Hyviä sukkahousuja

Tiina_K

Oletteko onnistuneet löytämään hyviä sukkahousuja. Itselläni on ongelmana, että löydän aina välillä hyviä sukkahousuja, mutta en ole koskaan tullut laittaneeksi mihinkään ylös mitkä on hyvät, mitkä huonot. onko kukaan muu tullut laittaneeksi. käytännössä sukkahousujen osto tuntuu olevan melkoista arpapeliä. Pitäisi koota joku yhteinen sukkahousu arvostelu sivusto, niin ei tarvitsisi tuhlata rahaa kelvottomiin sukkahousuihin.

9

2187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalliit huonot?

Aika kiva lopputulos. Kaikkein kallein sukkahousu oli toiseksi huonoin ja halvimmat taas parhaat . MUkavaa, Nyt voi ostaa ilman häpeämistä halpoja, sillä: Ostanhan laatua!

• hhhhhhhhhhhhhhhhhhh

no ei tuo nyt kyllä ihan noinkaan yksiselitteistä ole...

• Ilman saumaa
        hhhhhhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:

no ei tuo nyt kyllä ihan noinkaan yksiselitteistä ole...

Kyllä minun kokemukseni puhuu vähän muuta.
        Kuitenkin on myönnettävä, että kalliimmissakin
        hintaluokissa olen tehnyt hukka ostoksia.

• Tiina_K
        Ilman saumaa kirjoitti:

Kyllä minun kokemukseni puhuu vähän muuta.
        Kuitenkin on myönnettävä, että kalliimmissakin
        hintaluokissa olen tehnyt hukka ostoksia.

Halvoista sukkahousuista on lähinnä pelkkää suonoa sanottavaa. Yksiä halppis sukkiksia ostin 4 paria 10 markalla. Puin ensimmäiset jalkaan. Puolen tunnin käytön jälkeen jalkoja kutitti ihan älyttömästi ja jalat oli jo ihan punaiset, kun riisuin sukkahousut. Mies kyllä kehui niitä, niillä sai kiillotettua suksien pohjat paljon paremmin kuin normaalisti siihen tarkoitukseen lahjoittamillani vähän mukavammilla sukkahousuilla. Lanka oli siis jotenkin niin karheaa, että sopivat ainoastaan hiontatarkoituksiin. Olisi sillä varmaan saanut aikaan jonkin sortin ihon kuorinnan kun olisi laittanut jotain rasvaa niiden kanssa.

Toinen pettymys oli muistaakseni n. 10 vuotta sitten myydyt 3 parin pakkaus pirkka sukkahousuja. 15 den sukkahousuista kaksi ensimmäistä paria hajosi jo jalkaan laittaessa, ja kolmaskis puolen tunnin käytön jälkeen, vaikka en edes osunut mihinkään terävään niillä. Kuitenkin joitain norlynin 15 den sukkahousuja olen käyttänyt viikon ilman hajoamista, joten vika ei ollut minussa, vaan sukkahousuissa.

• rehevä raili
        Tiina_K kirjoitti:

Halvoista sukkahousuista on lähinnä pelkkää suonoa sanottavaa. Yksiä halppis sukkiksia ostin 4 paria 10 markalla. Puin ensimmäiset jalkaan. Puolen tunnin käytön jälkeen jalkoja kutitti ihan älyttömästi ja jalat oli jo ihan punaiset, kun riisuin sukkahousut. Mies kyllä kehui niitä, niillä sai kiillotettua suksien pohjat paljon paremmin kuin normaalisti siihen tarkoitukseen lahjoittamillani vähän mukavammilla sukkahousuilla. Lanka oli siis jotenkin niin karheaa, että sopivat ainoastaan hiontatarkoituksiin. Olisi sillä varmaan saanut aikaan jonkin sortin ihon kuorinnan kun olisi laittanut jotain rasvaa niiden kanssa.

Toinen pettymys oli muistaakseni n. 10 vuotta sitten myydyt 3 parin pakkaus pirkka sukkahousuja. 15 den sukkahousuista kaksi ensimmäistä paria hajosi jo jalkaan laittaessa, ja kolmaskis puolen tunnin käytön jälkeen, vaikka en edes osunut mihinkään terävään niillä. Kuitenkin joitain norlynin 15 den sukkahousuja olen käyttänyt viikon ilman hajoamista, joten vika ei ollut minussa, vaan sukkahousuissa.

Kuule,laita sukkanauhaliivit ja sukat.

• Hyvät

Sukkahousut ovat Wolfordit, maksavat tosin aika paljon mutta itse käytän jatkuvasti ja ovat hintansa arvoiset.

• Stockinggirl

kokemuksestani voin sanoa, että suurin osa italialaista ja ranskalaisista sukkahousuista/sukista on hinta-laatusuhteeltaan moitteettomia.

• sivustoja
    • b jb

kgfngk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe