Eli ikää on kertynyt 16 vuotta, ja mieli tekisi alkaa käydä salilla. En varsinaisesti ole ylipainoinen, mutta pienestä mahasta olisi kiva päästä erooon, eikä lihasmassan kasvattaminenkaan olisi pahaksi. Nyt kysyn missä tämä voisi pääkaupunkiseudulla onnistua? Eli Mihinkään kuntoklubiin en varman haluaisi liittyä, vaan hakusessa olisi sali jonne pääsisi kerta/sarjalipuilla, ja jossa 16 vuotiasta jätkää ei katsottaisi kieroon. Kiitos ehdotuksista jo etukäteen.
Voiko alaikäinen aloittaa...
3
471
Vastaukset
- sasasasas
16 vuotta on hyvä ikä aloittaa. Itsekin aloitin sen ikäisenä. Rohkeasti saleille vaan kyselemään!
- heti puntille
kato semmonen missä saa kuukausikortin, ei vuosisopparia. se on jotain 40egee kuussa. ei ne kato kieroon, nuoriahan noi on täynnä salit. kaikki alottaa kynäniska vaiheesta. eti halvin sali, vaikka kaupungin uimahallin sali tms.
- Jouneezeh
Mä ite oon nyt 16 ja alotin käymää salilla ku olin 14 täyttämäs 15 (olin sillo 179cm pitkä ni ei ollu huolta kasvun loppumisesta) ja sillon mul oli peräti 28 kg ylipainoo ja sain vuodessa karistettua ne kaikki pois. Olin sillon 103kg ja nykyään painan 76kg. Kuitenki, jos sä haluut vähäsen pois painoo niin käy just salilla kerran-pari viikos, juokse lyhyit lenkkei 3-5 kertaa viikos ja syö makeeta vaan kerran viikossa, päivän voit valita ite. Näil ohjeilla mä sain ne 28 kg pois.
Ja sit tost salihommast. Jos sä asut esim. Helsingissä ni Itäkeskuksen uimahallis maksaa 10 kerran kortti 21€ ja siihen kuuluu kuntosalin käyttö ja uiminen. Sit myös liikuntamylly Myllypurossa on oikeestaan monipuolisempi paikka. Siel voi käydä puntil, juosta ja vaik mitä muuta ja siel 10 kerran kortti maksaa vaan 9€ mut siel ei oo uintimahollisuutta. Mä suosittelisin et kannattaa alottaa ensin uimahallien kuntosaleist mitkä on yllättävän hyvii ja halpoi alottelijoille ja niis ei todellakaa katota kieroo. Tuli vähä pitkä selostus mut toivottavasti autto jotenki :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755