Asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka tyytyväinen olet vartaloosi? Jos et anna arvosanaa kymmenen, niin mikä siinä on vikana?
Entä kasvoihisi?
Saatko paljon kehuja tai haukkuja ulkonäöstäsi? Koska sinua on viimeksi kehuttu?
Kuinka paljon ulkonäkösi vaikuttaa esimerksi seurustelusuhteisiin? Hävettääkö sinua esimerkiksi riisuutua vastakkaisen sukupuolen edessä?
Kysymys palstan naisille
6
400
Vastaukset
- ...
9. "vikana" leikkausarvet molemmissa käsissä ja peniksen koko. Ei ole pieni mutta ei isokaan. Kasvoihin ja kroppaan muuten olen täysin tyytyväinen. Olen saanut kehuja ulkonäöstä naisilta, viimeksi vuosia sitten kun en ole nykyään naisten kanssa tekemisissä. Mainitsemani viostani johtuen en halua ryhtyä seurustelusuhteeseen.
- Va-Nil-La
Asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka tyytyväinen olet vartaloosi? -no sitten jos(kun!) saan vielä viisi kiloa pois, niin ehkä 3. Nyt 2.
Jos et anna arvosanaa kymmenen, niin mikä siinä on vikana? -lähes kaikki. Luontoäiti on vain jakanut mulle huonot kortit.
Entä kasvoihisi? -no... musta on ihan ok olla tavis tai ruma, joten siltä kannalta ihan sama.
Saatko paljon kehuja tai haukkuja ulkonäöstäsi? Koska sinua on viimeksi kehuttu? -nuorempana sain paljon negatiivista palautetta. Nyt ei ole kukaan suoraan sanonut pidempään aikaan. Kehuttu ei ole koskaan.
Kuinka paljon ulkonäkösi vaikuttaa esimerksi seurustelusuhteisiin? -no sikäli paljon, että niitä ei ole. :)
Hävettääkö sinua esimerkiksi riisuutua vastakkaisen sukupuolen edessä? -en voisi koskaan riisuutua miehen nähden. - vänksy
Oon aika välinpitämätön ulkonäön suhteen. Tai siis en tarkoita, että olisin välinpitämätön ulkonäköni suhteen, mutta olen välinpitämätön ajattelemaan ulkonäköasioita.
Asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka tyytyväinen olet vartaloosi? Jos et anna arvosanaa kymmenen, niin mikä siinä on vikana?
~ 7, en nyt tiedä mikä siinä varsinaisesti ois vikana, mutta ei siinä nyt mitään erityisen hätkähdyttävän kaunistakaan ole.
Entä kasvoihisi?
~ 7, en nyt tiedä mikä siinä varsinaisesti ois vikana, mutta ei siinä nyt mitään erityisen hätkähdyttävän kaunistakaan ole.
Saatko paljon kehuja tai haukkuja ulkonäöstäsi? Koska sinua on viimeksi kehuttu?
~ En saa kumpiakaan. Haukkuja en oo tainnut saada koskaan, mutta kehujakin vaan muutaman kerran niin, et oon tiennyt kehujan olevan vilpitön sanomassaan(esim.kaverin poikakaveri, jolla nyt ei ois ollut mitään syytä mielistellä)...
Jollei kännisten baariäijien puheita lasketa, niin viimeks oon kehuja ulkonäöstäni saanut exältä(joka ei koskaan kehunut aiemmin) sellaisessa tilanteessa, kun joskus sanoin sille etten halua hakea sellaisiin työpaikkoihin, jossa vaaditaan kuvaa, niin se sanoi, et oon hyvännäköinen ja voin hakea ihan mihin vaan haluan, jos kuvasta on kiinni. Tosta on varmaan joku reilu vuosi aikaa.
Kuinka paljon ulkonäkösi vaikuttaa esimerkiksi seurustelusuhteisiin? Hävettääkö sinua esimerkiksi riisuutua vastakkaisen sukupuolen edessä?
