20v nuori nainen olisi nyt painon pudotusta vailla!
Painoa tuntuu kertyvän ja kertyvän..
Pituutta huimat n. 153cm ja painoa 82,6kg (aamulla vaaka näytti).
Eli olisi todellakin tehtävä asialle jotain ja piakkoin!
Kärsin mm. vyötärölihavuudesta, väsymyksestä..
Perustin laihdutus blogin, yritän sinne ruveta kirjoittelemaan: http://maddja.vuodatus.net
Kaverit ovat tervetulleita, kohtalonkaverit siis! :)
Terv. -Maddja-
+20kg puotto edessä
5
769
Vastaukset
- laihiksella
Olen 16 vuotta painan 75,3 kg (juuri punnittu) ja olen 165 pitkä. Pitäisi tommoset 20 kiloa pudottaa... Tiedän olevani hieman nuori ja "murrosiässä" ei kuulemma kannata laihduttaa hirveästi, mutta samantekevää.
Olen kokeillut vähän kaikkea... Syömättömyyttä, kasvissyöntiä jne jne...
Ja joulun jälkeen sainkin pudotettua painon 81 tuohon mitä nyt painan, mutta sen jälkeen on vain jojoillut 74 ja 77 kilon välillä.
Kuuriini kuuluu etten syö aamupalaa, enkä syö koulussa. vaan vasta kotona terveellisesti ja sitten illalla uudelleen. Jäätelön, suklaapiirakan, ja popcornit (yleisiä meidän perheessä) olen kieltänyt itseltäni ja se on toiminut, mutta on vaikea laihduttaa kun perhe syöpöttelee herkuilla vieressä vaikka valittaa itsekin että pitäisi laihduttaa...
Joten vinkkejä? Itsekurin kasvatus neuvoja? Pitääkö tässä ruveta istumaan sipsipussi nokan alla ja toistella itselleen: "Et ota! Et ota! Et ota! Itse kurin kasvatukseksi?- yritys hyvä kymmenen...
Olen siis noin 160cm pitkä naikkonen ja painoa on kertynyt noin 80 kiloa.. Viitisen kiloa olen saanut pudotettua dieetillä: ei ole rahaa ostaa mitään! :D Toimii! No mutta, asiaan.. Aamupala päivän tärkein juttu. Olet koko aamun sekä koulussa syömättä, kroppa menee niinsanottuun säästötilaan.. Eikä se ole hyvä. Hedelmiä, kasviksia yms paljon vaan, niin kyllä se siitä. :) Itse olen huomannut syöväni pahaan oloon, onkos teillä jotain vinkkejä siihen miten silloin ei tarttuis siihen karkkipussiin?
- lacri
yritys hyvä kymmenen... kirjoitti:
Olen siis noin 160cm pitkä naikkonen ja painoa on kertynyt noin 80 kiloa.. Viitisen kiloa olen saanut pudotettua dieetillä: ei ole rahaa ostaa mitään! :D Toimii! No mutta, asiaan.. Aamupala päivän tärkein juttu. Olet koko aamun sekä koulussa syömättä, kroppa menee niinsanottuun säästötilaan.. Eikä se ole hyvä. Hedelmiä, kasviksia yms paljon vaan, niin kyllä se siitä. :) Itse olen huomannut syöväni pahaan oloon, onkos teillä jotain vinkkejä siihen miten silloin ei tarttuis siihen karkkipussiin?
olen nyt 6 viikon ajan noudattanu vaan terveellisempiä elämäntapoja.. syönyt ihan normaalia kotiruokaa ja hedelmiä kasviksia jne. mutta vain vähän kerrallaan parin tunnin välein.. lisäksi oon käynyt ihan kävelylenkeillä aamuisin ja iltaisin.. aluksi lyhyempiä lenkkejä jotta ei ihan paikat kipeeksi tulleet.. tällä hetkellä semmoset tunnin lenkit tulee tehtyä sekä aamulla että illalla.. ja painoa on nyt tippunut alusta n. 10,5 kiloa.. enkä edes tunne rehkineeni mitenkään erityisesti, eikä koko ajan ole kalvava nälän tunne.. Ihan ehdottomasti tämä ainakin on mun juttu, aivan loistava olo! :)
- -hattara-
Täällä ilmottautuu kanssa yksi kahdenkympin pudttaja. Minulla on pituutta 168cm ja painan nyt 85 kg. En ole ikinä aikaisemmin painanut näin paljon! Kova yritys olisi saada painoa mahdollisimman paljon pois ennen kesää, mutta sellainen realistinen tavoite olisi varmaan -15kg.
Olen laihduttanut ennenkin, mutta nyt kun pääsen näistä kiloista eroon, niin lupaan ja vannon itselleni, etten päästä painoani enää koskaan nousemaan.
"laihiksella" Älä jätä aterioita väliin. Syö aamulla vaikka omena, porkkana tai tomaatti. Käy koulussa syömässä edes salaattia ja näkkäriä.
Kannattaa syödä paljon lähes kalorittomia kasviksia, mutta myös jotain ihan oikeaa kunnon vähärasvaista ruokaa.
www.fineli.fi sivuilla voi käydä katsomassa eri ruoka-aineiden kaloreita/proteiineja/kuituja.
- en kyllä usko silmiäni
kävin kattomassa sun valokuvat ja olen itse suurinpiirtein yhtä pitkä mutta painoa on parikymmentä kiloa vähemmän, itsekin olen kuitenki just ylipainon puolella. et näytä kuvissa tippaakaan pulskemmalta kuin minä, joten olekohan nyt katsonut vaakalukemia oikein?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719667- 766670
- 286316
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996095Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435949Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015831- 635255
- 454970
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604300- 503920