aikoonaan ja nykyäänkin osa osa suomalisesta miehesta ja suurin osa suomi naisesta pelkää mustia ja erilais ihmisia, se oo todella facta et suomalais naiset ovat kesksutelun platsat suuriin harhaa ajtuksia leviävä, se ei mua ollenkaan ihemttyttä kuin otetaan huomioon suomi naiset ovat alistaneet ittensä vuosienvarella , ja ylistäneet rakastavansa ja etsimansa itellen vain suomi miehia, kuin siloin muu maailmaa ei kelvanyt,mika tarkoiti et suomi miehia ovat ollet niin paljoon lellittu kuin oo yli tarjonta naisesta niin ne uskallla tehä ihan mitä vain, kuin ne ole olemassa yhtään kilpailiota.
nyt kuin joku suomalais nainen huomaa olevansa kohtelty lian epäoikeuden mukaisesti, kuin suomi (kenties) mies pettä, ja hakka ja jotku jopa leviä tahallisesti hiv stä, niin luoonolisesti ne hypää vasta tuulen tulevasta junasta, mutta taas tämän menetellyn ja hyvin oikeudedetu menetelmä taas suututta näitä suomi yksilöitä jotka eivät eres muistä pillo... tai pipel....sijänti paikan.
suomen naisten aseman
10
670
Vastaukset
- .....
suominaiset ainakin osa ovat perinteisesti olleet ja vieläkin ovat ns hellan ja nyrkin välissä. Jos ovat eksyksissä johtunee liiasta alkoholista ja muusta ongelmasta, kuten huono näkö jne.
- naimisiin...
arabin kanssa, ja jouduin petetyksi ja hakatuksi. Nyt kun olen eronnut, ei rauhaa tahdo tulla kuitenkaan. Olen kuulemma edelleen omaisuutta tuolle hirviölle.
Ja höpsistä, nyt nautin vihdoin elämästäni, suomalaisessa seurassa.- sakki paska
miestä saa oot, varmasti.
enkä sua usko. - Nainen isolla N:llä
sakki paska kirjoitti:
miestä saa oot, varmasti.
enkä sua usko.Oma arabi-ex-mieheni olikin jo naimisissa toisessa maassa, oli vain ostanut poikamiespaperit. Ja Suomeen tultuaan sulki minut kotiin, ja aloitti oman "vapaan" elämänsä. Viimeiset 10 vuotta piti toista vakituista naista (myös ulkomaalainen), ja montaa muuta siinä ohella. Ja hakkasi minut sairaalakuntoon monta kertaa, tikkejä on päästä varpaisiin.
Oma moka, tietty, rakastuin väärään henkilöön. Uskoin ja luotin. Ja sitten häpesin. Lopulta heräsin painajaisesta ja erosin. Ja tänä päivänä pelkään mennä ulos ilman pippurisuihketta (luvallinen!) tai koiraa. Lähestymiskieltokin on tulossa.
En sano, että kaikki päättyy näin, mutta itse tapasin pahimman mahdollisen miehen, jonka kulttuurin olennainen osa on kunniamurhat ja naisen totaalinen alistaminen.
Olin nuorena liian kaunis ja pelottava suomalaisille, joten tämä itsevarma arabi otti minut. Mutta nyt olen sinut itseni ja ulkonäköni kanssa, ja nautin oman maalaisten seurasta uudella tavalla. - tosi pimeeltä
Nainen isolla N:llä kirjoitti:
Oma arabi-ex-mieheni olikin jo naimisissa toisessa maassa, oli vain ostanut poikamiespaperit. Ja Suomeen tultuaan sulki minut kotiin, ja aloitti oman "vapaan" elämänsä. Viimeiset 10 vuotta piti toista vakituista naista (myös ulkomaalainen), ja montaa muuta siinä ohella. Ja hakkasi minut sairaalakuntoon monta kertaa, tikkejä on päästä varpaisiin.
Oma moka, tietty, rakastuin väärään henkilöön. Uskoin ja luotin. Ja sitten häpesin. Lopulta heräsin painajaisesta ja erosin. Ja tänä päivänä pelkään mennä ulos ilman pippurisuihketta (luvallinen!) tai koiraa. Lähestymiskieltokin on tulossa.
En sano, että kaikki päättyy näin, mutta itse tapasin pahimman mahdollisen miehen, jonka kulttuurin olennainen osa on kunniamurhat ja naisen totaalinen alistaminen.
Olin nuorena liian kaunis ja pelottava suomalaisille, joten tämä itsevarma arabi otti minut. Mutta nyt olen sinut itseni ja ulkonäköni kanssa, ja nautin oman maalaisten seurasta uudella tavalla.muijalta. Olen ah niin hyvän näköinen ja nainen isolla N:llä ja itsevarma arabi otti minut... voi jeesus :D Tietty jos ns "itsevarmuus" sytyttää, niin onnea seuraaviin turpapieksäjäisiin ja pettäjäisiin miehen kansalaisuudesta ja kulttuurista riippumatta!
- ''''''
Oma arabi-ex-mieheni olikin jo naimisissa toisessa maassa, oli vain ostanut poikamiespaperit. Ja Suomeen tultuaan sulki minut kotiin, ja aloitti oman "vapaan" elämänsä. Viimeiset 10 vuotta piti toista vakituista naista (myös ulkomaalainen), ja montaa muuta siinä ohella. Ja hakkasi minut sairaalakuntoon monta kertaa, tikkejä on päästä varpaisiin.
Olin nuorena liian kaunis ja pelottava suomalaisille, joten tämä itsevarma arabi otti minut. Mutta nyt olen sinut itseni ja ulkonäköni kanssa, ja nautin oman maalaisten seurasta uudella tavalla.parempaa tällä kertaa?
- Elämä on joskus
'''''' kirjoitti:
parempaa tällä kertaa?
taruakin - hmm - oudompaa. En todellakaan toivo tällaista kenellekään toiselle. Itse olen käynyt melkoisen elämänkoulun, ja oppinut läksyni. Pitkä tie on vielä eheytymisessä, mutta olen jo matkalla.
On niin helppo palstalla haukkua toisia virhevalinnoista. Eihän sitä nuorena ja lapsellisena osaa aina tehdä oikeita päätöksiä. Onneksi voi korjata tilannetta niin kauan kuin on elämää. - oppiminen
Elämä on joskus kirjoitti:
taruakin - hmm - oudompaa. En todellakaan toivo tällaista kenellekään toiselle. Itse olen käynyt melkoisen elämänkoulun, ja oppinut läksyni. Pitkä tie on vielä eheytymisessä, mutta olen jo matkalla.
On niin helppo palstalla haukkua toisia virhevalinnoista. Eihän sitä nuorena ja lapsellisena osaa aina tehdä oikeita päätöksiä. Onneksi voi korjata tilannetta niin kauan kuin on elämää.Niinpä. Tärkeintä on oppia. Jotkut eivät vain opi edes kantapään kautta. Heillä järki häviää aina tunteille. Ja karuselli pyörii ja saalistajille riittää uhreja.
- sun kokemuksista
Olin nuorena liian kaunis ja pelottava suomalaisille, joten tämä itsevarma arabi otti minut. Mutta nyt olen sinut itseni ja ulkonäköni kanssa, ja nautin oman maalaisten seurasta uudella tavalla.aika kauheaa. Olen pahoillani. Mistä maasta ex- miehesi tuli??
- Ming Yue
Hahaa :) Voihan hitsit tää on aika hupaisaa tekstiä. Siis hyvässä mielessä itse elän monikulttuurisessa suhteessa ja se vasta on rikkaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756