutustelu kannattaa aloittaa vaikkapa tiedustelemalla naisen halukkuutta sukupuoliyhteyteen ravintolan vessassa, tai vaihtoehtoisesti lyömällä hampaat kurkkuun lähistöllä olevilta miehiltä. Riippuu tietysti paljolti paikasta, jossa lähentelet naista, millä tavoin voit häntä ahdistella... Tässä vaiheessa kädet ovat jo kuitenkin tarranneet naiseen kiinni, ja jos olet hänen mielestään kiinnostava, hän kyllä lähtee mukaan kähmintään, joten sinun ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Muista olla kuuntelematta, mitä nainen sanoo!
Alkoholin käytöstä on hyötyä varsinkaan yökerhoissa/ravintoloissa, varsinkin jos se on erittäin runsasta(alkoholi tuo alfamaiset piirteesi entistä paremmin esiin). 0.2 promillen humalatilassa lähestymisyritykset ovat todennäköisesti tuhoon tuomittuja, joten sitä en suosittele.
Sinun kannattaa vain yrittää muuttua rikkaaksi, komeaksi ja lihaksikkaaksi ja lähestyä naisia. Pahimmillaankin voit saada vain syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Entä mitä voit menettää ellet edes yritä? Ja kannattaa muistaa, että naisten ei tarvitse koskaan lähestyä miehiä, ja vaikka näin jostakin ihmeellisestä syystä tapahtuisikin, olisi se kuitenkin naurettavan helppoa. Kannattaa siis tarkkailla ympäristöä, jotta huomaat tavallista pidemmät katseet naisten taholta, sillä naisethan eivät tunnetusti aloitteita tee.
Onnea ja rohkeutta lähestymiseen.Siis erityisesti nahkaliivi ja halpis-Axe ovat todellakin ehdottomia naistenmetsästyksessä! ite ainakin lämpeisin heti.. :´D
- kiitospitkästäviestistä
Ihan kivoja vinkkejä, kiitoksia.
Se on muuten totta, että tilanne on vähän sama kuin työhaastattelu. Tajusin, että samalla tavalla jännittää työhaastattelut. Ehkä ongelma piilee siinä, että minulle tulee hirveitä paineita, kun pitäisi tehdä vaikutus (naiseen tai työnantajaan). En ole mielestäni hyvä tekemään vaikutusta heti kättelyssä, työnantajiinkin teen vaikutuksen, vasta kovalla työllä, en niinkään haastattteluvaiheesa. Jotenkin "pelkään" valmiiksi, etten saisi edes mahdollisuutta tehdä naiseen vaikutusta, kun en alkuun ole niin kiinnostava/hurmaava.
"Punastumisesta ja kielen solmuun menemisestäkin voi saada loistavan valttikortin kun sen liittää naiselle sanottuun kohteliaisuuteen."
Minulle ei oikein avautunut tämä. (?) :)
"Mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos lähestyt?"
Luulen, että jos ekalla kerralla saan tylyt pakit, niin viimeisetkin itsetunnon rippeet valuvat viemäriin. Sitten en uskaltaisi varmaan edes katsoa naisia päin. :) - eräältä toiselta samanlaise...
"Mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos lähestyt? Entä mitä voit menettää ellet edes yritä?"
Tuskinpa menetän mitään, jos lähestyn jotain ennestään tuntematonta, joka ei tunne myöskään ketään minun tuttujani. Mutta jos teen epäonnistuneen yrityksen jonkun koulu- tai työkaverin suhteen, menetän kasvoni enkä kehtaa kenties enää töihin tai kouluun mennäkään. Taatusti kertoo joka taholle, että "arvatkaa, mitä se ja se yritti..." ja vaikkei kertoisi, olisin varma, että kertoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872