Miehen osa näyttää olevan kuunnella naisen iänikuista kälätystä. Jos ei konkreettisesti, niin sitten näillä palstoilla.
Naisilla on aina jotain itkua ja hammastenkiristystä jostain lapsuudentraumoista, v-maisesta esimiehestä, törkeästä naapurista, joka ei avannut daamille ovea jne.
Miehen on vain kestettävä ja kuunneltava sekä hoidettava itse omat ongelmansa, koska nainen kuvittelee olevansa maailman napa.
Miehet naisten terapeutteina
13
478
Vastaukset
- Va-Nil-La
Vaikka mulla on elämäni aikana ollut huomattavasti enemmän naispuolisia kavereita kuin miespuolisia, niin ajallisesti mitaten olen kyllä elämäni aikana kuunnellut enemmän miesten huolia kuin naisten... Ja jos jotain ole oppinut, niin sen, että miehelle ei ikinä ikinä ikinä puhuta mistään omasta huolesta! Tosin nyt olen kyllä täältä oppinut, ettei siitä kuuntelusta ollut mitään hyötyä, kun mies haluaisi konkreettisen ratkaisuehdotuksen, eikä vain kuuntelua, mutta minkäs minä sille sitten näin jälkeenpäin voin...
Eihän sun ole mikään pakko kuunnella, sanot vain, ettei kiinnosta.- hoh hoijakkaa
apuja puolituntemattomilta miehiltä ja suututaan, jos ei kiinnosta tuhlata viikonloppua johonkin muuttohommiin esimerkiksi. Haukkumiset tulee perään, jos ei nöyrästi palvele ja juokse täyttämässä jokaista käskyä.
- Va-Nil-La
hoh hoijakkaa kirjoitti:
apuja puolituntemattomilta miehiltä ja suututaan, jos ei kiinnosta tuhlata viikonloppua johonkin muuttohommiin esimerkiksi. Haukkumiset tulee perään, jos ei nöyrästi palvele ja juokse täyttämässä jokaista käskyä.
pakottaa sut suostumaan? Jos joku suuttuu, niin sillähän pääset hänestä eroon...
Sitä paitsi haukut nyt väärää puuta, mä en yleensä pyydä ihmisiä edes ojentamaan suolaa pöydän toiselta puolelta. :)
Minä olen aina ihan mielelläni kuunnellut ihmisten huolia. Jos vain sillä, että on läsnä voi auttaa(no, niitä naisia ainakin), niin ei se mulle ole suuri uhraus. Päinvastoin, kiva kun on jotain hyötyä. - hoh hoijakkaa
Va-Nil-La kirjoitti:
pakottaa sut suostumaan? Jos joku suuttuu, niin sillähän pääset hänestä eroon...
Sitä paitsi haukut nyt väärää puuta, mä en yleensä pyydä ihmisiä edes ojentamaan suolaa pöydän toiselta puolelta. :)
Minä olen aina ihan mielelläni kuunnellut ihmisten huolia. Jos vain sillä, että on läsnä voi auttaa(no, niitä naisia ainakin), niin ei se mulle ole suuri uhraus. Päinvastoin, kiva kun on jotain hyötyä.Neuvonkin kaikkia miehiä toimimaan samoin.Ei tarvi kuin ruokakauppaan mennä, niin on joku akka roikkumassa perässä ja vaatimassa palveluksia tai itkemässä vaivojaan saatana.
- Va-Nil-La
hoh hoijakkaa kirjoitti:
Neuvonkin kaikkia miehiä toimimaan samoin.Ei tarvi kuin ruokakauppaan mennä, niin on joku akka roikkumassa perässä ja vaatimassa palveluksia tai itkemässä vaivojaan saatana.
Minkälaisessa ruokakaupassa sinä oikein käyt? Kantsii kokeilla S-market:ia, mä käyn siellä enkä ole nähnyt yhtään akkaa itkemässä kenenkään miehen helmoissa...
Mutta toisaalta millainen ihminen ei kuuntele ystävän huolia?
En silti kyllä ymmärrä naisia, jotka puhuu huolistaan miehille, kun kuitenkin kaikki tietää, että miehet ajattelee just noin...
- SE onkin
Mualiman napahan se muija onkin , harvoin tarvii
ketään muuta. - persona-non-grata
millään tavalla, jos ei toinen kykene murheistaan ja ongelmistaan puhumaan mitään. Rivien välistä on jokseenkin vaikea lukea mitään ja jos osaisikin, torjutuksi tulemisen "uhka" pelottaa useimpia, jolloin helpompi antaa asian vain olla, kuin tyrkyttääkään apuaan tullen liian iholle ...
- hoh hoijakkaa
sen iänikuisen kälättämisen sijasta! Mies tarvitsee rauhaa ja harmoniaa eikä käläkälätystä jokaikisestä vaivasta.
- persona-non-grata
hoh hoijakkaa kirjoitti:
sen iänikuisen kälättämisen sijasta! Mies tarvitsee rauhaa ja harmoniaa eikä käläkälätystä jokaikisestä vaivasta.
Kälätystä kuunnellen? Miten määrittelet sen, mikä kälätystä, mikä asiallista pohdiskelua?:)
- Naiset ovat
psyykkisesti vahvempia kuin miehet. Jepjep...
- pälä pälä....
Ja siitähän et piittaa, että miten naiseuden määrittelet, valitettavasti. Olen kyllä koko ajan joutunut tulemaan enemmän ja enemmän siihen tulokseen näillä palstoilla, että mun on joustettava tietyissä teikäläisten määritelmällisissä rajoissa, koska joistain niistä ette aivan oikeasti ymmärrä tai jos ymmärtäisittekin, määritelmänne joustavat aina kirjoittajasta riippuen...*ANTEEKSI!* Sanoin nyt miten sanoin, mutta jotenkin uskon, että joidenkin ihmisten kanssa on pakko keskittyä kokonaisuuteen nyanssit unohtaen. Jos nostaisin esille nyanssin, pilkunviilaamiseksi ja pällinpöllin vuoltamiseksihan se menisi. No sense.
Ihmettelen, että minkälainen nainen sulle kirjoituksesi perusteella sympatiaansa antaisi, mutta ihan miten vain. Ei mitään sua vastaan, mutta miksi pykäät kirjoituksellasi komemuksesi myös mun tietoisuuteeni? En mä halua niistä tietää. Muutoin kuin tyylitellysti tai edes jokseenkin kritiikin ulottuuvuuksia kunnioittaen.
Kaikki sympatia toki sulle(kin), mutta se mitä mä taas jään vahingoniloisella virneellä odottamaan, on joku kommenteissaan sovinistipaska, jota nää jotkut komppaa siksi, että niiden mitä ilmeisimminkin mukamas "pitää"... Oksennus pääsee vasta siinä vaiheessa, jos kyseiset väittävät olevansa "naisten oikeuksien" puolustajia. On se vain aina niin typerryttävän epämiellyttävää huomata sitäkin, että jos joku ei puutteellisen sivistyksensä vuoksi ymmärrä sellaisen julkisen ilmaisun voimaa, joka työskentelee hänen omaa sukupuoltaan vastaan...
Ps. Sympatiaa saat aloittaja kertomalla tunnoistasi ihan vain itsenäsi. Sulta tällaisella keskustelupalstalla ylimääräistä vaadita ja ehkäpä sun kannattaisi se ymmärtää. Jos ei jaksa kuunnella, niin sit pitää lähtee...jonnekin...missä se sitten kenelläkin on.
Autotallit on aika suosittuja.- ...
Miehelle voi olla terapeuttina. Kun hän kertoo ongelmansa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944