Naisilta kadonnut suhteellisuuden taju!

En ota yhteyttä

Katsaus naisten vaatimuksiin sai tämän miehen
nauramaan! Ollaan ylipainoisia, ja jotkut rajusti, vai mi-
tä kertoo 162cm ja 80kg, 165cm 72kg, 169cm 77kg.
Toki joukossa myös pissaliisoja tissejään tyr-
kyttämässä. Näkee jo kuvasta älykkyyden vajauksen.
Ollaan tavisten taviksia ja haetaan nuorempia,
normaalipainoisia, lukeneita, maailmaa nähneitä,
"tarpeeksi" raittiita, mielellään lapsettomia jne.
Menkää nyt jo itseenne ja herätkää!

20

1643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanipuppeli.........
    • koskaan ollutkaan.

Ja sama itku jatkuu. Eikö sieltä nyt hele-vetti joku ruma ja lihava ämmä löydy sullekin ettei tarvii joka ilta täällä itkeä??

• heleät tunteet..

Olen 163 ja 70kg. Ikää on jo yli 50v. Kas kummaa, kun olen tanssimassa niin aina miehet pörrää ympärillä.
      Ei haittaa pieni ylipainoisuus =)

Luulevat minun olevan helppo nakki mutta sormille tulee jos jotain yrittävät.

Olen uskollinen avokilleni, joka ei valtettavsti pidä tanssimisesta. Siksi käyn harvakseltaan tyttöporukassa.

• Siellähän ne

fikuimmat miehet "pörrää ympärilläsi":)))

• vai?
        Siellähän ne kirjoitti:

fikuimmat miehet "pörrää ympärilläsi":)))

Kuulostat sellaiselta slipoveripapalta.

• läskipoliisi

ne pätee miehiin kuin naisiinkin. Painoindeksi tai pituus -100.

Miesten mielestä naisen kohdalla se pitäisi ilmeisesti olla 100 vähennettynä pituudesta sadan yli menevillä senteillä.

Kyllä ihmetyttää kun miehet etsivät 45 kiloista naista. Voihan lyhyt ja hyvin hentoinen painaa 45 kg, mutta yleensä tuon painon on saanut lukea lehtijutuista, jossa anorektikot tilittävät sairaskertomustaan.

Vai onko ne pedofiileja? 10-11-vuotiaallekin 45 kiloa voi olla normaalipainon alarajoilla.

Tuntuu että nämä netissä seuraa hakevat miehet on vieraantuneet täysin todellisesta elämästä. Milloinkohan ne on viimeksi edes päässeet koskettamaan naista?

http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2008/05/22/wii-fit-luokitteli-11-vuotiaan-lihavaksi-nintendo-pyysi-anteeksi/200813913/66?offset=10

• .........
        läskipoliisi kirjoitti:

ne pätee miehiin kuin naisiinkin. Painoindeksi tai pituus -100.

Miesten mielestä naisen kohdalla se pitäisi ilmeisesti olla 100 vähennettynä pituudesta sadan yli menevillä senteillä.

Kyllä ihmetyttää kun miehet etsivät 45 kiloista naista. Voihan lyhyt ja hyvin hentoinen painaa 45 kg, mutta yleensä tuon painon on saanut lukea lehtijutuista, jossa anorektikot tilittävät sairaskertomustaan.

Vai onko ne pedofiileja? 10-11-vuotiaallekin 45 kiloa voi olla normaalipainon alarajoilla.

Tuntuu että nämä netissä seuraa hakevat miehet on vieraantuneet täysin todellisesta elämästä. Milloinkohan ne on viimeksi edes päässeet koskettamaan naista?

http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2008/05/22/wii-fit-luokitteli-11-vuotiaan-lihavaksi-nintendo-pyysi-anteeksi/200813913/66?offset=10

optimistisimmat hakee kolkytkiloista tipua.

• taas..

..päinvastoin, olen 160/54 eikä kukaan hae tanssiin. vierestä vievät. nyyh.

