Elikkäs olisin kiinnostunut tietämään mistä mahtaisi saada ostettua kulmaveitsen? onko kenelläkään tietoa..
kulmaveitsi kulmien muotoiluun
7
6031
Vastaukset
- 456njndghh
stockman, sokos, cittarit, tokmanni... saahan noita.
- eedueedu
Huomasin vahingossa viestin..
Ja innostuin, millä lailla toimii? Eli onko vaan terävä juttu jolla periaatteessa höylätään karvat? Mutta eikö silloin tule karvat paksumpana takasin? - !!!
eedueedu kirjoitti:
Huomasin vahingossa viestin..
Ja innostuin, millä lailla toimii? Eli onko vaan terävä juttu jolla periaatteessa höylätään karvat? Mutta eikö silloin tule karvat paksumpana takasin?Minulla ainakin on siksi paksut ja mustat kulmakarvat ettei tuollaista sheivauskonstia voi käyttää. Sänki näkyy heti. Nyppiminen pinseteillä on parempi konsti. Kun nyppii säännöllisesti, se käy nopeasti. Päivittäinkään ei tarvitse ja silti nypittävää on vain muutama karva kerrallaan.
!!! kirjoitti:
Minulla ainakin on siksi paksut ja mustat kulmakarvat ettei tuollaista sheivauskonstia voi käyttää. Sänki näkyy heti. Nyppiminen pinseteillä on parempi konsti. Kun nyppii säännöllisesti, se käy nopeasti. Päivittäinkään ei tarvitse ja silti nypittävää on vain muutama karva kerrallaan.
Mulla on kulmakarvaveitsi reissussa mukana. Harvoin viitsin nyppiä matkoilla, kun aika on muutenkin kortilla. Silloin veitsellä saa siistit kulmat aamuisin.
Ei ne karvat mitenkään paksune, näyttävät vaan vahvemmilta, kun katkaistu pää kasvaa esiin. - !!!
***************** kirjoitti:
Mulla on kulmakarvaveitsi reissussa mukana. Harvoin viitsin nyppiä matkoilla, kun aika on muutenkin kortilla. Silloin veitsellä saa siistit kulmat aamuisin.
Ei ne karvat mitenkään paksune, näyttävät vaan vahvemmilta, kun katkaistu pää kasvaa esiin.Minulla kulkee meikkipussissa tuota varten matkoillakin pinsetit. Kun nyppii säännöllisesti kulmat, ei niiden yksittäisten karvojen nyppiminen vie matkallakaan montaa sekuntia, minuutissa siistii jo enemmänkin. Veitsen kanssa pitää olla varovaisempi ja aikaakin kuluu mielestäni enemmän.
- :)
Olisi kiinnostavaa tietää miten sitä kulmaveistä käytetään?!
- raps-raps
Tuotekuvaus
Kulmiensiistijä. Tällä pienellä veitsellä voi helposti trimmata ylimääräisiä karvoja kasvoista, esim. Kulmakarvoja tai ylähuulen karvoja. Käytetään hieman lappeellaan pitäen ja rapsutellen, ei terän suuntaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745