~ Ei ollenkaan. En mene sänkyyn kuin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei tarvi hävetä mitään tollasia. - mirame81
Ehkä joku 7-arvosanan voisin antaa.
haluiaisin olla ainakin 10cm pidempi,kiinteyttäkin voisi olla.Mitä nyt vähän olen päässyt``rupsahtamaan``. Muuten suht tyytyväinen.Itsetunto kohillaan näissä ulkonäkö jutuissa.En tavottele kuuta taivaalta.Pidän olostani taviksena.
Entä kasvoihisi? Olen kai suht tavallisen näkönen.Tyydyn tavis lookiin.En muuttaisi mitään kirurgisesti.
En muista millon olisi varsinaisesti kehuttu...On sanottu laihtumisesta ja olen tyytyväinen itsekkin siihen.Nuorempana haukuttiin pätkäksi,kääpiöksi,mutta minkäs se ihminen pituudelleen mahtaa:)
Kuinka paljon ulkonäkösi vaikuttaa esimerksi seurustelusuhteisiin? Hävettääkö sinua esimerkiksi riisuutua vastakkaisen sukupuolen edessä?
No ei ole vaikuttanut merkittävästi avoliittooni.Ainakaan tää miun pituus,kun on 20cm pitempi mies:)Riisuuntuminenkaan ei hävetä. Asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka tyytyväinen olet vartaloosi? Jos et anna arvosanaa kymmenen, niin mikä siinä on vikana?
Ok, annan 8, vaikka tiedän että tämä ärsyttää täällä varmaan monia. Siksi, että olen saanut paljon hyvää palautetta (reisistä huolimatta;)) Mitään siinä ei ole vikana, mutta, jos vertaan johonkin mallivartaloon, niin erilainen on.
Entä kasvoihisi?
Kasvoille annan ysin.
Saatko paljon kehuja tai haukkuja ulkonäöstäsi?
Koska sinua on viimeksi kehuttu?
No, kyllä mä kehuja olen kuullut. Viimeksi viikko sitten kuulin, että yksi 20v. poika oli sanonut, että, kyllä se *piip* on sitten kaunis nainen. Tämä hymyilytti minua lopun päivää, pakko myöntää.
Olen siis yli 10v. vanhempi kyseistä nuorta miestä:D
Valitsen seurustelukumppanin sen mukaan, kuka tykkää musta ja mun vartalosta ja tietysti minä hänen. Joten ei hävetä.
* 8, olen melko tyytyväinen tähän jonkinlaiseen tiimalasiini, jolla on onneksi hyvä aineenvaihdunta. Viime aikoina kuitenkin herkutellut ahkerasti entisen suhteen päättymisen kunniaksi, joten pitää aloittaa kuntokuuri. Se hoituu lukuisilla liikuntamuodoilla mutta herkut pitää jättää vähemmälle.
Entä kasvoihisi?
* 7, Onhan nassussa paljonkin korjattavaa, hampaita täytyisi vähän oikoa ja tasoittaa, tehdä iholle kuorintahoitoja.. Meikkiä täytyy vähän käyttää etten näyttäisi pojalta, tai muuten vaan räjähtäneeltä.. =)
* Enemmän kehuja saanut kuin haukkuja. Joskus varmaan viime viikolla kehuttu viimeksi.
Kuinka paljon ulkonäkösi vaikuttaa esimerksi seurustelusuhteisiin?
* On vaikuttanut siten että vedin ennen puoleeni aivan hieman pinnallisia tyyppejä. (Jeje, ihka oikean ex-mallinkin kanssa aikanaan seurustellut) Oikeastaan hainkin sellaisia 'näyttäviä' tapauksia mutta en enää. Söpöt persoonaallisen komeat pojat (tai ainakin se yksi ihuna =P) vievät voiton nykyään.
Hävettääkö sinua esimerkiksi riisuutua vastakkaisen sukupuolen edessä?
* Kyllä ellei kyseessä ole sitten juuri hän jonka kuuluukin nähdä riisuutumiseni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001