• siitä sun
        taas.. kirjoitti:

..päinvastoin, olen 160/54 eikä kukaan hae tanssiin. vierestä vievät. nyyh.

painostasi ja pituudestasi ole kiinni :D

• pyöristynyt
        siitä sun kirjoitti:

painostasi ja pituudestasi ole kiinni :D

Minä olen 164 pitkä ja painoin 20-28-vuotiaana n. 55 kiloa, sitten lihoin noin 10 kiloa ja jo alkoi tulla kehuja ulkonäöstä. Aloin kuulema näyttää naiselta.

Laihuus voi pukea nuorta tyttöä, jolla on vielä lapsen pyöreyttä, mutta kun se karisee, voi alkaa näyttämään luiselta.

• miehiä
        pyöristynyt kirjoitti:

Minä olen 164 pitkä ja painoin 20-28-vuotiaana n. 55 kiloa, sitten lihoin noin 10 kiloa ja jo alkoi tulla kehuja ulkonäöstä. Aloin kuulema näyttää naiselta.

Laihuus voi pukea nuorta tyttöä, jolla on vielä lapsen pyöreyttä, mutta kun se karisee, voi alkaa näyttämään luiselta.

jotka on luuta ja nahkaa, nälkiintyneen näköisiä. Onko sekään mikään silmänilo?

• ei pyöreille
        pyöristynyt kirjoitti:

Pyöreitä on kaikkialla, mutta hoikat naiset on kauniita.

• ei laihoille
        ei pyöreille kirjoitti:

Pyöreitä on kaikkialla, mutta hoikat naiset on kauniita.

Kukkakeppi on pahinta mitä tiedän.

• kaikki kuivat
        miehiä kirjoitti:

jotka on luuta ja nahkaa, nälkiintyneen näköisiä. Onko sekään mikään silmänilo?

käppänät, miehessä pitää olla lihaa ympärillä, kukkakepit on kamalia

• kauheeta, kun

nainen tahtoo nuorempaa... Nyyh-nyyh! Lopettakaa heti, kun sedät ei kestä! :DDD

• jää......

volvon takapenkki tyhjäksi :'(

• mutta menköön

Mitäs tuota lopettamaan kun hyvähän se vaan on kun tietynlaiset naiset hinnoittelee itsensä ulos ainakin sen aikaa kun tulevat maitojunassa takas.
        Venäläisnaiset tulevat niin kovalla rytinällä ja realistisilla vaatimuksilla että vaikka naimisiin jos tarpeeksi suomettuvat.

• siinä yksinäisyydessä
        mutta menköön kirjoitti:

Mitäs tuota lopettamaan kun hyvähän se vaan on kun tietynlaiset naiset hinnoittelee itsensä ulos ainakin sen aikaa kun tulevat maitojunassa takas.
        Venäläisnaiset tulevat niin kovalla rytinällä ja realistisilla vaatimuksilla että vaikka naimisiin jos tarpeeksi suomettuvat.

niin kovasti pelkäät? Ei suomalainen nainen siitä piittaa, jos ei-kiinnostava mies hakee Venäjältä naisen. Eipä tartte ainakaan kuunnella täällä niiden kitinää... Nainen pärjää yksin paremmin kuin jonkun jämän kanssa tyytymissuhteessa.

• tervemenoa vaan
        siinä yksinäisyydessä kirjoitti:

niin kovasti pelkäät? Ei suomalainen nainen siitä piittaa, jos ei-kiinnostava mies hakee Venäjältä naisen. Eipä tartte ainakaan kuunnella täällä niiden kitinää... Nainen pärjää yksin paremmin kuin jonkun jämän kanssa tyytymissuhteessa.

Venäjälle morsmaikkua hakemaan kaikki katkerat erektiohäiriöiset käppänät!

• Suominainen joo
        tervemenoa vaan kirjoitti:

Venäjälle morsmaikkua hakemaan kaikki katkerat erektiohäiriöiset käppänät!

Suominainen sanoo että ukot haluaa vain naida.
        Suominainen haluu miehen jolla pelittää.
        Suominainen sanoo ettei rahalla saa rakasta.
        Suominainen tietää että haluu rikas mies.
        Suominainen ei haluu kilpailla ulkolaisten kans.
        Suominainen haluu määräillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe